Feedback
I.D.: 93182081

Plan nabave za 2024. godinu - URIHO - Ustanova za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
12.02.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
33760000 30125110 30197630 30190000 39830000 35111300 71631100 50800000 50313100 90910000 79995100 79212100 71319000 71317100 85312320 79140000 50720000 50531200 50730000 50711000 50530000 50750000 72330000 80520000 64200000 50312100 50322000 48000000 72000000 30236000 30230000 72514000 45330000 77310000 50114000 71631200 71247000 71242000 71322000 65000000 34320000 42700000 72211000 48100000 31000000 98300000 31625200 45000000 31523100 39100000 39515410 39522130 39315000 09310000 09123000 09000000 64110000 64212000 66510000 34144750 33193110 34351100 72221000 45454000 45331200 39515100 42991000 42300000 42990000 35125300 42991200 42717000 42716000 30232130 30231320 34913000 38652100 39112000 39130000 30122100 30122200 45100000 42710000 48730000 48517000 48219700 48322000 43700000 42962000 50112000 48150000 42716200 42715000 32321200 37453300 31518100
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2024. godinu - Papirna konfekcija za higijensku potrebu; Toneri; Papir za ispis i kopiranje te ostala papirna konfekcija; Uredski materijal - ostali uredski materijal; Pribor i sredstva za pranje , čišćenje i ostala sredstva za opću higijenu; Nabava i servis vatrogasnih aparata; Usluga ispitivanja strojeva s povećanim opasnostima; Usluga raznih hitnih intervencija; Usluge popravka fotokopirnih uređaja; Usluge...
Plan nabave za 2024. godinu - Papirna konfekcija za higijensku potrebu; Toneri; Papir za ispis i kopiranje te ostala papirna konfekcija; Uredski materijal - ostali uredski materijal; Pribor i sredstva za pranje , čišćenje i ostala sredstva za opću higijenu; Nabava i servis vatrogasnih aparata; Usluga ispitivanja strojeva s povećanim opasnostima; Usluga raznih hitnih intervencija; Usluge popravka fotokopirnih uređaja; Usluge čišćenja; Usluga arhiviranja; Usluge revizije financijskih izvještaja za 2024. godinu; Usluge vještačenja i sl.; Savjetodavne usluge - Zaštita na radu; Usluge savjetovanja; Usluge pravnog savjetovanja i informiranja; Usluge popravaka i održavanja centralnoga grijanja; Usluge popravaka i održavanja plinskih naprava; Usluge popravaka i održavanja rashladnih skupina; Usluge popravaka i održavanja električnih instalacija; Usluge popravaka i održavanja strojeva; Usluga održavanja podiznih platformi; Certifikacija i recertifikacija sustava kvalitete ( ISO , HACCP ) ; Stručna usavršavanja zaposlenika Ustanove; Nabava usluge u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i usluge podatkovnog povezivanja – L3 IP VPN; Održavanje i popravak velikih središnjih računala - server; Usluge održavanja osobnih računala; Programski paketi - " TIMES INTEGRATOR ERP " - licence; Programski paketi ( licence ) - antivirusni , zaštita mreže i sl.; Podrška programskih paketa; Razna računalna oprema; Uređaj za pohranu podataka - back up server; Računala sa pripadajućom opremom; Optimizacija ispisa za potrebe Ustanove - Najam uređaja za ispis; Vodoinstalaterski i sanitarni radovi; Održavanje zelenih površina; Održavanje objekata Ustanove; Usluga popravaka i održavanja teretnih vozila i pripadajuće opreme; Usluge tehničkog pregleda vozila; Stručni nadzor; Izrada projekta i nacrta , procjena troškova; Projektiranje i ishođenje suglasnosti uslijed izvođenja radova rekonstrukcije i dogradnje radne kuhinje i restorana - edukacijskog centra za osposobljavanje osoba s invaliditetom - Av. Dubrovnik 5 - Izrada izvedbenih projekata; Komunalni doprinosi i naknade - edukacijski centar za osposobljavanje OSI - Av. Dubrovnik 5; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova rekonstrukcije i dogradnje radne kuhinje i restorana - edukacijskog centra za osposobljavanje osoba s invaliditetom - Av. Dubrovnik 5; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova preuređenja radnih , sanitarnih i pratećih prostorija u objektima „ Ivančica “ i GAM; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova preuređenja radnih , sanitarnih i pratećih prostorija u objektu uprave Konfekcije; Stručni nadzor i koordinator II nad izvođenjem radova uređenja radnog prostora i poboljšanja radnih uvjeta poslovnog prostora PJ Konfekcija - odjel mjera i vezilja; Servis uređaja za peglanje - PJ Konfekcija; Servis reznog stroja za kompjutorsko krojenje - PJ Konfekcija; Rezervni dijelovi za strojeve - PJ Konfekcija; Redovno održavanje strojeva - PJ Tisak i Kartonaža; Rezervni dijelovi za strojeve - PJ Tisak i kartonaža; Redovno održavanje strojeva - PJ Kožna i Obuća; Nabava stroja - visoka stubna šivača mašina - PJ Kožna i obuća; Usluga programiranja i pozicioniranje slike na CNC stroju - PJ Kožna i Obuća; Zamjena podloge - tepiha za krojenje na CNC stroju - PJ Kožna i Obuća; Nabava godišnje licenece za CNC stroj - PJ Kožna i obuća; Potrošni materijal za strojeve - PJ Kožna I Obuća; Redovno održavanje strojeva - PJ GAM; Vanjske usluge dorade i prerade - PJ Gam; Izmjena protupožarnog alarmnog sustava u PJ Tisak i kartonaža; Uređenje Prodavaonica P03; Nabava svjetlećih reklama za potrebe Prodavaonica Ustanove; Nabava radnih stolova za izradu kanalnih umetaka - PJ Rehabilitacija; Nabava rolo zavjesa za radne prostore Ustanove; Nabava tende za potrebe Restorana Sunce - PJ Rehabilitacija; Opremanje restorana - čaše , podloge i sl.; Opremanje restorana - barski stolovi i stolice; Opskrba električnom energijom; Opskrba plinom; Gorivo i naftni derivati; Poštanske usluge; Usluge mobilne telefonije; Usluge osiguranja imovine , osoba i motornih vozila; Teretna vozila; Vozila specijalizirana za prijevoz osoba s invaliditetom; Auto gume i vulkanizerske usluge; Usluge financijskog savjetovanja; Usluga projektantskog nadzora i izrada tehničkih rješenja sanacije nosive konstrukcije - Uprava konfekcije; " Izvođenje radova rekonstrukcije i dogradnje radne kuhinje i restorana - edukacijskog centra za osposobljavanje osoba s invaliditetom za poslove pomoćni kuhar i konobar - Av. Dubrovnik 5 - II faza; Izvođenje radova na sustavu klimatizacija u poslovnim prostorima Ustanove; Panel zavjese za potrebe Ustanove; Poluautomatska linija za spiralni uvez; Peć za kermiku; Preša za đonove; Nabava i montaža sustava za videonadzor; Stroj za digitalni tisak; Stolovi za međufazno glačanje; Strojevi za pranje rublja; 3d printer i skener; Interaktivne ploče za potrebe Ustanove; Rezervni dijelovi za CNC stroj u PJ Kožna i obuća; Laserski projektor za CNC stroj u PJ Kožna i obuća; Nabava industrijskih stolica za potrebe proizvodnja Ustanove; Nabava uredskih radnih stolica za potrebe Ustanove; Sustavi za digitalni tisak za potrebe PJ Tisak i kartonaža; Pripremni pisač za potrebe PJ Tisak i kartonaža; Premještanje glavnog razvodnog ormara ( GRO ) na lokaciji Av. Dubrovnik 5 radi izgradnje Restorana; Stroj za termofiksiranje; Nabava sustava za kibernetičku sigurnost sukladno NIAS2 prilagodbi; M365 licence; Programske licence za server; Program za tisak - KODAK PREPS; Vakumska preša za izradu uložaka; Stroj za savijanje lukova i spirala; Stroj za tiskarske ploče; Usluga popravaka i održavanja osobnih vozila; Upravljački programski paket za potrebe PJ Tisak i kartonaža; Strojevi za sušenje rublja; Stroj za vezenje; Oprema za restoran; SSD disokvi za server; Dobava i ugradnja rasvjete na lokaciji Kajzerica;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija