Feedback
I.D.: 91517160

Plan nabave za 2024. godinu - Dubrovačka razvojna agencija Dura d.o.o.

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
08.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Dubrovačko-neretvanska županija
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Uredski materijal; Računovodstvene usluge; Usluge čišćenje zgrade; Usluga održavanja informatičke opreme i komunikacijskog ormara; Usluga organizacije putovanja unutar organizacije; Opskrba električnom energijom; Usluge pravnog savjetovanja; Usluga pripreme i provedbe postupaka nabava; Organizacija edukacijskih programa; Usluga organizacije putovanja vanjskih dionika u okviru projekta BAS; Uslu...
Plan nabave za 2024. godinu - Uredski materijal; Računovodstvene usluge; Usluge čišćenje zgrade; Usluga održavanja informatičke opreme i komunikacijskog ormara; Usluga organizacije putovanja unutar organizacije; Opskrba električnom energijom; Usluge pravnog savjetovanja; Usluga pripreme i provedbe postupaka nabava; Organizacija edukacijskih programa; Usluga organizacije putovanja vanjskih dionika u okviru projekta BAS; Usluga organizacije putovanja vanjskih dionika u okviru projekta EcoCore; Usluga sistematskog pregleda za djelatnike; Usluge promidžbe i vidljivosti za projekt Participativno budžetiranje za 2024. godinu; Usluge promidžbe i vidljivosti u sklopu projekta HABI; Usluga oglašavanja reklamnih poruka na autobusima u sklopu Participativnog budžetiranja; Oglašavanje aktivnosti putem lokanih medija u sklopu Participativnog budžetiranja; Usluga moderiranja komunikacijskih aktivnosti u sklopu projekta REMOTE - IT; USLUGA IZRADE SWOT ANALIZE ZA PODRUČJE GRADA DUBROVNIKA u sklopu projekta HERIT ADAPT; Usluga čuvanja imovine i osoba; Usluga organizacije partnerskog sastanka u sklopu projekta TEASTEAT; Integrirane usluge za mapiranje , istraživanje i izvještavanje u eno - gastronomskom turizmu te podršku u evaluaciji pilot akcije u okviru projekta TESTEAT; Usluga pismenog prevođenja dokumenta u sklopu projekta COOL NOONS; Usluga izrade web - stranice u sklopu projekta COOL NOONS; Usluga organizacija događanja u sklopu projekta COOL NOONS; Usluga izrade SWOT analize u sklopu projekta VALUE PLUS; Usluga organizacije sastanaka i edukacija za poslovne subjekte u sklopu projekta VALUE PLUS; Usluga organizacija edukacija u osnovnim školama u sklopu projekta VALUE PLUS; Izrada geodetskog elaborata u svrhu evidentiranja stvarnog položaja pojedinačnih već evidentiranih katastarskih čestica u sklopu projekta VALUE PLUS; Usluga održavanja aplikativnog software - a; Usluga izrada i tiska promotivnog materijala u sklopu projekta “ Poduzetništvo u školi ” ; Osmišljavanje i provedba radionica na temu : Razvoj poduzetničke ideje kroz Platno poslovnog modela u sklopu projekta “ Poduzetništvo u školi ” ; Izrada glavnog i izvedbenog projekta za rekonstrukciju ljetnikovca Božidari Škaprlenda u sklopu projekta VALUE PLUS; Izrada glavnog i izvedbenog projekta za rekonstrukciju renesansnog vodovoda u Dubrovniku u sklopu projekta VALUE PLUS; Oprema za učenike u sklopu projekta “ Poduzetništvo u školi ” ; Opremanje zajedničkog poslovnog prostora u Tvornici ugljenografitnih i elektrokontaktnih proizvoda TUP d. d. u sklopu projekta REMOTE - IT , URBACT IV; Nabava kamera brojača posjetitelja u dubrovačkim muzejima;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija