Feedback
I.D.: 91817345

Plan nabave za 2024. godinu - MINISTARSTVO PRAVOSUĐA I UPRAVE

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
16.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
15890000 18444111 22200000 22462000 30125110 30192000 30237000 31154000 32321200 32322000 32570000 35113400 35124000 35220000 31521300 31527000 35123400 35230000 35200000 35320000 35330000 35815100 39130000 34110000 66114000 42512000 44212300 44411000 44510000 45000000 45216112 45317000 45314320 45400000 45421000 45450000 45453100 48000000 48700000 50112000 50112300 50312600 50413200 50730000 50750000 50720000 55120000 55300000 60140000 63510000 64121100 64221000 71220000 71247000 71314300 71334000 71541000 71631200 72212211 72253200 72267100 72260000 72212900 72267000 72250000 72310000 72514100 72700000 79416000 79540000 79800000 80500000 85100000 90510000 90920000 90620000 98300000 30125100 09310000 09100000 66512100 30230000 09123000 30199000 64200000 39151100 19200000 30232100 39515100 60171000 98390000 30192151 30162000 32420000 31710000 39151000 44211100 48761000 50324100 50334100 92622000 66515200 71251000 71631430 72212000 72222300 72221000 72421000 33760000 70220000 30200000 32232000 35121000 44423220 34350000 18530000
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Prehrambeni proizvodi i piće za čajne kuhinje; Kacige; Tiskovine i online pretplata; Promotivni materijali za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Toneri i tinte - ostalo; Uredski materijal - ostalo; Dijelovi za popravak IT opreme; Nabava UPS uređaja za serversku opremu; Sustav za tonsko snimanje i transkrip...
Plan nabave za 2024. godinu - Prehrambeni proizvodi i piće za čajne kuhinje; Kacige; Tiskovine i online pretplata; Promotivni materijali za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Toneri i tinte - ostalo; Uredski materijal - ostalo; Dijelovi za popravak IT opreme; Nabava UPS uređaja za serversku opremu; Sustav za tonsko snimanje i transkripciju sudskih rasprava; Nabava multimedijske opreme ( Led totem ili LED poster ) u okviru projekta " Rekonstrukcije zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Prijenosne i stacionarne radio stanice; Zaštitna odjeća ( taktička majica i hlače ) ; Ručni metal detektori; Štitnici; Oprema za pravosudnu policiju - baterijske svjetiljke; Rasvijetni toranj; Službena značka , etui i iskaznice za potrebe službenika ministarstva; Oprema za pravosudnu policiju - raspršivač s dopuštenim neškodljivim tvarima; Oprema za pravosudnu policiju - lisice za vezanje nogu i ruku zatvorenika; Oprema za pravosudnu policiju - kompleti za nošenje oružja; Naoružanje ( puške i pištolji ) ; Streljivo; Uređaj za pretraživanje nedostupnih prostora ( Endoskop ) ; Balistički nosači i ploče; Uredski namještaj za ispitne prostorije unutar projekta Centralizirani sustav selekcije u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Službeno vozilo; Službena vozila za prijevoz osoba lišenih slobode - financijski leasing na 5 godina; Klima uređaji; Nabava montažne pozornice u okviru projekta " Rekonstrukcije zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Sanitarna galanterija; Tehnički potrošni materijal za održavanje zgrade Ministarstva; Hortikulturo uređenje zgrade suda u Splitu; Izvođenje radova II faze cjelovite obnove blok zgrada Zrinjevac - Amruševa - Petrinjska u okviru projekta NPOO; Električarski radovi na zgradi Ministarstva; Strukturno kabliranje lokalne računalne mreže; Soboslikarski radovi; Stolarski radovi; Izvođenje radova II. faze cjelovite obnove zgrade B , Trg pravde , Zagreb u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Izvođenje radova II faze cjelovite obnove zgrade DORHa u okviru projekta NPOO; Izvođenje radova II faze cjelovite obnove - dvorišna zgrada VTSa , Zagreb u okviru projekta NPOO; Radovi na uređenju prostorija , Ul. Grada Vukovara 49; Adaptacija Probacijskog ureda Varaždin okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Radovi na sanaciji prostorija Vukovarska 49 , Maksimirska 63; Izvođenje konzervatorsko restauratorskih radova unutarnjih oslika stropa VTS , Zagreb; Usluga nabave korisničkih licenci za uređivanje tekstova; Softver za backup - Veeam licence; Platforma za udaljeni rad od kuće; Tehnološko jamstvo za firewall Cisco FPR2130; Usluga održavanja službenih vozila - VW ( ovlašeni serviser ) ; Usluga održavanja službenih vozila - ostalo ( ovlašeni serviser ) ; Usluga održavanja službenih vozila - Opel ( ovlašteni serviser ) ; Usluga održavanja službenih vozila - Renault ( ovlašteni serviser ) ; Pranje vozila; Popravak i održavanje video nadzora; Usluga održavanja UPS - ova i agregata za podatkovne centre MPU; Servis vatrogasnih aparata u probacijskim uredima i službenim vozilima; Ispitivanje vatrogasnih aparata; Održavanje i servis klima uređaja Ministarstva; Održavanje , popravci dizala; Održavanje kotlovnica Ministarstva , sustava za grijanje i hlađenje; Usluga najma dvorane i cateringa za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Usluge cateringa i najma dvorane za sudionike edukacije o elektroničkom nadzoru u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Ručak za sudionike svečanosti otvaranja zgrade OS u Splitu u okviru projekta " Rekonstrukcija zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Usluge prijevoza sudionika konferencije / svečanosti u okviru projekta " Rekonstrukcija zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Avio karte za potrebe sudjelovanja na sastancima radnih tijela OECD - a; Dostava dnevnog i tjednog tiska zatvorenicima izvan Hrvatske; Dark fiber veza između MPU i MUP; Izrada projektne dokumentacije za potrebe dogradnje i ugradnje sustava videonazora; Usluga izrade proj. dokumentacije - sanacija / rekonstrukcija instalacije grijanja / hlađenja zgrada Županijskog , Općinskog suda u Vukovaru , uključujući vanjski razvod do dvorišne zgrade; Usluga izrade glavno - izvedbene projektne dokumentacije cjelovite obnove zgrade B , Trg pravde , Zagreb , u okviru projekta NPOO; Usluga izrade glavno - izvedbene dokumentacije obnove zgrade DORHa , Zagreb , u okviru projekta NPOO; Usluga izrade projektne dokumentacije zamjenske zgrade Kaznionice u Glini; Stručni nadzor nad izvođenjem radova uređenja Probacijskog ureda Zagreb II u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Usluga stručnog i obračunskog nadzora radova II. faze cjelovite obnove zgrade B , Trg pravde , Zagreb , u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Stručni i obračunski nadzor izvođenja sustava tehničke zaštite VTS , Zagreb; Stručni i obračunski nadzor radova II faze cjelovite obnove blok zgrada Zrinjevac - Amruševa - Petrinjska u okviru NPOO; Stručni i obračunski nadzor radova II faze cjelovite obnove cjelovite obnove zgrade DORHa u okviru NPOO; Stručni i obračunski nadzor radova II faze cjelovite obnove - dvorišna zgrada VTS , Zagreb u okviru NPOO; Izrada energetskih certifikata nakon energetskih obnova zgrada; Servisiranje i ispitivanje stabilnog sustava za dojavu požara , gromobranske instalacije , pumpi u šahtovima; Mehaničko i kemijsko čišćenje sustava ventilacije i zamjena filtra , ventilacijskog sustava , nape; Ispitivanje plinske instalacije; Usluga upravljanja projektom gradnje i FIDIC inženjera za I. fazu izgradnje Trga pravde , Zagreb u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Tehnički pregled vozila , registracija; Usluga nadogradnje Aplikacije za državni ispit ( ADI sustav ) ; Sistemska i tehnička podrška održavanja IT sustava; Usluga održavanja i nadogradnje IT sustava eSUK ( kvaliteta. gov. hr ) ; Usluga podrške i održavanja Fire Eye sustava; Održavanje i nadogradnja programskog sustava financijsko računovodstvenog poslovanja i elektroničkog odobravanja e - Računa; Usluga održavanja IT infrastrukture - komunikacijska infrastruktura; Usluga korištenja Microsoft Azure platforme; Usluga administracije i upravljanja integriranom Oracle infrastrukturom; Održavanje kontrole pristupa MPU; Održavanje aplikacije evidencije radnog vremena; Usluga održavanja IT infrastrukture - serverska infrastruktura i podrška; Usluga održavanja IT infrastrukture - radne stanice i periferna oprema; Usluga podrške za Citrix ADC MPX; Podrška za Red Hat Enterprise Linux; Usluga podrške za Microsoft Premier; Usluga održavanja servisne sabirnice; Održavanje pristupne točke i pripadajućih komponenti sustava eEDES; Usluga održavanja i nadogradnje programskog rješenja e - Sustava za praćenje provedbe Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina; Usluga održavanja Osobnog očevidnika; Usluga održavanja aplikativnog sustava IPIS; Usluga održavanja jedinstvenog IT sustava za zatvorsku administraciju ( ZPIS ) ; Održavanje API sučelja sudskog registra; Usluga održavanja urudžbenog zapisnika Centrix; Usluga održavanja elektroničkog vođenja imovinskih kartica pravosudnih dužnosnika ( IKS ) ; Usluga održavanja Nacionalnog CCDB ( CRIMINAL COURT DATABASE ) ; Održavanje i nadogradnja sustava za anonimizaciju i objavu sudskih odluka; Usluga održavanja i nadogradnje Centralnog sustava selekcije; Usluga održavanja i nadogradnje HRM - a; Usluga održavanja Aplikacije E - učenje – Pripreme za polaganje državnog ispita; Usluge održavanja i nadogradnje informacijskog sustava za vođenje popisa brojčanih oznaka javnopravnih tijela; Usluga održavanja i nadogradnje informacijskog sustava za podršku rada Registara; Usluga održavanja i nadogradnje Jedinstvenog IT sustava za prikupljanje i pohranu podataka te izračun indikatora za procjenu kapaciteta JLP ( R ) S; Nabava usluge podrške produkcijskom radu HRM sustava; Usluga integriranog modela praćenja hrvatskih i inozemnih medija , analize medija , arhive i medijskih baza te izrade izvješća; Usluga najma multifunkcijskih uređaja za Probacijske urede; Najam svjetlovodne mreže; Promotivna kampanja na internetu u okviru projekta " Unaprjeđenje sustava sudskog mirenja " ; Izrada i provedba komunikacijske strategije unutar ulaganja " Daljnja optimizacija i decentralizacija JLP ( R ) S putem potpore funkcionalnom spajanju " u okviru projekta NPOO; Usluge prevoditelja u okviru projekta " Rekonstrukcija zgrade Općinskog suda u Splitu i promocije e - usluga " ; Usluge izrade informativnih i promidžbenih materijala za MPU ( audio , video , brošure , leci , softver ) ; Usluga izrade dizajna i tisak priručnika te dostava priručnika adresatima poštom u okviru projekta " Unaprjeđenje sustava sudskog mirenja " ; Usluga izrade dizajna , grafička priprema i tisak Priručnika za individualni tretmanski rad u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Usluga izrade dizajna , grafička priprema i tisak Brošure o suradnji zatvorskog i probacijskog sustava u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Edukacija - o društvenim mrežama , izradi animacija , klipova , letaka i / ili drugih grafičkih materijala; Utvrđivanje posebne psihičke , tjelesne i zdravstvene sposobnosti službenika pravosudne policije Uprave za zatvorski sustav; Zdravstveni pregledi službenika Pravosudne policije Sektora osiguranja pravosudnih tijela; Sistematski pregled za službenike i namještenike Ministarstva; Odvoz plastike , uredskog papira , kartona ( Vukovarska 49 , Maksimirska 63 , Palmotićeva 5 ) ; Usluge dezinfekcije , deratizacije i dezinsekcije; Čišćenje snijega Vukovarska , Maksimirska , Trg pravde; Usluga skladišenja arhivske građe; Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Usluge kombiniranog kolektivnog osiguranja osoba od posljedica nezgode; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Nabava , isporuka i montaža namještaja po mjeri za pravosudna tijela; Nabava , isporuka i montaža arhivskih metalnih polica za pravosudna tijela; Sanacija podesta u sudnicama OKS Zagreb ( zgrada A , Trg pravde ) ; Usluge HITRONET - korisnički ugovor; Usluge nadogradnje održavanja i korištenja informacijskih sustava za registar birača , knjigu državljana , državne matice te uredsko poslovanje za potrebe državnih matica; Usluga održavanja aplikativnog sustava Prekršajne evidencije i RNK; Promidžbeni materijal - brošure u okviru projekta Revidiranje metodologije rada sudaca; Usluga smještaja , cateringa i najma dvorane za potrebe završnog sastanka u okviru projekta Revidiranje metodologije rada sudaca; Avionske karte i hotelski smještaj u Vilniusu u okviru Bilaterale Suci pod strsom; Oznake zvanja za službenike pravosudne policije; Nabava pisača za potrebe pisarnice ( za naljepnice i matrični pisači ) ; Nabava komunikacijskih ormara za Državna odvjetništva; Nabava , dostava i montaža zavjesa; Dobava i zamjena rasvjetnih tijela u Probacijskom uredu OS u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Dodatne licence za nShield Connect HSM uređaj; Najam vozila za potrebe Ministarstva; Usluga izrade projektne dokumentacije sanacije i obnove fasade ŽS u Dubrovniku; Izrada glavnog projekta s troškovnikom za sanaciju uličnog pročelja TS i Prekršajnog odjela OS u Osijeku; Usluga održavanja aplikativnog sustava Kaznene evidencije; Održavanje nShield Connect HSM uređaja; Usluga najma tehničke opreme i usluga prevoditelja za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Natpisne ploče , štambilji , pečati; Iskaznice s pripadajućim certifikatima za udaljeni pristup za elektroničko potpisivanje; Stručno obračunski nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova na sustavu grijanja / hlađenja ODO Varaždin; Nabava opreme za uspostavu jezgrenog i pristupnog dijela mreže u sklopu Nacionalnog programa oporavka i otpornosti 2021. - 2026. kroz investiciju : C2. 3. R3 - I6 - Ulaganja u mreže državne informacijske infrastrukture; Testna oprema za mobilnu aplikaciju vezano za digitalne sustave; Opremanje za potrebe ministarstva; Modularna zatvorska infrastruktura; Dodatne licence Centrix za potrebe digitalne transformacije; Nabava godišnjih licenci za antivirusni program; Održavanje semantičke tražilice za potrebe upravljanja službenom dokumentacijom Republike Hrvatske; Održavanje telefonske centrale; Usluga najma dvorane , konferencijske opreme , smještaja , cateringa , večere , ručka za potrebe održavanja edukacije na području Splitsko - dalmatinske županije u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " financirano kroz Bilateralni fond NFM; Usluga najma dvorane , konferencijske opreme , smještaja , cateringa , večere , ručka za potrebe održavanja edukacije na području Zadarske županije u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " financirano kroz Bilateralni fond NFM; Usluga hotelskog smještaja , najam dvorane , opreme za simultano prevođenje , osvježenje za stanku , ručak i večera za sudionike dvodnevne radionice u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Usluga hotelskog smještaja za sudionike u tjednu otvorenih vrata u Rijeci , Splitu i Osijeku u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Usluga organizacije utrke Yellow ribbon Run u Gospiću , hrana i smještaj za sudionike utrke u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " , financirano Bilateralni fond NFM; Usluga prijevoza sudionika u tjednu otvorenih vrata u Rijeci , Splitu i Osijeku u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Avionske karte za Norvešku za predstavnike MPUDT u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " financirano iz Bilateralnog fona NFM; Studijski posjet predstavnika MPUDT - a , predstavnika Centra za mirno rješavanje sporova i stručnjaka ( 8 osoba ) u Dansku u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnosti sinergije " , financirano iz Bilateralnog fonda Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Usluga osiguranja imovine / zgrade Općinskog suda u Splitu; Usluga izrade izmjene projektne dokumentacije glavnog projekta i troškovnika cjelovite obnove VTS - a , dvorišna zgrada; Izrada detaljnog etažnog elaborata za kč. br. 920 / 1 upisanu u zk. ul. 4941 k. o. Crikvenica; Deinstalacija VT kućnog priključka uz ispitivanje nepropusnosti istog na lokaciji Selska cesta 2 , Zagreb; Izrada , nadogradnja i održavanje aplikacije za podnošenje i obradu amandmana na prijedlog državnog proračuna i prijedloge financijskih planova izvanproračunskih korisnika; Usluga ustroja novog Registra državnih potpora male vrijednosti; Izvoz podataka uredskog poslovanja digitalizacije iz SEUP u Centrix sustav; Obrada i prilagodba dostavljenih podataka uredskog poslovanja iz SEUP sustava u Centrix sustav; Obrada i prilagodba dostavljenih podataka računovodstvenog poslovanja iz Konto sustava u BGA sustav; Prilagodba sustava računovodstvenog poslovanja ( BGA ) s novim ustrojem digitalne transformacije; Članstvo i korištenje CIX usluge za 2025. godinu; Nabava usluge održavanja središnjeg registra državne imovine; Nabava usluge održavanja IT Sustava za povezivanje Središnjeg sustava interoperabilnosti s OP tehničkim sustavom uspostavljenog od strane Europske komisije; Održavanje informatičkog sustava vezano za razvoj digitalnog društva; Operativno vođenje i održavanje sustava e - pristojbe i pružanje usluga vođenja sustava za naplatu javnih davanja putem platnih kartica za 2025. godinu; Operativno vođenje i održavanje Nacionalnog identifikacijskog sustava NIAS unutar sustava e - Građani i e - Poslovanje za 2025. godinu; Operativno vođenje i održavanje sustava Korisničkog pretinca ( KP ) unutar sustava e - Građani i e - Poslovanje za 2025. godinu; Stručna podrška za tehničko upravljanje i nadzor CDU platforme i Data Lake platforme; Održavanje platforme GlobalAdmin - gov. hr portali; Usluga uspostave integracijskih sučelja i povezivanje s mobilnom platformom u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026. kroz investiciju C2. 3. R3 - I8 Izrada digitalne mobilne platforme; Usluga stalnog pristupa internetu; Usluga simultanog i konsekutivnog prevođenja , 4. periodično izvješće pred UN odborom za ljudska prava , Ženeva; Usluga simultanog prevođenja i najam opreme - evaluacijska posjeta OECD - ovih stručnjaka; Usluga edukacije korisnika u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026. kroz investiciju unutar projekta C2. 3. R2 - I2 Uspostava centralnog data lake repozitorija i sustava poslovne analitike; Promidžbeni materijali za dvodnevnu radionicu u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " , financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Nadogradnja komponenti platforme Fonfovi EU za upravljanje fondovima kohezijske omotnice - faza 2; Papirna konfekcija; Nadogradnja platforme Fondovi EU za potrebe programa NPOO - faza 2; Održavanje komponenti platforme Fondovi EU za upravljanje fondovima kohezijske omotnice; održavanje komponente platforme Fondovi EU za potrebe programa NPOO; Avio karte za sudjelovanje na radionici razmjene iskustva u Bergamu - NFM; Dodatno kabliranje računalne mreže prostorija za potrebe održavanja državnih stručnih ispita , lokacija Maksimirska; Izrada projektne dokumentacije za sustav tehničke zaštite ŽS u Varaždinu; Prilagodba alata za javnu objavu i pretraživanje sudskih odluka novoj anonimizacijskoj shemi; Dodatno kabliranje računalne mreže prostorija za potrebe održavanja državnih stručnih ispita , lokacija DŠU , Medulićeva , Zagreb; Usluga smještaja IKT opreme na primarnoj i sekundarnoj lokaciji u podatkovnim centrima Jaska i Paljetkova; Oprema za digitalizaciju arhivske građe u okviru NPOO C2. 2. R3 - I2; Nabava audio video opreme za 4 suda; Nabava opreme za modulaciju tona; Nabava mrežnih preklopnika; Futrola za pištolj; Aluminijske ljestve; Adaptacija prostorija Branimorova 4 , Zagreb za potrebe smještaja DORH - a; Radovi na hitnoj sanaciji stropa na zgradi Općinskog suda u Bjelovaru , Stalna služba u Čazmi; Aplikativno rješenje automatske dodjele barcodova sa naljepnicama i potrebnom opremom kroz BGA aplikaciju; Odražavanje sustava e - savjetovanje; Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene , čuvanja i zbrinjavanja; Nabava vremenskog žiga za potrebe Korisničkog pretinca; Usluga osiguranja imovine / zgrade na 3 mjeseca Općinskog suda u Splitu; AutoCAD licence; Protokolarni pokloni; Nabava licenci i podrška za BIM upravljačku softversku platformu - godišnja licenca;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija