Feedback
I.D.: 91263390

Plan nabave za 2024. godinu - Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
28.12.23
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje izvještajnog sustava za unaprjeđenje kolektivnog pregovaranja ( COPiHRM - Izvještajni sustav ) , Promocija sustava za e - dostavu i e - bazu kolektivnih ugovora i prednosti kolektivnog pregovaranja prema dionicima , Stručna analiza o investicijskoj isplativosti ulaganja obveznih mirovinskih fondova, Razvoj aplikacije za kreiranje, praćenje i evaluaciju projekata i programa civilnog d...
Plan nabave za 2024. godinu - Održavanje izvještajnog sustava za unaprjeđenje kolektivnog pregovaranja ( COPiHRM - Izvještajni sustav ) , Promocija sustava za e - dostavu i e - bazu kolektivnih ugovora i prednosti kolektivnog pregovaranja prema dionicima , Stručna analiza o investicijskoj isplativosti ulaganja obveznih mirovinskih fondova, Razvoj aplikacije za kreiranje, praćenje i evaluaciju projekata i programa civilnog društva , Tehnološko jamstvo za Manage Engine Central Desktop, Korištenje Microsoft Azure Clouda, Održavanje financijsko - računovodstvenog informacijskog sustava FRIS, Održavanje Informatičko - komunikacijskog sustava, Isporuka, instalacija i integracija sigurnosne opreme u informatičko - komunikacijski sustav, Tehnološko jamstvo za Netwrix, Usluga nadogradnje informacijskog sustava SocSkrb, Usluga održavanja informacijskog sustava SocSkrb , Usluga nabave pripreme i provedbe medijske kampanje u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " ( izrada loga i vizualnog identiteta kampanje, oglašavanje, izrada i emitiranje tv i radio spotova, tisak promotivnih materijala, početna i završna konferencija, stručne rasprave i / ili okrugli stolovi o štetnosti rodno uvjetovanog nasilja ) , Usluga regionalnih edukacije za državne službenike i stručnjake različitih sustava te članove županijskih timova koji pružaju pomoć i potporu žrtvama rodno uvjetovanog nasilja u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Najam dvorana i reprezentacije za provedbu edukacije za državne službenike i stručnjake različitih sustava te pripadnike županijskih i lokalnih timova koji pružaju pomoć i potporu žrtvama rodno uvjetovanog nasilja u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Usluga regionalnih edukacija za djelatnike sustava socijalne skrbi - županijskih službi / područnih ureda Hrvatskog zavoda za socijalni rad o tematici rodno uvjetovanog nasilja u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Najam dvorana i reprezentacije za provedbu regionalnih edukacija za djelatnike sustava socijalne skrbi - županijskih službi / područnih ureda Hrvatskog zavoda za socijalni rad o tematici rodno uvjetovanog nasilja sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Usluga provođenja istraživanja o svim oblicima nasilja nad ženama sukladno preporukama iz Osnovnog evaluacijskog izvješća o zakonodavnim i drugim mjerama kojima se provode odredbe Konvencije VE o sprečavanju i bori protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji , Usluga neovisne evaluacije provedbe Konvencije VE o sprečavanju i borbi protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji na razini RH za razdoblje od 5 godina odnosno od stupanja na snagu Konvencije u odnosu na RH ( 2018. - 2023. ) , Izvođenje radova na dogradnji dizala i dnevnih boravaka te sanacija krovišta u Domu za odrasle osobe Bidružica, Radovi na uređenju prostora ( nebodera ) Centra za pružanje usluga u zajednici Zadar, Nabava opreme za Centar za odgoj i obrazovanje „ VINKO BEK “ Zagreb , Izradu projektne dokumentacije radova na sanaciji Doma za odrasle oosbe Nedešćina, Radovi na rekonstrukciji prostora Centra za rehabilitaciju Filip i Jakov, Radovi na izgradnji radova izgradnje novog paviljona za dnevne boravke dom za odrasle osobe Ljeskovica, Radovi na izgradnji podružnice u Jakšiću Doma za odrasle osobe Ljeskovica, Usluga stručnog nadzora nad radovima na izgradnji podružnice u Jakšiću Doma za odrasle osobe Ljeskovica, Usluga koordinatora II. zaštite na radu na izgradnji podružnice u Jakšiću Doma za odrasle osobe Ljeskovica, Radovi na uređenju kuhinje Doma za odrasle osobe Orehovica, Radovi na izgradnji Dječjeg doma Vrbina Sisak, Usluga stručnog nadzora nad radovima izgradnje Dječjeg doma Vrbina Sisak, Usluga koordinatora II. zaštite na radu nad radovima izgradnje Dječjeg doma Vrbina Sisak, Radovi na izgradnji podružnice u Poličniku doma za odrasle osobe Zemunik , Usluga stručnog nadzora nad radovima na izgradnji podružnice u Poličniku doma za odrasle osobe Zemunik , Usluga koordinatora II. zaštite na radu nad radovima na izgradnji podružnice u Poličniku doma za odrasle osobe Zemunik , Izrada projektne dokumentacije za izgradnju građevina za Centar za rehabilitaciju Rijeka, na lokaciji Pulac, Izrada projektne dokumentacije rekonstrukcije potkrovlja Doma za odrasle osobe Oklaj, Radovi na rekonstrukciji Centra za odgoj i obrazovanje Velika Gorica , Radovi na uređenju poslovnog prostora za potrebe Centra za pružanje usluga u zajednici Maestral Split , Radovi na uređenju poslovnog prostora za potrebe Centra za pružanje usluga u zajednici Lipik, podružnica Hercegovac, Tiskovine i pretplate, Grafičke i tiskarske usluge ( memorandumi, vizitke i sl ) , Usluge pisanog prijevoda, Usluge usmenog prijevoda, Roba za čajnu kuhinju, Usluga popravaka i održavanja službenih automobila u vlasništvu, Unutarnje uređenje prostora, Rolo zastori, Redovni servis i održavanje klima uređaja, Tehničko održavanje zgrade, Pranje službenih automobila Ministarstva, ENC - naplata cestarine, Uredski namještaj, Nabava klima uređaja, Nabava unutarnje rasvjete, Rekonstrukcija sanitarnih čvorova, Nadzorni i sigurnosni sustavi i uređaji, Usluge preseljenja, Nabava i montaža arhivskih regala, Osposobljavanje radnika za zaštitu od požara, Ispitivanja iz područja zaštite na radu ( električne instalacije, radni okoliš, panik rasvjeta ) , Zamjena dizala , Usluga komunikacijskog savjetovanja za potrebe Ministarstva, Usluga praćenja medija, Usluga sistematskog pregleda, Održavanje Dell opreme, Održavanje financijsko - računovodstvenog sustava Konto, Licence za Adobe programe, Tehnološko jamstvo za Aruba Central Management, Toneri i tinte koji nisu obuhvaćeni SJN, Nadogradnja aplikacije Humanitarna pomoć, Tehnološko jamstvo za Veeam Backup & Replication, Tehnološko jamstvo za Fortinet ( Fortigate i Fortianalyzer ) , Nabava mobitela za potrebe Ministarstva izvan SJN, Računalna oprema za potrebe Ministarstva izvan SJN, Nabava mrežne opreme, Nabava aktivne komunikacijske opreme, Nabava prezentacijske opreme za potrebe Ministarstva, Održavanje informacijskog sustava Registri, Održavanje aplikacije Volonteri, Održavanje aplikacija HelpDesk, TehPos Ticketing za ESF i intranet stranica, Održavanje aplikacije Humanitarna pomoć, Razvoj i održavanje Informacijskog sustava za zaštitu na radu ( IS ZNR ) , Nadogradnja i održavanje Registra osposobljavanja i usavršavanja iz zaštite na radu i obavljanja poslova zaštite na radu, Razvoj i održavanje web aplikacije za izradu procjene rizika RISKO, Najam dvorane i opreme za održavanje stručnog skupa zaštite na radu , Izrada priručnika o kolektivnom pregovaranju te studije o kolektivnim ugovorima u okviru ESF+ projekta , Održavanje IT aplikacije za pristup korisnika bazi podataka radničkih vijeća, Ažuriranje i usklađivanje podataka Portala za napredno praćenje tržišta rada sukladno NKZ 10, Organizacija završne konferencije u okviru projekta Mapiranje vještina za zelenu i digitalnu tranziciju, Izrada i tisak promotivnog materijala za vidljivost projekta Mapiranje vještina za zelenu i digitalnu tranziciju, Organizacija kick - off konferencije u okviru projekta Jačanje povezanosti obrazovanja i tržišta rada, Usluga izrade promidžbenih materijala za vidljivost projekta Jačanje povezanosti obrazovanja i tržišta rada, Ažuriranje kataloga zelenih i digitalnih vještina, Izrada preporuka za izradu novih i reviziju postojećih standarda zanimanja ( priprema za grantove ) , Organizacija održavanja 5. sjednice Odbora za praćenje Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021. - 2027. , Organizacija održavanja 21. sjednice Odbora za praćenje Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020. i 6. sjednice Odbora za praćenje Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021. - 2027. , Evaluacija procesa vezanih uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, Strukturirana anketa o primateljima pomoći iz fonda ESF+, Edukacija za socijalne mentore , Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti za razdoblje od 2021. do 2027. godine , Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana za prava djece u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2022. do 2026. godine , Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana za suzbijanje seksualnog nasilja i seksualnog uznemiravanja, za razdoblje do 2027. godine , Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana razvoja socijalnih usluga, za razdoblje od 2021. do 2027. godine , Srednjoročno vrednovanje ( vrednovanje tijekom provedbe ) Nacionalnog plana izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom, za razdoblje od 2021. do 2027. godine , Usluge tiska i / ili dotiska stručnih i strateških dokumenata relevantnih za područje suzbijanja nasilja nad ženama i nasilja u obitelji u okviru izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Usluga edukacije za djelatnike medija u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Usluga regionalnih edukacija za djelatnike jedinica područne ( regionalne samouprave ) u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Usluga edukacija osoba zaduženih za zaštitu dostojanstva zaposlenika, zainteresiranih zaposlenika i sindikalnih povjerenika u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Najam dvorana i reprezentacije za provedbu regionalnih edukacija namijenjenih djelatnicima medija, jedinica područne ( regionalne samouprave ) te osobama zaduženim za zaštitu dostojanstva zaposlenika, zainteresiranih zaposlenika i sindikalnih povjerenika u sklopu izravne dodjele / EU projekta " NE rodno uvjetovanom nasiju " , Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na uređenje prostora ( nebodera ) Centra za pružanje usluga u zajednici Zadar, Usluga koordinatora II. zaštite na radu nad izvođenjem radova na uređenje prostora ( nebodera ) Centra za pružanje usluga u zajednici Zadar, Usluga stručnog nadzora nad radovima na uređenju kuhinje Doma za odrasle osobe Orehovica, " Usluga stručnog nadzora nad, izvođenjem radova na dogradnji dizala i dnevnih boravaka u Domu za odrasle osobe Bidružica " , " Usluga koordinatora II. zaštite na radu nad, izvođenjem radova na dogradnji dizala i dnevnih boravaka u Domu za odrasle osobe Bidružica " , Usluga stručnog nadzora nad radovima na uređenju poslovnog prostora Centra za pružanje usluga u zajednici Maestral Split , Usluga stručnog nadzora nad radovima na uređenju poslovnog prostora za potrebe Centra za pružanje usluga u zajednici Lipik, podružnica Hercegovac, Predstavljanje postignuća ESF - a u razdoblju 2014. - 2020. i mogućnosti ESF+ za razdoblje 2021. - 2027. - najam tehničke opreme za potrebe konferencije, Usluga organizacije svečane dodjele ugovora za stratešku operaciju Zaželi – prevencija institucionalizacije , Predstavljanje postignuća ESF - a u razdoblju 2014. - 2020. i mogućnosti ESF+ za razdoblje 2021. - 2027. - najam dvorana za održavanje konferencije, smještaj sudionika i ugostiteljske usluge, Toneri i tinte, Uredski materijal , Gorivo, Računala i računalna oprema, Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga, Oprema i uredski namještaj za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Karlovac, Izgradnja građevine Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Hrvatska Kostajnica, Oprema i uredski namještaj za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Zadar, Organizacija konferencije za Akademiju socijalne skrbi, Usluga izrade vizualnog identiteta za Akademiju socijalne skrbi, usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji sanitarne i oborinske kanalizacije u Centru za odgoj i obrazovanje Zajezda, Radovi na rekonstrukciji kotlovnice u Centru za rehabilitaciju " Mala Terezija " Vinkovci, Izvođenje radova na kanalizacijskom priključku u sklopu radova na izgradnji Centra za odgoj i obrazovanje Vinko Bek, Radovi na obnovi ovojnice na zgradi za radne aktivnosti i upravu za potrebe Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj, Radovi na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Knin, Usluga stručnog nadzora nad radovima sanacije krovišta na zgradi " novog stacionara " u sklopu Doma za odrasle osobe Lobor - grad, Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Ivanić - Grad, Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na obnovi ovojnice na zgradi za radne aktivnosti i upravu za potrebe Centra za pružanje usluga u zajednici Ozalj, Usluga stručnog nadzora na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad – Područni ured Knin, Usluga stručnog nadzora na rekonstrukciji kotlovnice u Centru za rehabilitaciju " Mala Terezija " Vinkovci, Usluga koordinatora II. ( koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja ) nad izvođenjem radova na rekonstrukciji građevine za potrebe Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Ivanić - Grad, Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na zamjeni vanjske stolarije u Domu za starije osobe Oklaj, Faza II, Usluga stručnog nadzora nad izgradnjom građevine Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Hrvatska Kostajnica, Usluga koordinatora II ( koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja ) nad izgradnjom građevine Hrvatskog zavoda za socijalni rad - Područni ured Hrvatska Kostajnica, Usluga koordinatora II ( koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja ) nad radovima sanacije krovišta na zgradi " novog stacionara " u sklopu Doma za odrasle osobe Lobor - grad, Usluga savjetovanja i podrške u provedbi projekta Jačanje povezanosti obrazovanja i tržišta rada, Sanacija fasade i krovišta 4. paviljona Centra za pružanje usluga u zajednici Mir, Održavanje modula za evidenciju pružanja socijalnih usluga i liste čekanja ( REKOSS ) , Podrška u kontroli podataka, priprema edukacijskih materijala i održavanje radionica za izračun cijena socijalnih usluga, Organizacija sudjelovanja djece i mladih iz alternativne skrbi na konferenciji SKRB2024, Istraživanje napretka mjerenog pokazateljima dugoročnijih rezultata IZM - a i ESF - a za Završno izvješće o provedbi, Nabava usluge dodatne analize i definiranja prilagodbi informacijskog sustava za provedbu ESF+ programa, Nabava ticketing sustava za komunikaciju, kolaboraciju i praćenje razvoja eKohezije kroz sve razine SUK - a. , Izrada projektne dokumentacije za preuređenje uredskih prostora, Radovi na preuređenju sobe za sastanke ( kabinet ) , Radovi na preuređenju dvorane AB, Potrošni materijal, Usluga Microsoft Azure Clouda za potrebe financijsko - računovodstvenog sustava, Razvoj sustava za obradu zahtjeva za invalidskom mirovinom, reviziju i nadzor medicinskog vještačenja, Potrošni materijal izvan SJN, Održavanje sustava za e - dostavu i e - bazu kolektivnih ugovora, Izrada video klipova na temu neprijavljenog rada u okviru ESF+ projekta, Edukacija djelatnika JLPRSa za rad u aplikaciji naknada socijalne zaštite koje osiguravaju JLPRS, Najam dvorana i reprezentacije za provedbu edukacija zaposlenih u JLPRS o korištenju nove aplikacije SoNaL, Usluga korištenja aplikativnog rješenja za planiranje, evidenciju i raspored rada s korisnicima, Usluga korištenja aplikativnog rješenja za evidentiranje potreba za popravcima i korištenje potrošnog materijala i opreme sa skladišta, Povezivanje aplikacije REKOSS s aplikacijom KiPU, Usluga kolokacije backup sustava, Implementacija središnjeg Widnows Defender rješenja uz analizu stanja Active Directory servisa, Usluga kemijskog čišćenja uredskih tepisona i zavjesa, Usluga nabave i distribucije slatkih paketa najpotrebitijoj djeci u okviru specifičnog cilja m ) Materijalna deprivacija PULJP 2021. - 2027. , Usluga nabave i tiska informativnog i promotivnog materijala u svrhu promocije Europskog socijalnog fonda +, Organizacija konferencije za socijalno partnerstvo u okviru Europskog socijalnog fonda +, Usluga fotografiranja i snimanja događanja te uspješnih projekata u okviru ESF+ , Uredski materijal izvan SJN, Analiza postojećeg stanja zgrade, Usluga snimanja kapitalnih ulaganja , Licence za aplikaciju Monday. com , Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene, čuvanja i zbrinjavanja, Ispisni uređaji, toneri i potrošni materijal, Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na kanalizacijskom priključku u sklopu radova na izgradnji Centra za odgoj i obrazovanje Vinko Bek
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija