Feedback
I.D.: 91307532

Plan nabave za 2024. godinu - MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
29.12.23
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje informacijskog sustava za uredsko poslovanje i nabavu ( spin ) , Tehničko održavanje poslovnih prostora : Zagreb, Ulica grada Vukovara 78, Planinska 2a i 2 b i Ilica 101, Održavanje i nadogradnja Geoportala MP, Održavanje portala ePoljoprivreda, Obnova i nadogradnja sigurnosnih sustava za nadzor mrežnog prometa, Održavanje informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede i inf...
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje informacijskog sustava za uredsko poslovanje i nabavu ( spin ) , Tehničko održavanje poslovnih prostora : Zagreb, Ulica grada Vukovara 78, Planinska 2a i 2 b i Ilica 101, Održavanje i nadogradnja Geoportala MP, Održavanje portala ePoljoprivreda, Obnova i nadogradnja sigurnosnih sustava za nadzor mrežnog prometa, Održavanje informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede i informatička podrška službenicima na terenu, Kolokacija informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede, Komunikacijski linkovi među lokacijama i Internet, Nadogradnja informacijskog sustava eZakup, Uspostava portala SVIS, Krčenje zapuštenih i zaraženih vinograda zlatnom žuticom vinove loze u vlasništvu Republike Hrvatske, Nabava usluge izrade prijedloga Projekta komasacije i provedbe komasacije, Uspostava sustava eUsjev, Nabava opreme za postupanje u krizama, Nabava, skladištenje i distribucija ( putem zrakoplova i / ili helikoptera ) cjepiva za oralno cijepljenje lisica, Nabava, skladištenje i distribucija cjepiva protiv zaraznih bolesti životinja, Usluga izrade programa gospodarenja šumama privatnih šumoposjednika, Osiguranje od građanskopravne izvanugovorne odgovornosti prema trećim osobama svih lovoovlaštenika u RH, Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe izrade Plana gospodarenja smeđim medvjedom, Nabava poklona i promotivnih materijala za sudionike FADN istraživanja, Produkcija ( izrada ) tekstualnih, video i audio promidžbeno informativnih materijala u svrhu informiranja i promidžbe PRiA, Usluga ex - ante i ex - post procjene javne / jednostavne nabave, Izrada specifičnih ciljeva očuvanja za ciljne vrste i stanišne tipove područja ekološke mreže Natura 2000, Program praćenja stanja u slatkovodnom ribarstvu, Nabava plovila ribarske inspekcije i ovlaštenih osoba , Usluga satelitskog prijenosa podataka sa uređaja za praćenje ribarskih plovila, Nabava usluge praćenja uzgojnih i transportnih kaveza na uzgajalištima BFT, Usluga održavanja VMS uređaja za prijenos podataka s ribarskih plovila , Održavanje i prilagodbe Geoinformacijskog sustava ribarstva, Nabava broda za nadzor morskog ribarstva , Motorna vozila , Sredstva za označavanje ( svinja, goveda, ovaca i koza, svinja koje su u programu provedbe uzgojno - selekcijskih mjera i peradi ) , Edukativno informativna kampanja za sustav sljedivosti hrane, Usluge sistematskih pregleda djelatnika ( stariji od 50 godina ) , Najam vozila i usluge posebnog prijevoza - Rent a car, Konfiguracija SharePoint Online portala, Revizija i tehnička kontrola nad uspostavom sustava sljedivosti, Nadogradnja vatrozidne infrastrukture, Portal za prijavu poteškoća podrska. mps. hr, Izrada elaborata zaštite od požara u svrhu sanacije protupožarnih zaklopki u objektu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu, Uspostava portala eLovstvo, Uspostava portala eŠumarstvo, Uspostava portala za izračun EVPG - a i tipologije PG - a, Nadogradnja portala eDoniranje, Nadogradnja portala eMreža, Nabava i ugradnja dizala za poslovni prostor na adresi Zagreb, Ulica grada Vukovara 78 ( zgrada Sjever ) , Službeno vozilo - leasing, Školska shema - Usluga prateće obrazovne mjere - usluga organizacije satova kušanja voća i povrća i / ili mlijeka i mliječnih proizvoda te usluga provedbe edukacije učeničke populacije u okviru EU programa Školska shema o poljoprivredi i s poljoprivredom povezanim temama, Uspostava informacijskog sustava za praćenje kontrolnog sustava ekološke poljoprivrede, Nabava usluge održavanja sustava eZakup, Nabava opreme za centralno upravljanje sustavima eMotrenje i eUsjev , Uspostava sustava za upravljanje uzorkovanjem, Cestovni znakovi s informacijama o afričkoj svinjskoj kugi, Izrada audio i video materijala o afričkoj svinjskoj kugi te emitiranje na radiju, televiziji i internetu, Usluga organizacije edukativnih radionica s ciljem podizanja svjesnosti o afričkoj svinjskoj kugi za veterinare, subjekte, lovce, osoblje carine, prijevoznike ) , Održavanje i Nadogradnja informacijskog sustava Upisnik kućnih ljubimaca, Izvođenje radova na održavanju šumskih cesta u šumama privatnih šumoposjednika na području Republike Hrvatske, Nadogradnja informacijskog sustava FADN / FSDN, Nadogradnja, redizajn i održavanje internetskih stranica euribarstvo. hr, podaci. ribarstvo. hr i flagmreza. hr , Usluga promocije u tiskovinama i na Internet portalima, Usluga zakupa oglasnog prostora na površinama digitalnog vanjskog i unutarnjeg oglašavanja u svrhu informiranja i promidžbe PRiA, Usluga nadogradnje informacijskog sustava Fishnet ( sustav za upravljanje Europskim fondom za pomorstvo, ribarstvo i akvakulturu 2021. - 2027. ) , Usluga programiranja aplikacija vezanih uz provođenje mjera i ribolovne mogućnosti, Nabava usluge najma hladnjača za potrebe ribarske inspekcije , Usluge tehničke podrške i nadzora ispravnosti službenih plovila Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Pilot projekt REM ( Remote electronic monitoring ) na ribarskim plovilima, Usluga izrade informativno - edukativnih materijala za sprječavanje otpada od hrane, Školski medni dan,BAG, Usluga pripreme glava lešina goveda, ovaca i koza u svrhu uzorkovanja na transmisivne spongiformne encefalopatije, Održavanje Esri licenci, Usluga GPRS prijenosa podataka s ribarskih plovila, Toneri i tinte, Opskrba električnom energijom, Gorivo, Računala i računalna oprema, Opskrba prirodnim plinom, Uredski materijal, Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga, Pretplata za IUS - INFO za 2024. , Poštanske usluge izvan okvirnog sporazuma, Održavanje postojećeg sustava video nadzora u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 78, Ilica 101 i Planinska 2a i 2b, Sanacija i adaptacija dotrajale i oštećene zaštitarske kućice na etaži - 2, Zagreb, Vukovarska 78, Sanacija evakuacijskih stubišta u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 78, Periodično ispitivanje vatrodojavnog sustava, Zagreb, Ulica grada Vukovara 78, Deratizacija i dezinsekcija prostora , Usluge arhiviranja i prijevoza arhivske građe, Periodično ispitivanje električnih instalacija, hidrantske mreže, panik rasvjete i gromobranskih instalacija na lokaciji Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu, Kava i topli napici, Mlijeko i mliječni proizvodi, Pekarski i srodni proizvodi, Voda i negazirani sokovi, Gazirani sokovi, Ostali prehrambeni proizvodi, Memorandumi, kuverte, vrećice i mape, Etikete, Uređenje zelenih površina, Održavanje sustava za daljinsko praćenje potrošnje energenata i vode, Izvanredno održavanje dizala i otklanjanje nedostataka sukladno izvješćima o redovnom godišnjem pregledu dizala, Redovno održavanje dizala, Nabava klimatizacijskih uređaja s uslugom montaže / ugradnje , Preseljenje opreme i namještaja, Održavanje informacijskog sustava za upravljanje voznim parkom, Redovno održavanje vozila, Izvanredni servis vozila, Usluga pranja vozila i slične usluge, Determ / Mediatookit - licenca za aplikaciju , Pretplata i dostava tiskovina, Usluga promocije u tiskovinama i na Internet portalima, Uređenje pisarnice, otpreme i predprostora, Sanacija od potresa prostora na lokaciji Ilica 101, Razna sjedala i stolice, Tepisoni, Usluge uklanjanja grafita, Ličilački radovi, Nabava i postava pločica ( podnih i zidnih ) , Ugradnja visećih stropova, Nabava i radovi instaliranja sanitarne opreme, Sanacija dovodnih i odvodnih cijevi u sanitarnim prostorima, Nabava i postava laminata ( podnih obloga ) , Multimedijska oprema, Arhitektonske, tehničke i geodetske usluge, Zamjena i popravak trakastih zavjesa, Sanacija krovišta, Usluga arhiviranja dokumentacije, Provedba i organizacija simulacijskih vježbi u području biljnog zdravstva, Interaktivni obrazovni i promotivni materijali za potrebe provedbe EU programa Školska shema, Usluga praćenja provedbe, vrednovanja postignutih rezultata i ocjenjivanja EU programa Školska shema na prehrambene navike i zdravlje učeničke populacije , Nacionalni projekt biodinamičke poljoprivredne proizvodnje, Nabava laboratorijskog sušionika - sterilizatora, Održavanje računalnog programa za mjeru 20 Programa ruralnog razvoja ( Tehničku pomoć ) , Usluga održavanja, uspostave i nadogradnji internet stranica Uprave za potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju ( nrm. hr ; ruralnirazvoj. hr ; ) , Usluga dizajna, aplikacije i nabave tiskanog i promotivnog materijala za promociju i vidljivost SP ZPP 2023. - 2027. , Organizacija 5. Hrvatskog ruralnog parlamenta, Nadogradnja i održavanje sustava za podršku korisnicima " Pitanja i odgovori " ( PIO ) , Najam opreme, usluga ozvučenja i live streaminga za održavanje sastanaka u okviru PRR / SPZPP i i NMZPP te za događanja u okviru OPPiR / PRiA, Sjednica Odbora za praćenje PRR i SPZPP, Organizacija sastanaka NMZPP, Catering za potrebe PRR / NMZPP, Usluga praćenja i analize medija na temu poljoprivrede, ruralnog razvoja i ribarstva, Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz provedbu PRR / SP ZPP, Nadogradnja programske aplikacije SEMIS, Nadogradnja AKIS platforme, Redizajn web stranice Uprave za stručnu podršku - savjetodavna. hr, Usluge na zahtjev - popravak i premještanje uređaja iz sustava eMotrenje - nabava iz NPOO - a ( agrometeorološke stanice, elektronske lovke s kamerom, kamere za praćenje fenofaza ) , Produkcija video i audio sadržaja za edukaciju i informiranje, Nadogradnja sustava za edukacije poljoprivrednika eUčenje, Nabava feromonskih, vizualnih i hranidbenih klopki za potrebe IPP - a, Najam opreme za tečajeve i demonstracije, Usluge servisa agroklimatskih stanica kojima je istekao jamstveni rok od 5 god. , Potrošni materijal za provođenje tečaja, demonstracija i ostalih prikaza, Organizacija nacionalne CFD konferencije, Usluge analiza u sklopu projekta " Određivanje tehn. zrelosti plodova maslina " , Nabava osvježenja za sudionike izobrazbi - sendvič, voćni sok, Dugotrajna materijalna imovina za provođenje tečajeva, demonstracija i ostalih prikaza, Nabava časopisa, priručnika, stručnih knjiga, Nabava inventara za provođenje tečaja, demonstracija i ostalih prikaza - Inox lonci, daske za rezanje ( pvc i drvene ) , harfe za sir, noževi, kutljače, el. mikseri, blender, žlice, vilice, noževi, čaše, bokali, pljuvačnice, kible, otvarači, vakuum pumpe, čepovi, dekanteri, pregače, kape, rukavice, klompe, stakleni pribor, prva pomoć, inventar za pčelarstvo itd. , Organizacija regionalnih ocjenjivanja sireva, nacionalnog ocjenjivanje sireva SirCrfo fest, Organizacija ocjenjivanja prerađevina biljnog podrijetla, Otopine za pH metre ( otopina za čuvanje elektrode, puferske otopine za kalibraciju 4 i 7 ) ; otopine za određivanje kiselina u moštu ( lužina, indikatori ) ; jodni test za određivanje zrelosti jabuka, otopine za mjerenje kiselina u moštu, otopine za ph metre za vinarstvo, Nabava alata i opreme za savjetnike specijaliste hortikulture ( voćarske škare, vinogradarske škare, noževi za cijepljenje, velike škare za rezidbu, pile, brusevi, cijepljarski vosak, cijepljarske gumice i dr. ) , Usluga najma licencije NORFOR ( Sustava za optimizaciju hranidbe goveda ) , nabava obavijesnih i promotivnih materijala vezanih uz provedbu Intervencije 78. 01, Projekt Analiza voluminozne krme u cilju potpore poljoprivrednim gospodarstvima u mljekarskoj proizvodnji, Redizajn web stranice veterinarstvo, Nabava dezinficijensa za lovišta , Usluga zaprimanja, obnavljanja, skladištenja Kriznog stožera , Distribucija opreme iz centralnog skladišta Kriznog stožera, Catering usluge za potrebe vanjskih audita, Kontrola distribucije cjepiva za oralnu vakcinaciju lisica - obrada kml podatkovnog seta, izrada shape fileova, prostorne baze podataka i kartografskih prikaza za 2023, Organizacija regionalne radne skupine za prekogranične zarazne bolesti životinja, Organizacija i provedba edukacijskih događanja veterinara i veterinarskih inspektora o implementaciji novog zakonodavstva u području zdravlja životinja , Nabava opreme za uzorkovanje divljih svinja, Usluga izrade, dizajna i distribucije tekstualnih promidžbenih informativnih materijala o Zakonu o zdravlju životinja, Objava znanstvenih radova u međunarodnim znanstvenim časopisima, Usluga analize podataka za bolesti životinja, Grafička priprema i tisak letaka i postera za afričku svinjsku kugu , Nadogradnja i održavanje informacijskog sustava Upisnik privatnih šumoposjednika, Nadogradnja i održavanje informacijskog sustava WAVESS, Agrokemijski proizvodi - Nabava feromonskih mamaka i klopki ( šumarstvo ) , Održavanje baze podataka prerade drva i proizvodnje namještaja, Nabava evidencijskih markica za obilježavanje krupne divljači, Održavanje informacijskog sustava Središnje lovne evidencije, Provedba DNA analize smeđeg medvjeda, Usluga održavanja programske aplikacije FADN 2025 / 2026, Usluga održavanja web stranice fadn. hr 2025 / 2026, Organizacija FADN radionice i smještaj, Edukacija FSDN, Funkcionalna specifikacija za razvoj FSDN programske aplikacije - FAZA I ( FADN / FSDN ) , Projekt uspostave sustava upravljanja kvalitetom FADN / FSDN odjela, Pacioli - kotizacija ( FADN / FSDN ) , Održavanje i nadogradnja informacijskog sustava TISUP 2025 / 26, Izračun proizvodno potrošnih bilanci za 2023. godinu, Prethodno vrednovanje za Akcijskog plana o provedbi Strategije biogospodarstva do 2035. , Strateška studija o utjecaju Akcijskog plana o provedbi Strategije biogospodarstva do 2035. na okoliš, Održavanje i nadogradnja Središnjeg portala za biogospodarstvo, Organizacija radionica u okviru promocije Strategije biogospodarstva do 2035. i Akcijskog plana za provedbu Strategije biogospodarstva do 2035, Organizacija sastanaka u okviru multilateralnih obaveza ( SWG, OECD ) , Održavanje informacijskog sustava za upravljanje procedurama u okviru provedbe EU fondova u ribarstvu ( 12 mjeseci ) , Promidžbeni materijali - informiranje i promidžba PRiA, Catering usluge ( hrana i piće ) za događanja u okviru OPPiR / PRiA, Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz OPPiR / PRiA, Usluge administrativne podrške za regionalnu koordinaciju aktivnosti Prikupljanja podataka u 2024. godini ( SecWeb ) , Usluge revizije i tehničke kontrole nad izvođenjem projekta uspostave informacijskog sustava za upravljanje Europskim fondom za pomorstvo, ribarstvo i akvakulturu ( EFPRA ) 2021. - 2027. ( Fishnet ) , Usluga nadzora ribarskih luka, Ekonomska analiza sektora ribarstva, Nabava pretplate na web servise za provjere u okviru provedbe OPPiR / PRiA , Studija procjene troškova provedbe obveze iskrcaja, Radionice - ribolovne mogućnosti, Održavanje aplikacija u slatkovodnom ribarstvu, Nabava prijenosnih brodskih hladnjaka, Nabava dalekozora za ovlaštene osobe i djelatnike ribarske inspekcije, Nabava zamrzivača za potrebe ribarskih inspektora, Zaštitna radna odjeća i obuća, Transportne torbe i ruksaci za potrebe ribarske inspekcije, Usluga zakupnine za vezove plovila ribarske inspekcije, Nabava brodskih dnevnika, službenih oznaka za brodove i naljepnica , Nabava i ugradnja 10 sklopivih inox sjedala za službena plovila, Zajednički inspekcijski nadzori država članica ( JDP ) , Ostale radionice / treninzi / seminari / edukacije, Opremanje plovila ribarske inspekcije sitnim inventarom, Usluge savjetovanja u području javne nabave , Osposobljavanje ovlaštenih osoba odgovornih za praćenje, kontrolu i nadzor primjene propisa u morskom ribarstvu, Usluga mreže za UHF radio stanica na plovilima ribarske inspekcije, Prilagodba GISR za potrebe EISR - a ( electronic inspection surveillance report ) , Umjeravanje mjernih instrumenata ribarske inspekcije, Usluga izrade nove web stranice Uprave ribarstva, Usluga prijenosa podataka o poziciji s uređaja na manjim ribarskim plovilima, Održavanje i dorade postojećih mobilnih aplikacija za gospodarski ribolov na moru, Usluga održavanja i instalacije elektronskih očevidnika marke Nagasaki, Izrada bar kod naljepnica i markica te pripadajućih vezica za potrebe sljedivosti proizvoda ribarstva, Održavanje i dorade internetske aplikacije HRiba, SQL licence, Usluga izrade dokumentacije - tehničke specifikacije za nabavu plovila za potrebe nadzora morskoga ribarstva, Nabava usluge zbrinjavanja otpada, razdvajanje o odvoz ribolovnih alata , Usluga prijevoza i neškodljivog zbrinjavanja plastičnih ušnih markica dostavljenih iz klaonica, Nabava biokemijskih kemikalija , Nabava laboratorijskih pipeta i pribora za uzorkovanje bioloških uzoraka za pohranu u Banku gena, Usluge održavanja i servisiranja uređaja i opreme, Nabava uređaja za laboratorij Banke gena domaćih životinja, Usluga izrade računalnog programa Banke gena domaćih životinja, Usluga centralnog upravljanja u IT sustavu za doniranje hrane, Usluga pakiranja, adresiranja, skladištenja i distribucije edukativnih materijala na temu otpada od hrane osnovnim školama i Školskog mednog dana, Održavanje e - doniranja, Organizacija Dana zaštićenih hrvatskih autohtonih proizvoda , Organizacija 10. Sajma zimnice i autohtonih proizvoda, Informativno edukativni materijali za oznake iz sustava kvalitete ( ZOI, ZOZP, ZTS, Dokazana kvaliteta ) , Usluga personalizacije i distribucije službenih obrazaca, Usluga organizacije konferencije 4. dani poljoprivrede, ribarstva i šumarstva, Usluge promidžbe i informiranja : TV i radio oglašavanje , Najam prostora : dvorana za edukacije, manifestacije i ostala događanja _ OPPiR / PRiA, Propisani zaštićeni obrasci ( svjedodžbe, obrasci za laboratorijsko pretraživanje i dr. ) , Nabava usluga studentskog servisa : studentski poslovi zbog povećanog opsega posla i prikupljanja podataka, Praćenje bioloških bogatstava mora u sklopu Nacionalnog plana prikupljanja podataka u ribarstvu Republike Hrvatske u 2025. godini, Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe formuliranja odgovarajućih mjera upravljanja u ribarstvu u segmentu praćenja ribolova i uzgoja plavoperajne tune ( Thunnus thynnus ) u okviru projekta Praćenje ribolova i uzgoja tuna ( PRUT ) , Provedba projekta ocjene stanja priobalnog ribolova i ribolovnih resursa uz sjeverozapadnu obalu Istre s posebnim osvrtom na Savudrijsku uvalu u 2024. , Izrada znanstvenih studija s ciljem potpore sustavima dodjeljivanja ribolovnih mogućnosti , Nabava zaštićenih službenih obrazaca i ostalih zaštićenih obrazaca, Usluge predavača na tečajevima, manifestacijama, demonstracijama, radionicama, Radionica dobre prakse Helpdeska za evaluaciju, Povezivanje podataka o mesu goveda, ovaca, svinja i koza u sustav sljedivosti, integracije, Usluge terenskog prikupljanja podataka o čestim vrstama ptica na poljoprivrednim staništima uz izračun zajedničkog poljoprivredno - okolišnog pokazatelja broj 35, Osposobljavanje službenika za mjere zaštite od požara, gašenja požara i spašavanja ljudi i imovine ugroženih požarom, Procjena rizika o postojećim rizicima na radu i u vezi s radom, Toneri i tinte izvan OS, Usluga održavanja Fitosantarnog informacijskog sustava ( FIS - a ) , Usluga provjere prihvatljivosti projekta i aktivnosti, te izdataka u dijelu koji se odnosi na projektne prijedloge adaptacije građevina , Otklanjanje nedostataka i kvarova transformatorske stanice TS 10 ( 20 ) / 04 kV - TS 1448, Odvoz i zbrinjavanje raznovrsnog glomaznog otpada, Ispitivanje parametara radnog okoliša - mikroklimatski uvjeti, osvijetljenost i razina buke za lokacije Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva Ulica grada Vukovara 78, Planinska ulica 2A i 2B i Ilica 101 u Zagrebu, Izrada pečata s grbom Republike Hrvatske i izrada štambilja, Servis na sustavu hlađenja Data centra, Projektori, Usluga popravka termovizijske kamere flir, Usluga analize snimaka prebacivanja plavoperajne tune stereoskopskim kamerama programom umjetne inteligencije - brojanje tuna, pilot projekt, Nabava instrumenata za kontrolu u ribarstvu - ostalo, Nabava usluge poslovnog analitičara, Usluge revizije zahtjeva informacijske tehnologije, Nadogradnja Fitosanitarnog informacijskog sustava ( FIS - a ) , Potrošni materijal, Izrada projekta sustava za dojavu požara u objektu Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i ribarstva, Planinska 2 A i 2 B u Zagrebu, Toaletni papir, Papirnati ručnici, Nabava usluge stručne pomoći u provedbi postupaka kontrole raspisanih javnih natječaja za zakup državnog poljoprivrednog zemljišta, Nabava usluge za izradu studije za projekt 3EFISHING, Nabava usluge vanjskog stručnjaka za potrebe vođenja Interreg projekta 3EFISHING, Oslo - sudjelovanje na kongresu ( FACEnetwork Congress Oslo, 28 - 30th of October 2024 ) , Usluga prikupa i zbrinjavanja ribolovnog alata u okviru mjere I. 7. " Otkup ribolovnih prava " , Usluga ex - post provjere postupaka nabave te projektnih planova nabave korisnika bespovratnih sredstava u okviru provedbe reformske mjere Cl. 5. R4 - ll Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021 . - 2026. , Održavanje informacijskog sustava VTR 2025 / 26. , Nabava klimatizacijskih uređaja s uslugom ugradnje te demontaže postojećih, Nabava informatičke opreme za obavljanje ribarske inspekcije, Procjena predacije komarče na uzgajalištima školjkaša u Malostonskom zaljevu, Nabava mobilnih telefona specifičnih tehničkih karakteristika
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija