Plan nabave za 2024. godinu - nabava napitaka; nabava iskaznica kojima se dokazuje status osiguranja u sustavu obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja te nabava EU iskaznica; nabava potrošnog materijala za opremu za personalizaciju i kuvertiranje iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; tiskanice recepata i naloga za sanitetski prijevoz osigurane osobe; tiskanice uplatnica za naplatu sudjelovanja osigurane osobe; naljep...
Plan nabave za 2024. godinu - nabava napitaka; nabava iskaznica kojima se dokazuje status osiguranja u sustavu obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja te nabava EU iskaznica; nabava potrošnog materijala za opremu za personalizaciju i kuvertiranje iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; tiskanice recepata i naloga za sanitetski prijevoz osigurane osobe; tiskanice uplatnica za naplatu sudjelovanja osigurane osobe; naljepnice " Ugovorni partner HZZO - a " ; opskrba prirodnim plinom; održavanje strojne informatičke , sistemske , programske i mrežne opreme; održavanje aplikacijskih i baznih poslužitelja; održavanje sustava telefonije i migracije telefonskih linija na zahtjev; usluge popravaka računala , monitora , pisača i druge IT opreme; održavanje i servisiranje klima uređaja; održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; održavanje redomata; nabava radova na sanaciji rampe za invalide , prilaznog podesta i stepenište zgradi HZMO - a i HZZO - a u Otočcu; ispitivanje javnog mijenja o zdravstvenom sustavu i HZZO - u; usluge praćenja hrvatskih tiskovina , Internet portala i stranica , po listi praćenja ili odabrani portali , praćenje radijskih / TV emisija , po listi praćenja ili odabrane emisije; organizacija EF2024 ( Europski forum za osiguravanje od nesreće na radu i profesionalnih bolesi ) u suradnji s HZMO; dnevnici - revije + online; usluge tiskanja; promidžbeni materijali; promocija javnozdravstvenih tema; nabava i održavanje licenci za vizualizaciju izvještajnih sustava; nabava pretplate i podrške za licence INFORMIX programskih produkata za period od 01. 10. 2024. do 30. 09. 2025.; nabava pretplate i podrške za WebSphere licence; nabava pretplate za Devexpress Universal licence; zakup web hostinga za stranice hzzo. hr i dzo. hzzo. hr; nabava Forti / SIEM licenci; održavanje End point protection ( EPP ) sustava u 2025 / 2026 godini ( 12 mjeseci ) ; održavanje FireEye sustava za zaštitu od naprednih prijetnji u 2024 / 2025; nabava usluga prevođenja dokumentacije; usluga pristupa Gartner bazi znanja; edukacija i usavršavanja specijalističkih vještina; izrada prosudbi ugroženosti lokacija / objekata Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u području zaštite osoba i imovine; izrada projekata tehničke zaštite na lokacije / objekte HZZO - a; stručno savjetovanje u području upravljanja rizicima iz kibernetičke i informacijske sigurnosti; usavršavanje djelatnika HZZO - a u području pripreme i provedbe projekata koji se financiraju iz europskih fondova; testiranje sigurnosti IT sustava HZZO - a; korektivno i adaptivno održavanje poslovnog sustava Laus - Argosy; održavanje i nadogradnja cjelokupnog rješenja Kontakt centra u 2025. godini; servisno održavanje i podrška u radu sa sustavima za evidenciju radnog vremena , kontrolu pristupa i evidenciju posjeta; održavanje digitalnog Registra lijekova u 2025. godini; usluga održavanja Informix programskih produkata u 2025. godini; usluge podrške serverskim , mrežnim i drugim IT sustavima u 2025. godini; nabava usluge podrške za Microsoft proizvode; održavanje programskog rješenja za sigurnu komunikaciju s bankama; održavanje web stranica hzzo. hr; usluga kontinuiranog održavanja i razvoja programa e - pomagala; usluga kontinuiranog održavanja , razvoja i osiguranja kvalitete programa e - liste lijekova; održavanje sustava za elektroničko uredsko poslovanje ( EUP ) ; usluge podrške za korištenjenovih tehnologija; održavanje sustava za automatizirano generiranje tiskanica u 2025. godini; održavanje ServiceDesk sustava; održavanje PaperCut sustava; održavanje i proširenje funkcionalnosti mobilne aplikacije za skeniranje i evidentiranje ostvarenih usluga državljana članica EU - a; nadogradnja i održavanje web shop sustava; usluga ispisa i kuvertiranja; nabava usluge redovnih ispitivanja i mjerenja iz područja zaštite na radu i zaštite od požara i revizije procjene rizika; nabava usluge čišćenja poslovnog prostora; nabava usluge energetskog certificiranja nekretnina u ( su ) vlasništvu HZZO - a; nabava zaštitarskih usluga; nabava osiguranja radnika od posljedica nesretnog slučaja; nabava usluge osiguranja imovine HZZO - a i osiguranja za izvanugovornu ( javnu ) odgovornost; obvezno osiguranje vozila od automobilske odgovornosti i osiguranje vozača i putnika od posljedica nesretnog slučaja i kasko osiguranje za dio vozila; nabava radova na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Poreču; Nabava usluge stručnog nadzora nad radovima na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Poreču; nabava IP telefona; nabava mrežne opreme; projekt Al4Health. Cro; nabava projektiranog uredskog namještaja za poslovni prostor HZZO - a u Poreču; opremanje lokacija i objekata HZZO - a sustavom videonadzora; opremanje lokacija i objekata HZZO - a sustavom protuprovale; nadogradnja poslovnog sustava s novim funkcionalnostima; nabava usluge izrade projektne dokumentacij za sustav klimatizacije poslovnih prostora HZZO - a; nabava usluge stručnog nadzora nad radovima na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Petrinji; nabava radova na sanaciji štete nakon potresa i unutarnjem uređenju poslovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Pakracu; nabava usluge izrade projektne dokumentacije za uređenje zajedničkeposlovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Vinkovcima; nabava baterija za slušna pomagala; usluge sistematskog pregleda radnika Zavoda za područne službe Karlovac , Krapina i Pazin; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Gorivo; opskrba električnom energijom; nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; Nabava usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova cjelovite obnove poslovne zgrade HZZO - a u Sisku; nabava usluge projektantskog nadzora tijekom izvođenja radova cjelovite obnove poslovne zgrade HZZO - a u Sisku; nabava radova na uređenju poslovnog prostora HZZO - a u Petrinji; Otklanjanje nedostataka na klimatizacijskom sustavu u Zadru; Police i ponude za dopunsko zdravstveno osiguranje; Izvođenje radova na obnovi pročelja i unutarnjeg uređenja zajedničke poslovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Dubrovniku; Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na obnovi pročelja i unutarnjeg uređenja zajedničke poslovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Dubrovniku; Nabava fotokopirnog papira; Računala i računalna oprema; Nabava radova za rekonstrukciju unutarnje hidrantska mreže u poslovnoj zgradi u Pazinu; Nabava usluge izrade projektne dokumentacije uređenja zajedničke poslovne zgrade HZMO - a i HZZO - a u Gospiću; Zamjena protupožarne staklene stijene u poslovnom prostoru HZZO - a u Osijeku; Nabava usluge servisa i popravka klimatizacijskog sustava u poslovnom prostoru HZZO - a u Dubrovniku; Usluga preuzimanja , odvoza , uništavanja i oporabe otpadnog uredskog papira i dokumentarnog gradiva; Nabava uredskog materijala; Nabava sredstava za čišćenje; Nabava obrazaca i tiskanica; Nabava službenog vozila; Nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; Nabava radova na sanaciji rampe za invalide , prilaznog podesta i stepenište zgradi HZMO - a i HZZO - a u Otočcu; nabava radova na rekonstrukciji plinske instalacije u poslovnom prostoru u Slatini; izvođenje radova na uređenju dijela pročelja zajedničke poslovne zgrade HZMO - a i HZZO - a u Puli - Poli , Trg Portarata 3; održavanje programskog rješenja za sigurnu komunikaciju s bankama; nabava službenog vozila; Zakup web hostinga za stranice hzzo. hr i dzo. hzzo. hr; Održavanje e - HZZO sustava; Nabava radova na sanaciji kotlovnice u Varaždinu; Nabava podopolagačkih radova u poslovnom prostoru u Zagrebu , Margaretska 3; Usluga izrade elaborata etažiranja za zajedničku poslovnu zgradu u Osijeku , Ulica kralja Zvonimira 1; Nabava pretplate i podrške za WebSphere licence; Projekt AI4Health. Cro; Projekt AI4Health. Cro; Održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; nabava radova na rekonstrukciji plinske instalacije u poslovnom prostoru u Slatini; nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; nabava radova na sanaciji rampe za invalide , prilaznog podesta i stepenište zgradi HZMO - a i HZZO - a u Otočcu; nabava arhivskog namještaja; nabava usluge izrade projektne dokumentacije uređenja zajedničke poslovne zgrade HZMO - a i HZZO - a u Gospiću; nabava studije izvodljivosti s analizom troškova i koristi za projekt izgradnje poslovne zgrade HZZO - a; zajednička nabava posebnih skupina lijekova; prijevod AR DRG klasifikacijskog sustava; božićni domjenak - Direkcija; Vizualno uređenje HZZO poslovnica i tisak - Dubrovnik , Ploče , Metković; Promjena funkcionalnosti poslovnog sustava zbog uvođenja nove organizacijske strukture; Zamjena protupožarne staklene stijene u poslovnom prostoru HZZO - a u Osijeku; Nabava radova privremene sanacije krova poslovne zgrade Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Rijeci; Nabava uredskog materijala; Nabava iskaznica zdravstveno osiguranih osoba - isprava 2; Nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici; Dnevnici - revije + online; Nabava SQL Prompt Professional licenci; Održavanje integriranog sustava za upravljanje lijekovima ( eLijekovi ) ; Nabava uredskog materijala; Nabava pretplate za Devexpress Universal licence; Nabava osobnih zaštitnih sredstava; Nabava napitaka;