Feedback
I.D.: 91753251

Plan nabave za 2024. godinu - APIS IT d. o. o.

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
15.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Nadogradnja i održavanje licenci sustava za podršku CDU korisnicima, Savjetodavne stručne usluge u domeni strateškog upravljanja, Savjetodavne usluge za unapređenje metodologija, proizvoda i usluga APIS IT - a ( inkubator ideja, R&D ) , Usluga interne revizije, Rješenje za sigurnost i analitiku mrežnog prometa, Usluge certificiranja prema ISO normama, Dizelsko gorivo, Nabava uredskog namještaja...
Plan nabave za 2024. godinu - Nadogradnja i održavanje licenci sustava za podršku CDU korisnicima, Savjetodavne stručne usluge u domeni strateškog upravljanja, Savjetodavne usluge za unapređenje metodologija, proizvoda i usluga APIS IT - a ( inkubator ideja, R&D ) , Usluga interne revizije, Rješenje za sigurnost i analitiku mrežnog prometa, Usluge certificiranja prema ISO normama, Dizelsko gorivo, Nabava uredskog namještaja, Ostale vrste opreme, Poštanske usluge ( poštarina, dostavne službe,kurirske usluge ) , Nadoplata zajedničkog računa za ENC uređaje, Dezinfekcija poslovnog objekta APIS IT, Nabava dezinfekcijskih sredstava za dezinfekciju ruku, Servisi, pranja, sitne kupnje za automobile, Voda za piće ( negazirana u galonima ) , Usluge odvoženja korisnog i nekorisnog otpada, tonera i ribona, Održavanje zelenih površina, Čišćenje snijega, Parkina karta za ZG - za službene automobile, Vrednovanje dokumentarnog gradiva i priprema za izučivanje i digitalizaciju, Digitalizacija analognog arhivskog gradiva, Kava i mlijeko u prahu za caffe aparate, Sefovi, Nabava barcod čitača, Nabava viličara, Elektroinstalacijski i potrošni materijal i pribor za potrebe provođenja izbora, Filteri za klima komore, ventilokonvektore i split sustave, Dorada uredskog namještaja, Rezervni dijelovi za izvanredne popravke ključne infrastrukture, Nabava svih vrsta održavanja za potrebe održavanja zgrade, Soboslikarsko ličilački radovi u uredskim prostorima i prostorijama, Usluga mehaničkog čišćenja, pranja i dezinfekcije klima sustava, Redovito održavanje osobnog i teretnog dizala, prema ZNR, Redovni godišnji preventivni servis klima ormara i rashladnih agregata Stulz, Godišnji servis diesel električnih agregata, Servis elektroenergetskih niskonaponskih postrojenja, Godišnji servis uređaja za besprekidno napajanje električnom energijom, Servis plinskih trošila i kotlova na plin / ulje, Servis i popravak rashladnih split sustava, Popravak i servis vanjske i unutarnje metalne / drvene stolarije i bravarije, popravak ( zamjena ) polomljenih stakala i staklenih stijena, Ispitivanje ispravnosti vatrodojavnih i protupožarnih sustava, Ispitivanje ispravnosti i servis prijenosnih i prijevoznih aparata za gašenje požara, Popravak elektromotora i elektromotornih crpki, Usluga mehaničkog čišćenja, pranja i dezinfekcije pričuvnog spremnika i instalacija rashladne vode kompresora, spremnika vode za gašenje požara i instalacija grijanja, Usluga dekalcifikacije cijevi rashladne vode bazena ( primarnog i sekundarnog kruga rashladnih tornjeva ) , Usluge rekonstrukcije, dogradnje i instaliranja uređaja i specijalističke mjerne i regulacijske opreme na tehničkim sustavima postrojenja i zgrade, Usluge i oprema za održavanje i dogradnju monitoring sustava SCADA za potrebe praćenja tehničkih sustava, Obnova kotlovnice ( plamenici, kotlovi, ventili, crpke, cjevovodi, toplinska izolacija, elementi automatike te ostala oprema, materijal i usluge potrebne za obnovu ) , Sitni građevinsko - obrtnički radovi ( knauferski, keramičarski, fasaderski radovi ) , Sanacijski radovi na građevinskim i montažnim elementima i dijelovima objekta radi sprečavanja veće štete, Godišnji servis vatrodojavnog i protupožarnog sustava, Sanacija / zamjena toplinske izolacije na instalacijama zgrade i postrojenja, Popravci i servis opreme sustava grijanja, Hitna interventna sanacija puknuća instalacije vanjske vodovodne mreže, Popravak, rekonstrukcija i dogradnja elemenata vatrodojavnog i protupožarnog sustava, Redovni godišnji preventivni servis rashladnog agregata Carrier 30XW - V, Sanacija nepredviđenih događaja, Godišnji servis diesel električnih agregata TEXAN, Godišnji servis uređaja za besprekidno napajanje električnom energijom Schneider, Usluga čišćenja spremnika diesel goriva, korometrijsko snimanje stjenki spremnika, Godišnji servis vatrodojavnog i protupožarnog sustava SIEMENS, Redovni godišnji preventivni servis rashladnih agregata i klima ormara Vertiv, Sanacija podova i podopolagački radovi, Servis viličara, Najam strojeva, alata i opreme za potrebe tehničkog održavanja zgrade, Čišćenje ložišta kotlova, pregled te izdavanje stručnog nalaza ispravnosti ložišta i dimnjaka kotlovnice ( kompletno 4 kotla ) , Sanacija i adaptacija infrastrukture poslovnih prostorija, Radovi sanacije krovišta glavnog objekta i bočnih konstrukcijskih elemenata i sanacija hidroizolacije terasa, Radovi na sanaciji fasada objekta radi sprečavanja veće štete, Ugradnja split - sustava klimatizacije za pojedine prostorije prema zahtjevu tehnologije, Rekonstrukcija hidraulike i automatike klima komora, Zamjena vanjske ograde objekta, Asfaltiranje prometnice i parkirališta, Usluge stručnog nadzora, Projektna dokumentacija za uređenje i adaptaciju ureda, Projektna dokumentacija za sunčevu elektranu, Izrada i montaža aluminijske bravarije, Rekonstrukcija soba poslovnog prostora, Nabava prijenosnih aparata i uređaja za grijanje, hlađenje i odvlaživanje, Alati i oprema radionice i pogona, Proširenje rashladnog sustava u APIS IT - DC Paljetkova, Dobava i montaža sunčeve elektrane, Elektro ormari sa sklopnom opremom, Nabava uredskog materijala, papira i ostalih uredskih potrepština, Održavanje R&P - FBM sustava za ispis na kuverte, Najam printera / fotokopirnih aparata, Ostali uredski materijal ( tiskanice, papir, i sl ) , Održavanje postojećih bar kod čitača i potrošni materijal, Revizija financijskih izvještaja, Usluga analize o transfernim cijenama, Savjetovanje u javnoj nabavi, Savjetodavne usluge u domeni EU projekata, Usluge poreznog savjetovanja, Usluge osiguranja na službenom putu, Usluge osiguranja imovine, nezgode, odgovornosti, motorna vozila, Usluge osiguranja od menadžerske odgovornosti, Održavanje ERP - a Navision, Nadogradnja za ERP računovodstvo, Nadogradnja i održavanje internog integralnog informacijskog sustava za upravljanje dokumentima u APIS IT - u, Održavanje i nadogradnja rješenja za udaljeni digitalni potpis, Usluga SMS mobile gateway - a, Najam SMS Gateway usluga za potrebu izbora i usluga SMS Bulk, Održavanje SAN preklopnika, Upravljanje softverskim portfeljem IBM - a od ovlaštenog IASP izvršitelja, Nabava savjetodavno stručnih usluga za upotrebu baze znanja IDC, Održavanje i podrška za Virtel softverske licence, Podrška za noSQL bazu podataka, Nadogradnja mrežne infrastrukture, Opremanje soba za sastanke i zajedničkih prostora, Najam IntelliJ IDEA licenci, Održavanje licenci softvera za ubrzanje testiranja u procesu razvoja - Jrebel i Xrebel, Najam licenci alata za automatizirano sigurnosno testiranje aplikacija, Kupnja i održavanje novih i održavanje postojećih licenci DbVisuliter Pro, Održavanje Panther licenci, Održavanje i kupnja dodatnih licenci za UltraEdit ( v22. 0 ) + UltraCompare ( v15. 10 ) , Multimedijska oprema, Pokloni za poslovne partnere, Deserti i pića za potrebe reprezentacije, Reprezentacija po poslovnim karticama, Pokloni za potrebe reprezentacije, Stručne knjige i časopisi, Zakup licence Conversion service Tools ( . docx259 ) , Održavanje i nadogradnja sustava za upravljanje dokumentima, Usluge razvoja programske opreme ( softvera ) po narudžbi korisnika u Microsoft tehnologijama, ESRI GIS developer subscription enterprise plan ( EDN ) , Održavanje FME softverskih licenci, Nadogradnja i održavanje softverskih licenci za upravljanje paketnim obradama na Mainframe i distribuiranim okolinama i konzultantske usluge BMC Control M, Nabava raznih sw licenci za grafičke, web alate i alate za izradu prototipa, Nabava raznih predložaka ( templatea ) na internetu, Dijelovi informatičke opreme, Kablovi i potrošni materijal i pribor za potrebe računalnog centra, Nabava tonera, Usluge mobilne telefonije, Otklanjanje izvanrednih kvarova i hitne intervencija, Adobe licence, Nadogradnja i održavanje PROMDM sustava, Nabava TV uređaja, Projektori, Nabava prijenosnih računala, Nabava monitora i dodatne opreme, Trakica s etuijem za akreditaciju za potrebe izbora, Najam sportskih terena, Usluge sajmova ( nadoknada za zakup, dizanjiranje, uređenje izložbenog prostora i posjete sajmovima ) , Izrada papirnatih, platnenih i sl. vrećica i otisak vizuala na izrađene vrećice, Nabava promidžbenih proizvoda, Usluge oblikovanja i dizajna, Usluge tiskanja materijala sa logom APIS - IT - a ( kalendari, rokovnici i slično ) , Ostali potrošni promotivni i dekorativni materijal, Usluge tiskanja brošura i letaka APIS - IT - a, Usluge medijskog praćenja APIS IT - a na web portalu, Usluge medijske promidžbe APIS IT d. o. o. u medijima, Usluge medijske promidžbe APIS IT d. o. o. u tiskanim i digitalnim izdanjima Hanza Medija, Usluge izrade promotivnog filma, Nabava promotivnih T - majica s logom APIS IT - a , Oglašavanje na specijaliziranom ICT portalu , Usluge oglašavanja u tiskanim i digitalnim izdanjima Nacionala, Oglašavanje u poslovnom tjedniku Lider, Usluge medijske promidžbe APIS IT d. o. o. u tiskanim i digitalnim izdanjima Večernji list Poslovni dnevnik, Promidžba projekata APIS IT - a u stručnim medijima, Usluge prevođenja, Savjetovanje u vezi internog i eksternog komuniciranja, Zakup usluge praćenja medija, Kupnja fotografija i arhivskog materijala, Božićni domjenak, Proslava godišnjice tvrtke, Organizacija radionica s poslovnim partnerima, Godišnjica tvrtke - izložba, Usluge cateringa povodom obilježavanja godišnjice tvrtke, Usluge organizacije i koordinacije obilježavanja godišnjice tvrtke, Članarine u udrugama i društvima, Članarina u HUP - u, Članarina Euritas, Sredstva za HTZ, radna zaštitna odjeća i obuća, znakovi sigurnosti, Nabava opreme za mjere sigurnosti u vanjskom perimetru, ID kartice sustava registracije radnog vremena i kontrole pristupa, Redovito servisiranje automatskih ulaznih vrata i pokretnih rampi, Dopuna procjene rizika iz zaštite na radu, Deratizacija i dezinsekcija, Prethodni i izvanredni specijalistički pregled, u ordinaciji medicine rada, Usluga revizije sigurnosne procjene ugroženosti objekta, Usluge stručnog nadzora na nadogradnji sustava tehničke zaštite, Pregled prostorija od nelegalnih izvora elektromagnetskog zračenja, Redovito servisiranje i održavanje sustava registracije radnog vremena, Održavanje sustava tehničke zaštite, Ažuriranje grafičkih prikaza plana evakuacije, Mjerenje otpora izolacije električne instalacije u upravnoj zgradi i energetskom bloku, Stručna edukacija iz područja ZNR - u i ZOP, Projektiranje nadogradnje sustava fizičke i tehničke zaštite, Nadogradnja Sustava najave i evidencije posjetitelja - administracija kontrole pristupa vanjskih izvođača, Nadogradnja sustava fizičke i tehničke zaštite - vanjski perimetar, Nadogradnja sustava fizičke i tehničke zaštite - unutarnji perimetar, Ormarići za ključeve ( KEY BOX ) , Zamjena terminala i druge opreme sustava za registraciju radnog vremena, Nadogradnja i zamjena postojećih pokretnih ulaznih vrata, Nadogradnja sustava registracije radnog vremena - nabava licenci, Izvanredna ispitivanja, pregledi i mjerenja iz područja ZNR i ZOP, Certifikati FINA, Sportska oprema, Zakup platformi za potrebe promocije i zapošljavanja, Predstavljanje na konferencijama i fakultetima - naknade, Sistematski pregled, Regrutacijske usluge, Stručno testiranje kandidata, Provjere diploma, Održavanje i nadogradnja licenci HR sustava, Agencijske usluge organizacije timskih aktivnosti i edukativne radionice / seminara, Održavanje CMS - a za potrebe web stranica, Najam autobusa - organizacija prijevoza za radionice informatičkih koordinatora i izbornu radionicu, Piće i hrana za potrebe rada djelatnika na izborima i sudionika na edukaciji za potrebe izbora, Održavanje licenci i nabava konzultantskih usluga za implementaciju Atlassian alata, Implementacija sustava za evidenciju i praćenje obračunavanja potrošnje, Održavanje licenci razno i interventno, Održavanje i podrška za Splunk sustav, Certificiranje objekta DC Jaska po Uptime Institute - Tier 3, Zakup platforme za ankete i zapošljavanja, Rješenje za zaštitu elektroničke pošte i datoteka, Usluga najma linkova za izbore, Održavanje Intel poslužitelja i prateće opreme, Održavanje HDS F900 i G370 diskovnih sustava, Usluge edukacije - jezik i java platforma, Opremanje prostora za prihvat računalne opreme u računalnom centru, Provođenje edukacije i phishing kampanje za podizanje kibernetičke otpornosti društva, Održavanje raznih SW licenci za potrebe razvoja aplikacija, Nabava uređaja za otplinjavanje i separaciju nečistoća u rashladnom sustavu, Održavanje certifikata, Održavanje ESRI licenci za potrebe ZIS, Rekonstrukcija i nadogradnja poslovne komunikacijske mreže, Nabava Aspose licenci za potrebe razvoja SW - a u različitim tehnologijama, Proširenje i nadogradnja postojećih sustava za povezivanje udaljenih lokacija ( CWDM / DWDM ) , Implementacija sustava za obrađivanje i evidentiranje različitih vrsta pristojbi na području zajednice ili kategorije, Najam linkova za povezivanje računalnih centara, Nabava ostalih softwera, Uređaji i oprema DC napajanja, Nabava strujnih letvi za poslužiteljske ormare, Stručna obuka za rad sa CDU SIEM sustavom, Najam VMware licenci, Proširenje, održavanje i podrška za Microsoft programsku opremu, Održavanje mrežne opreme, Nabava sustava nadzora i analitike, Nadogradnja i održavanje rješenja za nadzor privilegiranih korisničkih računa, Održavanje i podrška za ZABBIX, Proširenje kapaciteta licenci za implementaciju Atlassian alata, Optički moduli za mrežnu opremu, Oprema za nadzor računalnih centara, Namještaj za vanjske prostore ( balkoni, terase. . . ) , Nabava uređaja za regulaciju tlaka i automatsku dopunu u sustavu grijanja, Zakup platforme za prikupljanje i analizu podataka o kibernetičkim prijetnjama, Najam VPN 2FA rješenja, Najam extenzije za elektroničko potpisivanje dokumenata, Nabava uređaja besprekidnog napajanja, Vatrodojavni i protupožarni uređaji, Proširenje kapaciteta DC Jaska, Oprema za strukturno kabliranje ( optika, bakar ) sistem sale, Nabava osobnih računala i dodatne opreme, Vježba upravljanja cyber krizom za management, Oprema i uređaji za DC Jaska sukladno Tier 3 certifikatu, Savjetodavne usluge za implementaciju AI tehnologije, Najam / dorada IT sustava za projekt IT koordinacije i web hosting, Flexera savjetodavne usluge, Usluge zajedničkih poslovnih telefonskih mreža - javne govorne usluge i usluge prijenosa podataka i usluge interneta primarni i sekundarni Internet provider, Podrška proizvođača i održavanje za stor2rrd, Rezervni dijelovi za HDS, Alati i oprema, Održavanje Oracle softverskih proizvoda, Održavanje i tehnička podrška za Power servere, Hardversko održavanje HDS G800, Sistematski pregled za menadžere, Guardium savjetodavne usluge, Održavanje softverskih licenci i nadogradnja BMC Remedya, Podrška za Cisco Ironport zaštitu elektroničke pošte, Nabava poslužitelja i prateće opreme x86 _ 64, Proširenje SAN mreže, Nadogradnja i proširenje DWH sustava, Čajna kuhinja s električnim aparatima, Opcija održavanja CertHat licenci
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija