Predmet postupka je sukcesivna nabavka potrošnog kancelarijskog materijala (papir, registratori, koverte, sveske, fascikle, personalni dosije, korektori, klamerice, spajalice, markeri, PVC selotejp, olovke, CD, DVD, USB, bušilice, heftarice, baterije, ljepila i slično), novih tonera kompatibilnih uređaju koji ga koristi i knjiga za evidencije i drugih obrazaca (knjige ovjere potpisa, prepisa i rukopisa, interene dostavn...
Predmet postupka je sukcesivna nabavka potrošnog kancelarijskog materijala (papir, registratori, koverte, sveske, fascikle, personalni dosije, korektori, klamerice, spajalice, markeri, PVC selotejp, olovke, CD, DVD, USB, bušilice, heftarice, baterije, ljepila i slično), novih tonera kompatibilnih uređaju koji ga koristi i knjiga za evidencije i drugih obrazaca (knjige ovjere potpisa, prepisa i rukopisa, interene dostavne knjige i slične knjige za evidencije, omoti predmeta, obrasci, zapisnici i sl.) detaljno opisanih u obrascima za cijenu ponude koji su dati kao Prilog 3.1. Prilog 3.2 i Prilog 3.3.