Feedback
I.D.: 91589344

Plan nabave za 2024. godinu - Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
10.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
60400000 80522000 79980000 30125110 30000000 79110000 79800000 35821000 71318100 50850000 98390000 71242000 75242110 70111000 71320000 63712700 66513000 39120000 32000000 30195000 44212240 39530000 39515100 44221100 79530000 79821100 72541100 79822500 64216200 79960000 79824000 22110000 79956000 55120000 55300000 98000000 55110000 30200000 22400000 55520000 15930000 18530000 18423000 22000000 55100000 72212740 79000000 32322000 98341000 66515000 63712210 80420000 15860000 09310000 09123000 09100000 39830000 60100000 50730000 50750000 50000000 90511000 42913500 60170000 71314300 71631200 60640000 34110000 60172000 66514000 30211300 55523000 72267100 72700000 48000000 35815100 43830000 32323500 42961100 31625300 31154000 32500000 48761000 32552100 32420000 30191400 44421000 30216110 30232100 48800000 50330000 50324100 72260000 50312610 70310000 92512100 71631100 71351611 30230000 30232000 31000000 64214100 64000000 72400000 66519200 79932000 50110000 71200000 48900000 79961000 79810000 64120000 92100000 66114000 34942100 33760000 72212000 50530000 45440000 63520000 45453100 18800000 18110000 98392000 64200000 30195100 45400000 39154000 45421152 72261000 39298500 79823000 50112300 72212224
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Kotizacija za seminare izobrazbe za javnu nabavu; Pretplata na online izdanja novina; Pretplata na tiskana izdanja novina; Toneri za pisače - SDUSJN; Uredski materijal - SDUSJN; Toneri i tinte za pisače ( nije obuhvačeno DUSJN ) ; Usluge pravnog savjetovanja; Grafičke i tiskarske usluge; Zrakoplovne karte - za potrebe DM / KU ( mandati ) ; Zastave RH , sveč...
Plan nabave za 2024. godinu - Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Kotizacija za seminare izobrazbe za javnu nabavu; Pretplata na online izdanja novina; Pretplata na tiskana izdanja novina; Toneri za pisače - SDUSJN; Uredski materijal - SDUSJN; Toneri i tinte za pisače ( nije obuhvačeno DUSJN ) ; Usluge pravnog savjetovanja; Grafičke i tiskarske usluge; Zrakoplovne karte - za potrebe DM / KU ( mandati ) ; Zastave RH , svečane zastave RH , EU , NATO , zemalja primateljica i stranih zemalja; Stručni pregled posuđenih umjetnina; Popravak ( stolarski ) i restauracija stilskog namještaja; Tapiciranje stilskog namještaja; usluga obrade obnove mesing držača za tepih ( uključuje brušenje mesing šipke s dva završetka i dva završetka i dva držača te plastifikaciju svih dijelova u bezbojni prah sjaj ) ; Usluge procjene isplativosti uređenje zgrade u Bruxellesu; Usluge sudskog vještaka; Izrada izvedbenog arhitektonskog projekta nove zgrade rezidencije VRH Madrid; Projekt unutarnjeg uređenja i opreme nove zgrade rezidencije VRH Madrid; Tehničko savjetovanje prilikom izrade projekta za građevinsku dozvolu izgradnje nove zgrade VRH Madrid; Projektantski nadzor izvedbe zgrade rezidencije u Madridu; Projektantske usluge izrade projekta uređenja zgrade veleposlanstva VRH Ljubljana; Usluga osiguranja umjetničkih djela u MVEP - u ( umjetnička djela na posudbi ) ; Osiguranje umjetnina na posudbi u DMKU; Uredska oprema i namještaj ( ormari , ladičari , stolovi , radne stolice , stilski namještaj ) ; Tv prijamnici; Natpisne ploče i oznake na sobama; Nosači za koplja i zastave; Štitovi DMKU; Tepisi , otirači; Nabava zavjesa i nabava unutarnjih rolo sjenila; Oprema za održavanje i zaštitu - protubalistički prozori i ladice za konzularne pultove; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Usluge prevođenja i redakture; Lektura izvornog govornika; Usluga pripreme prijevodnih memorija i ocjenjivanje prijevoda; Zrakolpovne karte; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte UZPOLP - ZVSP; Zrakoplovne karte UZPOLP - ZVSP; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Usluge razvoja programske podrške za uređivanje i održavanje web stranica , aplikacija i aktivnosti vezanih uz javne objave na internetskim stranicama; Online praćenje medija; Fotografske i pomoćne usluge te usluge promidžbenog fotografiranja; Zrakoplovne karte; Monitoring medija; Prijevod materijala za potrebe promidžbe RH; Idejno rješenje i grafička priprema loga obljetnice; Idejno rješenje i grafička priprema vizualnog identiteta Ministarstva; Distribucija promidžbenog materijala; Kupnja knjiga za potrebe promidžbe RH; Zrakoplovne karte; Opremanje izložbi; Usluge prijevoza za potrebe promidžbenih aktivosti Samostalnog sektora i diplomatsko - konzularnih predstavništava RH; Izrada i tisak materijala za potrebe promidžbe RH; Izrada i tisak materijala za opremanje izložbe; Najam prostora i opreme za za potrebe organizacije projekata promidžbe RH; Idejna rješenja i grafička priprema promotivnih i informativnih materijala; Prevođenje promotivnih i informativnih materijala; Zrakoplovne karte; Usluge hrane i pića u prigodi promidžbe RH; Kupnja knjiga za potrebe jačanja međunarodne prepoznatljivosti RH; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte i ostala vrsta prijevoza za potrebe provedbe projekata prijenosa znanja ( za djelatnike Službe za prijenos znanja i MVEP - a koji sudjeluju u prijenosu znanja ) ; Zrakoplovne karte i ostala vrsta prijevoza za potrebe provedbe twinning projekata i projekata tehničke pomoći , visibility eventa za promociju twinning projekata i projekata tehničke pomoći; Intelektualne i osobne usluge za potrebe održavanja treninga u cilju prijenosa znanja ili sudjelovanja na istima ( kotizacije ) ; Intelektualne i osobne usluge za potrebe održavanja treninga u cilju prijenosa znanja ili sudjelovanja na istima; Smještaj sudionika i predavača u projektima prijenosa znanja za vanjske stručnjake / sudionike; Smještaj vanjskih stručnjaka / sudionika angažiranih na projektima tehničke pomoći , twinning projektima MVEP - a; Nabava računalne opreme za potrebe provedbe projekata prijenosa znanja; Zrakoplovne karte; Usluge zračnog prijevoza; Usluge restorana i usluge posluživanja hranom i pićem; Zrakoplovne karte za diplomatski protokol; Promidžbeni materijal za potrebe diplomatskog protokola; VIP usluge u zračnim lukama; Smještaj za nacionalna i strana izaslanstva; Smještaj za diplomatski zbor za diplomatski izlet; Usluge prevođenja; Troškovi osobama izvan radnog odnosa ( smještaj i prijevoz ) ; Nabava vina za domjenke u MVEP; Usluge restorana za diplomatski izlet; Usluge restorana za dipl. protokol; Usluge cateringa za domjenke u MVEP Božićni domjenak za umirovljenike; Usluge cateringa za domjenke u MVEP domjenak za diplomatski zbor; Usluge cateringa za domjenke u MVEP za Konferenciju veleposlanika; Proizvodi od kristala - protokolarni pokloni; Suvenirne medalje - protokolarni pokloni; Proizvodi od bračkog kamena - protokolarni pokloni; Kravate , marame i gumbi za orukvice - protokolarni pokloni; Zrakoplovne karte za potrebe organizacije međunarodne konferencije Dubrovnik Forum; Uredski materijal i pribor za potrebe međunarodne konferecije Dubrovnik Forum; Promidžbeni materijali za međunarodnu konferenciju Dubrovnik Forum; Smještaj za strana izaslanstva; Hotelske i restorantske usluge za potrebe organizacije međunarodne konferencije Dubrovnik Forum; Najam prostora za konferencije; Ugostiteljske usluge u VIP salonima zračne luke za potrebe konferencije Dubrovnik Forum; Usluge prevođenja za potrebe koferencije Dubrovnik Forum; Usluga izrade akreditacija i vezica; Usluge restorana - međ. konferencije i manifestacije; Zrakopolovne karte; Zrakopolovne karte; Troškovi prevođenja - projekt jačanja vidljivosti Vijeća Europe; Tiskanje brošura u sklopu projekta jačanja vidljivosti Vijeća Europe; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Troškovi prevođenja za potrebe obilježavanja 15 godišnjice članstva RH u NATO; Usluge zračnog prijevoza za osobe izvan radnog odnosa; Zrakoplovne karte za Upravu za Europu; Zrakoplovne karte za Upravu za Europu; Multimedijska oprema za potrebe EUSAIR; Najam prostora za konferencije EUSAIR; Smještaj osoba izvan radnog odnosa za EUSAIR događanja; Usluga restorana i posluživanja hranom i pićem za potrebe EUSAIR godišnji forum; Zrakoplovne karte za Upravu za Europu; Zrakoplovne karte za Upravu za Europu; Premije osiguranja ( usluge osiguranja djelatnika ) ; Zrakolpovne karte; usluge restorana; Cestarina; Osposobljavanje djelatnika za zaštitu od požara; Bezalkoholna pića i sirovine za pripremu toplih napitaka; Opskrba električnom energijom; Opskrba prirodnim plinom; Gorivo; Potrošni pribor i materijal za održavanje zgrada; Usluge prijevoza; Servis rashladnih kompresora i klima komora; Servis malih klima uređaja; Redovno mjesečno održavanje dizala; Servis PP sustava ( FM200 , Sprinkle sustava , hidrantske mreže i odimljavanja ) ; Zbrinjavanje glomaznog otpada; Najam aparata za pročišćavanje vode; Najam vozila; Izrada energetskog certifikata - blok Zrinjevac; Usluge tehničkog pregleda i registracije vozila; Usluge prekomorskog prijevoza robe - brodski kontejneri; Usluge zračnog prijevoza tereta - avio - cargo; Usluge cestovnog prijevoza robe; Nabava osobnih vozila; Zrakoplovne karte; Izrada promidžbenih materijala u svrhu informiranja hrvatskih tvrtki o pristupu tržištima roba i usluga trećih zemalja; Usluga restorana i usluga posluživanja hranom i pićem; Službena putovanja; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Izrada promotivnih materijala za prezentaciju gospodarske diplomacije ( WEB stranice ) ; Usluge najma autobusa za gospodarski klub; Zrakoplovne karte; Pratnja novca; fina certifikati; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Usluge restorana i usluga posluživanja hranom i pićem; Usluge restorana i usluge posluživanja hranom i pićem; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; Zrakoplovne karte; zrakoplovne karte za osobe izvan radnog odnosa; usluge restorana; zrakoplovne karte; Nadogradnja HVIS grupni zahtjevi; Nadogradnja IKOS - kalendar aplikacije; Reustroj IKOS sustava; Vizualno usklađivanje CROVISA portala; Nadogradnja IKOS konzularnog sustava; Filteri napajanja za sustave specifične namjene; Program za nadzor rada mrežnih uređaja; Modul za nadogradnju Samostalne konzularne aplikacije; Alat za provjeru kvalitete biometrije; Zaštitna oprema ( pancirke , kacige i vezano ) ; Alat za instalaciju sustava tehničke zaštite; Terminali za sustave videonadzora; Oprema za sustave kontrole pristupa; Oprema za sustave protuprovale; Oprema za sustave videonadzora; Uređaji za neprekidno napajanje; Komunikacijski ormari; Vatrozid uređaji; Radio - komunikacijska oprema; Telefonski aparati za MVEP i DMKU; Usmjernici i preklopnici; Uništavači dokumenata; Sigurnosni spremnici; Računala i računalna oprema za zaštićene sustave; Računalna oprema za posebne poslovne procese; Računala i računalna oprema; Skeneri za konzularno poslovanje; Pisači za ispis viza; Poslužitelji za specifične poslovne procese; Poslužitelji i sustavi za sigurnosne kopije; Usluga održavanja ITSec sustava; Usluga rekonstrukcije računalne mreže; Usluga održavanja programskog dijela TK sustava; Usluge održavanja papercut sustava; Usluga održavanja VDS; Usluge održavanja kadrovskog informacijskog sustava HR4HR; Usluge pasivnog održavanja računovodstvenog sustava Point; Usluga održavanja i prilagodbe HelpDesk aplikacije; Usluge održavanja IKOS aplikativnog rješenja; Usluge za potrebe preseljenja podatkovnog centra; Usluge CISCO tehničke podrške; Usluge održavanja mrežne infrastrukture; Usluge Microsoft Premier tehničke podrške; Usluge održavanja IKOS sistemskog rješenja; Usluge održavanja HP poslužiteljske infrastrukture; Usluge održavanja Sophos sustava; Usluga održavanja PKI sustava; Usluga održavanja ProMDM sustava; Usluga održavanja KONTO sustava; Licenca za Redhat; Licence EndPoint Protection i DLP; Licence za Gfi Fax Server; SW assurance za telefoske centrale i komunikacijske uređaje; Usluga ispisa : najam uređaja i programa za upravljanje ispisom; Papercut licence; Webex licence; Licence za Photoshop; Licence za F5 uređaje; Licenca za CertHat; Licence za backup sustav; Licence za Sophos uređaje; Licence za Cisco uređaje; Licence za ProMDM sustav; Licenca za FireEye; Servis računalne opreme; Usluga servisiranja sigurnosnih spremnika; Usluga sigurnosnog uništenja opreme; Usluga pregleda UPS - a sistem sala; Usluga pregleda klimatizacijskog sustava sistem sala; Računalne komponente; IT periferna oprema; Potrošni materijal - Kabeli za strukturno kabliranje; Potrošni materijal - Panduit; Akumulatori i baterije; Zrakoplovne karte; Prepaid voucheri za satelitske telefone; Mobilna telefonija; Usluge korištenja interneta - IT servisi RH; 72400000; Usluge audio - video opreme u sklopu obilježavnja Međunarodnog dana sjećanja na žrtve H.; Grafičke i tiskarske usluge; Distribucija prom. materijala; Usluge obnove lustera za zgradu MVEP - a na lokaciji Trg Nikolr Šubića Zrinksog 7 - 8; Popravci i održavanje vozila; Redovni servisi vozila; Najam prijevoznih sredstava za potrebe organizacije međunarodne konferencije Dubrovnik Forum; Arhitektonsko dizajnerski natječaj za idejno multidisciplinarno rješenje hrvatskog nastupa na Svjetskoj izložbi Expo 2025 Osaka s izradom projektne dokumentacije; Usluge restorana za potrebe KOM - a; EU i UN konsolidirani popisi mjera ograničavanja i Odluka o uspostavi zbirne baze podataka; Najam multimedijske opreme za održavanje TEN - T konferencije; Najm multimedijske opreme za ministarski sastanak; Snimanje , fotografiranje i izrada videa za potrebe predsjedanja EUSAIR - om; Ministarska večera u okviru Jadransko - jonskog vijeća ( AIC ) ; Tisak promotivnog materijala; Kurirske usluge - diplomatska pošta; Usluga izrade projektno - tehničke dokumentacije nastupa Republike Hrvatske na Svjetskoj izložbi EXPO 2025. u Osaki; Foto i video usluge za potrebe Dubrovnik Foruma; Usluge cateringa za domjenke u MVEP za Dan diplomacije; Hrvatski proizvodi - za potrebe konferencije Dubrovnik Forum; Nabava osobnih vozila putem operativnog leasinga - 2 vozila; Sigurnosni stupić i rampa; Toaletni papir i papirnati ručnici; Usluga ažuriranja web stranice " Zemlja i ljudi " ; Razvoj i održavanje Hrvatskog viznog informacijskog sustava - HVIS - a; Zamjena kočnica pogonskog stroja dizala; Mrežno – komunikacijska oprema za potrebe funkcioniranja zgrade na lokaciji Zrinjevac; Soboslikarski i ličilački radovi; Sustavi videonadzora i kontrole pristupa u obnovljenoj zgradi MVEP , Trg N. Š. Zrinskog 7 - 8; Usluga izrade izvedbene projektne dokumentacije dizajna dekorativne rasvjete za blok zgrada MVEP - a Đorđićeva i Petrinjska; Usluge najma opreme i usluge tehničara za audio – vizualno opremanje za potrebe Sastanka na vrhu Ukrajina – Jugoistočna Europa; Dizajn i osmišljavanje vizualnih rješenja za potrebe Sastanka na vrhu Ukrajina – Jugoistočna Europa; Usluge izrade akreditacija i vezica za potrebe Sastanka na vrhu Ukrajina – Jugoistočna Europa; Usluge prevođenja za potrebe Sastanka na vrhu Ukrajina – Jugoistočna Europa; Usluga prevođenja ukrajinkso - hrvatski za potrebe provedbe projekta " Capacities for EU Finanacing " ; Najam prijevoza autobusom za sudionike Ljetne škole u okviru " Capacities for EU Finanacing " ; Smještaj sudionika , moderatora i prevoditelja za potrebe Ljetne škole u okviru projekta " Capacities for EU Finanacing " ; Nabava restoranskih usluga u okviru Ljetne škole projekata; Sanacija odvoda oborinskih voda; Radna , zaštitna i protokolarna obuća; Protokolarno diplomatska odjeća za određena radna mjesta; Usluga selidbe uredske opreme , dokumentacije i namještaja; Opmanager licence; Održavanje HVIS; Elektroničke komunikacijske usluge u nepokretnoj mreži; Interaktivne ploče i zidni nosač; Izrada nacionalnog paviljona za nastup Republike Hrvatske na Svjetskoj izložbi Expo 2025 Osaka; Postamenti za opremanje skulptura; izrada pregradnih stijena; Nadogradnja sustava ePI; Licence za VMWare; Božićni nakit; Usluga Microsoft Unified tehničke podrške; Usluga grafičke pripreme i tiska; Usluga pranja službenih vozila; Usluge izrade multimedijskog sadržaja za nastup Republike Hrvatske na Svjetskoj izložbi Expo 2025 Osaka; Izrada promotivnih materijala za potrebe Diplomatske akademije; Usluge posluživanja hrane i pića za potrebe Diplomatskog protokola; Catering za potrebe konferencije " Prednosti pristupanja RH OECD - u " ; Najam opreme za potrebe konferencije " Prednosti pristupanja RH OECD - u " ;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija