Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje informacijskog sustava za uredsko poslovanje i nabavu ( spin ) ; Tehničko održavanje poslovnih prostora : Zagreb , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska 2a i 2 b i Ilica 101; Održavanje portala ePoljoprivreda; Obnova i nadogradnja sigurnosnih sustava za nadzor mrežnog prometa; Održavanje informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede i informatička podrška službenicima na tere...
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje informacijskog sustava za uredsko poslovanje i nabavu ( spin ) ; Tehničko održavanje poslovnih prostora : Zagreb , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska 2a i 2 b i Ilica 101; Održavanje portala ePoljoprivreda; Obnova i nadogradnja sigurnosnih sustava za nadzor mrežnog prometa; Održavanje informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede i informatička podrška službenicima na terenu; Kolokacija informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede; Komunikacijski linkovi među lokacijama i Internet; Nadogradnja informacijskog sustava eZakup; Uspostava portala SVIS; Krčenje zapuštenih i zaraženih vinograda zlatnom žuticom vinove loze u vlasništvu Republike Hrvatske; Nabava usluge izrade prijedloga Projekta komasacije i provedbe komasacije; Nabava , skladištenje i distribucija ( putem zrakoplova i / ili helikoptera ) cjepiva za oralno cijepljenje lisica; Nabava , skladištenje i distribucija cjepiva protiv zaraznih bolesti životinja; Usluga izrade programa gospodarenja šumama privatnih šumoposjednika; Osiguranje od građanskopravne izvanugovorne odgovornosti prema trećim osobama svih lovoovlaštenika u RH; Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe izrade Plana gospodarenja smeđim medvjedom; Nabava poklona i promotivnih materijala za sudionike FADN istraživanja; Izrada specifičnih ciljeva očuvanja za ciljne vrste i stanišne tipove područja ekološke mreže Natura 2000; Program praćenja stanja u slatkovodnom ribarstvu; Nabava plovila ribarske inspekcije i ovlaštenih osoba; Usluga satelitskog prijenosa podataka sa uređaja za praćenje ribarskih plovila; Usluga održavanja VMS uređaja za prijenos podataka s ribarskih plovila; Održavanje i prilagodbe Geoinformacijskog sustava ribarstva; Motorna vozila; Sredstva za označavanje ( svinja , goveda , ovaca i koza , svinja koje su u programu provedbe uzgojno - selekcijskih mjera i peradi ) ; Usluge sistematskih pregleda djelatnika ( stariji od 50 godina ) ; Najam vozila i usluge posebnog prijevoza - Rent a car; Konfiguracija SharePoint Online portala; Nadogradnja vatrozidne infrastrukture; Portal za prijavu poteškoća podrska. mps. hr; Uspostava portala eLovstvo; Uspostava portala eŠumarstvo; Uspostava portala za izračun EVPG - a i tipologije PG - a; Službeno vozilo - leasing; Školska shema - Usluga prateće obrazovne mjere - usluga organizacije satova kušanja voća i povrća i / ili mlijeka i mliječnih proizvoda te usluga provedbe edukacije učeničke populacije u okviru EU programa Školska shema o poljoprivredi i s poljoprivredom povezanim temama; Nabava usluge održavanja sustava eZakup; Uspostava sustava za upravljanje uzorkovanjem; Održavanje i Nadogradnja informacijskog sustava Upisnik kućnih ljubimaca; Izvođenje radova na održavanju šumskih cesta u šumama privatnih šumoposjednika na području Republike Hrvatske; Nadogradnja , redizajn i održavanje internetskih stranica euribarstvo. hr , podaci. ribarstvo. hr i flagmreza. hr; Usluge tehničke podrške i nadzora ispravnosti službenih plovila Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva; Usluga izrade informativno - edukativnih materijala za sprječavanje otpada od hrane , Školski medni dan , BAG; Usluga pripreme glava lešina goveda , ovaca i koza u svrhu uzorkovanja na transmisivne spongiformne encefalopatije; Održavanje Esri licenci; Usluga GPRS prijenosa podataka s ribarskih plovila; Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Pretplata za IUS - INFO za 2024.; Poštanske usluge izvan okvirnog sporazuma; Održavanje postojećeg sustava video nadzora u Zagrebu , Ulica grada Vukovara 78 , Ilica 101 i Planinska 2a i 2b; Sanacija i adaptacija dotrajale i oštećene zaštitarske kućice na etaži - 2 , Zagreb , Vukovarska 78; Sanacija evakuacijskih stubišta u Zagrebu , Ulica grada Vukovara 78; Periodično ispitivanje vatrodojavnog sustava , Zagreb , Ulica grada Vukovara 78; Deratizacija i dezinsekcija prostora; Periodično ispitivanje električnih instalacija , hidrantske mreže , panik rasvjete i gromobranskih instalacija na lokaciji Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu; Kava i topli napici; Mlijeko i mliječni proizvodi; Pekarski i srodni proizvodi; Voda i negazirani sokovi; Gazirani sokovi; Ostali prehrambeni proizvodi; Memorandumi , kuverte , vrećice i mape; Etikete; Uređenje zelenih površina; Održavanje sustava za daljinsko praćenje potrošnje energenata i vode; Izvanredno održavanje dizala i otklanjanje nedostataka sukladno izvješćima o redovnom godišnjem pregledu dizala; Redovno održavanje dizala; Nabava klimatizacijskih uređaja s uslugom montaže / ugradnje; Preseljenje opreme i namještaja; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje voznim parkom; Redovno održavanje vozila; Izvanredni servis vozila; Usluga pranja vozila i slične usluge; Usluga promocije u tiskovinama i na Internet portalima; Uređenje pisarnice , otpreme i predprostora; Sanacija od potresa prostora na lokaciji Ilica 101; Razna sjedala i stolice; Tepisoni; Ličilački radovi; Nabava i postava pločica ( podnih i zidnih ) ; Nabava i postava laminata ( podnih obloga ) ; Arhitektonske , tehničke i geodetske usluge; Zamjena i popravak trakastih zavjesa; Usluga arhiviranja dokumentacije; Usluga praćenja provedbe , vrednovanja postignutih rezultata i ocjenjivanja EU programa Školska shema na prehrambene navike i zdravlje učeničke populacije; Nacionalni projekt biodinamičke poljoprivredne proizvodnje; Nabava laboratorijskog sušionika - sterilizatora; Održavanje računalnog programa za mjeru 20 Programa ruralnog razvoja ( Tehničku pomoć ) ; Usluga održavanja , uspostave i nadogradnji internet stranica Uprave za potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju ( nrm. hr; ruralnirazvoj. hr; ) ; Usluga dizajna , aplikacije i nabave tiskanog i promotivnog materijala za promociju i vidljivost SP ZPP 2023. - 2027.; Organizacija 5. Hrvatskog ruralnog parlamenta; Nadogradnja i održavanje sustava za podršku korisnicima " Pitanja i odgovori " ( PIO ) ; Najam opreme , usluga ozvučenja i live streaminga za održavanje sastanaka u okviru PRR / SPZPP i i NMZPP te za događanja u okviru OPPiR / PRiA; Sjednica Odbora za praćenje PRR i SPZPP; Organizacija sastanaka NMZPP; Catering za potrebe PRR / NMZPP; Usluga praćenja i analize medija na temu poljoprivrede , ruralnog razvoja i ribarstva; Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz provedbu PRR / SP ZPP; Nadogradnja programske aplikacije SEMIS; Nadogradnja AKIS platforme; Redizajn web stranice Uprave za stručnu podršku - savjetodavna. hr; Usluge na zahtjev - popravak i premještanje uređaja iz sustava eMotrenje - nabava iz NPOO - a ( agrometeorološke stanice , elektronske lovke s kamerom , kamere za praćenje fenofaza ) ; Usluga produkcije događaja konferencije Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva - 5. dani poljoprivrede , ribarstva i šumarstva; Nadogradnja sustava za edukacije poljoprivrednika eUčenje; Nabava feromonskih , vizualnih i hranidbenih klopki za potrebe IPP - a; Najam opreme za tečajeve i demonstracije; Usluge servisa agroklimatskih stanica kojima je istekao jamstveni rok od 5 god.; Potrošni materijal za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza; Usluge analiza u sklopu projekta " Određivanje tehn. zrelosti plodova maslina " ; Nabava osvježenja za sudionike izobrazbi - sendvič , voćni sok; Dugotrajna materijalna imovina za provođenje tečajeva , demonstracija i ostalih prikaza; Nabava časopisa , priručnika , stručnih knjiga; Nabava inventara za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza - Inox lonci , daske za rezanje ( pvc i drvene ) , harfe za sir , noževi , kutljače , el. mikseri , blender , žlice , vilice , noževi , čaše , bokali , pljuvačnice , kible , otvarači , vakuum pumpe , čepovi , dekanteri , pregače , kape , rukavice , klompe , stakleni pribor , prva pomoć , inventar za pčelarstvo itd.; Organizacija regionalnih ocjenjivanja sireva , nacionalnog ocjenjivanje sireva SirCrfo fest; Organizacija ocjenjivanja prerađevina biljnog podrijetla; Nabava alata i opreme za savjetnike specijaliste hortikulture ( voćarske škare , vinogradarske škare , noževi za cijepljenje , velike škare za rezidbu , pile , brusevi , cijepljarski vosak , cijepljarske gumice i dr. ) ; Usluga najma licencije NORFOR ( Sustava za optimizaciju hranidbe goveda ) ; nabava obavijesnih i promotivnih materijala vezanih uz provedbu Intervencije 78. 01; Nabava dezinficijensa za lovišta; Usluga zaprimanja , obnavljanja , skladištenja Kriznog stožera; Distribucija opreme iz centralnog skladišta Kriznog stožera; Kontrola distribucije cjepiva za oralnu vakcinaciju lisica - obrada kml podatkovnog seta , izrada shape fileova , prostorne baze podataka i kartografskih prikaza za 2023; Usluga analize podataka za bolesti životinja; Agrokemijski proizvodi - Nabava feromonskih mamaka i klopki ( šumarstvo ) ; Održavanje baze podataka prerade drva i proizvodnje namještaja; Nabava evidencijskih markica za obilježavanje krupne divljači; Održavanje informacijskog sustava Središnje lovne evidencije; Provedba DNA analize smeđeg medvjeda; Usluga održavanja programske aplikacije FADN 2025.; Usluga održavanja web stranice fadn. hr 2025 / 2026; Organizacija FADN radionice i smještaj; Funkcionalna specifikacija za razvoj FSDN programske aplikacije - FAZA I ( FADN / FSDN ) ; Projekt uspostave sustava upravljanja kvalitetom FADN / FSDN odjela; Održavanje i nadogradnja informacijskog sustava TISUP 2025. / 26.; Izračun proizvodno potrošnih bilanci za 2023. godinu; Organizacija sastanaka u okviru multilateralnih obaveza ( SWG , OECD ) ; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje procedurama u okviru provedbe EU fondova u ribarstvu ( 12 mjeseci ) ; Promidžbeni materijali - informiranje i promidžba PRiA; Catering usluge ( hrana i piće ) za događanja u okviru OPPiR / PRiA; Usluge administrativne podrške za regionalnu koordinaciju aktivnosti Prikupljanja podataka u 2024. i 2025. godini ( SecWeb ) ; Zaštitna radna odjeća i obuća; Usluga zakupnine za vezove plovila ribarske inspekcije; Zajednički inspekcijski nadzori država članica ( JDP ) ; Ostale radionice / treninzi / seminari / edukacije; Opremanje plovila ribarske inspekcije sitnim inventarom; Umjeravanje mjernih instrumenata ribarske inspekcije; Usluga izrade nove web stranice Uprave ribarstva; Usluga prijenosa podataka o poziciji s uređaja na manjim ribarskim plovilima; Održavanje i dorade postojećih mobilnih aplikacija za gospodarski ribolov na moru; Usluga održavanja i instalacije elektronskih očevidnika marke Nagasaki; Izrada bar kod naljepnica i markica te pripadajućih vezica za potrebe sljedivosti proizvoda ribarstva; Usluga izrade dokumentacije - tehničke specifikacije za nabavu plovila za potrebe nadzora morskoga ribarstva; Nabava usluge zbrinjavanja otpada , razdvajanje o odvoz ribolovnih alata; Usluga prijevoza i neškodljivog zbrinjavanja plastičnih ušnih markica dostavljenih iz klaonica; Nabava biokemijskih kemikalija; Nabava laboratorijskih pipeta i pribora za uzorkovanje bioloških uzoraka za pohranu u Banku gena; Usluge održavanja i servisiranja uređaja i opreme; Nabava uređaja za laboratorij Banke gena domaćih životinja; Usluga centralnog upravljanja u IT sustavu za doniranje hrane; Usluga pakiranja , adresiranja , skladištenja i distribucije edukativnih materijala na temu otpada od hrane osnovnim školama i Školskog mednog dana; Održavanje e - doniranja; Organizacija 10. Sajma zimnice i autohtonih proizvoda; Informativno edukativni materijali za oznake iz sustava kvalitete ( ZOI , ZOZP , ZTS , Dokazana kvaliteta ) ; Usluga personalizacije i distribucije službenih obrazaca; Usluga organizacije konferencije 4. dani poljoprivrede , ribarstva i šumarstva; Usluge promidžbe i informiranja : TV i radio oglašavanje; Najam prostora : dvorana za edukacije , manifestacije i ostala događanja _ OPPiR / PRiA; Propisani zaštićeni obrasci ( svjedodžbe , obrasci za laboratorijsko pretraživanje i dr. ) ; Nabava usluga studentskog servisa : studentski poslovi zbog povećanog opsega posla i prikupljanja podataka; Praćenje bioloških bogatstava mora u sklopu Nacionalnog plana prikupljanja podataka u ribarstvu Republike Hrvatske u 2025. godini; Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe formuliranja odgovarajućih mjera upravljanja u ribarstvu u segmentu praćenja ribolova i uzgoja plavoperajne tune ( Thunnus thynnus ) u okviru projekta Praćenje ribolova i uzgoja tuna ( PRUT ) ; Provedba projekta ocjene stanja priobalnog ribolova i ribolovnih resursa uz sjeverozapadnu obalu Istre s posebnim osvrtom na Savudrijsku uvalu u 2024.; Nabava zaštićenih službenih obrazaca i ostalih zaštićenih obrazaca; Usluge predavača na tečajevima , manifestacijama , demonstracijama , radionicama; Radionica dobre prakse Helpdeska za evaluaciju; Povezivanje podataka o mesu goveda , ovaca , svinja i koza u sustav sljedivosti , integracije; Usluge terenskog prikupljanja podataka o čestim vrstama ptica na poljoprivrednim staništima uz izračun zajedničkog poljoprivredno - okolišnog pokazatelja broj 35; Osposobljavanje službenika za mjere zaštite od požara , gašenja požara i spašavanja ljudi i imovine ugroženih požarom; Procjena rizika o postojećim rizicima na radu i u vezi s radom; Toneri i tinte izvan OS; Usluga održavanja Fitosantarnog informacijskog sustava ( FIS - a ) ; Usluga provjere prihvatljivosti projekta i aktivnosti , te izdataka u dijelu koji se odnosi na projektne prijedloge adaptacije građevina; Otklanjanje nedostataka i kvarova transformatorske stanice TS 10 ( 20 ) / 04 kV - TS 1448; Odvoz i zbrinjavanje raznovrsnog glomaznog otpada; Ispitivanje parametara radnog okoliša - mikroklimatski uvjeti , osvijetljenost i razina buke za lokacije Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva Ulica grada Vukovara 78 , Planinska ulica 2A i 2B i Ilica 101 u Zagrebu; Izrada pečata s grbom Republike Hrvatske i izrada štambilja; Servis na sustavu hlađenja Data centra; Projektori; Usluga popravka termovizijske kamere flir; Usluga analize snimaka prebacivanja plavoperajne tune stereoskopskim kamerama programom umjetne inteligencije - brojanje tuna , pilot projekt; Nabava instrumenata za kontrolu u ribarstvu - ostalo; Nabava usluge poslovnog analitičara; Usluge revizije zahtjeva informacijske tehnologije; Nadogradnja Fitosanitarnog informacijskog sustava ( FIS - a ) ; Potrošni materijal; Izrada projekta sustava za dojavu požara u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2 A i 2 B i Ilica 101 u Zagrebu; Toaletni papir; Papirnati ručnici; Nabava usluge stručne pomoći u provedbi postupaka kontrole raspisanih javnih natječaja za zakup državnog poljoprivrednog zemljišta; Nabava usluge za izradu studije za projekt 3EFISHING; Nabava usluge vanjskog stručnjaka za potrebe vođenja Interreg projekta 3EFISHING; Oslo - sudjelovanje na kongresu ( FACEnetwork Congress Oslo , 28 - 30th of October 2024 ) ; Usluga prikupa i zbrinjavanja ribolovnog alata u okviru mjere I. 7. " Otkup ribolovnih prava " ; Usluga ex - post provjere postupaka nabave te projektnih planova nabave korisnika bespovratnih sredstava u okviru provedbe reformske mjere Cl. 5. R4 - ll Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021 . - 2026.; Održavanje informacijskog sustava VTR 2025. / 26.; Nabava informatičke opreme za obavljanje ribarske inspekcije; Procjena predacije komarče na uzgajalištima školjkaša u Malostonskom zaljevu; Nabava mobilnih telefona specifičnih tehničkih karakteristika; Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene , čuvanja i zbrinjavanja; Radovi u svrhu proširenja parkirnog prostora u etaži " Donji parking " , u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu; Sanacija krovišta; Usluga komunikacijskog savjetovanja; Nabava dronova za određivanje stanja usjeva i prijenosnih uređaja za procjenu fiziološkog stanja bilja; Potrošni informatički uređaji , oprema i materijal; Pregled i analiza stanja tehničke zaštite i periferne opreme; Protokolarni pokloni; Nadogradnja informacijskog sustava FADN / FSDN; Usluga kupovine biljnog materijala za sadnju , sadnja i održavanje terena; Cestovni znakovi s informacijama;