Feedback
I.D.: 107263662

Plan nabave za 2025. godinu - HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
20.12.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
22800000 30160000 30100000 30125100 15320000 30192000 39830000 22820000 22458000 09123000 09100000 09310000 85100000 64200000 72267000 50330000 50312000 50530000 50532000 50730000 50323100 50324100 79342300 79341000 22211000 92111200 22462000 79810000 79822500 55520000 90511400 48000000 48611000 72415000 80522000 71320000 79530000 79710000 72222300 72600000 79800000 71319000 71318000 90919200 66512000 66514110 45432130 30230000 39000000 39130000 32323500 31625300 34110000 48900000 71220000 71247000 45400000 31440000
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2025. godinu - Police i ponude za dopunsko zdravstveno osiguranje; Nabava iskaznica kojima se dokazuje status osiguranja u sustavu obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja , EU iskaznica i iskaznica zdravstveno osiguranih osoba - isprava 2; Nabava potrošnog materijala za opremu za personalizaciju i kuvertiranje iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala za 24 ...
Plan nabave za 2025. godinu - Police i ponude za dopunsko zdravstveno osiguranje; Nabava iskaznica kojima se dokazuje status osiguranja u sustavu obveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja , EU iskaznica i iskaznica zdravstveno osiguranih osoba - isprava 2; Nabava potrošnog materijala za opremu za personalizaciju i kuvertiranje iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala za 24 mjeseci; Nabava napitaka; Nabava uredskog materijala; Nabava sredstava za čišćenje; Nabava obrazaca i tiskanica; Tiskanice recepata i uputnica te naloga za SP; Tiskanice uplatnica za naplatu sudjelovanja; Naljepnice " Ugovorni partner HZZO - a " ; Opskrba prirodnim plinom; Gorivo; Opskrba električnom energijom; Usluge sistematskog pregleda za radnike Zavoda; Elektroničke komunikacijske usluge u nepokretnoj mreži; Elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj mreži i oprema za korištenje tih usluga; Održavanje i nadogradnja cjelokupnog rješenja Kontakt centra u 2026. godini; Održavanje sustava telefonije i migracije telefonskih linija na zahtjev; Održavanje strojne informatičke , sistemske , programske i mrežne opreme; Održavanje aplikacijskih i baznih poslužitelja; Održavanje agregata; Održavanje UPS uređaja; Usluge popravaka računala , monitora , pisača i druge IT opreme; Održavanje i servisiranje klima uređaja; Održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba; Održavanje redomata; usluge praćenja hrvatskih tiskovina , Internet portala i stranica , po listi praćenja ili odabrani portali , praćenje radijskih / TV emisija , po listi praćenja ili odabrane emisije; promocija javnozdravstvenih tema; dnevnici - revije print + online; TV / radio spot DZO - produkcija; promidžbeni materijali; usluge tiskanja; vizualno / reklamno uređenje unutarnjih prostora poslovnica HZZO - a; božićni domjenak - Direkcija; Usluga preuzimanja , odvoza , uništavanja i oporabe otpadnog uredskog papira i dokumentarnog gradiva; Nabava i održavanje licenci za vizualizaciju izvještajnih sustava; Nabava licenci za korištenje Microsoftovih proizvoda i usluga; Nabava pretplate i podrške za licence INFORMIX programskih produkata za period od 01. 10. 2026. do 30. 09. 2027. godine; Nabava pretplate i podrške za WebSphere licence; Nabava pretplate za Devexpress Universal licence; Zakup web hostinga za stranice hzzo. hr i dzo. hzzo. hr; Održavanje End point protection ( EPP ) sustava u 2026 / 2027 godini ( 12 mjeseci ) ; Održavanje Trellix ( FireEye ) sustava za zaštitu od naprednih prijetnji; Edukacija i usavršavanje specijalističkih vještina; nabava usluge izrade projektne dokumentacije za sustav klimatizacije poslovnih prostora HZZO - a; Nabava usluga prevođenja dokumentacije; Izrada prosudbi ugroženosti za lokacije / objekte HZZO - a; Izrada projekata tehničke zaštite za lokacije / objekte HZZO - a; Stručno savjetovanje i pomoć u usklađivanju s obvezama po Zakonu o kibernetičkoj sigurnosti; Provedba phishing kampanje i edukacije o rizicima kibernetičke sigurnosti; Edukacija radnika HZZO - a u području zaštite osobnih podataka; Usavršavanje radnika HZZO - a u metodologiji provedbe unutarnjih kontrola i istraga; Korektivno i adaptivno održavanja poslovnog sustava Laus - Argosy; Servisno održavanje i podrška u radu sa sustavima za evidenciju radnog vremena , kontrolu pristupa i evidenciju posjeta; Održavanje digitalnog Registra lijekova u 2026. godini; Usluga održavanja Informix programskih produkata u 2026. godini; Usluge podrške serverskim , mrežnim i drugim IT sustavima u 2026. godini; Nabava usluge podrške za Microsoft proizvode; Održavanje web stranica hzzo. hr; Usluga kontinuiranog održavanja i razvoja programa e - pomagala; Usluga kontinuiranog održavanja , razvoja i osiguranja kvalitete programa e - liste lijekova; Održavanje sustava za automatizirano generiranje tiskanica u 2026. godini; Održavanje ServiceDesk sustava; Održavanje PaperCut sustava; Održavanje mobilne aplikacije za skeniranje i evidentiranje ostvarenih usluga državljana članica EU - a; Održavanje RINA - e; Održavanje sustava javnog ključa ( PKI ) ; Održavanje HZZO ( CEZIH ) portala; Održavanje sustava za naprednu kontrolu pristupa na mrežnim uredajima; Redovito vanjsko sigurnosno skeniranje IT sustava HZZO - a; Penetracijsko testiranje sigurnosti IT sustava HZZO - a; Aktivno traženje prijetnji unutar IT sustava HZZO - a; usluga ispisa i kuvertiranja; nabava usluge energetskog certificiranja nekretnina u ( su ) vlasništvu HZZO - a; Nabava usluge redovnih ispitivanja i mjerenja iz područja zaštite na radu i zaštite od požara i revizije procjene rizika; Nabava zaštitarskih usluga; Nabava usluga čišćenja poslovnog prostora; Nabava osiguranja radnika od posljedica nesretnog slučaja; Obvezno osiguranje vozila od automobilske odgovornosti i osiguranje vozača i putnika od posljedica nesretnog slučaja i kasko osiguranje za dio vozila; Nabava podopolagačkih radova u poslovnom prostoru u Zagrebu , Margaretska 3; Nabava IP telefona; Računala i računalna oprema; Nabava pisača; Nabava mrežne opreme; Nabava skenera za elektroničko uredsko poslovanje; Nabava projektora; Nabava UPS uređaja; Nabava opreme interijera u okviru cjelovite obnove poslovne zgrade HZZO - a u Sisku; Nabava tipskog uredskog namještaja; Opremanje lokacija / objekata HZZO - a sustavom videonadzora; Opremanje lokacija / objekata HZZO - a sustavom protuprovale; Nabava službenog vozila; Nadogradnja poslovnog sustava s novim funkcionalnostima; Nabava usluge izrade projektne dokumentacije za uređenje poslovnog prostora HZZO - a u Zagrebu , Gundulićeva 24 - 26; Izrada projektne dokumentacije za sanaciju i energetsku obnovu poslovne zgrade HZZO - a u Velikoj Gorici te uređenje parcele; Nabava usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova nakon potresa i unutarnjem uređenju poslovne zgrade HZZO - a i HZMO - a u Pakracu; Nabava usluge stručnog nadzora nad radovima sanacije štete nakon potresa i unutarnjeg uređenja poslovnog prostora HZZO - a u Zaprešiću; Izrada projektne dokumentacije za uređenja podrumskog prostora u zgradi HZZO - a u Slavonskom Brodu; Izrada projektne dokumentacije za otklanjanje arhitektonskih barijera i rekonstrukcije sanitarija u poslovnom prostoru u Slatini; Izrada projektne dokumentacije za uređenje zajedničkih prostorija HZZO - a i HZMO - a u Biogradu na moru; Nabava radova sanacije štete nakon potresa i unutarnje uređenje poslovnog prostora HZZO - a u Zaprešiću; Nabava baterija za slušna pomagala;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija