Feedback
I.D.: 107538734

Plan nabave za 2025. godinu - Hrvatska banka za obnovu i razvitak - HBOR

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
30.12.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
66510000 18530000 79952000 80500000 55520000 55120000 60000000 79414000 80580000 79341000 85312320 71300000 60100000 39294100 15842200 92111210 55300000 79822500 79418000 79810000 79300000 72000000 72320000 79212100 72267000 72254000 64210000 72267100 72321000 50324100 72222300 48900000 50312610 32424000 72222000 30234500 72311300 64216000 30237000 72210000 79212000 79221000 79980000 09100000 79995100 34111200 50112000 50112300 34351100 79111000 66171000 72421000 79112100 66120000 22852000 39130000 71242000 50800000 09123000 09310000 42912310 75211110 66110000 22800000 90510000 71314300 33760000 45311000 50730000 50000000 45331000 71632000 30191400 77300000 98392000 44480000 50700000
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2025. godinu - Dopunsko i dodatno zdravstveno osiguranje; Poklon u naravi radnicima; Premija osiguranja osoba i materijalne imovine; Teambuilding aktivnosti za menadžement; Edukacija za menadžment; Police životnih osiguranja; Dan banke; Usluge najma dvorane i smještaja za edukaciju za menadžment; Usluge prijevoza; Edukacija : MS Office; Usluge on line testiranja; Soft Skills edukacija za radnike; Događanje za...
Plan nabave za 2025. godinu - Dopunsko i dodatno zdravstveno osiguranje; Poklon u naravi radnicima; Premija osiguranja osoba i materijalne imovine; Teambuilding aktivnosti za menadžement; Edukacija za menadžment; Police životnih osiguranja; Dan banke; Usluge najma dvorane i smještaja za edukaciju za menadžment; Usluge prijevoza; Edukacija : MS Office; Usluge on line testiranja; Soft Skills edukacija za radnike; Događanje za zaposlenike HBOR - a; Strani jezici - individualno; Strani jezici - poduka u grupama; Objava natječaja za zapošljavanje; Konzultantske usluge vezane za prilagodbu zahtjevima izvještavanja o održivosti; Uređenje prostora za potrebe organizacije proljetnog sastanka Bernske unije u svibnju 2025. u Dubrovniku; Ambijentalna rasvjeta i ozvučenje prostora za potrebe organizacije pratećih sadržaja proljetnog sastanka Bernske unije u svibnju 2025. u Dubrovniku; Usluge transfera za potrebe organizacije proljetnog sastanka Bernske unije u svibnju 2025. u Dubrovniku; Usluga organizacije HBOR - ovog prigodnog domjenka za poslovne partnere; Promotivni materijal s logom HBOR - a; Personalizirani čokoladni proizvodi; Usluga izrade promo filmova; Trening za javne nastupe; Usluge organizacije ručka povodom održavanja sastanka ulagatelja; Usluge organizacije ručka i osvježenja povodom E. V. F. I. N. sastanka; Usluge organizacije večere povodom održavanja E. V. F. I. N. sastanka; Ugostiteljske usluge za potrebe događanja u Zagrebu; Usluge transfera za potrebe organizacije HBOR - ove međunarodne konferencije za poticanje izvoza; Ugostiteljske usluge a organizaciju potpisivanja sporazuma s MRRFEU vezano za nove financijske instrumente; Usluge organizacije večere povodom održavanja Equity konferencije; Usluge oglašavanja u sredstvima javnog informiranja; Grafičke usluge; Hotelske usluge za organizaciju potpisivanja sporazuma s MRRFEU vezano za nove financijske instrumente; Usluge provedbe Javnog natječaja HBOR - a za dodjelu donacija; Usluga organizacije večere povodom HBOR - ove međunarodne konferencije za poticanje izvoza; Usluga organizacije prigodnog programa za potrebe HBOR - ove međunarodne konferencije za poticanje izvoza; Hotelske usluge za potrebe održavanja međunarodne konferencije o poticanju izvoza; Usluge dizajna za potrebe oglašavanja i HBOR - ovih publikacija; Usluge organizacije ručka i osvježenja povodom Equity konferencije; Tiskarske usluge; Press clipping i medijske analize; Upravljanje , održavanje i nadogradnja Internet stranica; Nabava usluga pretrage imovine u vlasništvu dužnika; Nabava usluga osiguranja imovine na kojoj HBOR ima upisan zalog / fiduciju; Revizija zajednice ponuditelja - Revizija odvojenih i konsolidiranih godišnjih financijskih izvještaja i poslovanja za razdoblje od 2026. do 2027. godine; Nabava nastavka najma i održavanja aplikacije Flite; Nabava redovnog i dodatnog održavanja Dabar devizne aplikacije , programskog rješenja za izračunavanja stope adekvatnosti jamstvenog kapitala i programskog rješenja za evidenciju i praćenje kolaterala; Nabava usluga elektroničkih komunikacija; Održavanje sustava za upravljenje poslovnim procesima ARIS; Nastavak korištenja aplikativnog rješenja za upravljanje dokumentacijom Evision Office Point; Nabava nastavka održavanja aplikativne programske podrške za planiranje i izvršenje nabave Infodom Spin; Nabava nastavka redovnog i dodatnog održavanja Salda - Konti aplikacije ( Navision ) ; Dokup i o državanje RHEL licenci i operativnih sustava; Nabava korištenja pretplate na bazu podataka o poslovnim subjektima putem Internet portala; Održavanje sustava za upravljanje udaljenim pristupom - ARA; Nabava usluge penetracijskog testiranja; Nabava SysKit SPDocKit i Point sustava za upravljanje pravima na Sharepoint i Sharepoint Online sustavima; Nabava licenci za nastavak korištenja Netwrix Auditor sustava; Nastavak održavanja Jrebel licenci; Nabava održavanja i proširenje Qualys sustava za otkrivanje i nadzor ranjivosti informatičkih sustava; Nabava održavanja licenci za IBM programske proizvode; Održavanje sustava za upravljanje zahtjevima i projektima; Održavanje laserskih pisača , multifunkcijskih uređaja i skenera za digitalizaciju dokumenta; Nabava održavanja licenci BizdataX platforme za zaštitu podataka u bazama podataka; Rekonstrukcija pasivne mrežne infrastrukture; Nabava sustava za nadzor poslužiteljske i aplikacijske infrastrukture; Nabava usluga sistemske analize i programiranja; Nabava usluga razvoja aplikativnih rješenja primjenom Java tehnologija; Usluge pretplate ( pristupa ) bazi znanja iz područja informatičko - komunikacijske tehnologije; Nabava nastavka korištenja sustava za zaštitu od malicioznih programa na radnim stanicama i poslužiteljima CylancePROTECT i Trend Micro; Nabava LTO traka; Zakup informatičke opreme; Uvid u podatke JRR - a; Nabava usluge redovnog održavanja Kubernetes sustava; Informatički potrošni materijal; Nabava godišnjeg Mircosoft Enhancement Plana za Microsoft Navision; Usluge vanjskog revizora; Konzultantske usluge poreznih savjetnika; Konzultantske usluge za poslove osiguranja izvoza i jamstvene sheme; Podaci ( analiza ) rizika zemalja; Gorivo; Usluge pohrane arhivskog i dokumentarnog gradiva i aktivne dokumentacije; Nabava službenih vozila; Nabava usluga održavanja službenih vozila i vulkanizerskih usluga; Usluga pranja vozila; Auto - gume; Korištenje pravnog portala; Ostale nabave pravnih savjetodavnih usluga; Savjetodavne usluge za ALM; SWIFT Customer Security Programme; SWIFT Message Translator; Pravni savjetnici za domaće i međunarodno pravo; s & p; Kreditne mape i ulošci; Nabava uredskog namještaja; Izrada projekta s troškovnikom za sustav hlađenja; Popravak i zamjena dijelova brisoleja Zelinska i Gajeva; Plin; Opskrba električnom energijom; Nabava usluge najma aparata za pitku vodu; Konzultantske usluge za razmatranje izdvajanja dijela aktivnosti; Troškovi usluga financijskih posrednika u implementaciji financijskih instrumenata iz ESIF - a „ ESIF Krediti za energetsku učinkovitost višestambenih zgrada “ ; Uredski potrošni materijal; Usluga zbrinjavanja otpada; Izrada tehničke dokumentacije za nekretnine preuzete u zamjenu za nenaplaćena potraživanja; Higijenski potrošni materijal; Građevinski radovi i elektro radovi vezani za ožičenje i spajanje strojarske opreme ( preseljenje klima u Zelinsku ) ; Godišnji servis i održavanje klima uređaja; Popravak / zamjena vrata u Gajevoj; Zamjena / popravak prozora; Obnova klima uređaja Zelinska ( zamjenom sa Strossa ili novih uređaja ) ; Konzultantske usluge za unaprjeđenje razvoja i upravljanja proizvodima; Nabava usluga zakonski propisanih ispitivanja strojeva , uređaja , instalacija ( atesta ) i konzultativno vođenje poslova zaštite od požara; Nabava uništavača papira; Usluga hortikulturnog uređenja nekretnina PZPN; Preseljenje sefova i ostalog namještaja; Nabava opreme za zaštitu od požara; Usluge selidbe; Ostale nabave investicijskog održavanja; Konzultantske usluge za sve rizike ( okvirni ugovor ) ; Konzultantske usluge za operativni rizik; Konzultantske usluge za izmjenu rejting modela; Dorada i održavanje KYC aplikacije; Godišnja naknada i podrška za korištenje aplikacije za praćenje svih relevatnih propisa , procjenu rizika usklađenosti i sl.;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija