Feedback
I.D.: 92652179

Plan nabave za 2024. godinu - Državni arhiv u Rijeci

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
31.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Primorsko-goranska županija
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Uredski potrošni materijal; Sredstva i pribor za čišćenje i higijenska papirna konfekcija; Električna energija - opskrba; Opskrba lož uljem; Telekomunikacijske usluge - fiksna telefonija i internet; Poštanske usluge; Usluga odvoza redovnog otpada; Ostale komunalne usluge; Licence; Tipska zaštitna ambalaža za arhivsko gradivo; Arhivske police; A2 Plošni skener; A1 Planetarni skener; A1 Planetarn...
Plan nabave za 2024. godinu - Uredski potrošni materijal; Sredstva i pribor za čišćenje i higijenska papirna konfekcija; Električna energija - opskrba; Opskrba lož uljem; Telekomunikacijske usluge - fiksna telefonija i internet; Poštanske usluge; Usluga odvoza redovnog otpada; Ostale komunalne usluge; Licence; Tipska zaštitna ambalaža za arhivsko gradivo; Arhivske police; A2 Plošni skener; A1 Planetarni skener; A1 Planetarni skener; Tisak knjige Sustavna zaštita arhivskog gradiva; Vjesnik Državnog arhiva u Rijeci; Tisak knjige Riječki kraljevski gubernij; Usluga izrade projektno - tehničke dokumentacije za obnovu zgrade Državnog arhiva na adresi Park Nikole Hosta 2; Zamjena stolarije Park Nikole Hosta 2; Izložbene vitrine; Priprema izdanja Antonio de Reno iz Modene ( prva faza ) ; Usluga izrade izvedbenog projekta; Usluga pripreme i provedbe jednostavne i javne nabave; Energetska obnova - izvođenje radova; Nabava stručnog nadzora i koordinator zaštite na radu tijekom građenja; Projektantski nadzor; Promidžba i vidljivost projekta; A2 Knjižni skener;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija