Feedback
I.D.: 91360033

Plan nabave za 2024. godinu - HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
02.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
15320000 30160000 30100000 22458000 09123000 50312000 50330000 50730000 50323100 50324100 45453100 79320000 79342300 79950000 22211000 79810000 22462000 79341000 48000000 48611000 72415000 79530000 72222000 80522000 79710000 72267000 72222200 72222300 72600000 72421000 79800000 71318000 90919200 71319000 66512000 66515200 66514110 45210000 71247000 30230000 39000000 32323500 31625300 48900000 71320000 45454000 71220000 31440000 85100000 64200000 09100000 09310000 45400000 71248000 22800000 30197643 30200000 72110000 45420000 90511400 30192000 39830000 22820000 34110000 45331100 45450000 45331000 45432130 71251000 39130000 71241000 33600000 55520000 79822500 30162000 35113400
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - nabava napitaka; nabava iskaznica kojima se dokazuje status osiguranja u sustavu obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja te nabava EU iskaznica; nabava potrošnog materijala za opremu za personalizaciju i kuvertiranje iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; tiskanice recepata i naloga za sanitetski prijevoz osigurane osobe; tiskanice uplatnica za naplatu sudjelovanja osigurane osobe; naljep...
Plan nabave za 2024. godinu - nabava napitaka; nabava iskaznica kojima se dokazuje status osiguranja u sustavu obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja te nabava EU iskaznica; nabava potrošnog materijala za opremu za personalizaciju i kuvertiranje iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; tiskanice recepata i naloga za sanitetski prijevoz osigurane osobe; tiskanice uplatnica za naplatu sudjelovanja osigurane osobe; naljepnice " Ugovorni partner HZZO - a " ; opskrba prirodnim plinom; održavanje strojne informatičke , sistemske , programske i mrežne opreme; održavanje aplikacijskih i baznih poslužitelja; održavanje sustava telefonije i migracije telefonskih linija na zahtjev; usluge popravaka računala , monitora , pisača i druge IT opreme; održavanje i servisiranje klima uređaja; održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; održavanje redomata; nabava radova na sanaciji rampe za invalide , prilaznog podesta i stepenište zgradi HZMO - a i HZZO - a u Otočcu; ispitivanje javnog mijenja o zdravstvenom sustavu i HZZO - u; usluge praćenja hrvatskih tiskovina , Internet portala i stranica , po listi praćenja ili odabrani portali , praćenje radijskih / TV emisija , po listi praćenja ili odabrane emisije; organizacija EF2024 ( Europski forum za osiguravanje od nesreće na radu i profesionalnih bolesi ) u suradnji s HZMO; dnevnici - revije + online; usluge tiskanja; promidžbeni materijali; promocija javnozdravstvenih tema; nabava i održavanje licenci za vizualizaciju izvještajnih sustava; nabava pretplate i podrške za licence INFORMIX programskih produkata za period od 01. 10. 2024. do 30. 09. 2025.; nabava pretplate i podrške za WebSphere licence; nabava pretplate za Devexpress Universal licence; zakup web hostinga za stranice hzzo. hr i dzo. hzzo. hr; nabava Forti / SIEM licenci; održavanje End point protection ( EPP ) sustava u 2025 / 2026 godini ( 12 mjeseci ) ; održavanje FireEye sustava za zaštitu od naprednih prijetnji u 2024 / 2025; nabava usluga prevođenja dokumentacije; usluga pristupa Gartner bazi znanja; edukacija i usavršavanja specijalističkih vještina; izrada prosudbi ugroženosti lokacija / objekata Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u području zaštite osoba i imovine; izrada projekata tehničke zaštite na lokacije / objekte HZZO - a; stručno savjetovanje u području upravljanja rizicima iz kibernetičke i informacijske sigurnosti; usavršavanje djelatnika HZZO - a u području pripreme i provedbe projekata koji se financiraju iz europskih fondova; testiranje sigurnosti IT sustava HZZO - a; korektivno i adaptivno održavanje poslovnog sustava Laus - Argosy; održavanje i nadogradnja cjelokupnog rješenja Kontakt centra u 2025. godini; servisno održavanje i podrška u radu sa sustavima za evidenciju radnog vremena , kontrolu pristupa i evidenciju posjeta; održavanje digitalnog Registra lijekova u 2025. godini; usluga održavanja Informix programskih produkata u 2025. godini; usluge podrške serverskim , mrežnim i drugim IT sustavima u 2025. godini; nabava usluge podrške za Microsoft proizvode; održavanje programskog rješenja za sigurnu komunikaciju s bankama; održavanje web stranica hzzo. hr; usluga kontinuiranog održavanja i razvoja programa e - pomagala; usluga kontinuiranog održavanja , razvoja i osiguranja kvalitete programa e - liste lijekova; održavanje sustava za elektroničko uredsko poslovanje ( EUP ) ; usluge podrške za korištenjenovih tehnologija; održavanje sustava za automatizirano generiranje tiskanica u 2025. godini; održavanje ServiceDesk sustava; održavanje PaperCut sustava; održavanje i proširenje funkcionalnosti mobilne aplikacije za skeniranje i evidentiranje ostvarenih usluga državljana članica EU - a; nadogradnja i održavanje web shop sustava; usluga ispisa i kuvertiranja; nabava usluge redovnih ispitivanja i mjerenja iz područja zaštite na radu i zaštite od požara i revizije procjene rizika; nabava usluge čišćenja poslovnog prostora; nabava usluge energetskog certificiranja nekretnina u ( su ) vlasništvu HZZO - a; nabava zaštitarskih usluga; nabava osiguranja radnika od posljedica nesretnog slučaja; nabava usluge osiguranja imovine HZZO - a i osiguranja za izvanugovornu ( javnu ) odgovornost; obvezno osiguranje vozila od automobilske odgovornosti i osiguranje vozača i putnika od posljedica nesretnog slučaja i kasko osiguranje za dio vozila; nabava radova na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Poreču; Nabava usluge stručnog nadzora nad radovima na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Poreču; nabava IP telefona; nabava mrežne opreme; projekt Al4Health. Cro; nabava projektiranog uredskog namještaja za poslovni prostor HZZO - a u Poreču; opremanje lokacija i objekata HZZO - a sustavom videonadzora; opremanje lokacija i objekata HZZO - a sustavom protuprovale; nadogradnja poslovnog sustava s novim funkcionalnostima; nabava usluge izrade projektne dokumentacij za sustav klimatizacije poslovnih prostora HZZO - a; nabava usluge stručnog nadzora nad radovima na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Petrinji; nabava radova na sanaciji štete nakon potresa i unutarnjem uređenju poslovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Pakracu; nabava usluge izrade projektne dokumentacije za uređenje zajedničkeposlovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Vinkovcima; nabava baterija za slušna pomagala; usluge sistematskog pregleda radnika Zavoda za područne službe Karlovac , Krapina i Pazin; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Gorivo; opskrba električnom energijom; nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; Nabava usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova cjelovite obnove poslovne zgrade HZZO - a u Sisku; nabava usluge projektantskog nadzora tijekom izvođenja radova cjelovite obnove poslovne zgrade HZZO - a u Sisku; nabava radova na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Petrinji; Otklanjanje nedostataka na klimatizacijskom sustavu u Zadru; Police i ponude za dopunsko zdravstveno osiguranje; Izvođenje radova na obnovi pročelja i unutarnjeg uređenja zajedničke poslovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Dubrovniku; Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na obnovi pročelja i unutarnjeg uređenja zajedničke poslovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Dubrovniku; Nabava fotokopirnog papira; Računala i računalna oprema; Nabava radova za rekonstrukciju unutarnje hidrantska mreže u poslovnoj zgradi u Pazinu; Nabava usluge izrade projektne dokumentacije uređenja zajedničke poslovne zgrade HZMO - a i HZZO - a u Gospiću; Zamjena protupožarne staklene stijene u poslovnom prostoru HZZO - a u Osijeku; Nabava usluge servisa i popravka klimatizacijskog sustava u poslovnom prostoru HZZO - a u Dubrovniku; Usluga preuzimanja , odvoza , uništavanja i oporabe otpadnog uredskog papira i dokumentarnog gradiva; Nabava uredskog materijala; Nabava sredstava za čišćenje; Nabava obrazaca i tiskanica; Nabava službenog vozila; Nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; Nabava radova na sanaciji rampe za invalide , prilaznog podesta i stepenište zgradi HZMO - a i HZZO - a u Otočcu; nabava radova na rekonstrukciji plinske instalacije u poslovnom prostoru u Slatini; izvođenje radova na uređenju dijela pročelja zajedničke poslovne zgrade HZMO - a i HZZO - a u Puli - Poli , Trg Portarata 3; održavanje programskog rješenja za sigurnu komunikaciju s bankama; nabava službenog vozila; Zakup web hostinga za stranice hzzo. hr i dzo. hzzo. hr; Održavanje e - HZZO sustava; Nabava radova na sanaciji kotlovnice u Varaždinu; Nabava podopolagačkih radova u poslovnom prostoru u Zagrebu , Margaretska 3; Usluga izrade elaborata etažiranja za zajedničku poslovnu zgradu u Osijeku , Ulica kralja Zvonimira 1; Nabava pretplate i podrške za WebSphere licence; Projekt AI4Health. Cro; Projekt AI4Health. Cro; Održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; nabava radova na rekonstrukciji plinske instalacije u poslovnom prostoru u Slatini; nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; nabava radova na sanaciji rampe za invalide , prilaznog podesta i stepenište zgradi HZMO - a i HZZO - a u Otočcu; nabava arhivskog namještaja; nabava usluge izrade projektne dokumentacije uređenja zajedničke poslovne zgrade HZMO - a i HZZO - a u Gospiću; nabava studije izvodljivosti s analizom troškova i koristi za projekt izgradnje poslovne zgrade HZZO - a; zajednička nabava posebnih skupina lijekova; prijevod AR DRG klasifikacijskog sustava; božićni domjenak - Direkcija; Vizualno uređenje HZZO poslovnica i tisak - Dubrovnik , Ploče , Metković; Promjena funkcionalnosti poslovnog sustava zbog uvođenja nove organizacijske strukture; Zamjena protupožarne staklene stijene u poslovnom prostoru HZZO - a u Osijeku; Nabava radova privremene sanacije krova poslovne zgrade Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Rijeci; Nabava uredskog materijala; Nabava iskaznica zdravstveno osiguranih osoba - isprava 2; Nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; Dnevnici - revije + online; Nabava SQL Prompt Professional licenci; Održavanje integriranog sustava za upravljanje lijekovima ( eLijekovi ) ; Nabava uredskog materijala; Nabava pretplate za Devexpress Universal licence; Nabava osobnih zaštitnih sredstava; Nabava napitaka;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija