Plan nabave za 2025. godinu - Izvođenje radova na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Energetska obnova zgrade - Graberje 33; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Izvođenje radova na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Nabava opreme za Varaždinsku kuću; Izrada projektne dokumentacije za rekons...
Plan nabave za 2025. godinu - Izvođenje radova na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Energetska obnova zgrade - Graberje 33; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Izvođenje radova na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Nabava opreme za Varaždinsku kuću; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju palače Sermage; Izgradnja skladišne hale za potrebe Grada; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izgradnji hale za potrebe Grada; Izvođenje radova na rekonstrukciji objekta Kulturni centar - Kućan gornji; Izrada projekte dokumentacije za dogradnju dječjeg vrtića u Gortanovoj; Izvođenje radova na dogradnji dječjeg vrtića u Gortanovoj; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na dogradnji dječjeg vrtića u Gortanovoj; Izrada projekte dokumentacije za dogradnju dječjeg vrtića u Dravskoj; Izvođenje radova na dogradnji dječjeg vrtića u Dravskoj; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na dogradnji dječjeg vrtića u Dravskoj; Izrada projekte dokumentacije za rekonstrukciju i dogradnju sportske dvorane u Graberju; Izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji sportske dvorane u Graberju; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji i dogradnji sportske dvorane u Graberju; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji i dogradnji sportske dvorane u Graberju; Izvođenje radova na rekonstrukciji nogometnog igrališta u Jalkovcu; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji nogometnog igrališta u Jalkovcu; Izrada projekta i izgradnja poligona za " Pumptrack " ; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Izvođenje radova na izgradnji sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Stručni nadzor i koordinacija zaštite na radu na izgradnji sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Izvođenje radova na rekonstrukciji atletske staze na stadionu " Sloboda " ; Radovi na rekonstrukciji i sanaciji objekta dječjeg odmarališta na Rabu; Izvođenje radova na uređenju nogometnog igrališta u Hrašćici; Izvođenje radova na Izgradnji nove ulice u Brezju - produžetak Sajmišne ulice s odvojcima ( Južno od Miškulinove; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju spoja Jalkovec na jugozapadnu obilaznicu D " ; Izvođenje radova na izgradnji ulice Ivane Brlić Mažuranić - II Faza; Izvođenje radova na izgradnji ulica u Hrašćici - Ul. Janka Peharde , Tomislava Lipljina , Miljenka Plantaka … ; Izvođenje radova na Izgradnji ulica u Hrašćici - Ulica F. Bučara i dijela P. Magdića , Ul. Andrije Štampara; Izvođenje radova na izgradnji odvojka ulice Braće Radić u Gojancu; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju nastavka Ulice A. Wieserta; Izvođenje radova na izgradnji nastavka ulice Grada Ravensburga; Izvođenje radova na denivelaciji prijelaza željezničke pruge - Supilova; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na denivelaciji prijelaza željezničke pruge - Supilova; Izvođenje radova na uređenju raskrižja NC GO 3 - 001 sa D - 35 ( raskrižje ul. B. Radića u Gojancu i D - 35 ) ; Izvođenje radova na izgradnji produžetka ulice Ivana Lalanguea; Izgradnja prometnog otoka za smirivanje prometa u Hallerovoj aleji; Izvođenje radova na izgradnji nogostupa i biciklističke staze u Sajmišnoj ul. ( od Ul. I. Mažuranića do Ul. T. Miškulina ) ; Izvođenje radova na izgradnji odvojka Dravske ulice; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju raskrižja Zagrebačke i Gospodarske ulice - rotor; Izvođenje radova na rekonstrukciji raskrižja Anina - Prešernova - rotor; Izvođenje radova na rekonstrukciji Kućanske ulice u Kućan Marofu; Izrada projektne dokumentacije za uređenje Hallerocve aleje - Shared space; Radovi na uređenju biciklističko pješačke staze uz rijeku Plitvicu; Nabava i postava opreme za biciklističko pješačku stazu uz rijeku Plitvicu; Opskrba električnom energijom; Rekonstrukcija javne rasvjete - ulica Vladimira - Nazora; Izgradnja javne rasvjete - Zagrebačka ( kbr. 13 - 19 ) i parkiralište u Prešernovoj; Izgradnja javne rasvjete - ulica Vilka Novaka; Prometna studija razvitka prometnog sustava Grada Varaždina; Nabava koševa za odvojeno prikupljanje otpada; Sanacija kamenih elemenata Graadske vijećnice; Sanacija sjevernog pročelja Gradske vijećnice; Sanacija i obnova pročelja Trg slobode 12; Sanacija ogradnog zida Vile Oršić; Zamjena vanjske stolarije Trg slobode 10; Usluga čišćenja objekta Graberje 33; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Izrada projektne dokumentacije za skladišnu halu za potrebe Grada; Izrada projekte dokumentacije za Kulturni centar - Etno kuću u Kućanu gornjem; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji objekta Kulturni centar - Kućan gornji; Usluga projektantskog nadzora na izgradnji dječjeg vrtića u Gortanovoj; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji objekta Kulturni centar - Kućan gornji; Usluga projektantskog nadzora na izgradnji dječjeg vrtića u Dravskoj; Implementacija GIS - GV sustava; Godišnje održavanje GIS - GV sustava i portala za građane u 2025. godini; Autodesk AutoCad godišnja pretplata licence; Izvođenje radova na rekonstrukciji i prenamjeni cikloturističke točke u javni WC; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji i prenamjeni cikloturističke točke u javni WC; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji i prenamjeni cikloturističke točke u javni WC; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji nogometnog igrališta u Jalkovcu; Stručni nadzor na izgradnji poligona za " Pumptrack " ; Projektantski nadzor na izgradnji sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Stručni nadzor nad izvođenjem radova na rekonstrukciji atletske staze na stadionu " Sloboda " ; Stručni nadzor nad izvođenjem radova na rekonstrukciji i sanaciji dječjeg odmarališta na Rabu; Radovi na uređenju javnog prostora trga " Mali plac " ; Oprema za navodnjavanje nogometnog igrališta NK " Mladost " Biškupec; Izvođenje radova na izradi fasade objekta " NK Udarnik " u Kućanu gornjem; Stručni nadzor na izgradnji nove ulice u Brezju - produžetak Sajmišne ulice s odvojcima ( Južno od Miškulinove ) ; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju nove ulice s rekonstrukcijom raskršća - spoj Optujske i Hallerove ulice; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju cestovne mreže unutar Gospodarske zone Brezje; Usluga stručnog nadzor i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji ulice Ivane Brlić Mažuranić - II Faza; Izrada projektne dokumentacije za ulice u Hrašćici - Ul. Janka Peharde , Tomislava Lipljina , Miljenka Plantaka … ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji ulica u Hrašćici - Ul. Janka Peharde , Tomislava Lipljina , Miljenka Plantaka … ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji ulica u Hrašćici - Ulica F. Bučara i dijela P. Magdića , Ul. Andrije Štampara; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji odvojka ulice Braće Radić u Gojancu; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji nastavka ulice Grada Ravensburga; Izrada feasibility studije za denivelaciju prijelaza željezničkepruge - Supilova; Izrada projektne dokumentacije za uređenje raskrižja NC GO 3 - 001 sa D - 35 ( raskrižje ul. B. Radića u Gojancu i D - 35 ) ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na uređenju raskrižja NC GO 3 - 001 sa D - 35 ( raskrižje ul. B. Radića u Gojancu i D - 35 ) ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji produžetka ulice Ivana Lalanguea; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji prometnog otoka za smirivanje prometa u Hallerovoj aleji; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji nogostupa i biciklističke staze u Sajmišnoj ul. ( od Ul. I. Mažuranića do Ul. T. Miškulina ) ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji odvojka Dravske ulice; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na rekonstrukciji raskrižja Anina - Prešernova - rotor; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na rekonstrukciji Kućanske ulice u Kućan Marofu; Nabava LED rasvjete na pješačkim prijelazima; Izgradnja javne rasvjete - Ulica Sv. Nikole u Kućanu Gornjem; Nabava rasvjete - sportskih i dječjih igrališta; Izgradnja javne rasvjete - Trg Petra Svačića; Izrada projektne dokumentacije za proširenje sustava video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Redovno održavanje sustava video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Najam IT infrastrukture za potrebe video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Izrada prometnih elaborata za potrebe Grada Varaždina; Nabava kućišta za radarske uređaje; Oprema za video nadzor javnih površina; Revidiranje plana urbane mobilnosti; Stručni nadzor nad proširenjem sustava video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Nabava mjerne stanice za ispitivanje kakvoće zraka; Tiskanje i kuvertiranje uplatnica za potrebe komunala; Usluga provođenja programa zaštite divljači na području Grada Varaždina; Usluga sokolarenja na području Grada Varaždina; Usluga uklanjanja gnijezda na području Grada Varaždina; Informacijski sustav " RAO CITY " ; Troškovi gospodarenja otpadom koji sadrži azbest; Usluga procjene vrijednosti nekretnine; Geodetske usluge; Prometna signalizacija biciklističko pješačke staze uz rijeku Plitvicu; Nabava , isporuka i montaža stalaka za bicikle s nadstrešnicom; Ispitivanje terena - LIFE Bauhausing; Tehnički pregled konstrukcije; Izrada ID PPUG - a Varaždin; Usluga izrade Programa urbanističko - arhitektonskog natječaja za Trg bana Jelačića; Provođenje urbanističko - arhitektonskog natječaja za Trg bana Jelačića; Najam kemijskIh WC kabina; Izobrazno - informativne aktivnosti - gospodarenje otpadom; Uklanjanje i zbrinjavanje označenih stabala u gradskim šumama ( Šumica i Podravska ) ; Usluge tjelesne zaštite osoba i imovine za potrebe Grada Varaždina; Motorni benzin i dizel gorivo; Higijenske potrepštine; Roba za reprezentaciju; Usluga osiguranja djelatnika Grada Varaždina od posljedica nesretnog slučaja ( nezgode ) ; Uredski materijal; Javne govorne usluge u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i usluga pristupa Internetu; Poštanske usluge; Usluga najma multifunkcijskih uređaja za ispis; Usluga održavanja licenci informacijskog sustava WinGPS; Telekomunikacijske usluge u mobilnoj mreži za umrežavanje pretplatničkih brojeva u VPN; Usluge osiguranja imovine od posljedica požara i drugih opasnosti; Fotokopirni papir; Održavanje LC SPI programa; Usluge obavljanja sistematskih pregleda djelatnika; Nabava računala , računalne opreme i tablet računala; Preventivno i interventno održavanje poslužiteljske opreme ICT sustava i konzultantska pomoć te usluga IT podrške; Održavanje , dorade i razvoj prilagođene računalne aplikacije ( individualni software ) eGrad - ePisarnica; Usluge informiranja javnosti o projektima , smjernicama razvoja i programima Grada u tiskanim medijima - Varaždinske vijesti; Usluge informiranja javnosti o projektima , smjernicama razvoja i programima Grada u tiskanim medijima - Regionalni tjednik; Usluga koordinacije poslova vezanih uz provedbu projekta sanacije zatvorenog odlagališta neopasnog otpada na lokaciji gospodarska zona " Brezje " ; Usluga izrade Procjene ugroženosti od požara i tehnoloških eksplozija i Plana zaštite od požara; Usluga izrade , tiskanja i distribucije " Službenog vjesnika Grada Varaždina " ; Usluge izrade i tiskanja informativnog biltena - komunalnog lista " Verglec " ; Usluga stručnog usavršavanja službenika upravnih tijela Grada Varaždina - engleski jezik; Sanacija , uklanjanje nedostataka i investicijsko održavanje javnih skloništa u Varaždinu , Mali plac - sjeverni ulaz i Mali plac - južni ulaz; Tepisi za urede u Gradskoj vijećnici Grada Varaždina; Savjetodavni poslovi uspostave sustava upravljanja informacijskom sigurnošću ( Information Security Management System - ISMS ) prema zahtjevima norme ISO / IEC 27001 : 2013; MS Office licence; Projekt razvoja informacijskog sustava; Ugostiteljske usluge tijekom godine za potrebe protokola; Protokolarni pokloni tijekom godine; Ugostiteljske usluge tijekom godine za potrebe međunarodne suradnje; Usluge snimanja i izravnog prijenosa sjednica Gradskog vijeća Grada Varaždina; Radovi na rekonstrukciji sanitarnih čvorova na lokaciji Grada Varaždina , Trg kralja Tomislava 1; Uredski namještaj; Ugostiteljske usluge - priprema i podjela 6000 porcija graha na dan 1. svibnja 2025. na kupalištu Drava; Usluga smještaja , održavanja i dorade službene Internet stranice Grada Varaždina ( www. varazdin. hr ) ; Softverska pretplata eGlasovanje na sjednicama Gradskog vijeća; Usluga komunikacijske podrške; Pružanje profesionalnih fotografskih usluga; Ugostiteljske usluge ( catering - domjenak nakon svečanog otvorenja 55. Varaždinskih baroknih večeri ) ; Nabava osobnog automobila za potrebe Grada Varaždina; Antivirusni programski paket za računala; Usluga mrežnog povezivanja; Usluga pristupa Internetu - projekt Varaždin WiFi free; Usluga održavanja , dorade i razvoja programskog rješenja za GRIC; Ugostiteljske usluge ( catering - domjenak nakon svečane sjednice Gradskog vijeća Grada Varaždina ) ; Prijevoz učenika III. OŠ , IV. OŠ i CTŠ Varaždin; Usluga izrade projektno tehničke dokumentacije za izradu javne plastike na pet rotora u Gradu Varaždinu; Usluga javnog linijskog prijevoza učenika Centra za odgoj i obrazovanje T. Špoljar Varaždin - pokazne karte; Nabava drugih obrazovnih materijala za školsku godinu 2025. / 2026.; Usluga organizacije jednodnevnog izleta s plaćenim ručkom za umirovljenike; Čarobna osmica - pravilnim hranjenjem za zdravi život; Usluga održavanja Healthy meal standard sustava za upravljanje kategorijama prehrane za Dječji vrtić " Varaždin " ; Izrada strategije za Talent centar za robotiku - Varaždin; Opskrba prirodnim plinom; Radovi uređenja dijela Dravske park šume u Varaždinu ( urbanističko uređenje ) ; Nabava organskog peletiranog gnojiva; Nabava uređaja za mjerenje kvalitete i temperature zraka i tla; Uređaji za analizu stanja šume; Usluga izrade vizualnog identiteta i promidžbenih materijala za PT Varaždin; Izrada projektne dokumentacije za produžetak ulice Matije Gupca u Jalkovcu; Izrada projektne dokumentacije za nastavak Gospodarske ulice zone Brezje; Izrada projektne dokumentacije za odvojak Ulice Ivana Nepomuka Petrovića; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju dijela Ludbreške ulice; Izrada projektne dokumentacije za odvojak Kučan Marofske; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju Osječke ulice u Hrašćici; Izrada projektne dokumentacije za servisnu cestu zapadno od istočne obilaznice ( Vatrogasni centar ) ; Urbanističko - krajobrazno - arhitektonski natječaj za izradu idejnog rješenja uređenja dijela Dravske park šume;