Feedback
I.D.: 91517171

Plan nabave za 2024. godinu - HRVATSKI ZAVOD ZA ZAPOŠLJAVANJE

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
08.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
30197643 22800000 33761000 09123000 85312320 72212000 45421132 79713000 39130000 39112000 48960000 50312300 45260000 09100000 80500000 34110000 85121000 72226000 90910000 30230000 72212450 64200000 79800000 39000000 33741300 45432113 34351100 30199792 18110000 45421160 31530000 64216200 38540000 42512500 71317000 39515000 45431000 45442100 45261210 44221000 50730000 45431100 45410000 45453000 90915000 50413200 45421000 45441000 73431000 50313200 50800000 50531200 50531100 50112200 50112000 34330000 50112300 73430000 50313100 45330000 45421100 90923000 50531400 50750000 45331220 80522000 34980000 55100000 90711100 72416000 73220000 71318000 79530000 71200000 71242000 72267000 72267100 79822500 72261000 72212463 48000000 22450000 39136000 39717200 32323500 39715210 30200000 22462000 72150000 71315200 71314300 72212224 72221000 72212222 98351100 33196200 71241000 45251100 45000000 45432114 45310000 44621000 45262400 45223300 50334400 09310000 71620000 79000000 39113000 45421141 79411100 32322000 85120000 72212214 79540000 30162000 33156000 72000000 45421130 09135000 79417000 72415000 48821000 42512000 79810000 79952000
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Nabava fotokopirnog papira po grupama : Grupa 1 HZZ 59. 162 , 00 eura , Grupa 2 DFC 6370 , 00 eura; Uredski materijal i registratori po grupama : Grupa 1 HZZ 34. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 12. 207 , 00 eura; Toaletni papir , ručnici i salvete; Grupa 1 HZZ 29. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 10. 600 , 00 eura; Nabava prirodnog plina po grupama : Grupa 1 HZZ 131. 149 , 00 eura , Grupa 2 DFC 14. 865 ...
Plan nabave za 2024. godinu - Nabava fotokopirnog papira po grupama : Grupa 1 HZZ 59. 162 , 00 eura , Grupa 2 DFC 6370 , 00 eura; Uredski materijal i registratori po grupama : Grupa 1 HZZ 34. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 12. 207 , 00 eura; Toaletni papir , ručnici i salvete; Grupa 1 HZZ 29. 511 , 00 eura , Grupa 2 DFC 10. 600 , 00 eura; Nabava prirodnog plina po grupama : Grupa 1 HZZ 131. 149 , 00 eura , Grupa 2 DFC 14. 865 , 00 eura; Nabava SMS sustava; Usluge mobilne telefonije; Ugradnja metalnih vrata i prozora; Zaštitarske usluge , nabava po grupama; Nabava uredskog namještaja po grupama : Grupa 1 Ured za financiranje i ugovaranje projekata EU , Grupa 2 Pordučne službe i uredi , Grupa 3 Središnji ured - Dvorana i učionica , Grupa 4 Središnji ured - uredi; Nabava uredskih stolica po grupama; Grupa 1 Ured za financiranje i ugovaranje projekata EU , Grupa 2 Pordučne službe i uredi , Grupa 3 Središnji ured - Dvorana i uredi , Grupa 4 Središnji ured - Učionica; Nabava licenci za održavanje , nadogradnju i proširenje programske opreme - antivirusne , antispam i slične zaštitne opreme u informacijskom sustavu HZZ - a; Održavanje i nadogradnja sustava e - poslovnica HZZ - a; Radovi na postavljanju krovnih konstrukcija i povezani radovi; Nabava goriva za potrebe HZZ - a po grupama; Grupa 1 HZZ 53. 384 , 00 eura , Grupa 2 DFC 5. 309 , 00 eura; Nabava usluge izrade operativnog priručnika za standard usluga , metodologiju , praćenje , vrednovanje i ocjenjivanje kvalitete usluga CISOK centara; Nabava kupnje prijevoznih sredstava za potrebe HZZ - a; Sistematski pregledi radnika HZZ - a po grupama; Nabava usluga održavanja aplikativnih modula osnovnih poslovnih procesa u informacijskom sustavu HZZ - a; Nabava usluga čišćenja ureda za potrebe HZZ - a po grupama;; Nabava računalne opreme za potrebe HZZ - a; Nabava usluga ispisa , kopiranja , faksiranja i skeniranja; Nabava razvoja i nadogradnje sustava za digitalizaciju CISOK usluga za korisnike i informacijskog sustava za podršku internim procesima rada CISOK centara HZZ - a - FAZA 2; Nabava telekomunikacijskih usluga po grupama; Grupa 1 Fiksna telefonija , Grupa 2 Podatkovne veze , Grupa 3 Internet; Usluge tiskanja , korica , mapa , omotnica; Sredstva za čišćenje za potrebe HZZ - a; Nabava sredstava za dezinfekciju ruku i prostora; Brušenje i lakiranje parketa; Nabava sitnog inventara; Nabava guma za službena vozila; Nabava rokovnika i zidnih kalendara; Nabava radne i zaštitne odjeće; Bravarski radovi; Dijelovi svjetiljki i rasvjetne opreme; Nabava usluga praćenja medija , obrade , selekcije i isporuke medijskih objava te analiza medija za potrebe Hrvatskog zavoda za zapošljavanje; Ispitivanje elektroinstalacija; Ispitivanje gromobranskih instalacija; Dijelovi uređaja za klimatizaciju; Ispitivanje plinskih instalacija; Ispitivanje i davanje atesta za dimnjake; Ispitivanje sredstava rada s povećanim opasnostima; Izrada i ugradnja trakastih zavjesa i aluminijskih žaluzina; Keramičarski radovi; Ličilački radovi; Popravak krova na poslovnim zgradama; Popravak roleta , prozora i vrata; Popravak klima uređaja; Pregled i ispitivanje faktora radnog okoliša u radnim prostorijama; Radovi na postavljanju podova i podnih obloga; Radovi na postavljanju zidnih obloga; Remontni sanacijski radovi; Usluga čišćenja peći i dimnjaka; Servis vatrogasnih aparata; Stolarski radovi; Staklarski radovi; Usluge održavanja sigurnosnih sustava ( protupožarni , protuprovalni , kontrola pristupa ) i atesti; Usluge održavanja forokopirnih uređaja; Usluge održavanja i čišćenja klima uređaja po grupama; Usluge održavanja plinskih naprava; Usluge održavanja kotlovnica; Usluge redovitog održavanja automobila; Usluge popravaka automobila; Rezervni dijelovi za automobile; Usluge pranja automobila i slične usluge; Pregled i ispitivanje faktora radnog okoliša u radnim prostorijama; Usluge popravaka fotokopirnih uređaja; Usluge popravaka i održavanja električnih instalacija u zgradama; Vodoinstalaterski radovi; Izmjena stolarije od plastičnih masa u Područnoj službi Zagreb; Usluge čišćenja peći i dimnjaka; Dimnjačarske i ekološke usluge; Deratizacija i dezinsekcija; Usluge popravaka dizala; Usluge održavanja dizala; Demontaža i montaža klima uređaja; Seminari za pravnike; Kupovanje putničkih karata; Usluge hotelskog smještaja; Zdravstveni pregledi radnika prema propisima zaštite na radu; Nabava usluge procjene rizika za potrebe Hrvatskog zavoda za zapošljavanje; Nabava usluge osnovnog održavanja SW za izradu backup kopija podataka za potrebe Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na razdoblje od 12 mjeseci; Nabava usluge korištenja servisa Info BIZ - Premium paket u 2024.; Nabava licenci za informatički sustav za uzorkovanje i revizijsku analizu podataka za potrebe Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU; Nabava GDPR licenci za potrebe HZZ - a; Seminari za javnu nabavu; Inhouse edukacije radnika Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU; Nabava usluga savjetovanja u pripremi pojednostavljenih troškovnih opcija za potrebe Ureda za financiranje i ugovaranje projekata EU; Nabava savjetodavnih usluga iz područja javne nabave; Nabava izrade natječajne dokumentacije i tehničke specifikacije za JN Posredničkom tijelu razine 2; Usluge prijevoda; Arhitektonske usluge , usluge inženjeringa i geodetske usluge; Usluge procjene vrijednosti nekretnina; Usluge održavanja analitičke aplikacije za izradu izvještaja ( Cubeplayer ) ; Usluge održavanja CRM aplikacije praćenja potraživanja; Nabava usluga grafičke obrade Mjesečnog statističkog biltena; Nabava održavanja i nadogradnje sustava za davanje mišljenja poslodavcima za zapošljavanje stranih radnika; Nabava usluga analize plaća stranih radnika; Nabava usluga modernih vizualizacija statistike i prediktivnih metoda; Nabava usluga tehničkih pregleda automobila i testiranja; Usluge popravaka kotlovnica; ABBY fine reader licence za rad s PDF dokumentima; Nabava psihodijagnostičkog instrumentarija u 2024. godini; Usluge tiskanja testova i priručnik - psihodijagnostički instrumentarij; Tepisi , tepisoni , vješalice i sl.; Nabava namještaja od metala; Izrada uredskog namještaja po mjeri; Nabava uređaja za grijanje / hlađenje ( klima uređaji ) za potrebe HZZ - a po grupama ( 12 grupa ) ; Nabava opreme za videonadzor; Nabava opreme za grijanje; Izvedba i nadogradnja UTP računalno telefonske mreže Hrvatskog zavoda za zapošljavanje; Nabava CaseWare IDEA licenci za revizijsku analizu podataka za potrebe DFC - a; Izrada promotivnih i informativnih materijala za potrebe CISOK - a; Nabava konzultantskih usluga nadzora; Nabava konzultantskih usluga za provedbu projekta energetske obnove zgrade PU Vukovar; Stručni nadzor nad izvođenjem radova energetske obnove PU Vukovar; Stručni nadzor za zamjenu pokrova PU Sisak; Usluge prijevoda s / na ukrajinski jezik; Nabava usluga sustavne podrške u komunikacijskim aktivnostima HZZ - a na društvenim mrežama; Održavanje web aplikacije za dostavu Zahtjeva za nadoknadom sredstava ( ZNS ) u sklopu Europskog socijalnog fonda ( ESF ) ; Nadogradnja web stranica potpora u programskoj podršci za unaprjeđenje usluga HZZ - a; Seminari za psihologe; Nabava parkirališne karte ZG Holding za potrebe DFC - a; Nabava vertikalne platforme - liftera za osobe s invaliditetom u PU Dubrovnik; Nabava usluge vanjskog stručnjaka za analizu lokalnog konteksta , odabir potencijalno dobrih praksi i podršku za razvoj poboljšanog instrumenta politike; podrška za dizajn kod ankete , provedbu , analizu rezultata i izvješće; Rekonsktrukcija električne mreže poslovne zgrade PU Karlovac - druga faza; Nabava usluga održavanja mrežne stranice za vaučere; Uređenje poslovnog prostora za potrebe CISOK - a u Zagrebu; Nabava konstruktivne sanacije potpornog zida dvorišta PU Dubrovnik; Nabava ugradnje laminata u zgradi PU Zadar; Nabava elektroinstalacije jake struje; Nabava radijatora i kotlova za potrebe PS Zagreb; Građevinski radovi vezani uz rekonstrukciju električne mreže poslovne zgrade PU Karlovac; Nabava radova na izradi nadstrešnice za parkirna mjesta uz zgradu PU Zadar; Nabava radova na uređenju parkirališta ispred zgrade PU Kutina; Nabava radova na uređenju prizemlja zgrade PU Pula; Nabava zamjene staklene stijene PU Pula; Nabava komunikacijskih usluga HITRONET FINA; Radovi adaptacije sanitarnog čvora PU Varaždin - Rekonstrukcija nužnika; Nabava usluga održavanja sustava za davanje mišljenja poslodavcima za zapošljavanje stranih radnika; Nabava usluge održavanja mrežnih stranica ( hzz. hr , mjere. hr , cisok. hr , umirovljenici. hzz. hr , sezonci. hzz. hr , eures. hzz. hr ) ; Nabava usluge hostinga web stranice i perfektivno održavanje; Opskrba električnom energijom; Nabava analize potpore za očuvanje radnih mjesta „ Skraćivanje radnog vremena “ na području prerađivačkih djelatnosti i stručno mišljenje o mogućnostima uporabe državnih potpora; Nabava usluga Integrirane marketinške komunikacije za vrijeme provedbe promocije mjera aktivne politike zapošljavanja; Nabava stolica za potrebe Središnjeg ureda - Učionica; Nabava pregradnih staklenih zidova; Nabava uredskog namještaja za potrebe HZZ - a , Grupa 4. " UČIONICA " ; Nabava usluge ˇRazvoj programskog rješenja Evidencije neaktivnih osoba ( ENA ) " ; Nabava multimedijalne opreme za potrebe HZZ - a; Nabava usluga liječničkih ordinacija za nezaposlene osobe i učenike po grupama; Nabava usluga liječničkih ordinacija za sanitarne preglede nezaposlenih osobe i ostalih tražitelja zaposlenja koje će biti uključene u obrazovanje po grupama; Nabava usluge „ Nadogradnja web stranice Vaučeri ( vauceri. hzz. hr ) s novim funkcijama , dvojezičnim sadržajima i prikazima i pretraživanjima Kataloga programa “ ; Usluga simultanog prevođenja za potrebe Posjete vanjskih procjenitelja HZZ - u u okviru PES benchlearninga , 19. - 21. ožujka 2024.; Nabava Korporativne potpisne & ID kartice za potrebe HZZ - a; Nabava testova motorike prstiju; Nabava izrade projektnog zadatka za nabavu nadogradnje funkcionalnosti CISOK informacijskog sustava , Faza II.; Nabava obnove licence , podrške proizvođača i održavanje IP centrale za potrebe HZZ - a; Stručna podrška u strukturiranju procesa evaluacije mjera aktivne politike zapošljavanja u Republici Hrvatskoj; Izmjena stolarije od plastičnih masa u Pordučnom uredu Pula; Ugradnja stolarije od metala u Područnom uredu Sisak; Nabava i ugradnja stolarije od plastičnih masa u PU Križevci za ispostavu Đurđevac; Radovi sanacije krovišta zgrade Ispostave Pakrac PU Požega; Nabava aplikativnog rješenja za upravljanje i gospodarenje imovinom Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje; Tehnička podrška vanjskih savjetnika za osiguranje komunikacije i uspostave optimalne arhitekture cjelokupnog informacijskog sustava Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje; Nabava loživog ulja; Nabava uredskog namještja za potrebe CISOK - a po grupama - Grupa 1. Čakovec , Grupa 2. Gospić , Grupa 3. Pula , Grupa 4. Rijeka; Nabava uredskih i konferencijskih stolica za potrebe CISOK - a po grupama - Grupa 1. Čakovec , Grupa 2. Gospić , Grupa 3. Pula , Grupa 4. Rijeka; Nabava usluga tehničke podrške u kontroli ZNS - ova u okviru poziva C4. 3. R3 - I4 " Izgradnja i opremanje centara za starije osobe ( DFC ) ; Nabava usluge čišćenja ureda za potrebe PS Zagreb; Nabava usluge edukacije radnika HZZ - a iz područja informacijske sigurnost; Nabava usluge izrade mikroportala za razvoj karijere; Izrada nove web stranice Upitnik za samoprocjenu ( UZS ) i integracija u Vaučer platformu : u informativni web vauceri. hzz. hr i Moj vaučer aplikaciju mojvaucer. hzz. hr “ ; Nabava poslužiteljske opreme za potrebe HZZ - a; Edukacija CISOK savjetnika o novoj CISOK aplikaciji , promjenama na web portalu , ažuriranom upitniku „ Moj izbor “ te e - learning platformi; Nabava sustava za grijanje / hlađenje za potrebe HZZ - a - po grupama ( klima uređaji ) ; Nabava usluge održavanja sustava za digitalizaciju CISOK usluga za korisnike i sustava za podršku internim procesima rada CISOK centara HZZ - a; Izračun ocjene poduzetnikove sposobnosti zapošljavanja i usluge savjetovanja o strukturi i interpretaciji rezultata u 2025. godini; Nabava usluge razvoja i održavanja aplikacije za provedbu sustava vaučera ( Moj Vaučer ) .; Nabava usluge tiskanja letka Aktiviraj se ! ; Nabava usluge pripreme i upravljanja projekata Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na temelju prijedloga za financiranje u okviru programa ESF + ; Nabava usluga Evaluacije Mjera aktivne politike zapošljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za razdoblje od 2017. do 2023. godine; Nabava usluga promidžbe vezano uz Dani poslova HZZ - a; Nabava usluge " Uspostava sustava i praćenje Ključnih pokazatelja uspješnosti ( KPI ) u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje " ; Nabava usluga snimke stanja arhive te načina unosa gradiva , indeksiranja i organizacije podataka u sustavu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija