Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Usluga održavanja sustava za informatičku potporu procesima nabave; Usluga najma licenci sigurnosne infrastrukture Ministarstva zaštite okoliša i zelene tranzicije; Usluga najma pr...
Plan nabave za 2024. godinu - Toneri i tinte; Opskrba električnom energijom; Gorivo; Računala i računalna oprema; Opskrba prirodnim plinom; Uredski materijal; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Usluga održavanja sustava za informatičku potporu procesima nabave; Usluga najma licenci sigurnosne infrastrukture Ministarstva zaštite okoliša i zelene tranzicije; Usluga najma printera; Praćenje , objava i analiza medija; Usluga tiska; Usluga godišnjeg najma osobnih automobila; Uredska oprema i namještaj; Usluge zaštite na radu; Održavanje i nadogradnja sustava Egop; Oglasi u Narodnim novinama; Organizacija info dana Inovacijskog fonda uz sudjelovanje EK i CINEA ( catering , videoprijenos , zakup dvorana i dr ) ; Nabava promidžbenih materijala za Modernizacijski fond; Nabava promidžbenih materijala za Inovacijski fond; Prijevod službenih uputa Europske komisije uslijed izmjena zakonodavstva u području EU sustava trgovanja emisijama stakleničkih plinova; Priprema stručnog teksta brošura vezano za nove EU propise o flouriranim plinovima i tvarima koje oštećuju ozonski sloj; Tisak brošura vezano za nove EU propise o flouriranim plinovima i tvarima koje oštećuju ozonski sloj; Usluga analize zaprimljenih podataka za izračun dodjele emisijskih jedinica obveznicima EU sustava trgovanja emisijama stakleničkih plinova za razdoblje od 2026. - 2030.; ETS 2 Organizacija radionica o uvođenju isporučitelja goriva u novi EU sustav trgovanja emisijama stakleničkih plinova ( catering , videoprijenos , zakup dvorana i dr. ) ; ETS pomorstvo Organizacija radionica o uvođenju pomorskog sektora u EU sustav trgovanja emisijama stakleničkih plinova ( catering , videoprijenos , zakup dvorana ) ; Usluga izrade Prvog dvogodišnjeg izvješće o transparentnosti prema Pariškom sporazumu i sudjelovanje u reviziji UNFCCC; Nabava usluge izrade promo materijala , unaprjeđenje web stranice projekta LIFE CROLIS; LIFE CROLIS , putni troškovi i troškovi smještaja za sudjelovanje stručnjaka na domaćim i međunarodnim skupovima ( EU ) te radionicama vezanima uz praćenje zemljišta , LU / LC i program Copernicus; LIFE CROLIS , usluge financijskog audita; Analiza provedbe Odluke Vlade Republike Hrvatske o zelenoj javnoj nabavi i uštede emisija stakleničkih plinova; Održavanje i nadogradnja internetskih stranica i hosting ( www. zelenanabava. hr , http : / / prilagodba - klimi. hr / ) ; Usluge promicanja zelene javne nabave; Radionice o zelenoj javnoj nabavi; Uzorkovanje i analiza brodskih goriva u 2025.; Organizacija više radionica za podizanje svijesti šire javnosti , informiranje i edukaciju o postojanim organskim onečišćujućim tvarima u RH; Organizacija više radionica za osvješćivanje javnosti i edukaciju o svjetlosnom onečišćenju; Izrada stručnih podloga - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom; Izrada akcijskog plana za pojedine vrste otpada - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom; Izrada informatičke podrške za praćenje provedbe Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom; Prijevodi - provedba Plana gospodarenja otpadom RH za razdoblje 2023 - 2028 i Zakona o gospodarenju otpadom; lzrada analize o uvođenju naknade za odlaganje otpada; Usluge održavanja WebPortala i WebShopa „ Parkovi Hrvatske “ ; Usluga izrade geodetskih podloga za proglašavanje zaštićenih područja od državnog značaja; Izrada promotivnih materijala " Parkovi Hrvatske " ; Usluge izrade nadogradnje vizualnog identiteta za Prioritetno područje 6 Strategije EU za dunavsku regiju; Usluge održavanja za 2024. godinu i uvodenja novih funkcionalnosti u Web - aplikaciju , , Evidencija Steta od Zivotinja strogo za5tiienih vrsta; Usluga izrade stručne podloge za izvješće o emisijama u zrak sukladno LRTAP i NECD 2025.; Izrada Inventara emisija i ponora stakleničkih plinova RH ( NID 2025 - 2027 ) ; Usluga vanjskih stručnjaka iz područja EU ETS - a ( industrija nafte , cementare , metalna industrija , industrija vapnai i sl. ) - Tehnička i stručna pomoć pri pregledu Planova za klimatsku neutralnost i Planova za metodologiju praćenja za industrijska postrojenja; Računalne usluge – Održavanje ISZZ Informacijski sustav zaštite zraka u 2024. godini; Računalne usluge – Održavanje ISSP Informacijski sustav za sektorske pritiske u 2024. godini; Računalne usluge – Održavanje e - ONTO Očevidnika o nastanku i tijeku otpada u 2024. godini; Računalne usluge – Održavanje SUMP Sustav za upravljanje matičnim podacima u 2024. godini; Računalne usluge – Održavanje ELOO Evidencija lokacija odbačenog otpada 2024. godini; Računalne usluge – Održavanje OGO Očevidnik o gospodarenju otpadom u 2024. godini; Stalna internet veza; Obnova licenci antivirusnog softvera , backup softvera i email arhiviranja; Obnova postojećeg Symantec ATP sustava; Usluge održavanja i najma telefonskih uređaja i telefonske centrale; Usluga održavanja IT infrastrukturnog i aplikativnog sustava; Uspostava sustava za pohranu , validaciju i kontrolu kvalitete programskog koda; Prošireno održavanje IAS ( Invazivne strane vrste ) sustava; Migracija Informacijskog sustava klimatskih promjena; Statističko istraživanje o otpadu - posebne kategorije otpada; Izrada dokumenta , , Utvrđivanje sastava komunalnog otpada u Republici Hrvatskoj; Statističko istraživanje o otpadu od hrane iz kućanstava; Usluge najma dvorane i osiguranja prehrane i osvježenja na 24. Godišnjem seminaru čuvara prirode; Usluge najma dvorane i osiguranja prehrane i osvježenja na 18. Skupu stručnih službi; Usluga stručne verifikacije i ažuriranje podataka o vrstama; Usluga tehničke prilagodbe i usklađivanje podataka i prostornih podloga o vrstama; Usluga prebrojavanje ptica močvarica; Usluga izrade studije izvodljivosti za potrebe projekta LIFE CONTRA AILANTHUS; Usluge agencije za oglašavanje za potrebe projekta LIFE CONTRA Ailanthus; Usluga uklanjanja pajasena u sklopu projekta LIFE CONTRA Ailanthus; Informatička oprema i računalna periferija za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE; Nabava zračnog dron i 3 podvodna drona za prikupljanje podataka o barijerama za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE; Izrada komunikacijske strategije za potrebe projekta IMPROVE RIVER LIFE; Održavanje i nadogradnja Georef aplikacije i CroSpeleo informacijskog sustava; Izrada promotivnih odjevnih materijala; Održavanje i nadogradnja web portala Crveni popis Hrvatske; Usluga prikupljanja podataka u okviru provedbe programa praćenja stanja očuvanosti vrsta i stanišnih tipova ( Biodiversa + ) ; Usluge snimanja područja iz zraka ( Biodiversa + ) ; Nabava tri AMI klopke za kukce ( Biodiversa + ) ; Nabava opreme za snimanje glasanja ptica ( Biodiversa + ) ; Nabava i ugradnju novog klima uređaja u server sobu; Adaptacija ENVI i BIO webGIS portala Zavoda; Priprema i tisak brošura ( 3 komada ) ; Produkcija promotivnog videa; Organizacija Završne konferencije projekta LIFE; Prijevod dokumentacije; Završno revizijsko izvješće projekta; Usluge smještaja na službenim putovanjima; Usluge prijevoza na službenim putovanjima; Usluge davanja podataka ( Fininfo , Poslovna HR , i sl. ) za potrebe PT 1 provjere PKK; Nabava dizajna , lekture , pripreme za tisak i tiska za tri brošure o Programu LI; Potrošni materijal; Izrada projektne dokumentacije za unaprjeđenje informacijskih sustava zaštite okoliša i prirode; Pneumatici za motorna vozila s uslugama zamjene , čuvanja i zbrinjavanja; Održavanje sustava Egop; Usluga najma i održavanja licenci winGPS; Održavanje sustava Ensolva; Najam vozila; Abby licence; Obnova Symantec Endpoint Protection security licenci; Nadogradnja sustava Ensolva prema zahtjevima - migracija podataka; Organizacija putovanja i smještaja na Konferenciji o klimatskim promjenama COP 29; Usluga izrade stručne podloge za potrebe izvješćivanja o projekcijama emisija onečišćujućih tvari u zraku sukladno zahtjevima NEC Direktive za 2025. godinu te na uslugu izrade stručne podloge za potrebe izvješćivanja o emisijama iz velikih točkastih izvora i prostornoj raspodjeli emisija onečišćujućih tvari u zrak sukladno zahtjevima LRTAP konvencije i NEC Direktive za 2025. godinu; Nadogradnja i modernizacija Nacionalne informatičke platforme o prilagodbi klimatskim promjenama; Servis službenih vozila; Nabava usluga i opreme u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži; Putovanje i smještaj na Konferenciju stranaka Konvencije o biološkoj raznolikosti ( COP 16 ) ; Izmjene metapodatkovnog profila i migracija metapodatkovnih zapisa na katalogu metapodataka GeoNetwork; Usluge najma dvorane i osiguranje prehrane i osvježenja za predstavljanje BioAtlasa i Karti osjetljivosti; Povratak na održavanje postojećih i nabava novih ESRI ArcGis licenci;