Feedback
I.D.: 98911602

Plan nabave za 2024. godinu - MINISTARSTVO ZAŠTITE OKOLIŠA I ZELENE TRANZICIJE

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
20.06.24
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte, Opskrba električnom energijom, Gorivo, Računala i računalna oprema, Opskrba prirodnim plinom, Uredski materijal, Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga, Usluga održavanja sustava za informatičku potporu procesima nabave, Usluga najma licenci sigurnosne infrastrukture Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Usluga najma printe...
Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte, Opskrba električnom energijom, Gorivo, Računala i računalna oprema, Opskrba prirodnim plinom, Uredski materijal, Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga, Usluga održavanja sustava za informatičku potporu procesima nabave, Usluga najma licenci sigurnosne infrastrukture Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Usluga najma printera, Praćenje, objava i analiza medija, Usluga tiska, Usluga dizajna i pripreme za tisak, Usluga godišnjeg najma osobnih automobila, Uredska oprema i namještaj, Usluge zaštite na radu, Održavanje i nadogradnja sustava Egop, Uređenje poslovnih prostora, Oglasi u Narodnim novinama, Organizacija radionica za četiri Poziva za dodjelu sredstava Modernizacijskog fonda ( catering, videoprijenos, zakup dvorana i dr. ) , Organizacija info dana Inovacijskog fonda uz sudjelovanje EK i CINEA ( catering, videoprijenos, zakup dvorana i dr ) , Usluge savjetovanja pri izradi programa državnih potpora ( ili notifikacije prema Europskoj komisiji ) , Nabava promidžbenih materijala za Modernizacijski fond, Nabava promidžbenih materijala za Inovacijski fond, Prijevod službenih uputa Europske komisije uslijed izmjena zakonodavstva u području EU sustava trgovanja emisijama stakleničkih plinova, Organizacija radionica za djelatnike Carine vezano za nove EU propise o flouriranim plinovima i tvarima koje oštećuju ozonski sloj, Priprema stručnog teksta brošura vezano za nove EU propise o flouriranim plinovima i tvarima koje oštećuju ozonski sloj, Tisak brošura vezano za nove EU propise o flouriranim plinovima i tvarima koje oštećuju ozonski sloj, Organizacija radionica o besplatnoj dodjeli emisijskih jedinica za obveznike EU sustava trgovanja emisijama stakleničkih plinova ( catering, videoprijenos, zakup dvorana i dr. ) , Usluga analize zaprimljenih podataka za izračun dodjele emisijskih jedinica obveznicima EU sustava trgovanja emisijama stakleničkih plinova za razdoblje od 2026. - 2030. , ETS 1 Organizacija godišnjeg sastanak sudionika EU sustava trgovanja emisijama stakleničkih plinova ( catering, videoprijenos, zakup dvorane i dr. ) , ETS 2 Organizacija radionica o uvođenju isporučitelja goriva u novi EU sustav trgovanja emisijama stakleničkih plinova ( catering, videoprijenos, zakup dvorana i dr. ) , ETS pomorstvo Organizacija radionica o uvođenju pomorskog sektora u EU sustav trgovanja emisijama stakleničkih plinova ( catering, videoprijenos, zakup dvorana ) , Analiza za utvrđivanje djelatnosti i financijskih mjera u sektorima i podsektorima koji se smatraju izloženima značajnom riziku od izmještanja proizvodnje u treće zemlje. , Usluga izrade Prvog dvogodišnjeg izvješće o transparentnosti prema Pariškom sporazumu i sudjelovanje u reviziji UNFCCC, Usluga izrada podloga za potrebe izvješća Republike Hrvatske prema Konvenciji Ujedinjenih naroda za borbu protiv dezertifikacije u onim zemljama koje doživljavaju ozbiljnu sušu i / ili dezertifikaciju, Usluga vanjske revizije provedbe Modernizacijskog fonda , LIFE CROLIS - Nabava računala, računalne opreme i operativnog sustava i softvera za potrebne provedbe projekta LIFE CROLIS ( za MGOR i za APPRRR ) , LIFE CROLIS - Nabava softversko - programskog rješenja za CROLIS VLU za MGOR i za APPRRR, LIFE CROLIS - angažman stručnjaka iz EU za prijenos znanja ( edukaciju i usavršavanje ) vezanih uz koncept EAGLE, razvoj baze podataka CROLIS i korištenje CROLIS - a. , " Nabava usluge izrade , promo materijala, unaprjeđenje web stranice, projekta LIFE CROLIS " , LIFE CROLIS Usluge na projektu, simultano prevođenje , LIFE CROLIS Usluge na projektu, catering za visibility event , LIFE CROLIS, putni troškovi i troškovi smještaja za sudjelovanje stručnjaka na domaćim i međunarodnim skupovima ( EU ) te radionicama vezanima uz praćenje zemljišta, LU / LC i program Copernicus, LIFE CROLIS, sudjelovanje EU stručnjaka sa sličnih projekata i predstavnika institucija drugih država na sastancima CROLIS - a, usluga organizacije prijevoza i smještaja , LIFE CROLIS - angažman stručnjaka za održavanje radionica namijenjenih ugađanju sustava, " LIFE CROLIS, usluge , financijskog audita " , Analiza provedbe Odluke Vlade Republike Hrvatske o zelenoj javnoj nabavi i uštede emisija stakleničkih plinova, Održavanje i nadogradnja internetskih stranica i hosting ( www. zelenanabava. hr, http : / / prilagodba - klimi. hr / ) , Izrada studije izvedivosti za nacionalni centar za klimu , Usluge promicanja zelene javne nabave, Radionice o zelenoj javnoj nabavi, Usluga dizajna vizualnog identiteta web stranice www. zelenanabava. hr i facebook stranice eko - oznake, Izrada stručnih podloga za Četvrti Nacionalni plan za provedbu Stockholmske konvencije o postojanim organskim onečišćujućim tvarima u RH, Ažuriranje politika i mjera iz Izmjena i dopuna Programa kontrole onečišćenja zraka za razdoblje od 2020. do 2029. godine, Uzorkovanje i analiza brodskih goriva u 2025. , Organizacija više radionica za podizanje svijesti šire javnosti, informiranje i edukaciju o postojanim organskim onečišćujućim tvarima u RH , Organizacija više radionica za osvješćivanje javnosti i edukaciju o svjetlosnom onečišćenju, Organizacija radionica i promotivne kampanje za provedbu mjera iz Programa kontrole onečišćenja zraka, Izrada stručnih podloga - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom , Izrada akcijskog plana za pojedine vrste otpada - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom , Izrada informatičke podrške za praćenje provedbe Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom , Prijevodi - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom , lzrada analize o uvođenju naknade za odlaganje otpada, Usluge održavanja WebPortala i WebShopa „ Parkovi Hrvatske “ , Usluga izrade geodetskih podloga za proglašavanje zaštićenih područja od državnog značaja, Izrada promotivnih materijala " Parkovi Hrvatske " , Usluge vanjskih stručnjaka za upravljanje i administraciju projekta " Jačanje sustava upravljanja i kontrole invazivnih stranih vrsta " , Usluge izrade nadogradnje vizualnog identiteta za Prioritetno područje 6 Strategije EU za dunavsku regiju, " Usluge održavanja za, 2024. godinu i uvodenja novih funkcionalnosti u Web - aplikaciju ,,Evidencija Steta od Zivotinja, strogo za5tiienih vrsta " , Usluga izrade stručne podloge za izvješće o projekcijama emisija u zrak sukladno LRTAP i NECD 2025. , Usluga izrade stručne podloge za izvješće o prostornoj raspodjeli emisija u zrak i LCP sukladno LRTAP i NECD, Usluga izrade stručne podloge za izvješće o emisijama u zrak sukladno LRTAP i NECD 2025. , Izrada Inventara emisija i ponora stakleničkih plinova RH ( NID 2025 - 2027 ) , Izrada modela za obradu ulaznih podataka o F plinovima za potrebe Inventara emisija stakleničkih plinova, Nadogradnja informacijskog sustava klimatskih promjena ( ISKP ) uslijed izmjena Uredbe o F - plinovima, Usluga vanjskih stručnjaka iz područja EU ETS - a ( industrija nafte, cementare, metalna industrija, industrija vapnai i sl. ) - Tehnička i stručna pomoć pri pregledu Planova za klimatsku neutralnost i Planova za metodologiju praćenja za industrijska postrojenja, Usluga vanjskih stručnjaka za obavljanje poslova iz područja klimatskih promjena, Računalne usluge – Održavanje ISZZ Informacijski sustav zaštite zraka u 2024. godini, Računalne usluge – Održavanje ISSP Informacijski sustav za sektorske pritiske u 2024. godini, Računalne usluge – Održavanje e - ONTO Očevidnika o nastanku i tijeku otpada u 2024. godini, Računalne usluge – Održavanje SUMP Sustav za upravljanje matičnim podacima u 2024. godini, Računalne usluge – Održavanje ELOO Evidencija lokacija odbačenog otpada 2024. godini, Računalne usluge – Održavanje OGO Očevidnik o gospodarenju otpadom u 2024. godini, Stalna internet veza, Obnova licenci antivirusnog softvera, backup softvera i email arhiviranja, Obnova postojećeg Symantec ATP sustava, Usluge održavanja i najma telefonskih uređaja i telefonske centrale, Usluga održavanja IT infrastrukturnog i aplikativnog sustava, Uspostava sustava za pohranu, validaciju i kontrolu kvalitete programskog koda, " Tehnička pomoć za pripremu projekta za programsko razdoblje 2021. - 2027. , Izrada projektne dokumentacije vizualnog identiteta ISZO - a " , Prošireno održavanje IAS ( Invazivne strane vrste ) sustava , Migracija Informacijskog sustava klimatskih promjena, Prilagodba i migracija aplikacije Corine Land Cover ( CLC ) , Statističko istraživanje o otpadu - posebne kategorije otpada, Izrada dokumenta ,,Utvrđivanje sastava komunalnog otpada u Republici Hrvatskoj, Statističko istraživanje o otpadu od hrane iz kućanstava, Usluga razvoja Projekta - Okoliš i Zdravlje, Usluge najma dvorane i osiguranja prehrane i osvježenja na 24. Godišnjem seminaru čuvara prirode, Usluge najma dvorane i osiguranja prehrane i osvježenja na 18. Skupu stručnih službi, Usluga stručne verifikacije i ažuriranje podataka o vrstama , Usluga tehničke prilagodbe i usklađivanje podataka i prostornih podloga o vrstama , Zimsko prebrojavanje ptica močvarica , Usluga izrade studije izvodljivosti za potrebe projekta LIFE CONTRA AILANTHUS, Nabava drveća za potrebe projekta LIFE CONTRA Ailanthus, Usluge agencije za oglašavanje za potrebe projekta LIFE CONTRA Ailanthus, Nabava promotivnih materijala za potrebe projekta LIFE CONTRA Ailanthus, Usluga uklanjanja pajasena u sklopu projekta LIFE CONTRA Ailanthus, Usluga izvlačenja, usitnjavanja i odvoza drvne mase na poluotoku Pelješcu u sklopu projekta LIFE CONTRA Ailanthus, Informatička oprema i računalna periferija za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE, Stereo mikroskop za identifikaciju biljaka za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE, Nabava zračnog dron i 3 podvodna drona za prikupljanje podataka o barijerama za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE, Softverske licence za procjenu utjecaja barijera i određivanje prioriteta za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE, GIS licence, ekstenzija za prostorne podatke, geostatističku analizu i obradu slika za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE, Izrada komunikacijske strategije za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE, Izrada projektne web podstranice na već postojećoj stranici Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja ( https : / / www. haop. hr / ) za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE, Unos i validacija literaturnih podataka o speleološkim objektima u CroSpeleo informacijski sustav, Analiza Lidar podataka i izrada popisa potencijalnih speleoloških objekata na odabranom području, Održavanje i nadogradnja Georef aplikacije i CroSpeleo informacijskog sustava, Usluga prikupljanja znanstvenih podataka o utjecaju zagađivača na špiljsku faunu i stanište, Znanstvena analiza utjecaja klimatskih promjena na špiljsku faunu, Izrada promotivnih odjevnih materijala, Održavanje i nadogradnja web portala Crveni popis Hrvatske, Usluga prikupljanja podataka u okviru provedbe programa praćenja stanja očuvanosti vrsta i stanišnih tipova ( Biodiversa+ ) , Usluge snimanja područja iz zraka ( Biodiversa+ ) , Nabava tri AMI klopke za kukce ( Biodiversa+ ) , Nabava opreme za snimanje glasanja ptica ( Biodiversa+ ) , Nabava i ugradnju novog klima uređaja u server sobu, Adaptacija ENVI i BIO webGIS portala Zavoda, Priprema i tisak brošura ( 3 komada ) , Produkcija promotivnog videa, Organizacija Završne konferencije projekta LIFE, Prijevod dokumentacije, Završno revizijsko izvješće projekta, Usluge stručnjaka za podršku u provedbi programa sufinanciranih iz fondova EU u okviru nadležnosti PT 1, Usluge smještaja na službenim putovanjima, Usluge prijevoza na službenim putovanjima, Usluge davanja podataka ( Fininfo, Poslovna HR,i sl. ) za potrebe PT 1 provjere PKK , Održavanje IT sustava i razvoj novih funkcionalnosti za sustav za upravljanje portfeljem projekata, dokumentacijom i izvještavanjem, Nabava dizajna, lekture, pripreme za tisak i tiska za tri brošure o Programu LI, Potrošni materijal, Izrada projektne dokumentacije za unaprjeđenje informacijskih sustava zaštite okoliša i prirode
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija