O nama
Stojimo Vam na raspolaganju na broju: +385 (1) 4893 200
Naša misija:
Pružiti najopsežniju bazu tendera
uz visoko kvalitetnu brigu za korisnike.
Naša ambicija u tvrtci Tenderi doo je pomoći Vam u osvajanju tendera. Dok Vi nudite konkurentne proizvode i usluge, mi pronalazimo nove poslovne prilike za Vas. Na taj način Vi se možete fokusirati na prodaju.
Naša priča
Tenderi.hr pokrenuti su 2004. godine kao dio Tender Service Groupe, k.s.. Iz našeg ureda u Zagrebu, zahvaljujući našem profesionalnom timu, pružamo personaliziranu korisničku podršku putem telefona i emaila.
"Tender Service Group, k.s." započela je s radom 2004. godine otvaranjem ureda u Slovačkoj i u Češkoj Republici, a povodom proširenja Europske Unije. Međutim, naša povijest seže do 2001. godine kada je naša prethodna tvrtka pokrenula joint venture sa službenim glasilom u Austriji. Sve od tada za cilj imamo olakšavanje pristupa javnim ugovorima svim poduzećima bez obzira na njihovu branšu i povećanje transparentnosti javne nabave.
TSG nudi svoje usluge u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Austriji, Njemačkoj, Poljskoj, Slovačkoj, Češkoj Republici, Mađarskoj, Švicarskoj, Španjolskoj, Grčkoj, Rumunjskoj i Bugarskoj. Od 2016. godine također nudimo naše usluge i u Latinskoj Americi putem naše tvrtke u Kolumbiji, i planiramo uvođenje još nekoliko lokalnih tvrtki na tom području u bližoj budućnosti.
Odlična suradnja unutar grupe i činjenica da smo na tržištu već više od 18 godina, daju nam veliko iskustvo u prikupljanju i pružanju informacija o javnoj nabavi i omogućavaju nam da doista nudimo kompletnu uslugu.
S više od 250 zaposlenih, uslužujemo deset tisuća tvrtki i prikupljamo više od 10 milijuna tenderskih objava godišnje. Zahvaljujući ekspanziji grupe, naši korisnici mogu koristiti tendere iz cijele Europe i imati korisničku podršku na vlastitom jeziku u svojoj zemlji.
Zašto baš mi?
S obzirom da internet omogućava puno šire i brže širenje informacija, Tender Service pomaže vašoj tvrtki uštedjeti vrijeme prikupljajući sve potrebne informacije i šaljući personalizirane emailove samo s tenderima izabranima za Vas.
Najopsežnija baza tendera
Najveća prednost naše usluge je dnevno praćenje više 113 tisuća izvora informacija javnih nadmetanja što TSG čini najvećim izvorom informacija o javnoj nabavi u Europi.
- Ušteda vremena i novca putem centraliziranog pristupa velikom broju izvora informacija diljem Europe.
- Uvijek aktualne informacije, uključujući dokumentaciju za nadmetanje, radi svakodnevnog pregleda izvora informacija.
- Ažuriranje dokumentacije za nadmetanje na originalnom tenderu.
- Dostupni tenderi iz gotovo svih branši.
- Dostava javnih natječaja prema županijama koje Vas zanimaju.
Personalizirani profili pretrage - u skladu s Vašim potrebama
Profili pretrage izrađeni po mjeri umjesto pregledavanja nefleksibilnih kategorija podataka – to je način na koji možete dobiti najviše od naše baze tendera:
- Fleksibilne postavke pretrage: s ključnim riječima, CPV kodovima, multi-level kombinacijama ili isključivanjima riječi i fleksibilnim filterima koji se lako koriste – naša sofisticirana tehnologija pretrage tendera podržava vrlo individualiziranu pretragu.
- Fino podešavanje od strane naše stručne korisničke podrške: recite nam koji su Vaši zahtjevi i mi ćemo izraditi profil pretrage koji odgovara Vašim potrebama.
Eksport u XLS
S ovom opcijom možete eksportirati Vaše pretrage u XLS formatu.
Prednosti:
- Snimajte svoje pretrage u najpopularnijem formatu.
- Sortirajte, filtrirajte i slažite Vaše vlastite liste tendera.
Izvješća i analize javnih nadmetanja
Informacije koje dostavljamo u obliku izvješća o javnim nadmetanjima pomoći će Vam u boljem razumijevanju koji tender pruža najveću mogućnost dobivanja ugovora, koja je vaša pozicija na tržištu, koji će tenderi biti objavljeni u dolazećim mjesecima, itd.
- Saznajte strategiju određivanja cijena svakog konkurenta
- Upoznajte tržište: veličinu, najbitnije igrače, tržišne udjele
- Prepoznajte tendere koji pružaju najveće mogućnosti
- Uštedite vrijeme uz izvješća krojena prema vašim potrebama
Odlična korisnička podrška
Samo kroz direktni razgovor s našim korisnicima možemo razumjeti konkretne zahtjeve i potrebe naših korisnika i pružiti im točno odgovarajuće tendere.
- Osobni agent korisničke podrške: Vaš osobni agent korisničke podrške kreirat će Vam profil(e) pretrage i odgovoriti na pitanja u vezi pretraživanja baze, preuzimanja natječajne dokumentacije itd.
- Dugogodišnje iskustvo: Naš tim dugo godina radi u području javne nabave i imate mogućnost iskoristiti veliko iskustvo koje imamo bilo da ste ponuditelj, konzultant ili radite istraživanje.
- Poznavanje raznih grana industrije kroz dugotrajne kontakte s korisnicima iz gotovo svih branši.
Brzo i jednostavno!
Baza tendera |
Osobni agent korisničke podrške | Rast | |
Dnevno pregledavamo više desetaka tisuća izvora tendera. | Osobni agent korisničke podrške u razgovoru s Vama definirat će detalje pretrage. | Svaki dan šaljemo Vam email s novoobjavljenim nadmetanjima koja se tiču Vašeg područja interesa. | Uštedite vrijeme i novac i omogućite rast Vašeg poslovanja. |
Još uvijek niste uvjereni?
Pročitajte što kažu naši korisnici - ili testirajte uslugu potpuno besplatno i uvjerite se sami.
Gospodin Rusmir Agić iz tvrtke 1 klik informatička rješenja doo kaže:
"U današnjim uvjetima poslovanja, kad je vrijeme postalo najvredniji resurs, servis koji prikuplja informacije o natječajima je iznimno koristan i svrsishodan, te ga preporučam svim tvrtkama koje imaju interes nastupati na javnim natječajima. Ušteda na vremenu pri pridobivanju informacija je glavni motiv u našoj odluci da koristimo taj servis."
Više referenci pogledajte ovdje.
Ili testirajte 7 dana BESPLATNO potpunu i neograničenu uslugu i uvjerite se sami u njezine prednosti.