Feedback
I.D.: 107421452

Plan nabave za 2025. godinu - MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE , ŠUMARSTVA I RIBARSTVA

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
24.12.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
79212000 55120000 72316000 72267100 71241000 79952000 55520000 79418000 22462000 79341000 92200000 92111200 72267000 72330000 71621000 48812000 30194200 72318000 22453000 50332000 72000000 71250000 73110000 50241000 73000000 60100000 79800000 85312320 72300000 72310000 50324200 90513000 80530000 50246100 71900000 72421000 72223000 50433000 71700000 18900000 71356100 80521000 39113600 35121600 63723000 35125300 39711100 72212900 34510000 72212000 48624000 50300000 77231000 77230000 45233141 24450000 38300000 72212100 03340000 98000000 66516000 73111000 79600000 77830000 71350000 72211000 22000000 33651690 79970000 33631600 63120000 64121200 33140000 85200000 55500000 18100000 79995100 60170000 50112000 09100000 45453100 71220000 45331220 42416100 39130000 39717200 64110000 15612500 15981000 15980000 15800000 22800000 30199760 77300000 50750000 98392000 45262300 45400000 39515100 90500000 38652100 79980000 45340000 50340000 45312100 50410000 71242000 31500000 35110000 71317100 75252000 45421131 90923000 45442100 79700000 48000000 30200000 30190000 09123000 15860000 15500000 85100000 39294100 98113000 72260000 44511000 32580000 16160000 39221000 15000000 38416000 39294000 22200000 80522000 33192500 71620000 72243000 50000000 72212200 72222200 30230000 38430000 79342200 80310000 90524400 79824000 22820000 42418000 24300000 38437000 50400000 38515200 79950000 66514110 50112300 79921000 72315000 50324100 72210000 72246000 72262000 72261000 03120000 77310000 79430000 90922000 79416000 79823000 45111300
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2025. godinu - Usluga vanjske procjene Samostalnog sektora za unutarnju reviziju; OECD konferencija; Usluga organizacije SWG konferencije; Izračun proizvodno - potrošnih bilanci za 2024. godinu; Održavanje računalnog programa za Tehničku pomoć; Vrednovanje tijekom provedbe ( srednjoročno vrednovanje ) Nacionalnog plana razvoja akvakulture za razdoblje do 2027. godine; Organizacija promotivnih i / ili edukativ...
Plan nabave za 2025. godinu - Usluga vanjske procjene Samostalnog sektora za unutarnju reviziju; OECD konferencija; Usluga organizacije SWG konferencije; Izračun proizvodno - potrošnih bilanci za 2024. godinu; Održavanje računalnog programa za Tehničku pomoć; Vrednovanje tijekom provedbe ( srednjoročno vrednovanje ) Nacionalnog plana razvoja akvakulture za razdoblje do 2027. godine; Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz PRiA; Catering usluge ( hrana i piće ) za događanja u okviru PRiA; Najam opreme , usluga ozvučenja i live streaminga za održavanje sastanaka u okviru PRR / SPZPP i i NMZPP te za događanja u okviru PRiA; Najam prostora za događanja u okviru PRiA; Usluga ex - ante i ex - post procjene javne / jednostavne nabave; Promidžbeni materijali - informiranje i promidžba PRiA; Usluga zakupa oglasnog prostora na površinama digitalnog vanjskog i unutarnjeg oglašavanja u svrhu informiranja i promidžbe PRiA; Usluge promidžbe i informiranja : TV i radio oglašavanje; Produkcija ( izrada ) tekstualnih , video i audio promidžbeno informativnih materijala; Usluga promocije u tiskovinama i na Internet portalima PRiA; Usluga održavanja Informacijskog sustava Fishnet; Usluge nadzornih i recertifikacijskih audita - sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001 za upravljanje i kontrolu provedbe ( operativnih ) programa za ribarstvo; Nabava usluge poslovnog analitičara; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje procedurama u okviru provedbe EU fondova u ribarstvu ( 12 mjeseci ) ; Održavanje internetskih stranica za PRiA - euribarstvo. hr i flagmreza. hr ( 12 mjeseci ) i održavanje internetske stranice podaci. ribarstvo. hr ( 12 mjeseci ) ; Nabava softvera za upravljanje , analizu i obradu dokumenata; Naljepnice i ušivci za označavanje; Usluga prijenosa podataka o poziciji s uređaja na manjim ribarskim plovilima; Izrada bar kod naljepnica i markica te pripadajućih vezica za potrebe sljedivosti proizvoda ribarstva; Usluga održavanja VMS uređaja za prijenos podataka s ribarskih plovila; Usluga izrade informacijskog sustava komasacije ( ISK ) ; Nabava usluge održavanja sustava eZakup; Nabava usluge izrade prijedloga Projekta komasacije i provedbe komasacije; Usporedba utjecaja ribolova pridnenom povlačnom mrežom koćom OTB i OTT na morski ekosustav; Pružanje usluge redovnog održavanja i servisiranja službenih plovila; Studija o društvenim pokazateljima u ribarstvu Republike Hrvatske; Usluga prijevoza plovila; Usluga oslikavanja službenih vozila sa elementima vidljivosti PRiA; Provedba programa nacionalnih promatrača tijekom sezone tunolova u 2025. godini; Unaprjeđenje sustava stereoskopskog nadzora aktivnosti vezanih uz plavoperajnu tunu primjenom umjetne inteligencije.; Projekt istraživanja novih sustava dostave podatka s plovila; Održavanje i dorade internetske aplikacije HRiba; Nabava usluge zbrinjavanja otpada , razdvajanje i odvoz ribolovnih alata; Tečajevi za voditelje brodica C kategorije; Usluga suhog veza za plovila; Usluga analize u svrhu utvrđivanja prijevara pri stavljanju na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture ( izolacija DNK i DNK barkodiranje ) ; Izrada mobilne aplikacije za anonimne prijave; Usluge revizije zahtjeva informacijske tehnologije; Umjeravanje mjernih instrumenata ribarske inspekcije; Pilot projekt REM ( Remote electronic monitoring ) na ribarskim plovilima; Usluga mreže za UHF radio stanica na plovilima ribarske inspekcije; Usluga satelitskog prijenosa podataka sa uređaja za praćenje ribarskih plovila; Oprema za prijenos informatičke opreme - Ruksaci i transportne torbe za opremu ribarskih inspektora; Usluge tehničkog savjetovanja i nadzora ispravnosti službenih plovila ribarske inspekcije Ministarstva poljoprivrede ( za nova plovila ) ; Ostale radionice / treninzi / seminari / edukacije; Zajednički inspekcijski nadzori država članica ( JDP ) ; Nabava i ugradnja 10 sklopivih inox sjedala za službena plovila; Nabava brodskih dnevnika , službenih oznaka za brodove i naljepnica; Usluga zakupnine za vezove plovila ribarske inspekcije; Nabava termalnih osmatrača za djelatnike ribarske inspekcije i ovlaštenih osoba; Nabava prijenosnih brodskih hladnjaka; Održavanje i dorade postojećih mobilnih aplikacija za gospodarski ribolov na moru; Nabava broda za nadzor morskog ribarstva; Potpora sustavima dodjeljivanja ribolovnih mogućnosti; Program praćenja stanja u slatkovodnom ribarstvu; Usluga programiranja aplikacija vezanih uz provođenje mjera i ribolovne mogućnosti; Održavanje aplikacija u slatkovodnom ribarstvu; Radionice - ribolovne mogućnosti; Praćenje bioloških bogatstava mora u sklopu Nacionalnog plana prikupljanja podataka u ribarstvu Republike Hrvatske u 2026. godini; Procjena utjecaja rekreacijskog ribolova na ekosustav oko uzgajališta; Procjena utjecaja ribolova pridnenom povlačnom mrežom koćom na morski ekosustav s posebnim fokusom na sastav odbačaja; Studija procjene troškova provedbe obveze iskrcaja; Održavanje i dorade informacijskog sustava za prikupljanje podataka u sportskom i rekreacijskom ribolovu RecFish; Održavanje Esri licenci; Usluga održavanja i instalacije elektronskih očevidnika marke Nagasaki i U11; Usluga GPRS prijenosa podataka s ribarskih plovila; Usluga izrade programa gospodarenja šumama privatnih šumoposjednika; Usluga odabiranja i obilježavanja stabala za sječu ( doznaka stabala ) ; Izvođenje radova na održavanju šumskih cesta u šumama privatnih šumoposjednika; Agrokemijski proizvodi - Nabava feromonskih mamaka i klopki; Mjerni instrumenti - šumarstvo; Nadogradnja i održavanje aplikacije WAVESS; Održavanje i nadogradnja aplikacije UPŠ; Nabava evidencijskih markica za obilježavanje krupne divljači; Održavanje informacijskog sustava Središnje lovne evidencije; Provedba DNK analize smeđeg medvjeda; Osiguranje od građanskopravne izvanugovorne odgovornosti prema trećim osobama svih lovoovlaštenika u RH; Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe izrade Plana gospodarenja smeđim medvjedom; Nabava usluga studentskog servisa - studenski poslovi; Usluga izrade sanitarne studije i sanitarnog pregleda te revidiranje granica proizvodnih područja za uzgoj školjkaša i određivanje točaka uzimanja uzoraka; Objava znanstvenih radova u međunarodnim znanstvenim časopisima; Usluga nadzora i revizije nad izvođenjem projekta razvoja izvještajnog sustava za prikupljanje podataka u ribarstvu; Usluge razvoja izvještajnog sustava za prikupljanje podataka u ribarstvu; Usluge tehničkog savjetovanja i izrade dokumentacije za razvoj izvještajnog sustava za prikupljanje podataka u ribarstvu; Grafički dizajn , priprema i tisak brošura , letaka , postera , cestovnih postera i roll up; Nabava , skladištenje i distribucija ( putem zrakoplova i / ili helikoptera ) cjepiva za oralno cijepljenje lisica 2025. - 2027.; Nabava , skladištenje i distribucija cjepiva protiv zaraznih bolesti životinja; Organizacija regionalne radne skupine za prekogranične zarazne bolesti životinja; Usluga analize podataka za bolesti životinja; Nabava dezinficijensa za lovišta; Usluga zaprimanja , obnavljanja , skladištenja Kriznog stožera; Distribucija opreme iz centralnog skladišta Kriznog stožera; Organizacija i provedba edukacijskih događanja veterinara i veterinarskih inspektora o implementaciji novog zakonodavstva u području zdravlja životinja; Kontrola distribucije cjepiva za oralnu vakcinaciju lisica - obrada kml podatkovnog seta , izrada shape fileova , prostorne baze podataka i kartografskih prikaza te analiza laboratorijskih podataka za 2025.; Nabava opreme za skladište Kriznog stožera; Usluga organizacije edukativnih radionica s ciljem podizanja svjesnosti o afričkoj svinjskoj kugi za veterinare , subjekte , lovce , osoblje carine , prijevoznike ) ; Usluga pripreme glava lešina goveda , ovaca i koza u svrhu uzorkovanja na transmisivne spongiformne encefalopatije; Catering usluge za potrebe vanjskih audita i sastanaka; Usluga izrade , dizajna i distribucije tekstualnih promidžbenih informativnih materijala o Zakonu o zdravlju životinja; Nabava službene , radne i zaštitne odjeće i obuće; Održavanje Konto programa za 2025. i 2026. godinu; Usluga skeniranja i arhiviranja dokumentacije; Najam vozila i usluge posebnog prijevoza - Rent a car; Redovno održavanje vozila; Gorivo; Uređenje poslovnog prostora u Vukovaru; Izrada projektne arhitektonske obnove i sanacija parkirališta; Demontaža i montaža / ugradnja klima uređaja; Nabava i ugradnja dizala za poslovni prostor na adresi Zagreb , Ulica grada Vukovara 78 ( zgrada Sjever ) ; Nabava uredskog namještaja; Nabava klimatizacijskih uređaja; Poštanske usluge izvan okvirnog sporazuma; Pekarski i srodni proizvodi; Voda i negazirani sokovi; Gazirani sokovi; Ostali prehrambeni proizvodi; Memorandumi , kuverte , vrećice i mape; Etikete; Uređenje zelenih površina; Izvanredno održavanje dizala i otklanjanje nedostataka sukladno izvješćima o redovnom godišnjem pregledu dizala; Preseljenje opreme i namještaja; Betoniranje iz sigurnosnih razloga uništenih i raspadnutih dijelova ulazno / izlaznih prometnih traka na etaži " Donji parking " u objektu Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu; Uređenje dotrajalih uredskih prostora na lokaciji Ulica grada Vukovara 78; Redovno održavanje dizala; Zamjena i popravak trakastih zavjesa; Odvoz i zbrinjavanje raznovrsnog glomaznog otpada; Nabava projektora; Poštanske usluge; IUS - INFO - pretplata za 10 korisnika; Usluga organizacije konferencije 5. dani poljoprivrede , ribarstva i šumarstva; Rušenje uništene i postavljanje nove žičane ograde na zapadnom krilu objekta Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b.; Nadogradnja Geoportala; Održavanje postojećeg sustava video nadzora u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Sanacija dotrajale portirnice u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b u Zagrebu.; Postavljanje sustava za dojavu požara u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Pružanje usluga periodičkog ispitivanja sustava protupožarne i tehničke zaštite u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Izrada projekta u svrhu sanacije protupožarnih zaklopki u ventilacijskim kanalima , dovođenje istih u ispravno stanje i spajanje kompletne instalacije za sprječavanje nastajanja i širenja požara na postojeći vatrodojavni sustav u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu.; Nabava i Izmjena rasvjetnih tijela u uredima zgrade sjever u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu , sukladno izrečenim negativnim mjerama o ispitivanju Radnog okoliša iz 2024.; Razna vatrogasna oprema , zamjena i montaža dotrajalih hidrantskih ormarića , vatrogasnih armatura i ormarića za vatrogasne aparate u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu.; Osposobljavanje službenika za mjere zaštite od požara , gašenja požara i spašavanja ljudi i imovine ugroženih požarom , pružanja prve pomoći i provođenja evakuacije i spašavanja.; Izrada Plana evakuacije i spašavanja u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Zamjena protupožarnih vrata u etaži „ Donji parking “ u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 Zagrebu , sukladno izrečenim negativnim mjerama Procjene ugroženosti od požara i tehnološke eksplozije iz 2023.; Deratizacija i dezinsekcija u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva u Zagrebu; Bojanje metalnih rukohvata i potpornih metalnih ploča na evakuacijskim stubištima S1 , S2 , S3 , S5 i S6 u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu.; Zaštitarske usluge; Microsoft - licence za korištenje softverskih proizvoda i usluga; Računala i računalna oprema; Sitni informatički materijal; Uredski materijal; Opskrba prirodnim plinom; Kava i topli napici; Mlijeko i mliječni proizvodi; Usluge sistematskih pregleda djelatnika ( mlađi od 50 godina ) ; Ex post evaluacija Programa ruralnog razvoja; Evaluacija SO1 , SO4 - SO6 Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike; Interaktivne radionice - poljoprivrednici - savjetnici; Nadogradnja sustava eMotrenje; Grafička priprema i tisak za potrebe Uprave za stručnu podršku razvoju poljoprivrede; Nabava obavijesnih i promotivnih materijala vezanih uz provedbu Intervencije 78. 01 i provedbu investicije Pametna poljoprivreda; Suorganizacija Festival maslina u Zagrebu; Organizacija Dani voluminozne krme; Usluga najma licencije NORFOR ( Sustava za optimizaciju hranidbe goveda ) ; Nabava alata i opreme za održavanje uređaja u sustavu eMotrenje; Nabava uređaja za analitiku poljoprivrednih proizvoda; Nabava alata i opreme za savjetnike   hortikulture i ratarstva; Nabava inventara za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza - Inox lonci , daske za rezanje ( pvc i drvene ) , harfe za sir , noževi , kutljače , el. Mikseri , blender , žlice , vilice noževi , čaše , bokali , pljuvačnice , kible , otvarači , vakum pumpe , čepovi , dekanteri , pregače , kape , rukavice , klompe , stakleni pribor , prva pomoć , inventar za pčelarstvo itd.; Usluge predavača na tečajevima , manifestacijama , demonstracijama , radionicama; Nabava osvježenja za sudionike izobrazbi - sendvič , voćni sok; Otopine i ostali potrošni materijal za uređaje za analitiku grožđa , voća i vina; Najam opreme za tečajeve i demonstracije; Organizacija ocjenjivanja prerađevina biljnog podrijetla; Organizacija regionalnih / nacionalnog ocjenjivanje sireva SirCro fest; Organizacija međunarodne konferencije FACE mreže europskih malih sirara; Nabava specijalne opreme za tečajeve prerade voća; Nabava časopisa , priručnika , stručnih knjiga; Obrazovni seminar službenika; Dugotrajna materijalna imovina za provođenje tečajeva , demonstracija i ostalih prikaza; Organizacija " Vina od davnina " ; Usluge analiza u sklopu projekta " Određivanje tehn. zrelosti plodova maslina " ; Organizacija nacionalne CFD konferencije; Potrošni materijal za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza; Usluge servisa agroklimatskih stanica kojima je istekao jamstveni rok od 5 god.; Nadogradnja eSavjetnik; Nadogradnja sustava za edukacije poljoprivrednika eUčenje; Popravak i premještanje uređaja iz sustava eMotrenje ( agrometeorološke stanice , elektronske lovke s kamerom , kamere za praćenje fenofaza ) ; Uspostava sustava eUsjev; Održavanje web stranice Uprave za stručnu podršku i usluge na zahtjev - savjetodavna. hr; Nadogradnja AKIS platforme; Optimizacija i procjena programske aplikacije SEMIS; Nabava opreme za centralno upravljanje sustavima eMotrenje i eUsjev; Održavanje i usluge na zahtjev programske aplikacije SEMIS; Nabava dronova za određivanje stanja usjeva i prijenosnih uređaja za procjenu fiziološkog stanja bilja; Interaktivni , obrazovni i promotivni materijali - Školska shema i biogospodarstvo; Školska shema - usluga praćenja provedbe , vrednovanja postignutih rezultata i ocjenjivanja EU programa Školska shema na prehrambene navike i zdravlje učeničke populacije; Školska shema - Prateće obrazovne mjere; Sredstva za označavanje držanih životinja; Usluga prijevoza i neškodljivog zbrinjavanja ušnih markica dostavljenih iz klaonica; Usluga personalizacije i distribucije službenih obrazaca; Nabava zaštićenih službenih obrazaca i ostalih zaštićenih obrazaca; Električni viličar; Edukativno informativna kampanja za sustav sljedivosti hrane; Nabava biokemijskih kemikalija; Laboratorijske pipete i pribor; Usluge održavanja i servisiranja uređaja , opreme i alata; Nabava uređaja za laboratorij Banke gena domaćih životinja; Usluga izrade računalnog programa Banke gena domaćih životinja; Organizacija Dana zaštićenih hrvatskih autohtonih proizvoda; Organizacija 11. Sajma zimnice , ekoloških i autohtonih proizvoda; Obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti i kasko osiguranje vozila; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje voznim parkom; Izvanredni servis vozila; Usluga pranja vozila i slične usluge; Informativno edukativna kampanja za oznake iz sustava kvalitete ( ZOI , ZOZP , ZTS , DK ) ; Usluga pakiranja , adresiranja , skladištenja i distribucije edukativnih materijala na temu otpada od hrane i Školskog mednog dana s hrvatskih pčelinjaka osnovnim školama; Uspostava sustava za upravljanje kriznim situacijama; Usluga regionalnog upravljanja u IT sustavu za doniranje hrane; Održavanje e - doniranja; Održavanje i nadogradnja Središnjeg portala za biogospodarstvo u Hrvatskoj - CroBioHub; Izrada FSDN aplikacije; Usluga održavanja programske aplikacije FADN 2026; Organizacija FSDN radionica; Redizajn web stranice TISUP; Hotelske usluge za sastanke i konferencije; Redizajn web stranice FADN / FSDN; Usluga izrade prijedloga i analize mogućnosti angažiranja novih načina prikupljanja FSDN podataka; Savjetodavne usluge za uspostavu FSDN - a; Nadogradnja FADN / FSDN aplikacije; Pacioli - kotizacija ( FADN / FSDN ) ; Usluga održavanja web stranice fadn. hr 2026 / 2027; Nabava poklona i promotivnih materijala za sudionike FADN istraživanja; Održavanje i Nadogradnja informacijskog sustava Upisnik kućnih ljubimaca; Kupovina biljnog materijala; Usluge održavanje terena i sadnje zamjenskog bilja Biograd na Moru; Nadogradnja FIS - a; Provedba i organizacija simulacijskih vježbi u području biljnog zdravstva; Eradikacija štetnih organizama; Obavještavanje javnosti o prisutnosti ŠO; Organizacija sastanka članova Mreže; Aktivnosti vezane uz ' peer to peer ' učenje - NMZPP; Organizacija konferencije NMZPP; Organizacija sastanaka TRG Žene u ruralnom prostoru; Organizacija sastanaka TRG Zelena arhitektura; Organizacija sastanaka TRG LEADER; Organizacija sastanaka NMZPP; Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz provedbu PRR / SP ZPP; Usluga praćenja i analize medija na temu poljoprivrede , ruralnog razvoja i ribarstva; Catering za potrebe PRR / NMZPP; Usluga dizajna , aplikacije i nabave tiskanog i promotivnog materijala za promociju i vidljivost SP ZPP 2023. - 2027.; Usluga održavanja , uspostave i nadogradnji internet stranica Uprave za potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju ( nrm. hr; ruralnirazvoj. hr ) ; Sjednica Odbora za praćenje PRR i SP ZPP; Usluge promidžbe i informiranja; Rušenje i demontaža bivše portirnice na etaži " donji parking " u svrhu proširenja parkirnog prostora; Nadogradnja e - doniranja;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija