Feedback
I.D.: 107382534

Plan nabave za 2025. godinu - GRAD VARAŽDIN

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
23.12.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
45454000 45454100 71247000 39200000 71242000 45213000 45212000 45214100 45212225 45212200 45212140 45212224 45236110 45233120 45221211 45233162 34923000 09310000 34993000 45316110 71241000 34928480 45262511 45212353 45421000 90919200 72262000 72267000 72268000 45215000 45211360 43323000 45212210 31527260 71320000 50343000 64214400 44424100 32323500 71356100 38344000 79810000 77600000 90520000 71319000 71355000 34990000 34928400 71510000 71631000 71410000 71210000 50760000 79342200 77211400 79713000 09132000 33760000 15861000 66512100 30192000 64210000 64110000 50313200 72267100 66515200 30190000 85100000 30230000 50312000 72210000 79341000 72224000 71317100 80500000 45453100 39532000 72200000 48000000 72222000 55400000 18530000 92220000 39130000 55520000 72212224 85312320 79961100 34110000 48761000 64221000 60130000 71220000 22112000 63516000 85312300 09123000 03100000 31682210 38300000 71200000
Mjesto isporuke:
Varaždinska županija
Opis:
Plan nabave za 2025. godinu - Izvođenje radova na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Energetska obnova zgrade - Graberje 33; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Izvođenje radova na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Nabava opreme za Varaždinsku kuću; Izrada projektne dokumentacije za rekons...
Plan nabave za 2025. godinu - Izvođenje radova na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Energetska obnova zgrade - Graberje 33; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Izvođenje radova na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Nabava opreme za Varaždinsku kuću; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju palače Sermage; Izgradnja skladišne hale za potrebe Grada; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izgradnji hale za potrebe Grada; Izvođenje radova na rekonstrukciji objekta Kulturni centar - Kućan gornji; Izrada projekte dokumentacije za dogradnju dječjeg vrtića u Gortanovoj; Izvođenje radova na dogradnji dječjeg vrtića u Gortanovoj; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na dogradnji dječjeg vrtića u Gortanovoj; Izrada projekte dokumentacije za dogradnju dječjeg vrtića u Dravskoj; Izvođenje radova na dogradnji dječjeg vrtića u Dravskoj; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na dogradnji dječjeg vrtića u Dravskoj; Izrada projekte dokumentacije za rekonstrukciju i dogradnju sportske dvorane u Graberju; Izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji sportske dvorane u Graberju; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji i dogradnji sportske dvorane u Graberju; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji i dogradnji sportske dvorane u Graberju; Izvođenje radova na rekonstrukciji nogometnog igrališta u Jalkovcu; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji nogometnog igrališta u Jalkovcu; Izrada projekta i izgradnja poligona za " Pumptrack " ; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Izvođenje radova na izgradnji sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Stručni nadzor i koordinacija zaštite na radu na izgradnji sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Izvođenje radova na rekonstrukciji atletske staze na stadionu " Sloboda " ; Radovi na rekonstrukciji i sanaciji objekta dječjeg odmarališta na Rabu; Izvođenje radova na uređenju nogometnog igrališta u Hrašćici; Izvođenje radova na Izgradnji nove ulice u Brezju - produžetak Sajmišne ulice s odvojcima ( Južno od Miškulinove; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju spoja Jalkovec na jugozapadnu obilaznicu D " ; Izvođenje radova na izgradnji ulice Ivane Brlić Mažuranić - II Faza; Izvođenje radova na izgradnji ulica u Hrašćici - Ul. Janka Peharde , Tomislava Lipljina , Miljenka Plantaka … ; Izvođenje radova na Izgradnji ulica u Hrašćici - Ulica F. Bučara i dijela P. Magdića , Ul. Andrije Štampara; Izvođenje radova na izgradnji odvojka ulice Braće Radić u Gojancu; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju nastavka Ulice A. Wieserta; Izvođenje radova na izgradnji nastavka ulice Grada Ravensburga; Izvođenje radova na denivelaciji prijelaza željezničke pruge - Supilova; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na denivelaciji prijelaza željezničke pruge - Supilova; Izvođenje radova na uređenju raskrižja NC GO 3 - 001 sa D - 35 ( raskrižje ul. B. Radića u Gojancu i D - 35 ) ; Izvođenje radova na izgradnji produžetka ulice Ivana Lalanguea; Izgradnja prometnog otoka za smirivanje prometa u Hallerovoj aleji; Izvođenje radova na izgradnji nogostupa i biciklističke staze u Sajmišnoj ul. ( od Ul. I. Mažuranića do Ul. T. Miškulina ) ; Izvođenje radova na izgradnji odvojka Dravske ulice; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju raskrižja Zagrebačke i Gospodarske ulice - rotor; Izvođenje radova na rekonstrukciji raskrižja Anina - Prešernova - rotor; Izvođenje radova na rekonstrukciji Kućanske ulice u Kućan Marofu; Izrada projektne dokumentacije za uređenje Hallerocve aleje - Shared space; Radovi na uređenju biciklističko pješačke staze uz rijeku Plitvicu; Nabava i postava opreme za biciklističko pješačku stazu uz rijeku Plitvicu; Opskrba električnom energijom; Rekonstrukcija javne rasvjete - ulica Vladimira - Nazora; Izgradnja javne rasvjete - Zagrebačka ( kbr. 13 - 19 ) i parkiralište u Prešernovoj; Izgradnja javne rasvjete - ulica Vilka Novaka; Prometna studija razvitka prometnog sustava Grada Varaždina; Nabava koševa za odvojeno prikupljanje otpada; Sanacija kamenih elemenata Graadske vijećnice; Sanacija sjevernog pročelja Gradske vijećnice; Sanacija i obnova pročelja Trg slobode 12; Sanacija ogradnog zida Vile Oršić; Zamjena vanjske stolarije Trg slobode 10; Usluga čišćenja objekta Graberje 33; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji i adaptaciji Sinagoge; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji Varaždinske kuće; Izrada projektne dokumentacije za skladišnu halu za potrebe Grada; Izrada projekte dokumentacije za Kulturni centar - Etno kuću u Kućanu gornjem; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji objekta Kulturni centar - Kućan gornji; Usluga projektantskog nadzora na izgradnji dječjeg vrtića u Gortanovoj; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji objekta Kulturni centar - Kućan gornji; Usluga projektantskog nadzora na izgradnji dječjeg vrtića u Dravskoj; Implementacija GIS - GV sustava; Godišnje održavanje GIS - GV sustava i portala za građane u 2025. godini; Autodesk AutoCad godišnja pretplata licence; Izvođenje radova na rekonstrukciji i prenamjeni cikloturističke točke u javni WC; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na rekonstrukciji i prenamjeni cikloturističke točke u javni WC; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji i prenamjeni cikloturističke točke u javni WC; Usluga projektantskog nadzora na rekonstrukciji nogometnog igrališta u Jalkovcu; Stručni nadzor na izgradnji poligona za " Pumptrack " ; Projektantski nadzor na izgradnji sportsko rekreacijskog centra na igralištu " Srednjoškolac " ; Stručni nadzor nad izvođenjem radova na rekonstrukciji atletske staze na stadionu " Sloboda " ; Stručni nadzor nad izvođenjem radova na rekonstrukciji i sanaciji dječjeg odmarališta na Rabu; Radovi na uređenju javnog prostora trga " Mali plac " ; Oprema za navodnjavanje nogometnog igrališta NK " Mladost " Biškupec; Izvođenje radova na izradi fasade objekta " NK Udarnik " u Kućanu gornjem; Stručni nadzor na izgradnji nove ulice u Brezju - produžetak Sajmišne ulice s odvojcima ( Južno od Miškulinove ) ; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju nove ulice s rekonstrukcijom raskršća - spoj Optujske i Hallerove ulice; Izrada projektne dokumentacije za izgradnju cestovne mreže unutar Gospodarske zone Brezje; Usluga stručnog nadzor i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji ulice Ivane Brlić Mažuranić - II Faza; Izrada projektne dokumentacije za ulice u Hrašćici - Ul. Janka Peharde , Tomislava Lipljina , Miljenka Plantaka … ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji ulica u Hrašćici - Ul. Janka Peharde , Tomislava Lipljina , Miljenka Plantaka … ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji ulica u Hrašćici - Ulica F. Bučara i dijela P. Magdića , Ul. Andrije Štampara; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji odvojka ulice Braće Radić u Gojancu; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji nastavka ulice Grada Ravensburga; Izrada feasibility studije za denivelaciju prijelaza željezničkepruge - Supilova; Izrada projektne dokumentacije za uređenje raskrižja NC GO 3 - 001 sa D - 35 ( raskrižje ul. B. Radića u Gojancu i D - 35 ) ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na uređenju raskrižja NC GO 3 - 001 sa D - 35 ( raskrižje ul. B. Radića u Gojancu i D - 35 ) ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji produžetka ulice Ivana Lalanguea; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji prometnog otoka za smirivanje prometa u Hallerovoj aleji; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji nogostupa i biciklističke staze u Sajmišnoj ul. ( od Ul. I. Mažuranića do Ul. T. Miškulina ) ; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na izgradnji odvojka Dravske ulice; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na rekonstrukciji raskrižja Anina - Prešernova - rotor; Usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu na izvođenju radova na rekonstrukciji Kućanske ulice u Kućan Marofu; Nabava LED rasvjete na pješačkim prijelazima; Izgradnja javne rasvjete - Ulica Sv. Nikole u Kućanu Gornjem; Nabava rasvjete - sportskih i dječjih igrališta; Izgradnja javne rasvjete - Trg Petra Svačića; Izrada projektne dokumentacije za proširenje sustava video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Redovno održavanje sustava video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Najam IT infrastrukture za potrebe video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Izrada prometnih elaborata za potrebe Grada Varaždina; Nabava kućišta za radarske uređaje; Oprema za video nadzor javnih površina; Revidiranje plana urbane mobilnosti; Stručni nadzor nad proširenjem sustava video nadzora javnih površina Grada Varaždina; Nabava mjerne stanice za ispitivanje kakvoće zraka; Tiskanje i kuvertiranje uplatnica za potrebe komunala; Usluga provođenja programa zaštite divljači na području Grada Varaždina; Usluga sokolarenja na području Grada Varaždina; Usluga uklanjanja gnijezda na području Grada Varaždina; Informacijski sustav " RAO CITY " ; Troškovi gospodarenja otpadom koji sadrži azbest; Usluga procjene vrijednosti nekretnine; Geodetske usluge; Prometna signalizacija biciklističko pješačke staze uz rijeku Plitvicu; Nabava , isporuka i montaža stalaka za bicikle s nadstrešnicom; Ispitivanje terena - LIFE Bauhausing; Tehnički pregled konstrukcije; Izrada ID PPUG - a Varaždin; Usluga izrade Programa urbanističko - arhitektonskog natječaja za Trg bana Jelačića; Provođenje urbanističko - arhitektonskog natječaja za Trg bana Jelačića; Najam kemijskIh WC kabina; Izobrazno - informativne aktivnosti - gospodarenje otpadom; Uklanjanje i zbrinjavanje označenih stabala u gradskim šumama ( Šumica i Podravska ) ; Usluge tjelesne zaštite osoba i imovine za potrebe Grada Varaždina; Motorni benzin i dizel gorivo; Higijenske potrepštine; Roba za reprezentaciju; Usluga osiguranja djelatnika Grada Varaždina od posljedica nesretnog slučaja ( nezgode ) ; Uredski materijal; Javne govorne usluge u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i usluga pristupa Internetu; Poštanske usluge; Usluga najma multifunkcijskih uređaja za ispis; Usluga održavanja licenci informacijskog sustava WinGPS; Telekomunikacijske usluge u mobilnoj mreži za umrežavanje pretplatničkih brojeva u VPN; Usluge osiguranja imovine od posljedica požara i drugih opasnosti; Fotokopirni papir; Održavanje LC SPI programa; Usluge obavljanja sistematskih pregleda djelatnika; Nabava računala , računalne opreme i tablet računala; Preventivno i interventno održavanje poslužiteljske opreme ICT sustava i konzultantska pomoć te usluga IT podrške; Održavanje , dorade i razvoj prilagođene računalne aplikacije ( individualni software ) eGrad - ePisarnica; Usluge informiranja javnosti o projektima , smjernicama razvoja i programima Grada u tiskanim medijima - Varaždinske vijesti; Usluge informiranja javnosti o projektima , smjernicama razvoja i programima Grada u tiskanim medijima - Regionalni tjednik; Usluga koordinacije poslova vezanih uz provedbu projekta sanacije zatvorenog odlagališta neopasnog otpada na lokaciji gospodarska zona " Brezje " ; Usluga izrade Procjene ugroženosti od požara i tehnoloških eksplozija i Plana zaštite od požara; Usluga izrade , tiskanja i distribucije " Službenog vjesnika Grada Varaždina " ; Usluge izrade i tiskanja informativnog biltena - komunalnog lista " Verglec " ; Usluga stručnog usavršavanja službenika upravnih tijela Grada Varaždina - engleski jezik; Sanacija , uklanjanje nedostataka i investicijsko održavanje javnih skloništa u Varaždinu , Mali plac - sjeverni ulaz i Mali plac - južni ulaz; Tepisi za urede u Gradskoj vijećnici Grada Varaždina; Savjetodavni poslovi uspostave sustava upravljanja informacijskom sigurnošću ( Information Security Management System - ISMS ) prema zahtjevima norme ISO / IEC 27001 : 2013; MS Office licence; Projekt razvoja informacijskog sustava; Ugostiteljske usluge tijekom godine za potrebe protokola; Protokolarni pokloni tijekom godine; Ugostiteljske usluge tijekom godine za potrebe međunarodne suradnje; Usluge snimanja i izravnog prijenosa sjednica Gradskog vijeća Grada Varaždina; Radovi na rekonstrukciji sanitarnih čvorova na lokaciji Grada Varaždina , Trg kralja Tomislava 1; Uredski namještaj; Ugostiteljske usluge - priprema i podjela 6000 porcija graha na dan 1. svibnja 2025. na kupalištu Drava; Usluga smještaja , održavanja i dorade službene Internet stranice Grada Varaždina ( www. varazdin. hr ) ; Softverska pretplata eGlasovanje na sjednicama Gradskog vijeća; Usluga komunikacijske podrške; Pružanje profesionalnih fotografskih usluga; Ugostiteljske usluge ( catering - domjenak nakon svečanog otvorenja 55. Varaždinskih baroknih večeri ) ; Nabava osobnog automobila za potrebe Grada Varaždina; Antivirusni programski paket za računala; Usluga mrežnog povezivanja; Usluga pristupa Internetu - projekt Varaždin WiFi free; Usluga održavanja , dorade i razvoja programskog rješenja za GRIC; Ugostiteljske usluge ( catering - domjenak nakon svečane sjednice Gradskog vijeća Grada Varaždina ) ; Prijevoz učenika III. OŠ , IV. OŠ i CTŠ Varaždin; Usluga izrade projektno tehničke dokumentacije za izradu javne plastike na pet rotora u Gradu Varaždinu; Usluga javnog linijskog prijevoza učenika Centra za odgoj i obrazovanje T. Špoljar Varaždin - pokazne karte; Nabava drugih obrazovnih materijala za školsku godinu 2025. / 2026.; Usluga organizacije jednodnevnog izleta s plaćenim ručkom za umirovljenike; Čarobna osmica - pravilnim hranjenjem za zdravi život; Usluga održavanja Healthy meal standard sustava za upravljanje kategorijama prehrane za Dječji vrtić " Varaždin " ; Izrada strategije za Talent centar za robotiku - Varaždin; Opskrba prirodnim plinom; Radovi uređenja dijela Dravske park šume u Varaždinu ( urbanističko uređenje ) ; Nabava organskog peletiranog gnojiva; Nabava uređaja za mjerenje kvalitete i temperature zraka i tla; Uređaji za analizu stanja šume; Usluga izrade vizualnog identiteta i promidžbenih materijala za PT Varaždin; Izrada projektne dokumentacije za produžetak ulice Matije Gupca u Jalkovcu; Izrada projektne dokumentacije za nastavak Gospodarske ulice zone Brezje; Izrada projektne dokumentacije za odvojak Ulice Ivana Nepomuka Petrovića; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju dijela Ludbreške ulice; Izrada projektne dokumentacije za odvojak Kučan Marofske; Izrada projektne dokumentacije za rekonstrukciju Osječke ulice u Hrašćici; Izrada projektne dokumentacije za servisnu cestu zapadno od istočne obilaznice ( Vatrogasni centar ) ; Urbanističko - krajobrazno - arhitektonski natječaj za izradu idejnog rješenja uređenja dijela Dravske park šume;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija