Feedback
I.D.: 93182081

Plan nabave za 2024. godinu - URIHO - Ustanova za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
12.02.24
Vrsta objave:
Plan nabave
 
 
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Papirna konfekcija za higijensku potrebu; Toneri; Papir za ispis i kopiranje te ostala papirna konfekcija; Uredski materijal - ostali uredski materijal; Pribor i sredstva za pranje , čišćenje i ostala sredstva za opću higijenu; Nabava vatrogasnih aparata; Usluga ispitivanja strojeva s povećanim opasnostima; Usluga raznih hitnih intervencija; Usluge popravka fotokopirnih uređaja; Usluge čišćenja...
Plan nabave za 2024. godinu - Papirna konfekcija za higijensku potrebu; Toneri; Papir za ispis i kopiranje te ostala papirna konfekcija; Uredski materijal - ostali uredski materijal; Pribor i sredstva za pranje , čišćenje i ostala sredstva za opću higijenu; Nabava vatrogasnih aparata; Usluga ispitivanja strojeva s povećanim opasnostima; Usluga raznih hitnih intervencija; Usluge popravka fotokopirnih uređaja; Usluge čišćenja; Usluga arhiviranja; Usluge revizije financijskih izvještaja za 2024. godinu; Usluge vještačenja i sl.; Savjetodavne usluge - Zaštita na radu; Usluge savjetovanja; Usluge pravnog savjetovanja i informiranja; Usluge popravaka i održavanja centralnoga grijanja; Usluge popravaka i održavanja plinskih naprava; Usluge popravaka i održavanja rashladnih skupina; Usluge popravaka i održavanja električnih instalacija; Usluge popravaka i održavanja strojeva; Usluga održavanja podiznih platformi; Certifikacija i recertifikacija sustava kvalitete ( ISO , HACCP ) ; Stručna usavršavanja zaposlenika Ustanove; Nabava usluge u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i usluge podatkovnog povezivanja – L3 IP VPN; Održavanje i popravak velikih središnjih računala - server; Usluge održavanja osobnih računala; Programski paketi - " TIMES INTEGRATOR ERP " - licence; Programski paketi ( licence ) - antivirusni , zaštita mreže i sl.; Podrška programskih paketa; Razna računalna oprema; Uređaj za pohranu podataka - back up server; Računala sa pripadajućom opremom; Optimizacija ispisa za potrebe Ustanove - Najam uređaja za ispis; Vodoinstalaterski i sanitarni radovi; Održavanje zelenih površina; Održavanje objekata Ustanove; Usluga popravaka i održavanja motornih vozila i pripadajuće opreme; Usluge tehničkog pregleda vozila; Stručni nadzor; Izrada projekta i nacrta , procjena troškova; Projektiranje i ishođenje suglasnosti uslijed izvođenja radova rekonstrukcije i dogradnje radne kuhinje i restorana - edukacijskog centra za osposobljavanje osoba s invaliditetom - Av. Dubrovnik 5 - Izrada izvedbenih projekata; Komunalni doprinosi i naknade - edukacijski centar za osposobljavanje OSI - Av. Dubrovnik 5; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova rekonstrukcije i dogradnje radne kuhinje i restorana - edukacijskog centra za osposobljavanje osoba s invaliditetom - Av. Dubrovnik 5; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova preuređenja radnih , sanitarnih i pratećih prostorija u objektima „ Ivančica “ i GAM; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova preuređenja radnih , sanitarnih i pratećih prostorija u objektu uprave Konfekcije; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova uređenja radnog prostora i poboljšanja radnih uvjeta poslovnog prostora PJ Konfekcija - odjel mjera i vezilja; Servis uređaja za peglanje - PJ Konfekcija; Servis reznog stroja za kompjutorsko krojenje - PJ Konfekcija; Rezervni dijelovi za strojeve - PJ Konfekcija; Redovno održavanje strojeva - PJ Tisak i Kartonaža; Rezervni dijelovi za strojeve - PJ Tisak i kartonaža; Redovno održavanje strojeva - PJ Kožna i Obuća; Nabava stroja - visoka stubna šivača mašina - PJ Kožna i obuća; Usluga programiranja i pozicioniranje slike na CNC stroju - PJ Kožna i Obuća; Zamjena podloge - tepiha za krojenje na CNC stroju - PJ Kožna i Obuća; Nabava godišnje licenece za CNC stroj - PJ Kožna i obuća; Potrošni materijal za strojeve - PJ Kožna I Obuća; Redovno održavanje strojeva - PJ GAM; Vanjske usluge dorade i prerade - PJ Gam; Izmjena protupožarnog alarmnog sustava u PJ Tisak i kartonaža; Unutarnje uređenje Prodavaonica P03 i P10; Nabava svjetlećih reklama za potrebe Prodavaonica Ustanove; Nabava radnih stolova za izradu kanalnih umetaka - PJ Rehabilitacija; Nabava zastora za radne prostorije - PJ Rehabilitacija; Nabava tende za potrebe Restorana Sunce - PJ Rehabilitacija; Opremanje restorana - čaše , podloge i sl.; Opremanje restorana - barski stolovi i stolice; Opskrba električnom energijom; Opskrba plinom; Gorivo i naftni derivati; Poštanske usluge; Usluge mobilne telefonije; Usluge osiguranja imovine , osoba i motornih vozila; Teretna vozila; Vozila specijalizirana za prijevoz osoba s invaliditetom; Auto gume i vulkanizerske usluge; Usluge financijskog savjetovanja; Usluga projektantskog nadzora i izrada tehničkih rješenja sanacije nosive konstrukcije - Uprava konfekcije; " Izvođenje radova rekonstrukcije i dogradnje radne kuhinje i restorana - edukacijskog centra za osposobljavanje osoba s invaliditetom za poslove pomoćni kuhar i konobar - Av. Dubrovnik 5 - II faza; Izvođenje radova na sustavu klimatizacija u poslovnim prostorima Ustanove; Panel zavjese za potrebe Ustanove;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija