Plan nabave za 2024. godinu - Nabava fotokopirnog papira po grupama : Grupa 1 HZZ 59. 162 , 00 eura , Grupa 2 DFC 6370 , 00 eura; Uredski materijal i registratori po grupama : Grupa 1 HZZ 34. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 12. 207 , 00 eura; Toaletni papir , ručnici i salvete; Grupa 1 HZZ 29. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 10. 600 , 00 eura; Nabava prirodnog plina po grupama : Grupa 1 HZZ 131. 149 , 00 eura , Grupa 2 DFC 14. 865 ...
Plan nabave za 2024. godinu - Nabava fotokopirnog papira po grupama : Grupa 1 HZZ 59. 162 , 00 eura , Grupa 2 DFC 6370 , 00 eura; Uredski materijal i registratori po grupama : Grupa 1 HZZ 34. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 12. 207 , 00 eura; Toaletni papir , ručnici i salvete; Grupa 1 HZZ 29. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 10. 600 , 00 eura; Nabava prirodnog plina po grupama : Grupa 1 HZZ 131. 149 , 00 eura , Grupa 2 DFC 14. 865 , 00 eura; Nabava SMS sustava; Usluge mobilne telefonije; Ugradnja metalnih vrata i prozora; Zaštitarske usluge , nabava po grupama; Nabava uredskog namještaja po grupama : Grupa 1 Ured za financiranje i ugovaranje projekata EU , Grupa 2 Pordučne službe i uredi , Grupa 3 Središnji ured - Dvorana i učionica , Grupa 4 Središnji ured - uredi; Nabava uredskih stolica po grupama; Grupa 1 Ured za financiranje i ugovaranje projekata EU , Grupa 2 Pordučne službe i uredi , Grupa 3 Središnji ured - Dvorana i uredi , Grupa 4 Središnji ured - Učionica; Nabava licenci za održavanje , nadogradnju i proširenje programske opreme - antivirusne , antispam i slične zaštitne opreme u informacijskom sustavu HZZ - a; Održavanje i nadogradnja sustava e - poslovnica HZZ - a; Radovi na postavljanju krovnih konstrukcija i povezani radovi; Nabava goriva za potrebe HZZ - a po grupama; Grupa 1 HZZ 53. 384 , 00 eura , Grupa 2 DFC 5. 309 , 00 eura; Nabava usluge izrade operativnog priručnika za standard usluga , metodologiju , praćenje , vrednovanje i ocjenjivanje kvalitete usluga CISOK centara; Nabava kupnje prijevoznih sredstava za potrebe HZZ - a; Sistematski pregledi radnika HZZ - a po grupama; Nabava usluga održavanja aplikativnih modula osnovnih poslovnih procesa u informacijskom sustavu HZZ - a; Nabava usluga čišćenja ureda za potrebe HZZ - a po grupama;; Nabava računalne opreme za potrebe HZZ - a; Nabava usluga ispisa , kopiranja , faksiranja i skeniranja; Nabava razvoja i nadogradnje sustava za digitalizaciju CISOK usluga za korisnike i informacijskog sustava za podršku internim procesima rada CISOK centara HZZ - a - FAZA 2; Nabava telekomunikacijskih usluga po grupama; Grupa 1 Fiksna telefonija , Grupa 2 Podatkovne veze , Grupa 3 Internet; Usluge tiskanja , korica , mapa , omotnica; Sredstva za čišćenje za potrebe HZZ - a; Nabava sredstava za dezinfekciju ruku i prostora; Brušenje i lakiranje parketa; Nabava sitnog inventara; Nabava guma za službena vozila; Nabava rokovnika i zidnih kalendara; Nabava radne i zaštitne odjeće; Bravarski radovi; Dijelovi svjetiljki i rasvjetne opreme; Nabava usluga praćenja medija , obrade , selekcije i isporuke medijskih objava te analiza medija za potrebe Hrvatskog zavoda za zapošljavanje; Ispitivanje elektroinstalacija; Ispitivanje gromobranskih instalacija; Dijelovi uređaja za klimatizaciju; Ispitivanje plinskih instalacija; Ispitivanje i davanje atesta za dimnjake; Ispitivanje sredstava rada s povećanim opasnostima; Izrada i ugradnja trakastih zavjesa i aluminijskih žaluzina; Keramičarski radovi; Ličilački radovi; Popravak krova na poslovnim zgradama; Popravak roleta , prozora i vrata; Popravak klima uređaja; Pregled i ispitivanje faktora radnog okoliša u radnim prostorijama; Radovi na postavljanju podova i podnih obloga; Radovi na postavljanju zidnih obloga; Remontni sanacijski radovi; Usluga čišćenja peći i dimnjaka; Servis vatrogasnih aparata; Stolarski radovi; Staklarski radovi; Usluge održavanja sigurnosnih sustava ( protupožarni , protuprovalni , kontrola pristupa ) i atesti; Usluge održavanja forokopirnih uređaja; Usluge održavanja i čišćenja klima uređaja po grupama; Usluge održavanja plinskih naprava; Usluge održavanja kotlovnica; Usluge redovitog održavanja automobila; Usluge popravaka automobila; Rezervni dijelovi za automobile; Usluge pranja automobila i slične usluge; Pregled i ispitivanje faktora radnog okoliša u radnim prostorijama; Usluge popravaka fotokopirnih uređaja; Usluge popravaka i održavanja električnih instalacija u zgradama; Vodoinstalaterski radovi; Izmjena stolarije od plastičnih masa u Područnoj službi Zagreb; Usluge čišćenja peći i dimnjaka; Dimnjačarske i ekološke usluge; Deratizacija i dezinsekcija; Usluge popravaka dizala; Usluge održavanja dizala; Demontaža i montaža klima uređaja; Seminari za pravnike; Kupovanje putničkih karata; Usluge hotelskog smještaja; Zdravstveni pregledi radnika prema propisima zaštite na radu; Nabava usluge procjene rizika za potrebe Hrvatskog zavoda za zapošljavanje; Nabava usluge osnovnog održavanja SW za izradu backup kopija podataka za potrebe Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na razdoblje od 12 mjeseci; Nabava usluge korištenja servisa Info BIZ - Premium paket u 2024.; Nabava licenci za informatički sustav za uzorkovanje i revizijsku analizu podataka za potrebe Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU; Nabava GDPR licenci za potrebe HZZ - a; Seminari za javnu nabavu; Inhouse edukacije radnika Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU; Nabava usluga savjetovanja u pripremi pojednostavljenih troškovnih opcija za potrebe Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU; Nabava savjetodavnih usluga iz područja javne nabave; Nabava izrade natječajne dokumentacije i tehničke specifikacije za JN Posredničkom tijelu razine 2; Usluge prijevoda; Arhitektonske usluge , usluge inženjeringa i geodetske usluge; Usluge procjene vrijednosti nekretnina; Usluge održavanja analitičke aplikacije za izradu izvještaja ( Cubeplayer ) ; Usluge održavanja CRM aplikacije praćenja potraživanja; Nabava usluga grafičke obrade Mjesečnog statističkog biltena; Nabava održavanja i nadogradnje sustava za davanje mišljenja poslodavcima za zapošljavanje stranih radnika; Nabava usluga analize plaća stranih radnika; Nabava usluga modernih vizualizacija statistike i prediktivnih metoda; Nabava usluga tehničkih pregleda automobila i testiranja; Usluge popravaka kotlovnica; ABBY fine reader licence za rad s PDF dokumentima; Nabava psihodijagnostičkog instrumentarija u 2024. godini; Usluge tiskanja testova i priručnik - psihodijagnostički instrumentarij; Tepisi , tepisoni , vješalice i sl.; Nabava namještaja od metala; Izrada uredskog namještaja po mjeri; Nabava uređaja za grijanje / hlađenje ( klima uređaji ) za potrebe HZZ - a po grupama ( 12 grupa ) ; Nabava opreme za videonadzor; Nabava opreme za grijanje; Izvedba i nadogradnja UTP računalno telefonske mreže Hrvatskog zavoda za zapošljavanje; Nabava CaseWare IDEA licenci za revizijsku analizu podataka za potrebe DFC - a; Izrada promotivnih i informativnih materijala za potrebe CISOK - a; Nabava konzultantskih usluga nadzora; Nabava konzultantskih usluga za provedbu projekta energetske obnove zgrade PU Vukovar; Stručni nadzor nad izvođenjem radova energetske obnove PU Vukovar; Stručni nadzor za zamjenu pokrova PU Sisak; Usluge prijevoda s / na ukrajinski jezik; Nabava usluga sustavne podrške u komunikacijskim aktivnostima HZZ - a na društvenim mrežama; Održavanje web aplikacije za dostavu Zahtjeva za nadoknadom sredstava ( ZNS ) u sklopu Europskog socijalnog fonda ( ESF ) ; Nadogradnja web stranica potpora u programskoj podršci za unaprjeđenje usluga HZZ - a; Seminari za psihologe; Nabava parkirališne karte ZG Holding za potrebe DFC - a; Nabava vertikalne platforme - liftera za osobe s invaliditetom u PU Dubrovnik; Nabava usluge vanjskog stručnjaka za analizu lokalnog konteksta , odabir potencijalno dobrih praksi i podršku za razvoj poboljšanog instrumenta politike; podrška za dizajn kod ankete , provedbu , analizu rezultata i izvješće; Rekonsktrukcija električne mreže poslovne zgrade PU Karlovac - druga faza; Nabava usluga održavanja mrežne stranice za vaučere; Uređenje poslovnog prostora za potrebe CISOK - a u Zagrebu; Nabava konstruktivne sanacije potpornog zida dvorišta PU Dubrovnik; Nabava ugradnje laminata u zgradi PU Zadar; Nabava elektroinstalacije jake struje; Nabava radijatora i kotlova za potrebe PS Zagreb; Građevinski radovi vezani uz rekonstrukciju električne mreže poslovne zgrade PU Karlovac; Nabava radova na izradi nadstrešnice za parkirna mjesta uz zgradu PU Zadar; Nabava radova na uređenju parkirališta ispred zgrade PU Kutina; Nabava radova na uređenju prizemlja zgrade PU Pula; Nabava zamjene staklene stijene PU Pula; Nabava komunikacijskih usluga HITRONET FINA; Radovi adaptacije sanitarnog čvora PU Varaždin - Rekonstrukcija nužnika; Nabava usluga održavanja sustava za davanje mišljenja poslodavcima za zapošljavanje stranih radnika; Nabava usluge održavanja mrežnih stranica ( hzz. hr , mjere. hr , cisok. hr , umirovljenici. hzz. hr , sezonci. hzz. hr , eures. hzz. hr ) ; Nabava usluge hostinga web stranice i perfektivno održavanje; Opskrba električnom energijom; Nabava analize potpore za očuvanje radnih mjesta „ Skraćivanje radnog vremena “ na području prerađivačkih djelatnosti i stručno mišljenje o mogućnostima uporabe državnih potpora; Nabava usluga Integrirane marketinške komunikacije za vrijeme provedbe promocije mjera aktivne politike zapošljavanja; Nabava stolica za potrebe Središnjeg ureda - Učionica; Nabava pregradnih staklenih zidova; Nabava uredskog namještaja za potrebe HZZ - a , Grupa 4. " UČIONICA " ; Nabava usluge ˇRazvoj programskog rješenja Evidencije neaktivnih osoba ( ENA ) " ; Nabava multimedijalne opreme za potrebe HZZ - a; Nabava usluga liječničkih ordinacija za nezaposlene osobe i učenike po grupama; Nabava usluga liječničkih ordinacija za sanitarne preglede nezaposlenih osobe i ostalih tražitelja zaposlenja koje će biti uključene u obrazovanje po grupama; Nabava usluge „ Nadogradnja web stranice Vaučeri ( vauceri. hzz. hr ) s novim funkcijama , dvojezičnim sadržajima i prikazima i pretraživanjima Kataloga programa “ ; Usluga simultanog prevođenja za potrebe Posjete vanjskih procjenitelja HZZ - u u okviru PES benchlearninga , 19. - 21. ožujka 2024.; Nabava Korporativne potpisne & ID kartice za potrebe HZZ - a; Nabava testova motorike prstiju; Nabava izrade projektnog zadatka za nabavu nadogradnje funkcionalnosti CISOK informacijskog sustava , Faza II.; Nabava obnove licence , podrške proizvođača i održavanje IP centrale za potrebe HZZ - a; Stručna podrška u strukturiranju procesa evaluacije mjera aktivne politike zapošljavanja u Republici Hrvatskoj; Izmjena stolarije od plastičnih masa u Pordučnom uredu Pula; Ugradnja stolarije od metala u Područnom uredu Sisak; Nabava i ugradnja stolarije od plastičnih masa u PU Križevci za ispostavu Đurđevac; Radovi sanacije krovišta zgrade Ispostave Pakrac PU Požega; Nabava aplikativnog rješenja za upravljanje i gospodarenje imovinom Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje; Tehnička podrška vanjskih savjetnika za osiguranje komunikacije i uspostave optimalne arhitekture cjelokupnog informacijskog sustava Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje; Nabava loživog ulja; Nabava uredskog namještja za potrebe CISOK - a po grupama - Grupa 1. Čakovec , Grupa 2. Gospić , Grupa 3. Pula , Grupa 4. Rijeka; Nabava uredskih i konferencijskih stolica za potrebe CISOK - a po grupama - Grupa 1. Čakovec , Grupa 2. Gospić , Grupa 3. Pula , Grupa 4. Rijeka; Nabava usluga tehničke podrške u kontroli ZNS - ova u okviru poziva C4. 3. R3 - I4 " Izgradnja i opremanje centara za starije osobe ( DFC ) ; Nabava usluge čišćenja ureda za potrebe PS Zagreb; Nabava usluge edukacije radnika HZZ - a iz područja informacijske sigurnost; Nabava usluge izrade mikroportala za razvoj karijere; Izrada nove web stranice Upitnik za samoprocjenu ( UZS ) i integracija u Vaučer platformu : u informativni web vauceri. hzz. hr i Moj vaučer aplikaciju mojvaucer. hzz. hr “ ; Nabava poslužiteljske opreme za potrebe HZZ - a; Edukacija CISOK savjetnika o novoj CISOK aplikaciji , promjenama na web portalu , ažuriranom upitniku „ Moj izbor “ te e - learning platformi; Nabava sustava za grijanje / hlađenje za potrebe HZZ - a - po grupama ( klima uređaji ) ; Nabava usluge održavanja sustava za digitalizaciju CISOK usluga za korisnike i sustava za podršku internim procesima rada CISOK centara HZZ - a; Izračun ocjene poduzetnikove sposobnosti zapošljavanja i usluge savjetovanja o strukturi i interpretaciji rezultata u 2025. godini; Nabava usluge razvoja i održavanja aplikacije za provedbu sustava vaučera ( Moj Vaučer ) .; Nabava usluge tiskanja letka Aktiviraj se ! ; Nabava usluge pripreme i upravljanja projekata Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na temelju prijedloga za financiranje u okviru programa ESF + ; Nabava usluga Evaluacije Mjera aktivne politike zapošljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za razdoblje od 2017. do 2023. godine; Nabava usluga promidžbe vezano uz Dani poslova HZZ - a; Nabava usluge " Uspostava sustava i praćenje Ključnih pokazatelja uspješnosti ( KPI ) u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje " ; Nabava usluga snimke stanja arhive te načina unosa gradiva , indeksiranja i organizacije podataka u sustavu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje;