Feedback
I.D.: 91550423

Plan nabave za 2024. godinu - Dom zdravlja Splitsko - dalmatinske županije

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
09.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
33600000 33140000 33141110 33181500 24455000 33696500 33124130 33141800 33696800 15000000 33763000 30192000 79810000 30125100 35111500 34913000 19200000 09310000 09130000 44000000 30197000 34351100 33100000 64211000 72400000 64212000 64110000 60600000 64000000 90923000 85100000 90731500 60100000 71521000 71242000 90480000 90915000 50730000 50750000 50413200 50111000 50800000 50400000 50421200 50421000 50531100 50334100 77300000 90511000 90524000 79342200 79980000 72268000 72267000 50330000 66114000 71900000 73430000 72312100 79961000 55523000 55320000 98315000 79610000 71317000 79110000 50320000 50324100 72267100 72212761 50312300 50312110 90910000 50112200 66514110 66510000 30230000 30232110 39130000 39717200 32500000 34110000 33192400 45262700 45215100 45232451 48180000 45232400 45223300 45310000 45250000 72224000 18100000 50000000 38570000 71700000 71248000 72212732 45421132 44113620 38434000 33192200 33182100 33190000 50343000 42512300 45454000
Mjesto isporuke:
Splitsko-dalmatinska županija
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Lijekovi; Sanitetski potrošni materijal; Zavojni materijal; Potrošni materijal za hemodijalizu; Dezificijensi; Reagensi , testovi i potrošni materijal za laboratorijsku dijagnostiku; Laboratorijski i materijal za dijagnostiku; Zubarski potrošni materijal; Kontrasna sredstva; Nabavka namirnica , Imotski; Nabavka namirnica , Trogir; Nabavka namirnica , Sinj; Sredstva za čišćenje i osobnu higijenu...
Plan nabave za 2024. godinu - Lijekovi; Sanitetski potrošni materijal; Zavojni materijal; Potrošni materijal za hemodijalizu; Dezificijensi; Reagensi , testovi i potrošni materijal za laboratorijsku dijagnostiku; Laboratorijski i materijal za dijagnostiku; Zubarski potrošni materijal; Kontrasna sredstva; Nabavka namirnica , Imotski; Nabavka namirnica , Trogir; Nabavka namirnica , Sinj; Sredstva za čišćenje i osobnu higijenu; Uredski materijal; Usluge tiskanja obrazaca - zaštićeni obrasci; Usluge tiskanja obrazaca - nezaštićeni obrasci; Toneri; Potrošni i pomoćni materijal; Rezervni dijelovi za medicinsko – tehničku opremu u ordinacijama dentalne medicine; Tekstilni materijal; Opskrba električnom energijom; Nabava loživog ulja i goriva za vozila; Materijal za tekuće i investicijsko održavanje opreme; Sitni inventar; Autogume; Zaštitna odjeća , obuća i bolnička posteljina; Javne govorne usluge u nepokretnoj elektr. komunik. mreži; Nabava asimetričnog pristupa internetu i govornih usluga u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži; Nabava usluga simetričnog pristupa internetu; Usluge mobilnog interneta; Usluge mobilne telefonije; Usluge praćenja auta; Poštanske usluge; Usluge prijevoza brodom; Ostale usluge za komunikaciju i prijevoz; Usluge deratizacije i dezinsekcije u objektima Doma zdravlja SDŽ; Usluge kontrole ispravnosti rada uređaja za sterilizaciju; Mjerenje emisije štetnih tvari i plinova u okoliš; Usluge prijevoza krvi na Hvaru; Usluge stručnog nadzora; Usluge projektiranja - Imotski , Stari Grad i Supetar; Usluge izrade projektne dokumentacije za građevinske radove u Splitu; Održavanje kanalizacije i odvoda; Usluge održavanja dimnjaka; Godišnje održavanje HITACHI klima uređaja; Godišnje održavanje DAIKIN klima uređaja; Godišnje održavanje ostalih klima jedinica; Održavanje i popravak dizala; Servis vatrogasnih aparata; Servis i rezervni dijelovi za vozila u vlasništvu DZ SDŽ; Održavanje i sitni popravci u ambulanti Vrgorac; Održavanje medicinske opreme za fizikalnu medicinu; Održavanje radioloških medicinskih uređaja; Održavanje ostale medicinske opreme; Održavanje radioloških dijag. radnih stanica; Održavanje radioloških radnih stanica za nalaze; Održavanje stanice za ispis i prženje CD - a; Održavanje sustava upravljanja i pohrane radiol. podataka; Održavanje administrativnih podataka o radiol. pregledima; Održavanje radioloških radnih stanica za prijem; Održavanje aparata za hemodijalizu; Održavanje sustava za predpripremu vode - Ispostave Hvar , Imotski , Sinj , Makarska i Supetar; Održavanje sustava za predpripremu vode - Ispostava Trogir; Usluge popravka , redovnog preventivnog servisnog i interventnog održavanja medicinsko - tehničke opreme u ordinacijama dentalne medicine; Usluge održavanja sustava za upravljanje kotlovnicama; Popravak i održavanje opreme za žičanu telefoniju; Hortikulturno održavanje i uređenje okoliša ambulante Vis; Hortikulturno održavanje i uređenje okoliša ambulante Kaštela; Hortikulturno održavanje i uređenje okoliša ambulante Trogir; Hortikulturno održavanje i uređenje okoliša ambulante Imotski; Hortikulturno održavanje i uređenje okoliša ambulante Makarska; Hortukulturno održavanje i uređenje okoliša ambulante u Matoševoj i hospicija Matošić u Splitu; Usluga sakupljanja komunalnog otpada u Trogiru; Usluge zbrinjavanja opasnog medicinskog otpada ( zaraznog i potencijalno zaraznog ) ; Usluge promidžbe i informiranja; Pretplata i održavanje informacijskog sustava za potrebe radiologije; Najam programa za rtg dijagnostiku; Najam programskog rješenja za SKZZ ordinacije; Održavanje programa zub. zaštite; Najam informatičkog sistema za upravu DZ ( praćenje rada PZZ ) ; Godišnje održavanje programskog rješenja za ordinacije PZZ; Najam telekomunikacijske opreme; Najam biokemijskog analizatora - Vrgorac; Najam aparata za hemodijalizu - Ispostava Imotski , 8 kom; Najam aparata za hemodijalizu - Sinj , 8 komada; Najam aparata za hemodijalizu za potrebe hemodijaliza u Trogiru , Makarskoj , Imotskom i Hvaru - 12 kom; Mjesečni najam hematološkog brojača ADVIA 560 za Ispostavu Hvar; Najam urinskog analizatora - Imotski i Makarsku , 12 kom; Godišnji servis UZV uređaja - 32 kom; Usluga godišnjeg servisa Philips ultrazvučnih uređaja ( u vlasništvu Naručitelja ) ; Najam prijevoznih sredstava; Zdravstvene usluge za potrebe stacionara Supetar; Zdravstvene usluge u djelatnosti palijativne skrbi u stacionaru u Supetru; Zdravstene ginekološke usluge za potrebe rodilišta u Sinju; Zdravstene pedijatrijske usluge za potrebe rodilišta u Sinju; Zdravstvene usluge interne medicine za potrebe stacionara u Sinju; Zdravstvene usluge obiteljske medicine za potrebe stacionara u Sinju; Zdravstvene usluge za potrebe palijative u Imotskom; Zdravstvene usluge za potrebe stacionara u Imotskom; Usluge psihološke potpore za potrebe palijativnog stacionara " Matošić " u Splitu; Laboratorijske usluge za potrebe medicine rada i hemodijalize u Trogiru; Laboratorijske usluge za potrebe medicine rada , hemodijalize i stacionara u Supetru; Laboratorijske usluge za potrebe hemodijalize i stacionara u Imotskom; Laboratorijske usluge za potrebe hemodijalize , stacionara i rodilišta u Sinju; Usluge psihologijskog testiranja za potrebe medicine rada; Zdravstvene usluge za potrebe hemodijalize; Zdravstvene usluge citološke punkcije i analize uzoraka; Najam telekomunikacijskog sustava za naručivanje lijekova s mobilnom i web aplikacijom; Nadzor nad izvorima ionizirajućeg zračenja; Osobni dozimetrijski nadzor; Godišnje ispitivanje sukladnosti laserskog uređaja za dijagnostiku i terapiju u medicini i stomatologiji; Edukacija i priprema dokumentacije za certifikaciju ISO; Usluge za video snimanja i fotografiranje objekata; Usluge pripreme i dostave hrane za Ispostavu Sinj; Usluge pripreme i dostave hrane za Ispostavu Makarska; Usluge pripreme i dostave hrane za Ispostavu Supetar; Usluge pripreme i dostave hrane za Ispostavu Imotski; Usluge pripreme i posluživanja obroka za Hospicij Matošić; Usluge dostave hrane za hemodijalizu u ambulanti Sinj; Usluge posluživanja hrane i pranja i glačanja rublja u Supetru; Usluge pranja i glačanja rublja; Usluge ustupanja radnika preko agencije za privremeno zapošljavanje; Usluge vezane za zaštitu na radu ( osposobljavanje radnika ) ; Usluge odvjetnika i pravnog savjetovanja; Popravak i održavanje osobnih računala; Održavanje web stranica i servera; Održavanje i podrška za operativni sistem i programe za 35 računala u Kavanjinovoj; Održavanje programa za Patronažnu zdravstvenu zaštitu; Održavanje programa BIONET LIS ( laboratorij ) ; Održavanje i popravak vatrodojavnih sustava; Programska podrška na računalima DZ; Usluge antivirusne zaštite za 570 računala; Usluge popravka i održavanja mrežne opreme za prijenos podataka; Najam i održavanje poslovnog informacijskog sustava za potrebe Financijske službe; Sustav za upravljanje ljudskim resursima ( ERV ) ; Podrška i održavanje softvera za radiologiju; Održavanje lokalnih servera; Izrada sigurnosnih kopija i arhiviranja podataka na računalima DZ; Mjesečna licenca i održavanje sustava za upravljanje dokumentima , datotetakama i procesima; Usluge čišćenja - sve ispostave; Usluge registracije vozila; Usluge osiguranja vozila; Premije osiguranja zaposlenih; Nabava računala; Nabava pisača; Nabava monitora; Uredski namještaj; Izrada i dostava namještaja; Nabava klima uređaja; Komunikacijska oprema - ostalo; Nabava automobila za dostavu robe ( stacionari i hemodijalize ) i krvi ( laboratorij Split , Makarska , Vrgorac ) - 2 kom; Nabava medicinske opreme za obiteljsku medicinu i pedijatriju; Ostala medicinska oprema za ordinacije; Mobilna dentalna jedinica; Nabava hematološkog analizatora za potrebe MBL Imotski; Stomatološka stolica , 2 kom - Split i Gradac; Nabava autoklava za potrebe Dentalne službe - 8 kom; Nabava EKG aparata - 10 kom; Nabava kompresora - 2 kom; Skidač kamenca s 3 špic nastavka - 5 kom; Nabava turbina - 10 kom; Nabava terapeutskih stolica - 8 kom; Plavi koljičnik ( 6 kom ) i crveni koljičnik ( 6 kom ) ; Nabava saug motora - 8 kom; Nabava CT uređaja - Makarska; Nabava digitalnog mamografa - Omiš; Nabava 2 UZV uređaja s kontrastom - Split i Kaštela; Nabava kreveta i madraca za potrebe Hospicija " Matošić " ; Adaptacija i uređenje 2 stana u Starom Gradu za potrebe smještaja medicinskog osoblja; Uređenje objekta Staro rodilište 1. kat istok i zapad te ex dnevni boravak 2. kat ( 3 ordinacije obiteljske medicine , 1 ginekološka ordinacija , 1 ordinacija dentalne medicine i 2 ordinacije SKZ ) ; Uređenje ordinacije na adresi Gundulićeva 1 , Split; Izgradnja objekta zdravstvene namjene - ordinacije Doma zdravlja SDŽ i ljekarničke jedinice Ljekarne SDŽ; Adaptacija i rekonstrukcija hemodijalize u Supetru; Izrada sjevernog prilaza staroj zgradi i odvodnja oborinskih voda u ambulanti Imotski - I. faza; Usluge pripreme i dostave hrane za Ispostavu Sinj; Nadogradnja programskih alata postojećih UZV i mamografskih uređaja – biopsija i elastografija; Periodični pregledi kardio i opreme za fizikalnu terapiju; Grupa 8. Reagensi , testovi i potrošni materijal za biokemijski analizator Beckman Coulter AU480; Izrada prespoja objekta na fekalnu odvodnju - Trogir; Najam analizatora za potrebe laboratorija Hvar; Silamat za potrebe Dentalne službe – 8 kom; Nabava i ugradnja rampe za službeni parking - Kaštel Sućurac; Najam analizatora za potrebe laboratorija Imotski; Nabava medicinsko - tehničke opreme za turističke ambulante u sklopu projekta Ministarstva zdravstva „ Ulaganje u medicinsko - tehničku opremu za turističke ambulante u svrhu razvoja , unaprjeđenja i podizanja kvalitete provođenja mjera zdravstvene zaštite za povećani broj korisnika zdravstvene zaštite koje se pružaju turistima “ ; Računalna oprema za turističke ambulante u sklopu projekta Ministarstva zdravstva „ Ulaganje u medicinsko - tehničku opremu za turističke ambulante u svrhu razvoja , unaprjeđenja i podizanja kvalitete provođenja mjera zdravstvene zaštite za povećani broj korisnika zdravstvene zaštite koje se pružaju turistima “ ; Uredski namještaj za turističke ambulante u sklopu projekta Ministarstva zdravstva „ Ulaganje u medicinsko - tehničku opremu za turističke ambulante u svrhu razvoja , unaprjeđenja i podizanja kvalitete provođenja mjera zdravstvene zaštite za povećani broj korisnika zdravstvene zaštite koje se pružaju turistima “ ; Potrošni materijal za CT uređaje; Usluge izrade dokumentacije izvedbenog projekta za građevinske radove u Kaštel Gomilici; Usluge izrade projektne dokumentacije za građevinske radove u Muću; Izvođenje elektroinstalacijskih radova dobave i ugradnje glavnog razvodnog ormara na objektu Dom zdravlja Solin; Nabava polimerizacijskih lampi za potrebe Dentalne službe – 5 kom; Adaptacija dijela prizemlja građevine u Podgori u ordinaciji obiteljske medicine; Adaptacija prostora za smještaj CT uređaja , mamografa i ortopana u ispostavi Imotski u sklopu projekta : „ Razvoj zdravstvenih ustanova – Hrvatska bolnica „ Dr. Fra. Mato Nikolić “ i Dom zdravlja SDŽ – Ispostava Imotski “ ; Energetska obova ambulante Sinj Doma zdravlja SDŽ na adresi Put Ruduše 26 , Grad Sinj u sklopu EU projekta NPOO. C6. 1. R1 – I1. 04. 0051; Adaptacija prostora za smještaj CT uređaja u ispostavi Makarska; Upravljanje projektom i administracija u sklopu EU projekta NPOO. C6. 1. R1 – I1. 04. 0051; Radna / zaštitna odjeća i obuća za potrebe Tehničke službe; Izvođenje radova na objektu Doma zdravlja Stari Grad - prostor protetike; Redovni godišnji servis elektroagregata; Vanjska kontrola kvalitete za potrebe MBL - a; Licenca za softver za pristup centralnoj RTG bazi podataka; Usluge stručnog nadzora , projektantskog nadzora I koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova “ Energetska obnova ambulante Sinj Doma zdravlja SDŽ na adresi Put Ruduše 26 , Grad Sinj ” u sklopu projekta NPOO. C6. 1. R1 - i1. 04. 0051; Usluga projektantskog nadzora nad radovima " Energetska obnova ambulante Sinj " ; Adaptacija biomedicinskog laboratorija - Imotski; Provedba usklađivanja IT sustava sa Zakonom o kibernetičkoj sigurnosti; Zamjena prozora u objektu DZ Split , Kavanjinova; BIONET program , adapter za spajanje analizatora i bar kod pisač - Laboratorij Imotski; Uređenje i asfaltiranje prilaza zgradi stacionara HMP u Sinju; Analizator s čistačem i pisačem , 2 kom - Hemodijaliza Sinj i Trogir; Ginekološki stol za ambulantu K. Sućurac - 1 kom; Analizatori za turističke ambulante u sklopu projekta Turističke zajednice SDŽ - 8 kom; Defibrilatori za turističke ambulante u sklopu projekta Turističke zajednice SDŽ - 6 kom; Ostala med. oprema za turističke ambulante u sklopu projekta Turističke zajednice SDŽ; Održavanje sustava videonadzora; Nabava paket uređaja za grijanje , prozračivanje i klimatizaciju; Usluge stručnog nadzora i koordinatora zaštite tijekom izvođenja radova „ Izgradnja objekta zdravstvene namjene – ordinacije Doma zdravlja SDŽ i ljekarničke jedinice Ljekarne SDŽ u Kaštel Gomilici; BIONET program , adapter za spajanje analizatora i bar kod pisač – Laboratorij Imotski; Uređenje poslovnih prostora u Kavanjinovoj; Endometar za potrebe dentalne služba – 6 kom; Feno spirometar za potrebe pulmologije - 3 kom;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija