Feedback
I.D.: 106867060

Plan nabave za 2025. godinu - GRAD DUBROVNIK

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
12.12.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
45400000 79713000 64110000 71319000 71355000 18100000 50110000 39130000 39717200 90910000 45442110 30200000 32250000 48000000 18530000 39225600 55300000 70130000 79952000 79800000 79931000 15860000 66512100 45233141 44100000 65000000 85200000 50232000 71631000 50200000 44212382 63724300 44212321 37535200 45233223 50230000 45262620 45442300 50800000 31500000 72000000 71241000 90711000 71410000 71800000 09310000 55524000 22112000 50000000 22111000 50750000 80530000 75200000 72211000 79341000 79342000 79822500 73200000 22312000 63516000 71242000 45112711 39160000 71247000 45223300 45213142 45454100 45453100 45000000 71541000 71248000 45236210 71220000 45454000 45200000 45212314 45233226 45332300 45262650
Mjesto isporuke:
Dubrovačko-neretvanska županija
Opis:
Plan nabave za 2025. godinu - Radovi na tekućem održavanju stanova; Usluga čuvanja imovine i osoba na adresi Pred Dvorom 1; Radovi na uređenju stana na adresi Iva Vojnovića 70; Poštanske usluge; Radovi na tekućem održavanju poslovnih prostora; Usluge vještačenja ( procjena vrijednosti nekretnina ) ; Geodetsko - katastarske usluge; Službena i radna zaštitna odjeća i obuća; Održavanje službenih vozila; Nabava namještaja; Naba...
Plan nabave za 2025. godinu - Radovi na tekućem održavanju stanova; Usluga čuvanja imovine i osoba na adresi Pred Dvorom 1; Radovi na uređenju stana na adresi Iva Vojnovića 70; Poštanske usluge; Radovi na tekućem održavanju poslovnih prostora; Usluge vještačenja ( procjena vrijednosti nekretnina ) ; Geodetsko - katastarske usluge; Službena i radna zaštitna odjeća i obuća; Održavanje službenih vozila; Nabava namještaja; Nabava klima uređaja; Redovno periodično čišćenje klima uređaja; Soboslikarski i ličilački radovi na uredskim prostorima; Radovi na održavanju uredskih prostora; Nabava informatičkog materijala; Nabava telefona i ostalih komunikacijskih uređaja; Nabava software za računala; Protokolarni pokloni za goste Grada; Pokloni za posjete udrugama , umirovljeničkim i dječjim domovima , ustanovama i vjerskim zajednicama; Vijenci i svijeće za potrebe protokola; Restoranske usluge za potrebe protokola; Ručak za braniteljske udruge ( za obljetnice u Trstenom , Osojniku i Mokošici i ostalo ) ; Usluge osvjetljenja i ozvučenja za protokolarna događanja; Usluge organizacije protokolarnih događanja; Tiskanje pozivnica i plakata za Festu sv. Vlaha; Tehnika u tvrđavi Revelin za Kandeloru 2. 2.; Večera za uzvanike na otvorenju Dubrovačkih ljetnih igara; Usluge cateringa za Festu sv. Vlaha ( Kandelora ) ; Ručak na dan Grada 3. 2.; Catering za otvaranje ljetnih igara; Kava i sokovi za kave kuhinju; Uređenje tvrđave Revelin za Kandeloru 2. 2.; Svečani ručak Kandelora 2. 2.; Domjenak za poslovne partnere; Božićni domjenak Grada Dubrovnika; Premije osiguranja ostale imovine - dječja igrališta; Izvanredno održavanje nerazvrstanih cesta i javnih prometnih površina; Nabava građevinskog materijala za potrebe GK i MO; Održavanje javnih satova; Redovno održavanje nerazvrstanih cesta i javnih prometnih površina; Zbrinjavanje nusproizvoda životinjskog porijekla; Označavanje ulica i trgova; Usluga održavanja semafora na području Grada Dubrovnika; Usluga stručno tehničkog nadzora asfaltiranja ulice Iva Vojnovića; Usluga održavanja LED markera i radarskih mjerača brzine na prometnicama Grada Dubrovnika; Uklanjanje protupravno postavljenih predmeta; Nabava plažne ograde i pripadajućeg materijala; Postavljenje i uklanjanje psiholoških brana; Održavanje fontana; Nabava čekaonica i nadstrešnica za autobusna stajališta; Nabava opreme za dječja igrališta i druga vježbališta na otvorenom; Asfaltiranje puta na Bosanci; Obnova dijela puta od Četušine u Brsečinama; Usluge održavanja čekaonica i nadstrešnica na autobusnim stajalištima Grada Dubrovnika; Saniranje potpornih zidova u Dubravici; Održavanje pločnika u povijesnoj jezgri Grada; Popravak dekorativnih elemenata blagdanske rasvjete; Nabava dekorativnih elemenata blagdanske rasvjete; Postavljanje , održavanje i uklanjanje standala za festu Sv. Vlaha 2026. godine; Usluge korištenja i održavanja informacijskog sustava RAO City za 2026. godinu; Izrada stručne analize ( analiza prostorno - planskih mogućnosti ) ; Izrada strateške procjene utjecaja na okoliš UPU - a Mali Zaton I; Transformacija prostornog plana; Izrada programa mjera sanacije izvorišta Ombla; Izrada programa mjera sanacije izvorišta Palata; Usluge čuvanja imovine i osoba; Nabava električne energije u osnovnim školama; Prehrana u osnovim školama; Ozvučenje manifestacija; Nabava obrazovnih materijala učenicima osnovih škola Grada Dubrovnika; Popravci i održavanje u objektu Privremenog prihvatilišta za socijalno ugrožene osobe; Nabava obveznih udžbenika učenicima osnovnih škola Grada Dubrovnik; Montaža , popravci i održavanje dizala za osobe s invaliditetom na plažama; Osposobljavanje njegovateljica - Senior servis; Usluge praćenja provođenja plana aktivnosti na projektu " Športske aktivnosti za osobe s inaviditetom Grada Dubrovnika " ; Najam i podrška informacijskog sustava prodaje i kontrole ulaznica u muzejske ustanove; Oglašavanje Dubrovnik Pass - a u turističkim publikacijama i tiskanim medijima; Online oglašavanje , izrada sadržaja i vođenje društvenih mreža za Dubrovnik Pass; Oglašavanje Dubrovnik Pass - a putem city light totema i led display - a; Usluga dizajna i grafičke pripreme raznih promotivnih i drugih sličnih materijala za Dubrovnik Pass; Usluga izrade i tiska raznih promotivnih materijala za Dubrovnik Pass; Usluga programske podrške i održavanja informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole Dubrovnik Pass - a; Izrada dugoročnog strateškog dokumenta za razvoj kulture Grada Dubrovnika; Pokloni za Nagrade Grada Dubrovnika; Usluga organizacije putovanja prilikom odlaska zaposlenika Odsjeka za ITU mehanizam Grada Dubrovnika na sastanke i edukacije; Uređenje parka Bogišić - izrada projektne dokumentacije; Uređenje parka Bogišić - izvođenje radova; Opremanje Centra za starije osobe Dubrovnik - Doma za starije i nemoćne; Uređenje parka Bogišić - stručni nadzor; Parkiralište Orsan - radovi; Park and Ride Osojnik - izvođenje radova; Uređenje peskarije u Šipanskoj luci - izrada projektne dokumentacije; Park and Ride Osojnik - stručni nadzor i koordinator II; Uređenje peskarije u Šipanskoj luci - izvođenje radova; Izvođenje radova energetske obnove Športske dvorane Gospino polje; Sanacija krova mjesnog doma Mravinjac - izrada projektne dokumentacije; Stručni nadzor nad izvođenjem radova energetske obnove Športske dvorane Gospino polje i usluge koordinatora zaštite na radu; Sanacija krova mjesnog doma Mravinjac - izvođenje radova; Sportska dvorana Orašac - izvođenje radova; Parkiralište Orsan - stručni nadzor; Sportska dvorana Orašac - stručni nadzor; Park and Ride Osojnik - voditelj projekta; Sportska dvorana Orašac - voditelj projekta; Park and Ride Osojnik - projektantski nadzor; Dječje igralište Ploče iza Grada - izvođenje radova , II. faza; GK Lapad - postavljanje česmi za pitku vodu - projektantske usluge; Izvođenje radova za uređenje javnog gradskog parka sa spomen obilježjem za djecu poginulu u Domovinskom ratu u Dubrovniku; Izgradnja parkinga iznad autobusne stanice u Zatonu Velikom - izvođenje radova; Park ispod platane na Pilama - izvođenje radova; Mjesno dom Ljubač - izgradnja krova - izvođenje radova; OŠ Marina Držića s posebnim programom - energetska obnova - izvođenje radova; Izrada projektno tehničke dokumentacije za rekonstrukciju ceste kroz Osojnik; Park Đorđić Mayneri - izvođenje radova; Projektantski nadzor nad izvođenjem radova energetske obnove Športske dvorane Gospino polje; Dječji vrtić Kono - izvođenje radova; Mjesno dom Ljubač - izgradnja krova - projektna dokumentacija; Spomen obilježje za djecu poginulu u Domovinskom ratu u Dubrovniku; Izrada projektno tehničke dokumentacije za sanaciju Mjesnog doma Mrčevo; Izvođenje građevinskih radova na sanaciji zgrade Mjesnog doma Mrčevo; Izrada projektno tehničke dokumentacije uređenje platoa uz lokvu Riđica; Izvođenje radova na uređenju platoa uz lokvu Riđica; Izrada projektno tehničke dokumentacije za uređenje učionice OŠ Lapad; Izvođenje građevinskih radova na sanaciji vodospreme u Kliševu; Sportska dvorana Orašac - projektantski nadzor; Dječje igralište Ploče iza Grada - stručni nadzor , II. faza; Uređenje prostorija doma mladeži u Orašcu - izvođenje radova; Uređenje zgrade mjesnog odbora Gromača - izvođenje radova; Dječji vrtić Kono - stručni nadzor radova i koordinator II; Izvođenje radova za komunalnu infrastrukturu na lokaciji k. č. 2806 / 1 k. o. Dubrovnik ( Zlatan Rajčević ) ; Radovi na spoju fekalne odvodnje - Društveni prostor Mirinovo; Park ispod platane na Pilama - stručni nadzor i koordinator II; Park ispod platane na Pilama - projektantski nadzor; OŠ Marina Držića s posebnim programom - energetska obnova - stručni nadzor I koordinator II; Park Đorđić Mayneri - projektantski nadzor; Park Đorđić Mayneri - stručni nadzor i koordinator II; Izrada kamene obloge na potpornim zidovima uz cestu Tamarić; Sportska dvorana Orašac - koordinator II ZNR; Dopuna izvedbenog projekta Centra za starije osobe;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija