Feedback
I.D.: 92652089

Plan nabave za 2024. godinu - MINISTARSTVO GOSPODARSTVA I ODRŽIVOG RAZVOJA

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
31.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
30125100 65300000 09000000 30200000 65200000 30199000 64200000 72267000 72260000 48000000 48100000 73110000 98300000 79800000 60170000 30190000 79995100 85147000 85100000 45212500 79341000 79823000 72321000 39294100 72200000 22462000 72210000 79952100 79951000 79952000 72262000 90700000 72320000 72000000 72240000 72314000 72421000 79410000 79950000 32412110 72540000 72261000 79100000 50300000 66515200 55520000 50340000 39100000 72224000 45000000
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Usluga održavanja sustava za informatičku potporu procesima nabave; Održavanje i razvoj IKT infrastrukture; Nabava softverskih licenci - CommVault; Nabava softverskih licenci - Cen...
Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Usluga održavanja sustava za informatičku potporu procesima nabave; Održavanje i razvoj IKT infrastrukture; Nabava softverskih licenci - CommVault; Nabava softverskih licenci - Centralni vatrozid PAN; Nabava softverskih licenci - Ironport; Nabava softverskih licenci - TrendMicro; Nabava softverskih licenci FireEye; Najam WILDCARD ssl i mingor. gov. hr; Praćenje , objava i analiza medija; Održavanje web stranice mingor. gov. hr; Usluga tiska; Usluga dizajna i pripreme za tisak; Usluga godišnjeg najma osobnih automobila; Usluga održavanja aplikativnog sustava winGPS i magic licenci; Uredska oprema i namještaj; Nabava pružanja arhivskih usluga; Zdravstvene usluge; Usluge zaštite na radu; Održavanje licenci sustava AKIRA; Održavanje i nadogradnja sustava Egop; Uređenje poslovnih prostora; Oglasi u Narodnim novinama; Tisak promotivnih materijala za izvoz; Nabava licenci za pristup stranim bazama podatka i istraživanje tržišta; Izrada , ažuriranje i tisak informativno - promotivnih publikacija za investitore; Održavanje i nadogradnja mrežne stranice investcroatia. gov. hr; Idejno i izvedbeno rješenje aplikacije vizualnog identiteta Invest in Croatia na pojedine proizvode; Primjena idejnog i izvedbenog rješenja aplikacije vizualnog identiteta Invest in Croatia na pojedine proizvode; Izrada , ažuriranje i tisak informativno - promotivnih publikacija o društveno odgovornom poslovanju ( OECD NKT ) ; Izrada i održavanje mrežne stranice Nacionalne kontaktne točke za odgovorno poslovno ponašanje; Organizacija konferencija / radionica / panela za podizanje svijesti šire javnosti , informiranje i edukaciju o društveno odgovornom poslovanju ( OECD NKT ) ; Sudjelovanje na promotivnim događanjima za investitore u zemlji i inozemstvu; Organizacija promotivnih događanja Invest in Croatia; Izrada informacijskog sustava za upravljanje promocijom i podrškom investitorima; Izrada programskog rješenja i podrška za Jedinstveni registar poduzetničke infrastrukture – JRPI; Izrada stručnih podloga - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom; Izrada akcijskog plana za pojedine vrste otpada - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom; Nabava servisa info. BIZ; Nabava usluga osnovnog održavanja i proširene tehniike podrške aplikaciji za vodenje Obrtnog registra , bazama podataka i svim pripadajudim programskim paketima i servisima; Nabava osnovnog održavanja i proširene tehničke podrške Središnjem informacijskom sustavu malog gospodarstva - Registru potpora; Godišnje održavanje Jedinstvenog informacijskog sustava mineralnih sirovina; Nadogradnja Jedinstvenog informacijskog sustava mineralnih sirovina; Održavanje mobilnih aplikacija za praćenje cijena goriva mzoe - gor. hr za iOS i Android uređaje; Održavanje SMIV - a; Održavanje aplikacije sustava Registar OIEKPP; Razvoj informacijskog sustava za informiranje i edukaciju potrošača; Nabava i tisak materijala za potrebe Europskog potrošačkog centra , za potrebe promocije zaštite potrošača i za potrebe promocije o EU alatima unutarnjeg tržišta; Nadogradnja i održavanje web stranice www. kretanje - cijena. hr; Usluga prikupljanja i unosa podataka o cijenama pojedinih artikala na tržištu; Održavanje središnjeg portala za potrošače www. szp. hr; Održavanje portala za izobrazbu u području javne nabave i ProcruCompEU aplikacije; Izrada novog portala javne nabave; Održavanje I razvoj aplikacije OPUS ( Nadzor prometa robe vojne namjene I nevojnih ubojnih sredstava ) ; Usluge stručnjaka za podršku u provedbi programa sufinanciranih iz fondova EU u okviru nadležnosti PT 1; Usluge smještaja na službenim putovanjima; Usluge prijevoza na službenim putovanjima; Sveobuhvatno IKT rješenje za upravljanje procesima provedbe programa financiranih iz fondova EU u okviru nadležnosti PT 1; Usluge davanja podataka ( Fininfo , Poslovna HR , i sl. ) za potrebe PT 1 provjere PKK; Redundantna veza prema internetu 200 Mbps sa lokacije Vukovarska 78; Nadogradnja postojećeg sustava multimedije; SETCOR Zero Trust ( SAC ) licence; Održavanje i nadogradnja sustava Egop; Pravne usluge vezano za pravni status PETROKEMIJA d. d.; Intelektualne usluge ( studije , stručne podloge , provođenje anketa , intervjua ) u provedbi EU projekta INTERREG DRP " PA 8 Konkurentnost " ; Najam dvorana i prateće opreme za organizaciju projektnih aktivnosti u okviru EU projekta INTERREG DRP " PA 8 Konkurentnost " ; Nabava promotivnih materijala za provedbu aktivnosti u okviru EU projekta INTERREG DRP " PA 8 Konkurentnost " ; Godišnje održavanje informacijskog sustava za upravljanje procesima testiranja učinka propisa ( MSP test ) ; Računalne usluge za migracije winGPS apliakcija na CDU servere; Nabava opreme , licence i usluge implementacije inventure barkodiranih osnovnih sredstava; Usluga održavanja sustava za informatičku potporu procesima nabave; Nabava računala All - in One; Nabava usluga osiguranja za objekt SEECEL / ECINTV; Usluga reprezentacije za potrebe Ministarstva gospodarstva; Usluga migracije Akire u CDU; ABBYY softverske licence; Integracija eGOP Modula ( EAI ) sa Start Plus uslugom; Idejno i izvedbeno rješenje aplikacije vizualnog identiteta NKT na pojedine proizvode; Primjena idejnog i izvedbenog rješenja aplikacije vizualnog identiteta NKT na pojedine proizvode; Nabava namještaja za uspostavu fizičkih pristupnih točaka platformi START ( START POINT ) ; Nabava osnovnog održavanja Središnjem informacijskom sustavu malog gospodarstva - Registru potpora; Nadogradnja tehnološkog sloja svih modula Registra OIEKPP; Usluga izrade podloga za izradu Pravilnika o sustavima za opskrbu motornih vozila vodikom; Nadogradnja programskog rješenja za evidenciju radnog vremena; Nadogradnja infrastrukture za instalaciju rješenja evidencijskog sustava;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija