Feedback
I.D.: 91342836

Plan nabave za 2024. godinu - Ministarstvo hrvatskih branitelja

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
02.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
30125100 09310000 09100000 30200000 09123000 30199000 64200000 72400000 50000000 73110000 71351913 33930000 33696000 71247000 71241000 71220000 39225600 60140000 60000000 15897300 92312250 79212000 79800000 55523000 32351000 92312130 18235300 24955000 51314000 35821000 45262600 33900000 71320000 18512000 45111000 48820000 48000000 34115300 85100000 42512000 33193210 71248000 32321200 39150000 19520000 71310000 45331000 72267100 33920000 48761000 71313440 45223800 33760000 39130000 45454000 45421160 39310000 34100000 34350000 30232100 60130000 45313100 50332000 79112000 50750000 71240000 50324100
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektronička komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Usluge pristupa internetu - Hitronet; Servis klima uređaja; Usluga obavljanja terenskih istraživanja potražnim psima za detekciju posmrtnih ostataka humanog podrijetla; Usluga spel...
Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektronička komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Usluge pristupa internetu - Hitronet; Servis klima uređaja; Usluga obavljanja terenskih istraživanja potražnim psima za detekciju posmrtnih ostataka humanog podrijetla; Usluga speleoloških istraživanja jama i spilja u podzemlju; Unutarnje opremanje prostora vojarne " Pukovnik Marko Živković " - hangar 86; Nabava reagensa i pribora koji se koriste u procesu identifikacije posmrtnih ostataka; Nabava reagensa za uređaj MiSeqFGx ( Forensic Genomics System ) ; Usluga koordinator za zaštitu na radu u fazi izrade projekta ( koordinator I. ) za sve lokacije; Izrada studije izvodljivosti s analizom troškova i koristi za projekt " Širenje mreže veteranskih centara " ; Izrada glavnog i izvedbenog projekta za Veteranski centar u Krapini; Dobava i isporuka lampiona za obilježavanje dana Svih svetih i Dušnog dana te ostalih aktivnosti Ministarstva; Vojnoredarstveno hodočašće u Lourdes - autobusni prijevoz hodočasnika u organizaciji Ministarstva; Hodočašće u Mariju Bistricu; Hodočašće u Mariju Bistricu - lunch paketi; Usluge projektantskog i stručnog nadzora nad izvođenjem radova gradnje kapelice Krista Kralja mučenika; Nabava autorske ( liturgijske ) opreme i likovne obrade kapelice Krista kralja mučenika na Memorijalnom groblju žrtava iz Domovinskog rata u Vukovaru; Usluga revizije projekta sanacije , adaptacije i dogradnje Memorijalnog groblja žrtva iz Domovinskog rata u Vukovaru; Usluge pripreme i tiska Zbirke kratkih priča o Domovinskom ratu; Troškovi objeda povodom obilježavanja VRO " Maslenica " ; Ozvučenje i razglas za obilježavanje VRO " Maslenica " ; Glazbena produkcija za obilježavanje VRO " Bljesak " ; Ozvučenje i razglas za obilježavanje VRO " Bljesak " ; Troškovi objeda povodom obilježavanja VRO " Bljesak " ; Nabava prigodnih majica kratkih rukava s tiskom povodom obilježavanja VRO " Oluja " ; Nabava kemijskih wc - a potrebe obilježavanja VRO " Oluja " ; Troškovi objeda povodom obilježavanja VRO " Oluja " ; Najam video led ekrana i ozvučenja s pripadajućom opremom te krovnom konstrukcijom za potrebe obilježavanja VRO " Oluja " ; Troškovi objeda povodom obilježavanja obljetnice " Bitka za Vukovar " ; Najam video produkcije , ozvučenja , pozornice i aluminijske konstrukcije s krovom za potrebe obilježavanja obljetnice " Bitka za Vukovar " ; Troškovi objeda povodom obilježavanja obljetnice " Trokut Novska " ; Nabava zastavica za obilježavanje obljetnica i ostalih aktivnosti Ministarstva; Prilagodba stana u Sisku , na adresi Ulica Božidara Špišića 17 , prizemlje ( ponovljeni postupak ) ; Adaptacija i uređenje prostora Područnog odjela u Dubrovniku; Nabava pogrebne opreme ( ponovljeni postupak ) ; Izrada glavnog projekta , troškovnika i projektantski nadzor za rekonstrukciju pomoćne građevine Veteranskog centra Podružnica Petrinja za smještaj hiperbarične komore; Nabava i popravak kompleta odlikovanja za potrebe svečanog uručenja; Radovi čišćenja , rušenja i sanacije terena; Nabava poslužitelja; Usluge prijevoza autobusima za hodočašće u Lourdes; Tehnološko održavanje Oracle licenci; Nabava i isporuka jednog rabljenog osobnog vozila za potrebe Ministarstva; Nabava tehnološkog jamstva za telefonsku centralu Ministarstva; Sistematski pregledi službenika Ministarstva; Nabava klima uređaja; Nabava i ugradnja uređaja prilagodbe u osobne automobile HRVI 100 % I skupine; Projektiranje , savjetovanje i nadzor sanacije parternog uređenja i okoliša spomen - obilježja mjesta masovne grobnice iz Domovinskog rata , Vojni poligon - Slunj; Stručni nadzor nad izvođenjem radova uređenja prostora Područnog odjela u Dubrovniku; Sanacija stana u Zagrebu , na adresi Potočnjakova ulica 1 , Novi Zagreb; Sanacija stana u Zagrebu , na adresi Šenova ulica 15 , Novi Zagreb; Sanacija stana u Zagrebu , na adresi Barčev trg 12 , Novi Zagreb; Sanacija stana u Zagrebu , na adresi Maksimirska 66 , V. kat; Nabava modularne pozornice i audio sustava za kapelicu i trijem na Memorijalnom groblju žrtava iz Domovinskog rata u Vukovaru; Izrada , dostava , montaža i postava opreme za kapelicu Krista kralja mučenika i sakristiju na Memorijalnom groblju žrtava iz Domovinskog rata u Vukovaru; Priprema , dostava i raspodjela vojničkog graha i isporuka bočica vode povodom obilježavanja Dana državnosti 30. svibnja 2024.; Plastična pločica za lijes u spomen na žrtve iz II. svjetskog rata i poslijeratnog razdoblja; Izrada konzervatorskog elaborata za Veteranski centar Senj; Izvođenje plinske instalacije za stan u Samoboru , adresa Gradna 86b , II. kat; Usluga održavanja sustava za upravljanje zahtjevima MHB na platformi egrađani; Nabava , isporuka i montaža medicinske opreme za potrebe unutarnjeg opremanja prostora vojarne " Pukovnik Marko Živković " , Pleso - hangar 86 ( ponovljeni postupak ) ; Obnova i održavanje Trellix ( McAfee ) sustava za naprednu antivirusnu zaštitu te usluga instalacije i održavanja; Izrada procjene otpornosti na klimatske promjene s mjerama prilagodbe za projekt u okviru poziva na dostavu ponuda „ Uspostava veteranskih centara u Republici Hrvatskoj – faza 2 “ ; Sanacija stana u Sisku , Josipa Jurja Strossmayera 14 , IV. kat; Radovi izvođenja plinske instalacije i instalacije centralnog grijanja za stan u Samoboru , Gradna 86b , II. kat; Obnova postojećeg sustava za zaštitu e - mailova Fortinet Fortimail - VM02 te usluga održavanja na razdoblje od 12 mjeseci; Sanacija stana u Vukovaru na adresi Vijenac kneza Branimira 15 , II. kat , stan 11; Nabava , isporuka i montaža aluminijske hale za smještaj barokomore u Veteranskom centru u Petrinji; Prilagodba stana u Zagrebu na adresi Vinkuranska ulica 1 , prizemlje; Papirna konfekcija za držače G2; Rekonstrukcija zgrade pomoćne namjene u funkciji osnovne zgrade javne i društvene namjene Veteranskog centra Petrinja - za smještaj hiperbarične komore; Nabava uredskog namještaja za Područni odjel Dubrovnik; Izmjena glavnog projekta i izrada izvedbenog projekta , troškovnika i projektantski nadzor za rekonstrukciju i prenamjenu građevine Zemaljske umobolnice u Centar za pružanje usluga smještaja i socijalne skrbi u Pakracu; Rekonstrukcija zgrade pomoćne namjene u funkciji osnovne zgrade javne i društvene namjene Veteranskog centra Petrinja - za smještaj hiperbarične komore; Prilagodba obiteljske kuće u Badljevini na adresi Ulica kralja Tomislava 55; Sanacija stana u Novskoj , na adresi Ulica kralja Zvonimira 2; Sanacija stana u Vukovaru , na adresi Ulica Blage Zadre 179 , III kat , stan 23; Stručni nadzor nad izvođenjem radova rekonstrukcije zgrade pomoćne namjene u funkciji osnove zgrade javne i društvene namjene Veteranskog centra Podružnice Petrinja - za smještaj hiperbarične komore; Izrada , doprema i montaža vjetrobrana i zatvaranje otvorenog prostora za potrebe društvenih aktivnosti korisnika Veteranskog centra Podružnice Daruvar; Izrada , doprema i montaža balkonskih pregrada na objektu Veteranskog centra Podružnica Daruvar; Sanacija stana u Legradu , na adresi Trg Sv. Trojstva 35a , prizemlje; Nabava dodatne kuhinjske opreme za poboljšanje funkcionalnosti i pripreme obroka za korisnike Veteranskog centra Podružnice Daruvar; Nabava dodatne kuhinjske opreme za poboljšanje funkcionalnosti i pripreme obroka za korisnike Veteranskog centra Podružnica Petrinja; Priprema i podjela vojničkog graha i vode sudionicima 32. hodočašća u Svetište Majke Božje Bistričke u Mariji Bistrici; Najam 9 kombi vozila; Sanacija stana u Novskoj , na adresi Trg Đure Szabe 2 , I. kat; Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene , čuvanja i zbrinjavanja; Ispisni uređaji , toneri i potrošni materijal; Troškovi objeda povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje; Sanitetski prijevoz; Usluga izrade idejnog , glavnog i izvedbenog projekta i projektantski nadzor nad rekonstrukcijom školske zgrade u Donjem Lađevcu u svrhu prenamjene u Braniteljski centar u Slunju; Prilagodba stambene zgrade - dobava i ugradnja podizne platforme na stambenoj zgradi u Zagrebu , na adresi Vinkuranska ulica 1; Nabava 15 kompleta odlikovanja " Red hrvatskog trolista " za potrebe svečanog uručenja; Građevinsko - obrtnički radovi na sanaciji pješačkog ulaza prostorija PO Dubrovnik i Centra za PSP Dubrovačko - neretvanske županije; Održavanje programskih proizvoda ( financijsko i materijalno knjigovodstvo , putni nalozi , e - račun i konto riznica ) ; Održavanje komunikacijskog sustava u Ministarstvu hrvatskih branitelja u 2025. godini; Usluge pravnog savjetovanja i pravne pomoći pripadnicima braniteljske populacije; Usluge liječenja hiperbaričnom oksigenacijom; Redovito održavanje i popravak dizala u 2025. godini; Nabava elaborata istražnih radova na odlagalištu otpada Petrovačka dola u Vukovaru; Održavanje sustava tehničke zaštite i sustava dojave požara u 2025. godini; Usluga praćenja medija - hrvatskih tiskovina i TV emisija za razdoblje od 1. siječnja 2025. – 31. prosinca 2025. godine; Izrada Projekta uklanjanja građevine – azbestna ploha , na odlagalištu Petrovačka dola u Vukovaru; Radovi rekonstrukcije građevine Zemaljske umobolnice u svrhu prenamjene u Braniteljski centar u Pakracu; Pružanje usluge obavljanja terenskih istraživanja potražnim psima izdresiranih za detekciju posmrtnih ostataka humanog podrijetla; Pružanje usluge obavljanja speleoloških istraživanja jama i špilja u podzemlju;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija