Feedback
I.D.: 104159354

NABAVKA KANCELARIJSKOG MATERIJALA, TONERA I OBRAZACA ZA 2025. GODINU(e-Tendering)( Okvirni sporazum )( Podjela na lotove )

Vrsta ugovora
Roba
Datum objave
15.10.24
Vrsta objave:
Tender (sve procedure)
CPV kodovi
30000000-9 30192000-1 30125100-2
Mjesto isporuke:
Bosnia and Herzegovina
  • Preuzmi
  • Printanje
  • Bilješke
    Morate biti prijavljeni kako biste mogli spremiti bilješke.
  • Proslijedi
  • Prijevod
Opis:
Predmet postupka je sukcesivna nabavka potrošnog kancelarijskog materijala (papir, registratori, koverte, sveske, fascikle, personalni dosije, korektori, klamerice, spajalice, markeri, PVC selotejp, olovke, CD, DVD, USB, bušilice, heftarice, baterije, ljepila i slično), novih tonera kompatibilnih uređaju koji ga koristi i knjiga za evidencije i drugih obrazaca (knjige ovjere potpisa, prepisa i rukopisa, interene dostavn...
Predmet postupka je sukcesivna nabavka potrošnog kancelarijskog materijala (papir, registratori, koverte, sveske, fascikle, personalni dosije, korektori, klamerice, spajalice, markeri, PVC selotejp, olovke, CD, DVD, USB, bušilice, heftarice, baterije, ljepila i slično), novih tonera kompatibilnih uređaju koji ga koristi i knjiga za evidencije i drugih obrazaca (knjige ovjere potpisa, prepisa i rukopisa, interene dostavne knjige i slične knjige za evidencije, omoti predmeta, obrasci, zapisnici i sl.) detaljno opisanih u obrascima za cijenu ponude koji su dati kao Prilog 3.1. Prilog 3.2 i Prilog 3.3.
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija