Feedback
I.D.: 91623024

Plan nabave za 2024. godinu - Grad Biograd na Moru

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
11.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
72000000 71320000 79710000 71241000 45454000 22800000 90460000 55300000 66510000 79341000 85200000 60100000 64110000 50730000 71355000 79342200 30230000 33760000 39220000 92312000 42961100 18530000 71248000 45112500 71620000 32321200 71351910 37535200 44112100 31523100 72267000 71312000 71356200 72212224 79961100 45262300 71313400 71247000 45233141 39711310 45260000 71313410 90712400 45453100 34144900 71240000 34993000 31224700 92312230 45232130 79952000 71313000 18513500 39293300 45233000 34221000 19240000 37311100 42419510 45233100 31682100 45400000 39113300 03452000 79418000 37400000 30200000 37820000 79212000 39161000 45112710 92100000 55130000 44812400 39294100 34928000 71410000 92311000 39295200 39221000
Mjesto isporuke:
Zadarska županija
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Izrada informacijskog sustava evidencije nekretnina; Glavni i izvedbeni projekt doma za starije i nemoćne na k. č. br. 777 / 70; Usluge čuvanja imovine i osoba; Usluge procjene vrijednosti nekretnina; Radovi demontaže pokrova hangara na k. č. br. 774 / 1; Uredski materijal; Crpljenje septičkih jama građana koji nemaju uvjete za priključak na kanalizaciju; Restoranske usluge; Crpljenje septičke ...
Plan nabave za 2024. godinu - Izrada informacijskog sustava evidencije nekretnina; Glavni i izvedbeni projekt doma za starije i nemoćne na k. č. br. 777 / 70; Usluge čuvanja imovine i osoba; Usluge procjene vrijednosti nekretnina; Radovi demontaže pokrova hangara na k. č. br. 774 / 1; Uredski materijal; Crpljenje septičkih jama građana koji nemaju uvjete za priključak na kanalizaciju; Restoranske usluge; Crpljenje septičke jame na plaži „ Soline “ ; Usluge osiguranja imovine , odgovornosti i osoba od posljedica nesretnog slučaja ( nezgode ) ; Usluge oglašavanja u dnevnom tisku; Usluga hvatanja i zbrinjavanja pasa i mačaka lutalica; Najam osobnog vozila; Poštanske usluge za 2025. god.; Održavanje sustava klimatizacije i ventilacije; Geodetske usluge; Usluge izrade promotivnih materijala i oglasne kampanje u okviru projekta Postrojenje za sortiranje odvojeno sakupljenog otpada ( sortirnica ) u Biogradu na Moru NPOO. C1. 3. R2 - I1. 02. 0005; Nabava i održavanje informatičke opreme; Nabava higijenskih sredstava; Nabava higijenskih i kućnih potrepština za potrebe gradske uprave Biograd na Moru; Lijevanje skulpture " Ivan Pavao II " ; Nabava i montaža 2 rampe za kontrolu pristupa motornih vozila; Nabava prigodnih poklona povodom Dana Grada Biograda na Moru; Projektantski nadzor nad izvođenjem radova rekonstrukcije zgrade dječjeg vrtića na k. č. br. 777 / 62; Radovi na DTK mreži i sustavu javne rasvjete na dijelu poluotoka; Lijevanje skulpture " Vagana Melika Karaganjana " ; Poklon paketi ( vino i maslinovo ulje ) ; Financijska analiza za projekt obnove Kina prema Pozivu na dostavu projektnih prijedloga “ Obnova javne kulturne infrastrukture ” ; Najam audio i rasvjetne opreme za Dan Grada Biograda na Moru; Izrada hidrogeološkog elaborata ispitivanja upojnosti terena u Žutskoj ul.; Projektna dokumentacija fotonaponske elektrane na zgradi „ Dom kulture “ ; Projektna dokumentacija fotonaponske elektrane na zgradi knjižnice; Dobava i montaža antitraumatske podloge; Nabava i montaža nastambi za šišmiše; Informativni digitalni LED totem; Održavanje i podrška poslovnog informacijskog sustava; Usluge koordinatora za zaštitu na radu tijekom izvođenja radova rekonstrukcije zgrade dječjeg vrtića na k. č. br. 777 / 62 k. o. Biograd na Moru; Usluge administrativno - tehničke pomoći za provedbu 6 projekata Grada Biograda na Moru; Web hosting i redovno održavanje mrežne stranice Grada Biograda na Moru; Usluge fotografiranja i vođenja društvenih mreža Grada Biograda na Moru; Radovi ograđivanja dvorišta dječjeg vrtića zbog sigurnosti najmlađe skupine djece; Izrada dokumenta „ Procjena otpornosti na klimatske promjene “ za 2 projekta; Usluge stručnog nadzora i koordinatora II zaštite na radu za radove priključenja na komunalnu infrastrukturu i osiguranje pristupne ceste za potrebe sortirnice; Uređenje prometnice iznad plaže Soline; Nabava caffe aparata; Izmjene i dopune projektne dokumentacije izgradnje fekalne odvodnje sustava Kosa Istok i Kosa Zapad; Izvedba pokrova hangara na kat. čest. br. 774 / 1; Izrada dokumenta „ Procjena otpornosti na klimatske promjene “ za 2 projekta; Procjena učinka 2 projekta na načelo ravnopravnosti spolova i nediskriminacije; Radovi na uređenju Park šume „ Soline “ ; Izrada financijske analize za projekt obnove i opremanja Interpretacijskog centra Gnalić prema Pozivu na dostavu projektnih prijedloga „ Obnova javne kulturne infrastrukture " ; Usluge administrativno - tehničke pomoći za provedbu 3 projekata Grada Biograda na Moru; Sanacija divljeg odlagališta otpada na k. č. br. 7256 / 2; Izrada strategije zelene urbane obnove; Usluge informiranja javnosti putem Internet portala gradonacelnik. hr; Izrada idejnog projekta za izgradnju luke otvorene za javni promet županijskog značaja Biograd na predjelu Kumenat; Radovi sanacije dijela Šetališta Mihe - Mihovila Klaića; Kolica s kutijom s električnim pogonom; Izvedbeni projekt tehnološke opreme i ugradnje opreme sortirne linije za sortirnicu otpada; Sanacija gata na plaži Soline; Izrada idejnog urbanističkog rješenja za stambeno naselje na predjelu Kosa Istok i kod bolnice; Nabava stupova , zidnih nosača , svjetiljki i razvodnih ormara za javnu rasvjetu za Ul. Grgura Ninskog i Trg Sv. Stošije; Idejno rješenje uređenja zaobalnog pojasa luke Jaz; Nabava 2 razvodna ormara za priključak korisnika na rivi; Nabava paketa kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština za korisnike projekta „ Zaželi “ ; Projektni zadatak za uređenje zone T4 ( Primorac ) ; Usluge oglašavanja za manifestaciju „ Slovenski vikend 2024 “ ; Projektantske usluge za 5 projekata na području Biograda na Moru; Izrada kopije reljefa sa spomenika u Crvenoj luci; Izrada studije izvodljivosti i plana razvoja širokopojasne infrastrukture ( PRŠI ) ; Izrada projektne dokumentacije rekonstrukcije dijela Splitske ul. , raskrižja s DC8 i dijela Savske ul.; Izgradnja oborinske odvodnje u dijelu Bračke ulice; Usluge organizacije i provedbe projekta Adventure mini golf; Zaštitarske usluge u sklopu manifestacije „ Slovenski vikend “ ; Projektna dokumentacija za dislociranu jedincu CPUZ Mocire u Biogradu na Moru; Izrada elaborata zaštite okoliša uz zahtjev za ocjenu o potrebi procjene utjecaja zahvata na okoliš za zahvat „ Rekonstrukcija obalnog zida i gatova u predjelu Jaz “ ; Izrada studijske dokumentacije u sklopu projekta „ CLEVER “ ; Projekt prometne signalizacije i opreme u ulicama : Bračka , Paška , Dugootočka , Hvarska , Vukovarska , Tina Ujevića i Ivane Brlić Mažuranić; Nabava srebrnjaka " 150. obljetnica rođenja Ivane Brlić - Mažuranić " ; Oprema za dječje igralište; Dobava i ugradnja umjetne trave; Izrada postamenta za postavu kipa Sv. Ivana Pavla II; Nabava poslovnog kontejnera; Najam audio opreme; Izrada izvedbenog projekta – statički račun AB konstrukcije i fasade za sortirnicu otpada; Usluge noćnog čuvanja , kontrole i nadzora ulaska vozila u Park šumu „ Soline “ ; Izrada bannera za „ Međunarodni dan sjećanja “ ; Projektna dokumentacija stambenih jedinica za invalidne osobe dislocirane jedinice Doma za odrasle osobe Sv. Frane; Nabava klavira; Nabava i ugradnja dijelova za dizalo u zgradi Poduzetnički inkubator; Izrada glavnog projekta za izgradnju prometnice unutar obuhvata UPU zone gospodarske namjene - poslovne , pretežito uslužne ( K1 ) i zabavnog centra ( T5 ) ; Nabava audio opreme za manifestacije na Trgu kralja Tomislava; Izrada idejnog projekta za izgradnju dvoranskog plivališta – zatvorenog bazena; Izrada projektne dokumentacije Veteranskog centra u Biogradu na Moru; Izmjene i dopune projektne dokumentacije izgradnje fekalne odvodnje sustava Kosa Istok i Kosa Zapad; Rekonstrukcija dijela Ul. Put Vilišnice; Nabava elektro ormara; Izrada projektne dokumentacije za fast food u sklopu Gradske tržnice; Izrada dokumentacije za natječaj „ Urbani razvojni fond “ ; Radovi sanacije zgrade Poduzetnički inkubator; Izvođenje građevinskih radova na dječjem vrtiću Polača; Nabava kamenih klupa; Usluga izrade akcijskog plana uspostave mreže za punjenje električnih vozila; Izgradnja dijela Žutske ulice; Nabava stabala masline; Usluge provođenja 5 postupaka javne nabave; Zemljani radovi na predjelu Kosa Zapad; Nabava sportskih rekvizita za Dječji vrtić Ivane Brlić Mažuranić; Nabava opreme za robotiku za Osnovnu školu Biograd; Nabava potrepština za likovnu umjetnost za Osnovnu školu Biograd; Usluge pregleda financijsko - materijalnog poslovanja Dječjeg vrtića Ivane Brlić Mažuranić za 2021. , 2022. i 2023. god.; Izrada projektne dokumentacije uređenja okoliša zgrade dječjeg vrtića na kat. čest. br. 777 / 62; Namještaj za zgradu dječjeg vrtića na kat. čest. br. 777 / 62; Izvođenje radova uređenja zelene površine na kat. čest. br. 777 / 105; Stručni nadzor nad izvođenjem radova sanacije gata na plaži Soline; Zaštitarske usluge u sklopu manifestacije „ Biograd boat show “ ; Snimanje , montaža i postprodukcija kratkog dokumentarnog filma o Vaganu Karaganjanu; Najam audio i rasvjetne opreme za manifestacije; Usluge pripreme snimanja i izrade promo videa Grada Biograda na Moru; Usluge noćenja s doručkom; Izrada projektne dokumentacije privremene regulacije prometa na križanju DC8 i Žutske ul.; Nabava materijala za rekonstrukciju javne rasvjete; Nabava dekorativnih blagdanskih elemenata i blagdanske ukrasne rasvjete; Izrada promotivnih materijala; Oprema za smirivanje prometa; Poklon paketi za dječji vrtić; Izrada 1. izmjena i dopuna UPU Kumenat; Stavljanje izvan snage DPU javne namjene istočno od Ortopedske bolnice; Idejni projekt prometnica unutar gospodarske zone Jankolovica; Lijevanje u bronci plakete Grba Grada Biograda na Moru; Stručni nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji dijela Žutske ulice; Nabava kišobrana i rokovnika; Nabava posude za kuhanje; Restoranske usluge za Dan Grada Biograda na Moru 2025.; Nabava informatičke opreme; Najam audio i rasvjetne opreme za doček 2025. godine;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija