Feedback
I.D.: 92382914

Plan nabave za 2024. godinu - Ministarstvo financija - Porezna uprava

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
26.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Extra-Regio NUTS 3
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Nabava usluga održavanja , funkcionalne dorade i nadogradnje sustava za upravljanje IT uslugama; Nabava i isporuka uredskog i arhivskog namještaja za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave; Isporuka , implementacija i održavanje informacijskog sustava za operativno upravljanje ugovorima i procesima jednostavne nabave; Građevinsko - obrtnički radovi uređenja poslovnih prostora za potreb...
Plan nabave za 2024. godinu - Nabava usluga održavanja , funkcionalne dorade i nadogradnje sustava za upravljanje IT uslugama; Nabava i isporuka uredskog i arhivskog namještaja za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave; Isporuka , implementacija i održavanje informacijskog sustava za operativno upravljanje ugovorima i procesima jednostavne nabave; Građevinsko - obrtnički radovi uređenja poslovnih prostora za potrebe Područnog ureda Split na lokaciji u Starom gradu na Hvaru; Edukacije Državne škole za javnu upravu; Usluge prilagodbe i održavanja sustava u području ljudskih potencijala za procjenu radne uspješnosti; Edukacije za službenike Ministarstva financija , Porezne uprave; Nabava službenih obrazaca za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave; Nadogradnja mrežne infrastrukture; Nabava software - a za istraživanje transakcija kriptovalutama; Nabava službenih vozila za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave; Usluga održavanja i redovnog godišnjeg servisa službenih vozila Ministarstva financija , Porezne uprave; Nabava usluga ispitivanja sustava za zaštitu od požara i sustava zaštite na radu; Medicinsko - zdravstvene usluge - sistematski pregledi službenika i namještenika Ministarstva financija , Porezne uprave; Migracija Internet sustava na gov. hr okruženje te razvoj i prilagodba rješenja za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave; Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Građevinsko - obrtnički radovi uređenja poslovnih prostora za potrebe Područnog ureda Vukovar na lokaciji Vukovaru; Nabava arhitektonsko - projektantskih usluga za potrebe uređenja poslovnog prostora na lokaciji u Zagrebu; Nabava usluga održavanja i razvoja EU sustava; Nadogradnja i unapređenje sustava neprekidnog napajanja; Nabava telefonskih uređaja; Usluge nadzora i upravljanja sigurnosnim ugrozama; Nabava multifunkcijskih uređaja; Održavanje prijenosnih računala za potrebe Smartworking projekta; Obnova licenci za alate za praćenje i nadzor e - trgovine Maltego , Magnet Axiom , FTK Suite i Vmware; Obnova licenci za korištenje baze podataka Orbis Europe i TP Catalyst; Zamjena vanjskih polukružnih automatskih vrata za potrebe Područnog ureda Zagreb na lokaciji u Zagrebu; Sanacija sanitarnih prostorija za potrebe Područnog ureda Zagreb na lokacijama u Zagrebu; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Građevinsko - obrtnički radovi za potrebe Područnog ureda Split na lokaciji u Kaštel Sućurcu; Građevinsko - obrtnički radovi za potrebe Područnog ureda Osijek na lokaciji u Osijeku; Edukacija službenika Ministarstva financija , Porezne uprave za provedbu evakuacije i spašavanja osoba i imovine , pružanje prve pomoći i zaštite od požara; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Nabava telekomunikacijskih usluga; Nabava usluga korištenja , održavanja i razvoja novih funkcionalnosti Informacijskog sustava Porezne uprave za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave; Izrada i isporuka stručnih časopisa i literature Instituta za javne financije , pruženje usluga održavanja i ažuriranja Poreznog portala i pružanje usluga permanentnog istraživanja poreznog sustava za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave u 2024.; Nabava dodatnih usluga projektantskog nadzora građevinsko - obrtničkih radova uređenja poslovnih prostora za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave na lokaciji u Zagrebu; Nabava dodatnih usluga stručnog nadzora građevinsko - obrtničkih radova uređenja poslovnih prostora za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave na lokaciji u Zagrebu; Nabava dodatnih usluga stručnog nadzora građevinsko - obrtničkih radova rekonstrukcije i uređenja poslovnih prostorija za potrebe Područnog ureda Šibenik na lokaciji u Šibeniku; Izrada snimke postojećeg stanja zgrade na lokaciji u Zagrebu za potrebe Središnjeg ureda Porezne uprave; Nabava vode za piće ( galoni 18 , 9 l ) za potrebe Središnjeg ureda Porezne uprave; Nabava i ugradnja sustava tehničke zaštite za potrebe Središnjeg ureda Porezne uprave na lokaciji u Zagrebu; Konzultantske usluge vezane za nabavu uredskog i arhivskog namještaja za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave; Nabava dnevnog i tjednog tiska za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave - godišnja pretplata za 2025.; Izrada i isporuka stručnih časopisa i literature RRiF - a za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave - godišnja pretplata za 2025.; Godišnja pretplata na internet izdanje časopisa " Računovodstvo i financije - RiF " Hrvatske zajednice računovođa i financijskih djelatnika za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave u 2025.; Izrada i isporuka stručnih časopisa i literature TEB Poslovnog savjetovanja d. o. o. - godišnja pretplata za 2025.; Godišnja pretplata na portal " ING pravni portal " INŽENJERSKOG BIROA d. o. o. za 2025.; Godišnja pretplata na internet izdanje časopisa " Informator " NOVOG INFORMATORA d. o. o. za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave u 2025.; Godišnja pretplata na internet izdanje časopisa " Računovodstvo i financije u praksi - RiPup " CENTRA ZA RAČUNOVODSTVO I FINANCIJE d. o. o. za potrebe Ministarstva financija , Porezne uprave u 2025.; Godišnja pretplata na PRAVNI portal " IUS - INFO " LEXPERA d. o. o. za 2024.; Usluge elektroničke naplate cestarina ( ENC ) za vozila Ministarstva financija , Porezne uprave u 2024.; Održavanje sustava za vatrodojavu i sustava za snimanje i reprodukciju na lokacijama Središnjeg ureda , Ureda za velike porezne obveznike i Područnih ureda Zagreb , Zagrebačka županija i Karlovac; Nabava elektromaterijala za potrebe Središnjeg ureda Porezne uprave; Nabava sanitarnog i bravarskog materijala za potrebe Središnjeg ureda Porezne uprave; Usluge održavanja sustava daljinskog očitanja energenata i vode za potrebe Središnjeg ureda i Područnog ureda Zagreb na lokacijama u Zagrebu; Nabava aplikacijskih i poslužiteljskih certifikata; Nabava tablet računala za potrebe Središnjeg ureda Porezne uprave; Obnova licenci za forenzički alat Magned Axiom; Obnova licenci za program za pretraživanje i pregled podataka Forenzic Toolkit; Obnova licenci za alat za praćenje i nadzor e - trgovine XENON; Nabava usluga stručnog vještačenja iz područja informatike i građevinarstva za potrebe Središnjeg ureda Porezne uprave; Usluga izrade projektne dokumentacije i troškovnika radova za potrebe Područnog ureda Zagreb; Kemijsko čišćenje i servisiranje fontane za potrebe Područnog ureda Zagreb; Građevinsko - obrtnički radovi uređenja poslovnih prostorija za potrebe Područnog ureda Osijek na lokaciji u Belom Manastiru; Izrada elaborata procjene tržišne vrijednosti nekretnina za potrebe Područnog ureda Osijek; Soboslikarski radovi za potrebe Područnog ureda Koprivnica na lokaciji u Koprivnici; Restauracija radnih stolova za potrebe Područnog ureda Krapina; Usluge preseljenja uredskog namještaja i ostale uredske opreme za potrebe Područnog ureda Sisak; Usluge skladištenja motornih vozila i predmeta zaplijenjenih u poreznom postupku za potrebe Područnog ureda Rijeka; Nabava i isporuka uredskog namještaja za potrebe Područnog ureda Rijeka; Izrada elaborata procjene tržišne vrijednosti nekretnina za potrebe Područnog ureda Rijeka; Građevinsko - obrtnički radovi uređenja poslovnih prostorija za potrebe Područnog ureda Pazin na lokaciji u Labinu; Građevinsko - obrtnički radovi uređenja poslovnih prostorija za potrebe Područnog ureda Gospić na lokaciji u Otočcu; Nabava i ugradnja unutarnje stolarije za potrebe Područnog ureda Gospić na lokaciji u Korenici; Radovi sanacije krova za potrebe Područnog ureda Zadar na lokaciji u Zadru; Nabava kuhinjskog namještaja i opreme za potrebe Područnog ureda Šibenik na lokaciji u Šibeniku; Soboslikarski radovi za potrebe Područnog ureda Šibenik na lokaciji u Šibeniku; Građevinsko - obrtnički radovi sanacije fasade za potrebe Područnog ureda Šibenik na lokaciji u Drnišu; Izrada elaborata procjene tržišne vrijednosti nekretnina za potrebe Područnog ureda Split; Građevinsko - obrtnički radovi uređenja poslovnih prostorija za potrebe Područnog ureda Split na lokaciji u Omišu; Radovi sanacije krova za potrebe Područnog ureda Split na lokaciji u Splitu; Usluge izrade projektne dokumentacije za izmjenu glavnog projekta uređenja poslovnog objekta za potrebe Područnog ureda Bjelovar , Ispostave Daruvar na lokaciji u Daruvaru; Zamjena baterija na UPS uređajima za potrebe Područnog ureda Vukovar; Nabava usluga interneta - HITRONet usluga; Nabava skenera za učitavanje dugotrajne imovine; Računala i računalna oprema; Održavanje fotokopirnih , multifunkcijskih i ispisnih pisača te programskog rješenja uniFLOW; Nabava i instalacija projektora za potrebe Porezne uprave; Zamjena vanjske stolarije za potrebe Područnog ureda Split na lokaciji u Trogiru; Usluga izrade promotivnih materijala i oglašavanja nagradnog natječaja Porezne uprave; Nabava usluga IT nadzora Informacijskog sustava Porezne uprave; Usluge savjetovanja pri definiranju KPI - eva za potrebe procjene radne uspješnosti; Potrošni materijal; Potrošni materijal;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija