Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje izvještajnog sustava za unaprjeđenje kolektivnog pregovaranja ( COPiHRM - Izvještajni sustav ) ; Promocija sustava za e - dostavu i e - bazu kolektivnih ugovora i prednosti kolektivnog pregovaranja prema dionicima; Tehnološko jamstvo za Manage Engine Central Desktop; Korištenje Microsoft Azure Clouda; Održavanje financijsko - računovodstvenog informacijskog sustava FRIS; Održavanje I...
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje izvještajnog sustava za unaprjeđenje kolektivnog pregovaranja ( COPiHRM - Izvještajni sustav ) ; Promocija sustava za e - dostavu i e - bazu kolektivnih ugovora i prednosti kolektivnog pregovaranja prema dionicima; Tehnološko jamstvo za Manage Engine Central Desktop; Korištenje Microsoft Azure Clouda; Održavanje financijsko - računovodstvenog informacijskog sustava FRIS; Održavanje Informatičko - komunikacijskog sustava; Isporuka , instalacija i integracija sigurnosne opreme u informatičko - komunikacijski sustav; Tehnološko jamstvo za Netwrix; Usluga održavanja informacijskog sustava SocSkrb; Izvođenje radova na dogradnji dizala i dnevnih boravaka te sanacija krovišta u Domu za odrasle osobe Bidružica; Radovi na uređenju prostora ( nebodera ) Centra za pružanje usluga u zajednici Zadar; Nabava opreme za Centar za odgoj i obrazovanje „ VINKO BEK “ Zagreb; Izradu projektne dokumentacije radova na sanaciji Doma za odrasle oosbe Nedešćina; Radovi na izgradnji podružnice u Jakšiću Doma za odrasle osobe Ljeskovica; Usluga stručnog nadzora nad radovima na izgradnji podružnice u Jakšiću Doma za odrasle osobe Ljeskovica; Usluga koordinatora II. zaštite na radu na izgradnji podružnice u Jakšiću Doma za odrasle osobe Ljeskovica; Radovi na uređenju kuhinje Doma za odrasle osobe Orehovica; Radovi na izgradnji Dječjeg doma Vrbina Sisak; Radovi na izgradnji podružnice u Poličniku doma za odrasle osobe Zemunik; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju građevina za Centar za rehabilitaciju Rijeka , na lokaciji Pulac; Izrada projektne dokumentacije rekonstrukcije potkrovlja Doma za odrasle osobe Oklaj; Radovi na uređenju poslovnog prostora za potrebe Centra za pružanje usluga u zajednici Lipik , podružnica Hercegovac; Tiskovine i pretplate; Grafičke i tiskarske usluge ( memorandumi , vizitke i sl ) ; Usluge pisanog prijevoda; Usluge usmenog prijevoda; Roba za čajnu kuhinju; Usluga popravaka i održavanja službenih automobila u vlasništvu; Unutarnje uređenje prostora; Rolo zastori; Redovni servis i održavanje klima uređaja; Tehničko održavanje zgrade; Pranje službenih automobila Ministarstva; ENC - naplata cestarine; Uredski namještaj; Nabava klima uređaja; Nabava unutarnje rasvjete; Rekonstrukcija sanitarnih čvorova; Nadzorni i sigurnosni sustavi i uređaji; Usluge preseljenja; Nabava i montaža arhivskih regala; Osposobljavanje radnika za zaštitu od požara; Ispitivanja iz područja zaštite na radu ( električne instalacije , radni okoliš , panik rasvjeta ) ; Zamjena dizala; Usluga komunikacijskog savjetovanja za potrebe Ministarstva; Usluga praćenja medija; Usluga sistematskog pregleda; Održavanje Dell opreme; Održavanje financijsko - računovodstvenog sustava Konto; Licence za Adobe programe; Tehnološko jamstvo za Aruba Central Management; Toneri i tinte koji nisu obuhvaćeni SJN; Nadogradnja aplikacije Humanitarna pomoć; Tehnološko jamstvo za Veeam Backup & Replication; Tehnološko jamstvo za Fortinet ( Fortigate i Fortianalyzer ) ; Nabava mobitela za potrebe Ministarstva izvan SJN; Računalna oprema za potrebe Ministarstva izvan SJN; Nabava mrežne opreme; Nabava aktivne komunikacijske opreme; Nabava prezentacijske opreme za potrebe Ministarstva; Održavanje informacijskog sustava Registri; Održavanje aplikacije Volonteri; Održavanje aplikacija HelpDesk , TehPos Ticketing za ESF i intranet stranica; Održavanje aplikacije Humanitarna pomoć; Razvoj i održavanje Informacijskog sustava za zaštitu na radu ( IS ZNR ) ; Nadogradnja i održavanje Registra osposobljavanja i usavršavanja iz zaštite na radu i obavljanja poslova zaštite na radu; Razvoj i održavanje web aplikacije za izradu procjene rizika RISKO; Najam dvorane i opreme za održavanje stručnog skupa zaštite na radu; Izrada priručnika o kolektivnom pregovaranju te studije o kolektivnim ugovorima u okviru ESF + projekta; Održavanje IT aplikacije za pristup korisnika bazi podataka radničkih vijeća; Ažuriranje i usklađivanje podataka Portala za napredno praćenje tržišta rada sukladno NKZ 10; Organizacija završne konferencije u okviru projekta Mapiranje vještina za zelenu i digitalnu tranziciju; Izrada i tisak promotivnog materijala za vidljivost projekta Mapiranje vještina za zelenu i digitalnu tranziciju; Ažuriranje kataloga zelenih i digitalnih vještina; Organizacija održavanja 5. sjednice Odbora za praćenje Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021. - 2027.; Organizacija održavanja 21. sjednice Odbora za praćenje Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020. i 6. sjednice Odbora za praćenje Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021. - 2027.; Evaluacija procesa vezanih uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira; Strukturirana anketa o primateljima pomoći iz fonda ESF + ; Edukacija za socijalne mentore; Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti za razdoblje od 2021. do 2027. godine; Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana za prava djece u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2022. do 2026. godine; Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana za suzbijanje seksualnog nasilja i seksualnog uznemiravanja , za razdoblje do 2027. godine; Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana razvoja socijalnih usluga , za razdoblje od 2021. do 2027. godine; Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom , za razdoblje od 2021. do 2027. godine; Usluga stručnog nadzora nad radovima na uređenju kuhinje Doma za odrasle osobe Orehovica; Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na dogradnji dizala i dnevnih boravaka u Domu za odrasle osobe Bidružica; Usluga koordinatora II. zaštite na radu nad izvođenjem radova na dogradnji dizala i dnevnih boravaka u Domu za odrasle osobe Bidružica; Predstavljanje postignuća ESF - a u razdoblju 2014. - 2020. i mogućnosti ESF + za razdoblje 2021. - 2027. - najam tehničke opreme za potrebe konferencije; Usluga organizacije svečane dodjele ugovora za stratešku operaciju Zaželi – prevencija institucionalizacije; Predstavljanje postignuća ESF - a u razdoblju 2014. - 2020. i mogućnosti ESF + za razdoblje 2021. - 2027. - najam dvorana za održavanje konferencije , smještaj sudionika i ugostiteljske usluge; Toneri i tinte; Uredski materijal; Gorivo; Računala i računalna oprema; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Oprema i uredski namještaj za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Karlovac; Izgradnja građevine Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Hrvatska Kostajnica; Oprema i uredski namještaj za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Zadar; Organizacija konferencije za Akademiju socijalne skrbi; Usluga izrade vizualnog identiteta za Akademiju socijalne skrbi; usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji sanitarne i oborinske kanalizacije u Centru za odgoj i obrazovanje Zajezda; Radovi na rekonstrukciji kotlovnice u Centru za rehabilitaciju " Mala Terezija " Vinkovci; Izvođenje radova na kanalizacijskom priključku u sklopu radova na izgradnji Centra za odgoj i obrazovanje Vinko Bek; Radovi na obnovi ovojnice na zgradi za radne aktivnosti i upravu za potrebe Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj; Radovi na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Knin; Usluga stručnog nadzora nad radovima sanacije krovišta na zgradi " novog stacionara " u sklopu Doma za odrasle osobe Lobor - grad; Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Ivanić - Grad; Usluga stručnog nadzora na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad – Područni ured Knin; Usluga stručnog nadzora na rekonstrukciji kotlovnice u Centru za rehabilitaciju " Mala Terezija " Vinkovci; Usluga koordinatora II. ( koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja ) nad izvođenjem radova na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Ivanić - Grad; Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na zamjeni vanjske stolarije u Domu za starije osobe Oklaj , Faza II; Usluga stručnog nadzora nad izgradnjom građevine Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Hrvatska Kostajnica; Usluga koordinatora II ( koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja ) nad izgradnjom građevine Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Hrvatska Kostajnica; Usluga koordinatora II ( koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja ) nad radovima sanacije krovišta na zgradi " novog stacionara " u sklopu Doma za odrasle osobe Lobor - grad; Sanacija fasade i krovišta 4. paviljona Centra za pružanje usluga u zajednici Mir; Održavanje modula za evidenciju pružanja socijalnih usluga i liste čekanja ( REKOSS ) ; Podrška u kontroli podataka , priprema edukacijskih materijala i održavanje radionica za izračun cijena socijalnih usluga; Organizacija sudjelovanja djece i mladih iz alternativne skrbi na konferenciji SKRB2024; Istraživanje napretka mjerenog pokazateljima dugoročnijih rezultata IZM - a i ESF - a za Završno izvješće o provedbi; Nabava usluge dodatne analize i definiranja prilagodbi informacijskog sustava za provedbu ESF + programa; Nabava ticketing sustava za komunikaciju , kolaboraciju i praćenje razvoja eKohezije kroz sve razine SUK - a.; Izrada projektne dokumentacije za preuređenje uredskih prostora; Radovi na preuređenju sobe za sastanke ( kabinet ) ; Potrošni materijal; Usluga Microsoft Azure Clouda za potrebe financijsko - računovodstvenog sustava; Razvoj sustava za obradu zahtjeva za invalidskom mirovinom , reviziju i nadzor medicinskog vještačenja; Potrošni materijal izvan SJN; Održavanje sustava za e - dostavu i e - bazu kolektivnih ugovora; Izrada video klipova na temu neprijavljenog rada u okviru ESF + projekta; Edukacija djelatnika JLPRSa za rad u aplikaciji naknada socijalne zaštite koje osiguravaju JLPRS; Usluga korištenja aplikativnog rješenja za planiranje , evidenciju i raspored rada s korisnicima; Usluga korištenja aplikativnog rješenja za evidentiranje potreba za popravcima i korištenje potrošnog materijala i opreme sa skladišta; Povezivanje aplikacije REKOSS s aplikacijom KiPU; Usluga kolokacije backup sustava; Implementacija središnjeg Widnows Defender rješenja uz analizu stanja Active Directory servisa; Usluga kemijskog čišćenja uredskih tepisona i zavjesa; Usluga nabave i distribucije slatkih paketa najpotrebitijoj djeci u okviru specifičnog cilja m ) Materijalna deprivacija PULJP 2021. - 2027.; Usluga nabave i tiska informativnog i promotivnog materijala u svrhu promocije Europskog socijalnog fonda + ; Organizacija konferencije za socijalno partnerstvo u okviru Europskog socijalnog fonda + ; Usluga fotografiranja i snimanja događanja te uspješnih projekata u okviru ESF + ; Uredski materijal izvan SJN; Analiza postojećeg stanja zgrade; Usluga snimanja kapitalnih ulaganja; Licence za aplikaciju Monday. com; Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene , čuvanja i zbrinjavanja; Ispisni uređaji , toneri i potrošni materijal; Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na kanalizacijskom priključku u sklopu radova na izgradnji Centra za odgoj i obrazovanje Vinko Bek; Usluga savjetovanja u području informacijskih tehnologija za potrebe Ministarstva; Usluga edukacije o kibernetičkoj sigurnosti; Usluge tehnike za potrebe održavanja sjednice Gospodarsko - socijalnog vijeća , u Petrinji; Usluga voditelja projekta - u fazi pripreme projektne dokumentacije; Usluga tehničke produkcije za konferenciju MSPZ 2025; Oprema za kuhinju za Dom za odrasle osobe Orehovica;