Plan nabave za 2024. godinu - Prehrambeni proizvodi i piće za čajne kuhinje; Kacige; Tiskovine i online pretplata; Promotivni materijali za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Toneri i tinte - ostalo; Uredski materijal - ostalo; Dijelovi za popravak IT opreme; Nabava UPS uređaja za serversku opremu; Sustav za tonsko snimanje i transkrip...
Plan nabave za 2024. godinu - Prehrambeni proizvodi i piće za čajne kuhinje; Kacige; Tiskovine i online pretplata; Promotivni materijali za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Toneri i tinte - ostalo; Uredski materijal - ostalo; Dijelovi za popravak IT opreme; Nabava UPS uređaja za serversku opremu; Sustav za tonsko snimanje i transkripciju sudskih rasprava; Nabava multimedijske opreme ( Led totem ili LED poster ) u okviru projekta " Rekonstrukcije zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Prijenosne i stacionarne radio stanice; Zaštitna odjeća ( taktička majica i hlače ) ; Ručni metal detektori; Štitnici; Oprema za pravosudnu policiju - baterijske svjetiljke; Rasvijetni toranj; Službena značka , etui i iskaznice za potrebe službenika ministarstva; Oprema za pravosudnu policiju - raspršivač s dopuštenim neškodljivim tvarima; Oprema za pravosudnu policiju - lisice za vezanje nogu i ruku zatvorenika; Oprema za pravosudnu policiju - kompleti za nošenje oružja; Naoružanje ( puške i pištolji ) ; Streljivo; Uređaj za pretraživanje nedostupnih prostora ( Endoskop ) ; Balistički nosači i ploče; Uredski namještaj za ispitne prostorije unutar projekta Centralizirani sustav selekcije u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Službeno vozilo; Službena vozila za prijevoz osoba lišenih slobode - financijski leasing na 5 godina; Klima uređaji; Nabava montažne pozornice u okviru projekta " Rekonstrukcije zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Sanitarna galanterija; Tehnički potrošni materijal za održavanje zgrade Ministarstva; Hortikulturo uređenje zgrade suda u Splitu; Izvođenje radova II faze cjelovite obnove blok zgrada Zrinjevac - Amruševa - Petrinjska u okviru projekta NPOO; Električarski radovi na zgradi Ministarstva; Strukturno kabliranje lokalne računalne mreže; Soboslikarski radovi; Stolarski radovi; Izvođenje radova II. faze cjelovite obnove zgrade B , Trg pravde , Zagreb u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Izvođenje radova II faze cjelovite obnove zgrade DORHa u okviru projekta NPOO; Izvođenje radova II faze cjelovite obnove - dvorišna zgrada VTSa , Zagreb u okviru projekta NPOO; Radovi na uređenju prostorija , Ul. Grada Vukovara 49; Adaptacija Probacijskog ureda Varaždin okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Radovi na sanaciji prostorija Vukovarska 49 , Maksimirska 63; Izvođenje konzervatorsko restauratorskih radova unutarnjih oslika stropa VTS , Zagreb; Usluga nabave korisničkih licenci za uređivanje tekstova; Softver za backup - Veeam licence; Platforma za udaljeni rad od kuće; Tehnološko jamstvo za firewall Cisco FPR2130; Usluga održavanja službenih vozila - VW ( ovlašeni serviser ) ; Usluga održavanja službenih vozila - ostalo ( ovlašeni serviser ) ; Usluga održavanja službenih vozila - Opel ( ovlašteni serviser ) ; Usluga održavanja službenih vozila - Renault ( ovlašteni serviser ) ; Pranje vozila; Popravak i održavanje video nadzora; Usluga održavanja UPS - ova i agregata za podatkovne centre MPU; Servis vatrogasnih aparata u probacijskim uredima i službenim vozilima; Ispitivanje vatrogasnih aparata; Održavanje i servis klima uređaja Ministarstva; Održavanje , popravci dizala; Održavanje kotlovnica Ministarstva , sustava za grijanje i hlađenje; Usluga najma dvorane i cateringa za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Usluge cateringa i najma dvorane za sudionike edukacije o elektroničkom nadzoru u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Ručak za sudionike svečanosti otvaranja zgrade OS u Splitu u okviru projekta " Rekonstrukcija zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Usluge prijevoza sudionika konferencije / svečanosti u okviru projekta " Rekonstrukcija zgrade Općinskog suda u Splitu i promocija e - usluga " ; Avio karte za potrebe sudjelovanja na sastancima radnih tijela OECD - a; Dostava dnevnog i tjednog tiska zatvorenicima izvan Hrvatske; Dark fiber veza između MPU i MUP; Izrada projektne dokumentacije za potrebe dogradnje i ugradnje sustava videonazora; Usluga izrade proj. dokumentacije - sanacija / rekonstrukcija instalacije grijanja / hlađenja zgrada Županijskog , Općinskog suda u Vukovaru , uključujući vanjski razvod do dvorišne zgrade; Usluga izrade glavno - izvedbene projektne dokumentacije cjelovite obnove zgrade B , Trg pravde , Zagreb , u okviru projekta NPOO; Usluga izrade glavno - izvedbene dokumentacije obnove zgrade DORHa , Zagreb , u okviru projekta NPOO; Usluga izrade projektne dokumentacije zamjenske zgrade Kaznionice u Glini; Stručni nadzor nad izvođenjem radova uređenja Probacijskog ureda Zagreb II u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Usluga stručnog i obračunskog nadzora radova II. faze cjelovite obnove zgrade B , Trg pravde , Zagreb , u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Stručni i obračunski nadzor izvođenja sustava tehničke zaštite VTS , Zagreb; Stručni i obračunski nadzor radova II faze cjelovite obnove blok zgrada Zrinjevac - Amruševa - Petrinjska u okviru NPOO; Stručni i obračunski nadzor radova II faze cjelovite obnove cjelovite obnove zgrade DORHa u okviru NPOO; Stručni i obračunski nadzor radova II faze cjelovite obnove - dvorišna zgrada VTS , Zagreb u okviru NPOO; Izrada energetskih certifikata nakon energetskih obnova zgrada; Servisiranje i ispitivanje stabilnog sustava za dojavu požara , gromobranske instalacije , pumpi u šahtovima; Mehaničko i kemijsko čišćenje sustava ventilacije i zamjena filtra , ventilacijskog sustava , nape; Ispitivanje plinske instalacije; Usluga upravljanja projektom gradnje i FIDIC inženjera za I. fazu izgradnje Trga pravde , Zagreb u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026.; Tehnički pregled vozila , registracija; Usluga nadogradnje Aplikacije za državni ispit ( ADI sustav ) ; Sistemska i tehnička podrška održavanja IT sustava; Usluga održavanja i nadogradnje IT sustava eSUK ( kvaliteta. gov. hr ) ; Usluga podrške i održavanja Fire Eye sustava; Održavanje i nadogradnja programskog sustava financijsko računovodstvenog poslovanja i elektroničkog odobravanja e - Računa; Usluga održavanja IT infrastrukture - komunikacijska infrastruktura; Usluga korištenja Microsoft Azure platforme; Usluga administracije i upravljanja integriranom Oracle infrastrukturom; Održavanje kontrole pristupa MPU; Održavanje aplikacije evidencije radnog vremena; Usluga održavanja IT infrastrukture - serverska infrastruktura i podrška; Usluga održavanja IT infrastrukture - radne stanice i periferna oprema; Usluga podrške za Citrix ADC MPX; Podrška za Red Hat Enterprise Linux; Usluga podrške za Microsoft Premier; Usluga održavanja servisne sabirnice; Održavanje pristupne točke i pripadajućih komponenti sustava eEDES; Usluga održavanja i nadogradnje programskog rješenja e - Sustava za praćenje provedbe Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina; Usluga održavanja Osobnog očevidnika; Usluga održavanja aplikativnog sustava IPIS; Usluga održavanja jedinstvenog IT sustava za zatvorsku administraciju ( ZPIS ) ; Održavanje API sučelja sudskog registra; Usluga održavanja urudžbenog zapisnika Centrix; Usluga održavanja elektroničkog vođenja imovinskih kartica pravosudnih dužnosnika ( IKS ) ; Usluga održavanja Nacionalnog CCDB ( CRIMINAL COURT DATABASE ) ; Održavanje i nadogradnja sustava za anonimizaciju i objavu sudskih odluka; Usluga održavanja i nadogradnje Centralnog sustava selekcije; Usluga održavanja i nadogradnje HRM - a; Usluga održavanja Aplikacije E - učenje – Pripreme za polaganje državnog ispita; Usluge održavanja i nadogradnje informacijskog sustava za vođenje popisa brojčanih oznaka javnopravnih tijela; Usluga održavanja i nadogradnje informacijskog sustava za podršku rada Registara; Usluga održavanja i nadogradnje Jedinstvenog IT sustava za prikupljanje i pohranu podataka te izračun indikatora za procjenu kapaciteta JLP ( R ) S; Nabava usluge podrške produkcijskom radu HRM sustava; Usluga integriranog modela praćenja hrvatskih i inozemnih medija , analize medija , arhive i medijskih baza te izrade izvješća; Usluga najma multifunkcijskih uređaja za Probacijske urede; Najam svjetlovodne mreže; Promotivna kampanja na internetu u okviru projekta " Unaprjeđenje sustava sudskog mirenja " ; Izrada i provedba komunikacijske strategije unutar ulaganja " Daljnja optimizacija i decentralizacija JLP ( R ) S putem potpore funkcionalnom spajanju " u okviru projekta NPOO; Usluge prevoditelja u okviru projekta " Rekonstrukcija zgrade Općinskog suda u Splitu i promocije e - usluga " ; Usluge izrade informativnih i promidžbenih materijala za MPU ( audio , video , brošure , leci , softver ) ; Usluga izrade dizajna i tisak priručnika te dostava priručnika adresatima poštom u okviru projekta " Unaprjeđenje sustava sudskog mirenja " ; Usluga izrade dizajna , grafička priprema i tisak Priručnika za individualni tretmanski rad u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Usluga izrade dizajna , grafička priprema i tisak Brošure o suradnji zatvorskog i probacijskog sustava u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Edukacija - o društvenim mrežama , izradi animacija , klipova , letaka i / ili drugih grafičkih materijala; Utvrđivanje posebne psihičke , tjelesne i zdravstvene sposobnosti službenika pravosudne policije Uprave za zatvorski sustav; Zdravstveni pregledi službenika Pravosudne policije Sektora osiguranja pravosudnih tijela; Sistematski pregled za službenike i namještenike Ministarstva; Odvoz plastike , uredskog papira , kartona ( Vukovarska 49 , Maksimirska 63 , Palmotićeva 5 ) ; Usluge dezinfekcije , deratizacije i dezinsekcije; Čišćenje snijega Vukovarska , Maksimirska , Trg pravde; Usluga skladišenja arhivske građe; Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Usluge kombiniranog kolektivnog osiguranja osoba od posljedica nezgode; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Nabava , isporuka i montaža namještaja po mjeri za pravosudna tijela; Nabava , isporuka i montaža arhivskih metalnih polica za pravosudna tijela; Sanacija podesta u sudnicama OKS Zagreb ( zgrada A , Trg pravde ) ; Usluge HITRONET - korisnički ugovor; Usluge nadogradnje održavanja i korištenja informacijskih sustava za registar birača , knjigu državljana , državne matice te uredsko poslovanje za potrebe državnih matica; Usluga održavanja aplikativnog sustava Prekršajne evidencije i RNK; Promidžbeni materijal - brošure u okviru projekta Revidiranje metodologije rada sudaca; Usluga smještaja , cateringa i najma dvorane za potrebe završnog sastanka u okviru projekta Revidiranje metodologije rada sudaca; Avionske karte i hotelski smještaj u Vilniusu u okviru Bilaterale Suci pod strsom; Oznake zvanja za službenike pravosudne policije; Nabava pisača za potrebe pisarnice ( za naljepnice i matrični pisači ) ; Nabava komunikacijskih ormara za Državna odvjetništva; Nabava , dostava i montaža zavjesa; Dobava i zamjena rasvjetnih tijela u Probacijskom uredu OS u okviru projekta " Jačanje zaštite ljudskih prava i javne sigurnosti kroz unaprjeđenje kapaciteta probacijske službe " ; Dodatne licence za nShield Connect HSM uređaj; Najam vozila za potrebe Ministarstva; Usluga izrade projektne dokumentacije sanacije i obnove fasade ŽS u Dubrovniku; Izrada glavnog projekta s troškovnikom za sanaciju uličnog pročelja TS i Prekršajnog odjela OS u Osijeku; Usluga održavanja aplikativnog sustava Kaznene evidencije; Održavanje nShield Connect HSM uređaja; Usluga najma tehničke opreme i usluga prevoditelja za potrebe završne konferencije Programa pravosuđe i unutarnji poslovi u okviru Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Natpisne ploče , štambilji , pečati; Iskaznice s pripadajućim certifikatima za udaljeni pristup za elektroničko potpisivanje; Stručno obračunski nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova na sustavu grijanja / hlađenja ODO Varaždin; Nabava opreme za uspostavu jezgrenog i pristupnog dijela mreže u sklopu Nacionalnog programa oporavka i otpornosti 2021. - 2026. kroz investiciju : C2. 3. R3 - I6 - Ulaganja u mreže državne informacijske infrastrukture; Testna oprema za mobilnu aplikaciju vezano za digitalne sustave; Opremanje za potrebe ministarstva; Modularna zatvorska infrastruktura; Dodatne licence Centrix za potrebe digitalne transformacije; Nabava godišnjih licenci za antivirusni program; Održavanje semantičke tražilice za potrebe upravljanja službenom dokumentacijom Republike Hrvatske; Održavanje telefonske centrale; Usluga najma dvorane , konferencijske opreme , smještaja , cateringa , večere , ručka za potrebe održavanja edukacije na području Splitsko - dalmatinske županije u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " financirano kroz Bilateralni fond NFM; Usluga najma dvorane , konferencijske opreme , smještaja , cateringa , večere , ručka za potrebe održavanja edukacije na području Zadarske županije u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " financirano kroz Bilateralni fond NFM; Usluga hotelskog smještaja , najam dvorane , opreme za simultano prevođenje , osvježenje za stanku , ručak i večera za sudionike dvodnevne radionice u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Usluga hotelskog smještaja za sudionike u tjednu otvorenih vrata u Rijeci , Splitu i Osijeku u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Usluga organizacije utrke Yellow ribbon Run u Gospiću , hrana i smještaj za sudionike utrke u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " , financirano Bilateralni fond NFM; Usluga prijevoza sudionika u tjednu otvorenih vrata u Rijeci , Splitu i Osijeku u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Avionske karte za Norvešku za predstavnike MPUDT u okviru projekta " Jačanje kapaciteta i vidljivosti zatvorskog i probacijskog sustava " financirano iz Bilateralnog fona NFM; Studijski posjet predstavnika MPUDT - a , predstavnika Centra za mirno rješavanje sporova i stručnjaka ( 8 osoba ) u Dansku u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnosti sinergije " , financirano iz Bilateralnog fonda Norveškog financijskog mehanizma 2014. - 2021.; Usluga osiguranja imovine / zgrade Općinskog suda u Splitu; Usluga izrade izmjene projektne dokumentacije glavnog projekta i troškovnika cjelovite obnove VTS - a , dvorišna zgrada; Izrada detaljnog etažnog elaborata za kč. br. 920 / 1 upisanu u zk. ul. 4941 k. o. Crikvenica; Deinstalacija VT kućnog priključka uz ispitivanje nepropusnosti istog na lokaciji Selska cesta 2 , Zagreb; Izrada , nadogradnja i održavanje aplikacije za podnošenje i obradu amandmana na prijedlog državnog proračuna i prijedloge financijskih planova izvanproračunskih korisnika; Usluga ustroja novog Registra državnih potpora male vrijednosti; Izvoz podataka uredskog poslovanja digitalizacije iz SEUP u Centrix sustav; Obrada i prilagodba dostavljenih podataka uredskog poslovanja iz SEUP sustava u Centrix sustav; Obrada i prilagodba dostavljenih podataka računovodstvenog poslovanja iz Konto sustava u BGA sustav; Prilagodba sustava računovodstvenog poslovanja ( BGA ) s novim ustrojem digitalne transformacije; Članstvo i korištenje CIX usluge za 2025. godinu; Nabava usluge održavanja središnjeg registra državne imovine; Nabava usluge održavanja IT Sustava za povezivanje Središnjeg sustava interoperabilnosti s OP tehničkim sustavom uspostavljenog od strane Europske komisije; Održavanje informatičkog sustava vezano za razvoj digitalnog društva; Operativno vođenje i održavanje sustava e - pristojbe i pružanje usluga vođenja sustava za naplatu javnih davanja putem platnih kartica za 2025. godinu; Operativno vođenje i održavanje Nacionalnog identifikacijskog sustava NIAS unutar sustava e - Građani i e - Poslovanje za 2025. godinu; Operativno vođenje i održavanje sustava Korisničkog pretinca ( KP ) unutar sustava e - Građani i e - Poslovanje za 2025. godinu; Stručna podrška za tehničko upravljanje i nadzor CDU platforme i Data Lake platforme; Održavanje platforme GlobalAdmin - gov. hr portali; Usluga uspostave integracijskih sučelja i povezivanje s mobilnom platformom u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026. kroz investiciju C2. 3. R3 - I8 Izrada digitalne mobilne platforme; Usluga stalnog pristupa internetu; Usluga simultanog i konsekutivnog prevođenja , 4. periodično izvješće pred UN odborom za ljudska prava , Ženeva; Usluga simultanog prevođenja i najam opreme - evaluacijska posjeta OECD - ovih stručnjaka; Usluga edukacije korisnika u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026. kroz investiciju unutar projekta C2. 3. R2 - I2 Uspostava centralnog data lake repozitorija i sustava poslovne analitike; Promidžbeni materijali za dvodnevnu radionicu u okviru projekta " Medijacija i besplatna pravna pomoć : Mogućnost sinergije " , financirano iz Bilateralnog fonda NFM; Nadogradnja komponenti platforme Fonfovi EU za upravljanje fondovima kohezijske omotnice - faza 2; Papirna konfekcija; Nadogradnja platforme Fondovi EU za potrebe programa NPOO - faza 2; Održavanje komponenti platforme Fondovi EU za upravljanje fondovima kohezijske omotnice; održavanje komponente platforme Fondovi EU za potrebe programa NPOO; Avio karte za sudjelovanje na radionici razmjene iskustva u Bergamu - NFM; Dodatno kabliranje računalne mreže prostorija za potrebe održavanja državnih stručnih ispita , lokacija Maksimirska; Izrada projektne dokumentacije za sustav tehničke zaštite ŽS u Varaždinu; Prilagodba alata za javnu objavu i pretraživanje sudskih odluka novoj anonimizacijskoj shemi; Dodatno kabliranje računalne mreže prostorija za potrebe održavanja državnih stručnih ispita , lokacija DŠU , Medulićeva , Zagreb; Usluga smještaja IKT opreme na primarnoj i sekundarnoj lokaciji u podatkovnim centrima Jaska i Paljetkova; Oprema za digitalizaciju arhivske građe u okviru NPOO C2. 2. R3 - I2; Nabava audio video opreme za 4 suda; Nabava opreme za modulaciju tona; Nabava mrežnih preklopnika; Futrola za pištolj; Aluminijske ljestve; Adaptacija prostorija Branimorova 4 , Zagreb za potrebe smještaja DORH - a; Radovi na hitnoj sanaciji stropa na zgradi Općinskog suda u Bjelovaru , Stalna služba u Čazmi; Aplikativno rješenje automatske dodjele barcodova sa naljepnicama i potrebnom opremom kroz BGA aplikaciju; Odražavanje sustava e - savjetovanje; Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene , čuvanja i zbrinjavanja; Nabava vremenskog žiga za potrebe Korisničkog pretinca; Usluga osiguranja imovine / zgrade na 3 mjeseca Općinskog suda u Splitu; AutoCAD licence; Protokolarni pokloni; Nabava licenci i podrška za BIM upravljačku softversku platformu - godišnja licenca;