Feedback
I.D.: 91307532

Plan nabave za 2024. godinu - MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
29.12.23
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
72260000 50000000 72267000 72315100 72611000 64200000 72212000 77230000 71250000 33651690 77231000 66516000 73111000 22462000 73110000 77700000 34521100 72318000 50332000 50324100 34100000 03340000 85100000 60170000 72265000 50312300 34110000 80310000 72000000 72212100 72261000 45233141 71356100 79823000 85200000 48624000 30125100 09310000 09100000 30200000 09123000 30199000 79980000 64110000 50340000 45453100 45431000 73431000 90923000 50410000 15860000 15500000 15612500 15981000 15980000 15800000 22800000 30199760 77300000 72267100 50750000 39717200 98392000 72211000 50112000 50112300 79341000 45400000 39130000 39531400 77211400 45432112 44112200 39515100 79995100 71700000 80521000 38000000 79800000 79952000 51313000 55500000 79416000 72212200 92111260 72243000 24450000 50324200 22000000 71620000 15000000 33192500 22200000 39221000 98113000 16160000 39294100 33631600 63120000 64121200 71621000 79970000 77600000 98000000 55110000 72200000 72224200 72316000 55120000 55520000 79900000 18100000 63723000 39200000 50433000 72413000 72212900 50300000 22453000 79131000 90513000 90524400 24300000 38437000 50400000 38515200 72315000 79921000 79950000 79824000 92200000 22820000 79600000 71241000 71317100 90711100 72514300 71310000 50532200 90500000 90714600 30192000 38652100 50343000 72300000 38550000 72223000 33760000 33761000 33763000 79100000 73200000 79400000 80522000 90000000 79418000 32250000 34350000 45223300 79416200 38430000 30230000 18530000 77310000 34992200
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje informacijskog sustava za uredsko poslovanje i nabavu ( spin ) ; Tehničko održavanje poslovnih prostora : Zagreb , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska 2a i 2 b i Ilica 101; Održavanje portala ePoljoprivreda; Obnova i nadogradnja sigurnosnih sustava za nadzor mrežnog prometa; Održavanje informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede i informatička podrška službenicima na tere...
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje informacijskog sustava za uredsko poslovanje i nabavu ( spin ) ; Tehničko održavanje poslovnih prostora : Zagreb , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska 2a i 2 b i Ilica 101; Održavanje portala ePoljoprivreda; Obnova i nadogradnja sigurnosnih sustava za nadzor mrežnog prometa; Održavanje informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede i informatička podrška službenicima na terenu; Kolokacija informacijske infrastrukture Ministarstva poljoprivrede; Komunikacijski linkovi među lokacijama i Internet; Nadogradnja informacijskog sustava eZakup; Uspostava portala SVIS; Krčenje zapuštenih i zaraženih vinograda zlatnom žuticom vinove loze u vlasništvu Republike Hrvatske; Nabava usluge izrade prijedloga Projekta komasacije i provedbe komasacije; Nabava , skladištenje i distribucija ( putem zrakoplova i / ili helikoptera ) cjepiva za oralno cijepljenje lisica; Nabava , skladištenje i distribucija cjepiva protiv zaraznih bolesti životinja; Usluga izrade programa gospodarenja šumama privatnih šumoposjednika; Osiguranje od građanskopravne izvanugovorne odgovornosti prema trećim osobama svih lovoovlaštenika u RH; Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe izrade Plana gospodarenja smeđim medvjedom; Nabava poklona i promotivnih materijala za sudionike FADN istraživanja; Izrada specifičnih ciljeva očuvanja za ciljne vrste i stanišne tipove područja ekološke mreže Natura 2000; Program praćenja stanja u slatkovodnom ribarstvu; Nabava plovila ribarske inspekcije i ovlaštenih osoba; Usluga satelitskog prijenosa podataka sa uređaja za praćenje ribarskih plovila; Usluga održavanja VMS uređaja za prijenos podataka s ribarskih plovila; Održavanje i prilagodbe Geoinformacijskog sustava ribarstva; Motorna vozila; Sredstva za označavanje ( svinja , goveda , ovaca i koza , svinja koje su u programu provedbe uzgojno - selekcijskih mjera i peradi ) ; Usluge sistematskih pregleda djelatnika ( stariji od 50 godina ) ; Najam vozila i usluge posebnog prijevoza - Rent a car; Konfiguracija SharePoint Online portala; Nadogradnja vatrozidne infrastrukture; Portal za prijavu poteškoća podrska. mps. hr; Uspostava portala eLovstvo; Uspostava portala eŠumarstvo; Uspostava portala za izračun EVPG - a i tipologije PG - a; Službeno vozilo - leasing; Školska shema - Usluga prateće obrazovne mjere - usluga organizacije satova kušanja voća i povrća i / ili mlijeka i mliječnih proizvoda te usluga provedbe edukacije učeničke populacije u okviru EU programa Školska shema o poljoprivredi i s poljoprivredom povezanim temama; Nabava usluge održavanja sustava eZakup; Uspostava sustava za upravljanje uzorkovanjem; Održavanje i Nadogradnja informacijskog sustava Upisnik kućnih ljubimaca; Izvođenje radova na održavanju šumskih cesta u šumama privatnih šumoposjednika na području Republike Hrvatske; Nadogradnja , redizajn i održavanje internetskih stranica euribarstvo. hr , podaci. ribarstvo. hr i flagmreza. hr; Usluge tehničke podrške i nadzora ispravnosti službenih plovila Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva; Usluga izrade informativno - edukativnih materijala za sprječavanje otpada od hrane , Školski medni dan , BAG; Usluga pripreme glava lešina goveda , ovaca i koza u svrhu uzorkovanja na transmisivne spongiformne encefalopatije; Održavanje Esri licenci; Usluga GPRS prijenosa podataka s ribarskih plovila; Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Pretplata za IUS - INFO za 2024.; Poštanske usluge izvan okvirnog sporazuma; Održavanje postojećeg sustava video nadzora u Zagrebu , Ulica grada Vukovara 78 , Ilica 101 i Planinska 2a   i 2b; Sanacija i adaptacija dotrajale i oštećene zaštitarske kućice na etaži - 2 , Zagreb , Vukovarska 78; Sanacija evakuacijskih stubišta u Zagrebu , Ulica grada Vukovara 78; Periodično ispitivanje vatrodojavnog sustava , Zagreb , Ulica grada Vukovara 78; Deratizacija i dezinsekcija prostora; Periodično ispitivanje električnih instalacija , hidrantske mreže , panik rasvjete i gromobranskih instalacija na lokaciji Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu; Kava i topli napici; Mlijeko i mliječni proizvodi; Pekarski i srodni proizvodi; Voda i negazirani sokovi; Gazirani sokovi; Ostali prehrambeni proizvodi; Memorandumi , kuverte , vrećice i mape; Etikete; Uređenje zelenih površina; Održavanje sustava za daljinsko praćenje potrošnje energenata i vode; Izvanredno održavanje dizala i otklanjanje nedostataka sukladno izvješćima o redovnom godišnjem pregledu dizala; Redovno održavanje dizala; Nabava klimatizacijskih uređaja s uslugom montaže / ugradnje; Preseljenje opreme i namještaja; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje voznim parkom; Redovno održavanje vozila; Izvanredni servis vozila; Usluga pranja vozila i slične usluge; Usluga promocije u tiskovinama i na Internet portalima; Uređenje pisarnice , otpreme i predprostora; Sanacija od potresa prostora na lokaciji Ilica 101; Razna sjedala i stolice; Tepisoni; Ličilački radovi; Nabava i postava pločica ( podnih i zidnih ) ; Nabava i postava laminata ( podnih obloga ) ; Arhitektonske , tehničke i geodetske usluge; Zamjena i popravak trakastih zavjesa; Usluga arhiviranja dokumentacije; Usluga praćenja provedbe , vrednovanja postignutih rezultata i ocjenjivanja EU programa Školska shema na prehrambene navike i zdravlje učeničke populacije; Nacionalni projekt biodinamičke poljoprivredne proizvodnje; Nabava laboratorijskog sušionika - sterilizatora; Održavanje računalnog programa za mjeru 20 Programa ruralnog razvoja ( Tehničku pomoć ) ; Usluga održavanja , uspostave i nadogradnji internet stranica Uprave za potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju ( nrm. hr; ruralnirazvoj. hr; ) ; Usluga dizajna , aplikacije i nabave tiskanog i promotivnog materijala za promociju i vidljivost SP ZPP 2023. - 2027.; Organizacija 5. Hrvatskog ruralnog parlamenta; Nadogradnja i održavanje sustava za podršku korisnicima " Pitanja i odgovori " ( PIO ) ; Najam opreme , usluga ozvučenja i live streaminga za održavanje sastanaka u okviru PRR / SPZPP i i NMZPP te za događanja u okviru OPPiR / PRiA; Sjednica Odbora za praćenje PRR i SPZPP; Organizacija sastanaka NMZPP; Catering za potrebe PRR / NMZPP; Usluga praćenja i analize medija na temu poljoprivrede , ruralnog razvoja i ribarstva; Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz provedbu PRR / SP ZPP; Nadogradnja programske aplikacije SEMIS; Nadogradnja AKIS platforme; Redizajn web stranice Uprave za stručnu podršku - savjetodavna. hr; Usluge na zahtjev - popravak i premještanje uređaja iz sustava eMotrenje - nabava iz NPOO - a ( agrometeorološke stanice , elektronske lovke s kamerom , kamere za praćenje fenofaza ) ; Usluga produkcije događaja konferencije Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva - 5. dani poljoprivrede , ribarstva i šumarstva; Nadogradnja sustava za edukacije poljoprivrednika eUčenje; Nabava feromonskih , vizualnih i hranidbenih klopki za potrebe IPP - a; Najam opreme za tečajeve i demonstracije; Usluge servisa agroklimatskih stanica kojima je istekao jamstveni rok od 5 god.; Potrošni materijal za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza; Usluge analiza u sklopu projekta " Određivanje tehn. zrelosti plodova maslina " ; Nabava osvježenja za sudionike izobrazbi - sendvič , voćni sok; Dugotrajna materijalna imovina za provođenje tečajeva , demonstracija i ostalih prikaza; Nabava časopisa , priručnika , stručnih knjiga; Nabava inventara za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza - Inox lonci , daske za rezanje ( pvc i drvene ) , harfe za sir , noževi , kutljače , el. mikseri , blender , žlice , vilice , noževi , čaše , bokali , pljuvačnice , kible , otvarači , vakuum pumpe , čepovi , dekanteri , pregače , kape , rukavice , klompe , stakleni pribor , prva pomoć , inventar za pčelarstvo itd.; Organizacija regionalnih ocjenjivanja sireva , nacionalnog ocjenjivanje sireva SirCrfo fest; Organizacija ocjenjivanja prerađevina biljnog podrijetla; Nabava alata i opreme za savjetnike   specijaliste hortikulture ( voćarske škare , vinogradarske škare , noževi za cijepljenje , velike škare za rezidbu , pile , brusevi , cijepljarski vosak , cijepljarske gumice i dr. ) ; Usluga najma licencije NORFOR ( Sustava za optimizaciju hranidbe goveda ) ; nabava obavijesnih i promotivnih materijala vezanih uz provedbu Intervencije 78. 01; Nabava dezinficijensa za lovišta; Usluga zaprimanja , obnavljanja , skladištenja Kriznog stožera; Distribucija opreme iz centralnog skladišta Kriznog stožera; Kontrola distribucije cjepiva za oralnu vakcinaciju lisica - obrada kml podatkovnog seta , izrada shape fileova , prostorne baze podataka i kartografskih prikaza za 2023; Usluga analize podataka za bolesti životinja; Agrokemijski proizvodi - Nabava feromonskih mamaka i klopki ( šumarstvo ) ; Održavanje baze podataka prerade drva i proizvodnje namještaja; Nabava evidencijskih markica za obilježavanje krupne divljači; Održavanje informacijskog sustava Središnje lovne evidencije; Provedba DNA analize smeđeg medvjeda; Usluga održavanja programske aplikacije FADN 2025.; Usluga održavanja web stranice fadn. hr 2025 / 2026; Organizacija FADN radionice i smještaj; Funkcionalna specifikacija za razvoj FSDN programske aplikacije - FAZA I ( FADN / FSDN ) ; Projekt uspostave sustava upravljanja kvalitetom FADN / FSDN odjela; Održavanje i nadogradnja informacijskog sustava TISUP 2025. / 26.; Izračun proizvodno potrošnih bilanci za 2023. godinu; Organizacija sastanaka u okviru multilateralnih obaveza ( SWG , OECD ) ; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje procedurama u okviru provedbe EU fondova u ribarstvu ( 12 mjeseci ) ; Promidžbeni materijali - informiranje i promidžba PRiA; Catering usluge ( hrana i piće ) za događanja u okviru OPPiR / PRiA; Usluge administrativne podrške za regionalnu koordinaciju aktivnosti Prikupljanja podataka u 2024. i 2025. godini ( SecWeb ) ; Zaštitna radna odjeća i obuća; Usluga zakupnine za vezove plovila ribarske inspekcije; Zajednički inspekcijski nadzori država članica ( JDP ) ; Ostale radionice / treninzi / seminari / edukacije; Opremanje plovila ribarske inspekcije sitnim inventarom; Umjeravanje mjernih instrumenata ribarske inspekcije; Usluga izrade nove web stranice Uprave ribarstva; Usluga prijenosa podataka o poziciji s uređaja na manjim ribarskim plovilima; Održavanje i dorade postojećih mobilnih aplikacija za gospodarski ribolov na moru; Usluga održavanja i instalacije elektronskih očevidnika marke Nagasaki; Izrada bar kod naljepnica i markica te pripadajućih vezica za potrebe sljedivosti proizvoda ribarstva; Usluga izrade dokumentacije - tehničke specifikacije za nabavu plovila za potrebe nadzora morskoga ribarstva; Nabava usluge zbrinjavanja otpada , razdvajanje o odvoz ribolovnih alata; Usluga prijevoza i neškodljivog zbrinjavanja plastičnih ušnih markica dostavljenih iz klaonica; Nabava biokemijskih kemikalija; Nabava laboratorijskih pipeta i pribora za uzorkovanje bioloških uzoraka za pohranu u Banku gena; Usluge održavanja i servisiranja uređaja i opreme; Nabava uređaja za laboratorij Banke gena domaćih životinja; Usluga centralnog upravljanja u IT sustavu za doniranje hrane; Usluga pakiranja , adresiranja , skladištenja i distribucije edukativnih materijala na temu otpada od hrane osnovnim školama i Školskog mednog dana; Održavanje e - doniranja; Organizacija 10. Sajma zimnice i autohtonih proizvoda; Informativno edukativni materijali za oznake iz sustava kvalitete ( ZOI , ZOZP , ZTS , Dokazana kvaliteta ) ; Usluga personalizacije i distribucije službenih obrazaca; Usluga organizacije konferencije 4. dani poljoprivrede , ribarstva i šumarstva; Usluge promidžbe i informiranja : TV i radio oglašavanje; Najam prostora : dvorana za edukacije , manifestacije i ostala događanja _ OPPiR / PRiA; Propisani zaštićeni obrasci ( svjedodžbe , obrasci za laboratorijsko pretraživanje i dr. ) ; Nabava usluga studentskog servisa : studentski poslovi zbog povećanog opsega posla i prikupljanja podataka; Praćenje bioloških bogatstava mora u sklopu Nacionalnog plana prikupljanja podataka u ribarstvu Republike Hrvatske u 2025. godini; Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe formuliranja odgovarajućih mjera upravljanja u ribarstvu u segmentu praćenja ribolova i uzgoja plavoperajne tune ( Thunnus thynnus ) u okviru projekta Praćenje ribolova i uzgoja tuna ( PRUT ) ; Provedba projekta ocjene stanja priobalnog ribolova i ribolovnih resursa uz sjeverozapadnu obalu Istre s posebnim osvrtom na Savudrijsku uvalu u 2024.; Nabava zaštićenih službenih obrazaca i ostalih zaštićenih obrazaca; Usluge predavača na tečajevima , manifestacijama , demonstracijama , radionicama; Radionica dobre prakse Helpdeska za evaluaciju; Povezivanje podataka o mesu goveda , ovaca , svinja i koza u sustav sljedivosti , integracije; Usluge terenskog prikupljanja podataka o čestim vrstama ptica na poljoprivrednim staništima uz izračun zajedničkog poljoprivredno - okolišnog pokazatelja broj 35; Osposobljavanje službenika za mjere zaštite od požara , gašenja požara i spašavanja ljudi i imovine ugroženih požarom; Procjena rizika o postojećim rizicima na radu i u vezi s radom; Toneri i tinte izvan OS; Usluga održavanja Fitosantarnog informacijskog sustava ( FIS - a ) ; Usluga provjere prihvatljivosti projekta i aktivnosti , te izdataka u dijelu koji se odnosi na projektne prijedloge adaptacije građevina; Otklanjanje nedostataka i kvarova transformatorske stanice TS 10 ( 20 ) / 04 kV - TS 1448; Odvoz i zbrinjavanje raznovrsnog glomaznog otpada; Ispitivanje parametara radnog okoliša - mikroklimatski uvjeti , osvijetljenost i razina buke za lokacije Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva Ulica grada Vukovara 78 , Planinska ulica 2A i 2B i Ilica 101 u Zagrebu; Izrada pečata s grbom Republike Hrvatske i izrada štambilja; Servis na sustavu hlađenja Data centra; Projektori; Usluga popravka termovizijske kamere flir; Usluga analize snimaka prebacivanja plavoperajne tune stereoskopskim kamerama programom umjetne inteligencije - brojanje tuna , pilot projekt; Nabava instrumenata za kontrolu u ribarstvu - ostalo; Nabava usluge poslovnog analitičara; Usluge revizije zahtjeva informacijske tehnologije; Nadogradnja Fitosanitarnog informacijskog sustava ( FIS - a ) ; Potrošni materijal; Izrada projekta sustava za dojavu požara u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2 A i 2 B i Ilica 101 u Zagrebu; Toaletni papir; Papirnati ručnici; Nabava usluge stručne pomoći u provedbi postupaka kontrole raspisanih javnih natječaja za zakup državnog poljoprivrednog zemljišta; Nabava usluge za izradu studije za projekt 3EFISHING; Nabava usluge vanjskog stručnjaka za potrebe vođenja Interreg projekta 3EFISHING; Oslo - sudjelovanje na kongresu ( FACEnetwork Congress Oslo , 28 - 30th of October 2024 ) ; Usluga prikupa i zbrinjavanja ribolovnog alata u okviru mjere I. 7. " Otkup ribolovnih prava " ; Usluga ex - post provjere postupaka nabave te projektnih planova nabave korisnika bespovratnih sredstava u okviru provedbe reformske mjere Cl. 5. R4 - ll Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021 . - 2026.; Održavanje informacijskog sustava VTR 2025. / 26.; Nabava informatičke opreme za obavljanje ribarske inspekcije; Procjena predacije komarče na uzgajalištima školjkaša u Malostonskom zaljevu; Nabava mobilnih telefona specifičnih tehničkih karakteristika; Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene , čuvanja i zbrinjavanja; Radovi u svrhu proširenja parkirnog prostora u etaži " Donji parking " , u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu; Sanacija krovišta; Usluga komunikacijskog savjetovanja; Nabava dronova za određivanje stanja usjeva i prijenosnih uređaja za procjenu fiziološkog stanja bilja; Potrošni informatički uređaji , oprema i materijal; Pregled i analiza stanja tehničke zaštite i periferne opreme; Protokolarni pokloni; Nadogradnja informacijskog sustava FADN / FSDN; Usluga kupovine biljnog materijala za sadnju , sadnja i održavanje terena; Cestovni znakovi s informacijama;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija