Feedback
I.D.: 91971414

Plan nabave za 2024. godinu - PRIMORSKO - GORANSKA ŽUPANIJA

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
18.01.24
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Primorsko-goranska županija
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Nabava usluge najma multimedisjke opreme, Nabava računalnih usluga održavanja aplikativnih rješenja za potrebe ŽS PGŽ, Nabava usluge izrade županijskog magazina " Zeleno i plavo " , 3 grupe, Nabava usluge tiska Sportskog godišnjaka, Nabava hotelskih i kongresnih usluga za susret župana sa čelnicima JLS, Nabava ugostiteljskih usluga prilikom obilježavanja Dana Županije, Nabava računalnih usluga ...
Plan nabave za 2024. godinu - Nabava usluge najma multimedisjke opreme, Nabava računalnih usluga održavanja aplikativnih rješenja za potrebe ŽS PGŽ, Nabava usluge izrade županijskog magazina " Zeleno i plavo " , 3 grupe, Nabava usluge tiska Sportskog godišnjaka, Nabava hotelskih i kongresnih usluga za susret župana sa čelnicima JLS, Nabava ugostiteljskih usluga prilikom obilježavanja Dana Županije, Nabava računalnih usluga za uspostavljanje elektroničkog glasanja na sjednicama ŽS PGŽ, Nabava usluge objave čestitki, oglasa i posebnih priloga na talijanskom jeziku za 2024. godinu, Zajednička nabava traktorske kosilice za potrebe CDŠ u OŠ F. K. Frankopan Brod na Kupi, Zajednička nabava radova na uređenju školske zgrade za potrebe CDŠ OŠ F. Krsto Frankopan Brod na Kupi, Zajednička nabava radova na vanjskom školskom igralištu za potrebe CDŠ OŠ F. Krsto Frankopan Brod na Kupi, Zajednička nabava opreme za potrebe CDŠ OŠ Fran Krsto Frankopan Brod na Kupi, 5 grupa, Zajednička nabava usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na uređenju školske zgrade, vanjskog školskog igrališta i opremanjem za potrebe CDŠ OŠ F. Krsto Frankopan Brod na Kupi, Nabava radova na rekonstrukciji i dogradnji OŠ Omišalj - Područne škole Dobrinj s opremanjem, Nabava usluge stručnog nadzora nad radovima na rekonstrukciji i dogradnji OŠ Omišalj - Područne škole Dobrinj s opremanjem, Nabava usluge izrade izvedbenog projekta s troškovnikom radova rekonstrukcije i dogradnje OŠ Omišalj - Područne škole Dobrinj s opremanjem, Zajednička nabava kombi vozila za prijevoz učenika osnovnih škola, 2 grupe, Nabava usluge obnove licenci Unipaas RIA - godišnja pretplata, Nabava komponenti za proširenje poslužitelja, Nabava sustava za pohranu podataka, Nabava programske opreme za Windows poslužitelje, Nabava usluge održavanja sustava za transparentnost proračuna, Nabava tonera i tinti za pisače i fotokopirne uređaje, Nabava pisača, Nabava usluge najma i upravljanja ispisom, Nabava usluge digitalizacije dokumenata matične knjige umrlih, Nabava preklopnika , Nabava usluge zakupa prava na nove verzije programa za izradu automatskih kopija virtualnih poslužitelja, Nabava audio video opreme za dvorane za sastanke, Nabava usluge produženog jamstva za HPE 3PAR, Nabava uređaja za neprekidno napajanje poslužitelja, Nabava javne govorne usluge u fiksnoj telefoniji, pristupa Internetu i usluge prijenosa podataka, Nabava omota za potrebe službenih obrazaca, Nabava usluge preuzimanja, pohrane i zaštite arhivskog gradiva - mjesto rada Krk, Nabava usluge kontrole opasnih podvodnih olupina u županiji s opisom stanja, Nabava usluge izrade dokumenata potrebnih za davanje koncesija na pomorskom dobru, Nabava usluge izrade dokumentacije prijedloga granica pomorskog dobra iz Godišnjeg plana upravljanja pomorskim dobrom za 2024. godinu, Nabava usluge izrade geodetskih elaborata utvrđenih granica pomorskog dobra , Nabava usluga promicanja prometne kulture - Časopis Žmigavac, Zajednička nabava usluge prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na županijskoj liniji Crikvenica - Šilo - Crikvenica, Zajednička nabava usluge prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na županijskoj liniji Baška - Lopar - Baška , Zajednička nabava usluge prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na međužupanijskoj liniji Rab - Lun - Rab, Nabava konzultantskih usluga za izradu natječajne dokumentacije u postupku javne nabave za obavljanje županijskog linijskog prijevoza putnika , Zajednička nabava usluge obavljanja županijskog linijskog prijevoza putnika, Nabava usluge ažuriranja i dopuna postojećeg računalnog programa za vođenje baze podataka o sigurnosti prometa na javnim cestama PGŽ , Nabava građevinskih radova za uređenje sanitarnog čvora za osobe s invaliditetom i smanjenom pokretljivosti u objektu za preradu voća, Nabava usluge izrade izvedbenog projekta unutrašnjeg uređenja i postava Hrvatske vinske kuće - II. faza, Nabava usluge izrade elaborata analize tržišta za mikro i male poduzetnike iz sektora drvne industrije sa područja PGŽ - a, Nabava usluge stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu nad građenjem zgrade Zavoda za hitnu medicinu PGŽ u sklopu Zdravstvenog centra Rujevica Zapad, Nabava usluge vođenja projekta građenja zgrade Zavoda za hitnu medicinu PGŽ u sklopu Zdravstvenog centra Rujevica Zapad, Nabava usluge projektantskog nadzora nad građenjem zgrade Zavoda za hitnu medicinu PGŽ u sklopu Zdravstvenog centra Rujevica Zapad, Nabava usluge izrade idejnog, glavnog i izvedbenog projekta zgrade Doma zdravlja PGŽ u sklopu Zdravstvenog centra Rujevica Istok , Nabava radova na građenju zgrade Zavoda za hitnu medicinu PGŽ u sklopu Zdravstvenog centra Rujevica Zapad, Nabava usluge pregleda poslovnih prostora vezanih uz Zaštitu na radu i zaštitu od požara, Nabava usluge pregleda sustava zaštite od požara u poslovnim zgradama Županije, Nabava usluge kemijskog čišćenja i dezinfekcije ventilacijskih sustava u poslovnim zgradama Županije, Nabava usluge pranja staklene fasade i fotonaponskih ćelija zgrade Slogin kula 2, Nabava usluge provođenja obveznih dezinsekcijskih i deratizacijskih mjera u prostorima Županije, Nabava autoguma i vulkanizerskih usluga za službena vozila, Nabava usluge izrade službenih natpisnih ploča, Nabava radova na uređenju Matičnog ureda Bakar, Nabava arhivskih mapa, Nabava službenih vozila za potrebe Primorsko - goranske županije, 3 grupe, Zajednička javna nabava za uslugu osiguranja, 2 grupe, Nabava usluge skupljanja, odvoza i zbrinjavanja otpada i arhivske građe, Zajednička javna nabava električne energije, Nabava usluge izrade strateške studije za IV Izmjene i dopune Prostornog plana uređenja PGŽ, Nabava usluge izrade projektne dokumentacije za izgradnju školskog broda Pomorske škole Bakar, Nabava defibrilatora za osnovne i srednje škole kojima je PGŽ osnivač, Nabava radova na unutrašnjem uređenju prostora ustanova školstva kojima je PGŽ osnivač, 5 grupa, Nabava radova na izmjeni dijela vanjske stolarije u ustanovama školstva kojima je PGŽ osnivač, 8 grupa, Nabava radova na sanaciji zidova u ustanovama školstva kojima je PGŽ osnivač, 2 grupe, Nabava radova na sanaciji kotlovnica i sustava centralnog grijanja u ustanovama školstva kojima je PGŽ osnivač, 3 grupe, Nabava radova na sanaciji ravnog krova Prirodoslovne i grafičke škole u Rijeci, Nabava radova na sanaciji fasade Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo, Rijeka, Nabava radova na sanaciji podova u ustanovama školstva kojima je PGŽ osnivač, 2 grupe , Nabava radova na sanaciji elektroinstalaciju u ustanovama školstva kojima je PGŽ osnivač, 3 grupe, Nabava radova na sanaciji sanitarnih čvorova u ustanovama školstva kojima je PGŽ osnivač, 5 grupa, Nabava radova na sanaciji solarnog sustava u Učeničkom domu Podmurvice, Nabava radova na sanaciji prostora za klasični balet i suvremeni ples u Prvoj sušačkoj hrvatskoj gimnaziji u Rijeci, Nabava radova na sanaciji spremnika goriva i instalaciji prateće opreme u OŠ Bakar, Nabava usluge stručnog nadzora nad izvođenjem građevinskih radova na investicijskom održavanju ustanova školstva kojima je PGŽ osnivač, Nabava radova na sanaciji krovišta Građevinske tehničke škole u Rijeci, Nabava usluge izrade izvedbenog projekta i troškovnika radova za izgradnju školske sportske dvorane Željezničke tehničke škole Moravice, Nabava usluga grafičke pripreme i izrade priznanja, zahvalnica i pohvalnica za školska natjecanja, Nabava usluge izrade aplikacije za praćenje Plana upravljanja pomorskim dobrom, Nabava usluge izrade arhitektonsko - urbanističkog stanja centra naselja Begovo Razdolje, Nabava usluge izrade izmjene arhitektonsko - urbanističkog rješenja Doma zdravlja PGŽ u sklopu Zdravstvenog centra Rujevica Istok, Nabava usluge organizacije kulturnih manifestacija u sklopu Kulturno - turističke rute Putovima Frankopana, 2 grupe, Nabava usluge najma opreme za događanja u sklopu Kulturno - turističke rute Putovima Frankopana, Nabava usluge zakupa poslovnog prostora za potrebe skladištenja materijala i opreme u sklopu Kulturno - turističke rute Putovima Frankopana , Nabava WEB aplikacije za prijavu i ocjenjivanje javnih poziva koje raspisuje Primorsko - goranska županija, Nabava usluge izrade novogodišnjeg promidžbenog materijala, Nabava usluge ažuriranja i razvoja mrežnih stranica PGŽ , Nabava usluge grafičkog uređivanja i pripremu, lekture i korekture za Mandatno izvješće 2021. - 2025. , Nabava usluge tranzicije winGPS instalacije na model pripremljen za uspostavu pune riznice proračuna Županije - Faza I, Nabava službene odjeće za službenike i namještenike Upravnog odjela, Nabava računalne opreme za upravna tijela, Nabava javne govorne usluge u fiksnoj telefoniji, pristupa Internetu i usluge prijenosa podataka, Nabava usluge indeksiranja naknada za koncesije na pomorskom dobru u Primorsko - goranskoj županiji, Nabava usluge indeksiranja naknada za koncesije na pomorskom dobru u Primorsko - goranskoj županiji, Zajednička nabava usluge prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na županijskoj liniji Crikvenica - Šilo - Crikvenica, Nabava usluge izrade studije o ocjeni prihvatljivosti zahvata za ekološku mrežu za sustav navodnjanjavanja polja Malinska - Dubašnica, Nabava usluge izrade elaborata o izradi optimalnih rješenja korištenja vode na poljoprivrednim gospodarstvima, Nabava selektivnih zamki za lov alohtone divljači, Nabava usluge vođenja Projekta CYROS, Nabava usluge upravljanja EU projektom CENTINOSS, Nabava usluge provedbe komunikacijskih i promotivnih aktivnosti u okviru EU projekta CENTINOSS, Nabava usluga provedbe edukacija za potrebe EU projekta CENTINOSS, 4 grupe, Nabava opreme za potrebe opremanja Centra za socijalne inovacije u okviru EU projekta CENTINOSS, 3 grupe, Nabava usluge organizacije manifestacije " Godina na pladnju " u sklopu Kulturno - turističke rute Putovima Frankopana, Nabava savjetničkih usluga na pripremi kantidature Primorsko - goranske županije za naslov Europske regije sporta u 2026. , Nabava usluge oblikovanja i tiska materijala za kandidaturu Primorsko - goranske županije za naslov Europske regije sporta u 2026. , Nabava usluge skupljanja, odvoza i zbrinjavanja otpada i arhivske građe, Nabava radova uređenja sanitarnog čvora zgrade Adamićeva 10, Nabava radova na uređenju i sanaciji pročelja zapadnog dijela zgrade Adamićeva 10, Nabava radova uređenja i izmjene, 3 grupe, Nabava radova sanacije elektroinstalacija prostora na lokaciji Vodovodna 20, Nabava radova sanacije stepeništa zgrade za potrebe okončanja postupka legalizacije Doma zdravlja Mali Lošinj, Nabava usluge izrade glavnog projekta dizala zgrade Riva 10, Nabava usluge izrade projekta uređenja 4. kata zgrade Riva 10, Nabava usluge izrade procjembenih elaborata nekretnina na području Primorsko - goranske županije, Nabava uredskog namještaja za potrebe opremanja uredskih prostora, Nabava radova na uređenju županijskog arhiva u Čabru, Nabava usluge nadzora nad radovima na uređenju županijskog arhiva u Čabru, Nabava usluge čuvanja uredskog prostora i osoba Primorsko - goranske županije, Nabava geodetskih usluga označavanja granica nekretnina u vlasništvu RH, Nabava usluge čuvanja uredskog prostora i osoba Primorsko - goranske županije, Nabava usluge izobrazbe i podrške u radu u sklopu uspostave modela pune riznice proračuna Županije, Nabava poklon kartica za službenike - dar u naravi, Nabava pretplate na internetskom portalu - pregledavanje propisa i sudske prakse za 2025. godinu, Nabava usluge izrade procjene utjecaja na okoliš Plana gospodarenja otpadom PGŽ, Nabava usluge izrade projekta integracije poslovno - informacijskog sustava Županije i poslovno - informacijskih sustava zdravstvenih ustanova u sklopu uspostave punog modela riznice Županije, Nabava radova na unutrašnjem uređenju Graditeljske škole za industriju i obrt Rijeka, Nabava usluga nadzora i vođenja projekta izgradnje OŠ M. Brozović Kastav - PŠ Rešetari s opremanjem, 3 grupe, Nabava radova na izgradnji Osnovne škole Milan Brozović Kastav - Područne škole Rešetari, 2 grupe , Nabava usluge izrade glavnog projekta s ishođenjem građevinske dozvole za izgradnju školske sportske dvorane Osnovne škole Jurja Klovića Tribalj, Zajednička nabava radova na uređenju školske zgrade za potrebe CDŠ OŠ Fran Krsto Frankopan Brod na Kupi, Nabava zaštićenih obrazaca za potrebe Županije, Nabava usluge sređivanja arhivskog gradiva - Mali Lošinj, Nabava certifikata za kvalificirani elektronički potpis i pristup aplikacijama s obnovom, Nabava usluge održavanja aplikacijskog sustava winGPS za proračunsko računovodstvo i upravljanje financijama i ovjera faktura, Nabava usluge održavanja fotokopirnih uređaja Županije, Nabava usluge obnove licenci uniPaaS RIA - godišnja pretplata, Nabava usluge održavanja bežične linijske infrastrukture, Nabava usluge produljenog jamstva za IP telekomunikacijski sustav, Nabava usluge održavanja UrPos aplikacije, Nabava usluge održavanja poslovnih aplikacija Županije, Nabava usluge održavanja telekomunikacijske infrastrukture Županije, Nabava materijala i dijelova za tekuće i investicijsko održavanje informatičke opreme, Nabava računalne usluge održavanja aplikacijskog sustava za upravljanje nekretninama, Nabava usluge održavanja sustava za transparentnost proračuna, Nabava usluge izrade web programske aplikacije u svrhu ostvarivanja prava na besplatni javni otočni cestovni prijevoz na području Primorsko - goranske županije, Nabava pružanja usluge besplatnog javnog otočnog cestovnog prijevoza putnika na području Primorsko - goranske županije, Nabava usluge izrade dokumenata potrebnih za davanje koncesija na pomorskom dobru, 4 grupe, Nabava usluge izrade studije o utvrđivanju novih županijskih linija u obalnom pomorskom prometu, Nabava usluge izrade geodetskih elaborata utvrđenih granica pomorskog dobra , Nabava usluge ažuriranja i dopune postojeće GIS baze pomorskog dobra, aplikacija za evidenciju granica i koncesija na pomorskom dobru i Web GIS platforma za 2025. godinu , Nabava usluga konfiguriranja postojećeg računalnog programa u bazi podataka sigurnosti prometa na javnim cestama PGŽ , Nabava usluge nadogradnje aplikacije za praćenje Plana upravljanja pomorskim dobrom, Nabava usluge analize stanja i izrada mjera razvoja poduzetništva na otočnom području PGŽ, Nabava usluge prijave projekta Mala Barka Green, Nabava usluge analize i obrade podataka te izrade Socijalnog plana Primorsko - goranske županije, Nabava usluge izrade promotivnih kišobrana u sklopu Kulturno - turističke rute Putovima Frankopana, Nabava radova na uređenju i sanaciji pročelja zapadnog dijela zgrade Adamićeva 10, Nabava radnih stolova za potrebe Županijske skupštine, Nabava usluge procjene vrijednosti zgrade Riva 10, Nabava jednostavnih ugostiteljskih usluga, Nabava usluge tiska mehanografskih omotnica, Nabava sanitarnog potrošnog materijala, Nabava usluga hortikulturalnog uređenja poslovnih prostora, Nabava materijala i dijelova za održavanje službenih vozila, Nabava usluge tehničkih pregleda službenih vozila, Nabava savjetodavnih usluga na području imovinsko - pravnih poslova, Nabava usluge preventivnih pregleda i održavanja sustava grijanja i hlađenja poslovnih prostora, Nabava usluge održavanja sustava praćenja potrošnje energenata i daljinskog upravljanja rada sustavima grijanja i hlađenja poslovnih prostora, Nabava usluge održavanja i popravaka u poslovnim prostorijama Županije, Nabava usluge geodetskog savjetovanja, Nabava službenog vozila, Nabava radova na uređenju županijskog arhiva u Čabru, Nabava radova izmjene ventilokonvektora šalter sale Riva 10, Nabava radova uređenja i izmjene, 3 grupe, Grupa 3. Radovi uređenja ugostiteljskog objekta na lokaciji Riva 10
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija