Plan nabave za 2025. godinu - Usluga vanjske procjene Samostalnog sektora za unutarnju reviziju; OECD konferencija; Usluga organizacije SWG konferencije; Izračun proizvodno - potrošnih bilanci za 2024. godinu; Održavanje računalnog programa za Tehničku pomoć; Vrednovanje tijekom provedbe ( srednjoročno vrednovanje ) Nacionalnog plana razvoja akvakulture za razdoblje do 2027. godine; Organizacija promotivnih i / ili edukativ...
Plan nabave za 2025. godinu - Usluga vanjske procjene Samostalnog sektora za unutarnju reviziju; OECD konferencija; Usluga organizacije SWG konferencije; Izračun proizvodno - potrošnih bilanci za 2024. godinu; Održavanje računalnog programa za Tehničku pomoć; Vrednovanje tijekom provedbe ( srednjoročno vrednovanje ) Nacionalnog plana razvoja akvakulture za razdoblje do 2027. godine; Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz PRiA; Catering usluge ( hrana i piće ) za događanja u okviru PRiA; Najam opreme , usluga ozvučenja i live streaminga za održavanje sastanaka u okviru PRR / SPZPP i i NMZPP te za događanja u okviru PRiA; Najam prostora za događanja u okviru PRiA; Usluga ex - ante i ex - post procjene javne / jednostavne nabave; Promidžbeni materijali - informiranje i promidžba PRiA; Usluga zakupa oglasnog prostora na površinama digitalnog vanjskog i unutarnjeg oglašavanja u svrhu informiranja i promidžbe PRiA; Usluge promidžbe i informiranja : TV i radio oglašavanje; Produkcija ( izrada ) tekstualnih , video i audio promidžbeno informativnih materijala; Usluga promocije u tiskovinama i na Internet portalima PRiA; Usluga održavanja Informacijskog sustava Fishnet; Usluge nadzornih i recertifikacijskih audita - sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001 za upravljanje i kontrolu provedbe ( operativnih ) programa za ribarstvo; Nabava usluge poslovnog analitičara; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje procedurama u okviru provedbe EU fondova u ribarstvu ( 12 mjeseci ) ; Održavanje internetskih stranica za PRiA - euribarstvo. hr i flagmreza. hr ( 12 mjeseci ) i održavanje internetske stranice podaci. ribarstvo. hr ( 12 mjeseci ) ; Nabava softvera za upravljanje , analizu i obradu dokumenata; Naljepnice i ušivci za označavanje; Usluga prijenosa podataka o poziciji s uređaja na manjim ribarskim plovilima; Izrada bar kod naljepnica i markica te pripadajućih vezica za potrebe sljedivosti proizvoda ribarstva; Usluga održavanja VMS uređaja za prijenos podataka s ribarskih plovila; Usluga izrade informacijskog sustava komasacije ( ISK ) ; Nabava usluge održavanja sustava eZakup; Nabava usluge izrade prijedloga Projekta komasacije i provedbe komasacije; Usporedba utjecaja ribolova pridnenom povlačnom mrežom koćom OTB i OTT na morski ekosustav; Pružanje usluge redovnog održavanja i servisiranja službenih plovila; Studija o društvenim pokazateljima u ribarstvu Republike Hrvatske; Usluga prijevoza plovila; Usluga oslikavanja službenih vozila sa elementima vidljivosti PRiA; Provedba programa nacionalnih promatrača tijekom sezone tunolova u 2025. godini; Unaprjeđenje sustava stereoskopskog nadzora aktivnosti vezanih uz plavoperajnu tunu primjenom umjetne inteligencije.; Projekt istraživanja novih sustava dostave podatka s plovila; Održavanje i dorade internetske aplikacije HRiba; Nabava usluge zbrinjavanja otpada , razdvajanje i odvoz ribolovnih alata; Tečajevi za voditelje brodica C kategorije; Usluga suhog veza za plovila; Usluga analize u svrhu utvrđivanja prijevara pri stavljanju na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture ( izolacija DNK i DNK barkodiranje ) ; Izrada mobilne aplikacije za anonimne prijave; Usluge revizije zahtjeva informacijske tehnologije; Umjeravanje mjernih instrumenata ribarske inspekcije; Pilot projekt REM ( Remote electronic monitoring ) na ribarskim plovilima; Usluga mreže za UHF radio stanica na plovilima ribarske inspekcije; Usluga satelitskog prijenosa podataka sa uređaja za praćenje ribarskih plovila; Oprema za prijenos informatičke opreme - Ruksaci i transportne torbe za opremu ribarskih inspektora; Usluge tehničkog savjetovanja i nadzora ispravnosti službenih plovila ribarske inspekcije Ministarstva poljoprivrede ( za nova plovila ) ; Ostale radionice / treninzi / seminari / edukacije; Zajednički inspekcijski nadzori država članica ( JDP ) ; Nabava i ugradnja 10 sklopivih inox sjedala za službena plovila; Nabava brodskih dnevnika , službenih oznaka za brodove i naljepnica; Usluga zakupnine za vezove plovila ribarske inspekcije; Nabava termalnih osmatrača za djelatnike ribarske inspekcije i ovlaštenih osoba; Nabava prijenosnih brodskih hladnjaka; Održavanje i dorade postojećih mobilnih aplikacija za gospodarski ribolov na moru; Nabava broda za nadzor morskog ribarstva; Potpora sustavima dodjeljivanja ribolovnih mogućnosti; Program praćenja stanja u slatkovodnom ribarstvu; Usluga programiranja aplikacija vezanih uz provođenje mjera i ribolovne mogućnosti; Održavanje aplikacija u slatkovodnom ribarstvu; Radionice - ribolovne mogućnosti; Praćenje bioloških bogatstava mora u sklopu Nacionalnog plana prikupljanja podataka u ribarstvu Republike Hrvatske u 2026. godini; Procjena utjecaja rekreacijskog ribolova na ekosustav oko uzgajališta; Procjena utjecaja ribolova pridnenom povlačnom mrežom koćom na morski ekosustav s posebnim fokusom na sastav odbačaja; Studija procjene troškova provedbe obveze iskrcaja; Održavanje i dorade informacijskog sustava za prikupljanje podataka u sportskom i rekreacijskom ribolovu RecFish; Održavanje Esri licenci; Usluga održavanja i instalacije elektronskih očevidnika marke Nagasaki i U11; Usluga GPRS prijenosa podataka s ribarskih plovila; Usluga izrade programa gospodarenja šumama privatnih šumoposjednika; Usluga odabiranja i obilježavanja stabala za sječu ( doznaka stabala ) ; Izvođenje radova na održavanju šumskih cesta u šumama privatnih šumoposjednika; Agrokemijski proizvodi - Nabava feromonskih mamaka i klopki; Mjerni instrumenti - šumarstvo; Nadogradnja i održavanje aplikacije WAVESS; Održavanje i nadogradnja aplikacije UPŠ; Nabava evidencijskih markica za obilježavanje krupne divljači; Održavanje informacijskog sustava Središnje lovne evidencije; Provedba DNK analize smeđeg medvjeda; Osiguranje od građanskopravne izvanugovorne odgovornosti prema trećim osobama svih lovoovlaštenika u RH; Znanstveno istraživanje i prikupljanje podataka za potrebe izrade Plana gospodarenja smeđim medvjedom; Nabava usluga studentskog servisa - studenski poslovi; Usluga izrade sanitarne studije i sanitarnog pregleda te revidiranje granica proizvodnih područja za uzgoj školjkaša i određivanje točaka uzimanja uzoraka; Objava znanstvenih radova u međunarodnim znanstvenim časopisima; Usluga nadzora i revizije nad izvođenjem projekta razvoja izvještajnog sustava za prikupljanje podataka u ribarstvu; Usluge razvoja izvještajnog sustava za prikupljanje podataka u ribarstvu; Usluge tehničkog savjetovanja i izrade dokumentacije za razvoj izvještajnog sustava za prikupljanje podataka u ribarstvu; Grafički dizajn , priprema i tisak brošura , letaka , postera , cestovnih postera i roll up; Nabava , skladištenje i distribucija ( putem zrakoplova i / ili helikoptera ) cjepiva za oralno cijepljenje lisica 2025. - 2027.; Nabava , skladištenje i distribucija cjepiva protiv zaraznih bolesti životinja; Organizacija regionalne radne skupine za prekogranične zarazne bolesti životinja; Usluga analize podataka za bolesti životinja; Nabava dezinficijensa za lovišta; Usluga zaprimanja , obnavljanja , skladištenja Kriznog stožera; Distribucija opreme iz centralnog skladišta Kriznog stožera; Organizacija i provedba edukacijskih događanja veterinara i veterinarskih inspektora o implementaciji novog zakonodavstva u području zdravlja životinja; Kontrola distribucije cjepiva za oralnu vakcinaciju lisica - obrada kml podatkovnog seta , izrada shape fileova , prostorne baze podataka i kartografskih prikaza te analiza laboratorijskih podataka za 2025.; Nabava opreme za skladište Kriznog stožera; Usluga organizacije edukativnih radionica s ciljem podizanja svjesnosti o afričkoj svinjskoj kugi za veterinare , subjekte , lovce , osoblje carine , prijevoznike ) ; Usluga pripreme glava lešina goveda , ovaca i koza u svrhu uzorkovanja na transmisivne spongiformne encefalopatije; Catering usluge za potrebe vanjskih audita i sastanaka; Usluga izrade , dizajna i distribucije tekstualnih promidžbenih informativnih materijala o Zakonu o zdravlju životinja; Nabava službene , radne i zaštitne odjeće i obuće; Održavanje Konto programa za 2025. i 2026. godinu; Usluga skeniranja i arhiviranja dokumentacije; Najam vozila i usluge posebnog prijevoza - Rent a car; Redovno održavanje vozila; Gorivo; Uređenje poslovnog prostora u Vukovaru; Izrada projektne arhitektonske obnove i sanacija parkirališta; Demontaža i montaža / ugradnja klima uređaja; Nabava i ugradnja dizala za poslovni prostor na adresi Zagreb , Ulica grada Vukovara 78 ( zgrada Sjever ) ; Nabava uredskog namještaja; Nabava klimatizacijskih uređaja; Poštanske usluge izvan okvirnog sporazuma; Pekarski i srodni proizvodi; Voda i negazirani sokovi; Gazirani sokovi; Ostali prehrambeni proizvodi; Memorandumi , kuverte , vrećice i mape; Etikete; Uređenje zelenih površina; Izvanredno održavanje dizala i otklanjanje nedostataka sukladno izvješćima o redovnom godišnjem pregledu dizala; Preseljenje opreme i namještaja; Betoniranje iz sigurnosnih razloga uništenih i raspadnutih dijelova ulazno / izlaznih prometnih traka na etaži " Donji parking " u objektu Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu; Uređenje dotrajalih uredskih prostora na lokaciji Ulica grada Vukovara 78; Redovno održavanje dizala; Zamjena i popravak trakastih zavjesa; Odvoz i zbrinjavanje raznovrsnog glomaznog otpada; Nabava projektora; Poštanske usluge; IUS - INFO - pretplata za 10 korisnika; Usluga organizacije konferencije 5. dani poljoprivrede , ribarstva i šumarstva; Rušenje uništene i postavljanje nove žičane ograde na zapadnom krilu objekta Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b.; Nadogradnja Geoportala; Održavanje postojećeg sustava video nadzora u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Sanacija dotrajale portirnice u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b u Zagrebu.; Postavljanje sustava za dojavu požara u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Pružanje usluga periodičkog ispitivanja sustava protupožarne i tehničke zaštite u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Izrada projekta u svrhu sanacije protupožarnih zaklopki u ventilacijskim kanalima , dovođenje istih u ispravno stanje i spajanje kompletne instalacije za sprječavanje nastajanja i širenja požara na postojeći vatrodojavni sustav u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu.; Nabava i Izmjena rasvjetnih tijela u uredima zgrade sjever u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu , sukladno izrečenim negativnim mjerama o ispitivanju Radnog okoliša iz 2024.; Razna vatrogasna oprema , zamjena i montaža dotrajalih hidrantskih ormarića , vatrogasnih armatura i ormarića za vatrogasne aparate u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu.; Osposobljavanje službenika za mjere zaštite od požara , gašenja požara i spašavanja ljudi i imovine ugroženih požarom , pružanja prve pomoći i provođenja evakuacije i spašavanja.; Izrada Plana evakuacije i spašavanja u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Planinska ulica 2a i 2b i Ilica 101 u Zagrebu.; Zamjena protupožarnih vrata u etaži „ Donji parking “ u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 Zagrebu , sukladno izrečenim negativnim mjerama Procjene ugroženosti od požara i tehnološke eksplozije iz 2023.; Deratizacija i dezinsekcija u objektima Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva u Zagrebu; Bojanje metalnih rukohvata i potpornih metalnih ploča na evakuacijskim stubištima S1 , S2 , S3 , S5 i S6 u objektu Ministarstva poljoprivrede , šumarstva i ribarstva , Ulica grada Vukovara 78 u Zagrebu.; Zaštitarske usluge; Microsoft - licence za korištenje softverskih proizvoda i usluga; Računala i računalna oprema; Sitni informatički materijal; Uredski materijal; Opskrba prirodnim plinom; Kava i topli napici; Mlijeko i mliječni proizvodi; Usluge sistematskih pregleda djelatnika ( mlađi od 50 godina ) ; Ex post evaluacija Programa ruralnog razvoja; Evaluacija SO1 , SO4 - SO6 Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike; Interaktivne radionice - poljoprivrednici - savjetnici; Nadogradnja sustava eMotrenje; Grafička priprema i tisak za potrebe Uprave za stručnu podršku razvoju poljoprivrede; Nabava obavijesnih i promotivnih materijala vezanih uz provedbu Intervencije 78. 01 i provedbu investicije Pametna poljoprivreda; Suorganizacija Festival maslina u Zagrebu; Organizacija Dani voluminozne krme; Usluga najma licencije NORFOR ( Sustava za optimizaciju hranidbe goveda ) ; Nabava alata i opreme za održavanje uređaja u sustavu eMotrenje; Nabava uređaja za analitiku poljoprivrednih proizvoda; Nabava alata i opreme za savjetnike hortikulture i ratarstva; Nabava inventara za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza - Inox lonci , daske za rezanje ( pvc i drvene ) , harfe za sir , noževi , kutljače , el. Mikseri , blender , žlice , vilice noževi , čaše , bokali , pljuvačnice , kible , otvarači , vakum pumpe , čepovi , dekanteri , pregače , kape , rukavice , klompe , stakleni pribor , prva pomoć , inventar za pčelarstvo itd.; Usluge predavača na tečajevima , manifestacijama , demonstracijama , radionicama; Nabava osvježenja za sudionike izobrazbi - sendvič , voćni sok; Otopine i ostali potrošni materijal za uređaje za analitiku grožđa , voća i vina; Najam opreme za tečajeve i demonstracije; Organizacija ocjenjivanja prerađevina biljnog podrijetla; Organizacija regionalnih / nacionalnog ocjenjivanje sireva SirCro fest; Organizacija međunarodne konferencije FACE mreže europskih malih sirara; Nabava specijalne opreme za tečajeve prerade voća; Nabava časopisa , priručnika , stručnih knjiga; Obrazovni seminar službenika; Dugotrajna materijalna imovina za provođenje tečajeva , demonstracija i ostalih prikaza; Organizacija " Vina od davnina " ; Usluge analiza u sklopu projekta " Određivanje tehn. zrelosti plodova maslina " ; Organizacija nacionalne CFD konferencije; Potrošni materijal za provođenje tečaja , demonstracija i ostalih prikaza; Usluge servisa agroklimatskih stanica kojima je istekao jamstveni rok od 5 god.; Nadogradnja eSavjetnik; Nadogradnja sustava za edukacije poljoprivrednika eUčenje; Popravak i premještanje uređaja iz sustava eMotrenje ( agrometeorološke stanice , elektronske lovke s kamerom , kamere za praćenje fenofaza ) ; Uspostava sustava eUsjev; Održavanje web stranice Uprave za stručnu podršku i usluge na zahtjev - savjetodavna. hr; Nadogradnja AKIS platforme; Optimizacija i procjena programske aplikacije SEMIS; Nabava opreme za centralno upravljanje sustavima eMotrenje i eUsjev; Održavanje i usluge na zahtjev programske aplikacije SEMIS; Nabava dronova za određivanje stanja usjeva i prijenosnih uređaja za procjenu fiziološkog stanja bilja; Interaktivni , obrazovni i promotivni materijali - Školska shema i biogospodarstvo; Školska shema - usluga praćenja provedbe , vrednovanja postignutih rezultata i ocjenjivanja EU programa Školska shema na prehrambene navike i zdravlje učeničke populacije; Školska shema - Prateće obrazovne mjere; Sredstva za označavanje držanih životinja; Usluga prijevoza i neškodljivog zbrinjavanja ušnih markica dostavljenih iz klaonica; Usluga personalizacije i distribucije službenih obrazaca; Nabava zaštićenih službenih obrazaca i ostalih zaštićenih obrazaca; Električni viličar; Edukativno informativna kampanja za sustav sljedivosti hrane; Nabava biokemijskih kemikalija; Laboratorijske pipete i pribor; Usluge održavanja i servisiranja uređaja , opreme i alata; Nabava uređaja za laboratorij Banke gena domaćih životinja; Usluga izrade računalnog programa Banke gena domaćih životinja; Organizacija Dana zaštićenih hrvatskih autohtonih proizvoda; Organizacija 11. Sajma zimnice , ekoloških i autohtonih proizvoda; Obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti i kasko osiguranje vozila; Održavanje informacijskog sustava za upravljanje voznim parkom; Izvanredni servis vozila; Usluga pranja vozila i slične usluge; Informativno edukativna kampanja za oznake iz sustava kvalitete ( ZOI , ZOZP , ZTS , DK ) ; Usluga pakiranja , adresiranja , skladištenja i distribucije edukativnih materijala na temu otpada od hrane i Školskog mednog dana s hrvatskih pčelinjaka osnovnim školama; Uspostava sustava za upravljanje kriznim situacijama; Usluga regionalnog upravljanja u IT sustavu za doniranje hrane; Održavanje e - doniranja; Održavanje i nadogradnja Središnjeg portala za biogospodarstvo u Hrvatskoj - CroBioHub; Izrada FSDN aplikacije; Usluga održavanja programske aplikacije FADN 2026; Organizacija FSDN radionica; Redizajn web stranice TISUP; Hotelske usluge za sastanke i konferencije; Redizajn web stranice FADN / FSDN; Usluga izrade prijedloga i analize mogućnosti angažiranja novih načina prikupljanja FSDN podataka; Savjetodavne usluge za uspostavu FSDN - a; Nadogradnja FADN / FSDN aplikacije; Pacioli - kotizacija ( FADN / FSDN ) ; Usluga održavanja web stranice fadn. hr 2026 / 2027; Nabava poklona i promotivnih materijala za sudionike FADN istraživanja; Održavanje i Nadogradnja informacijskog sustava Upisnik kućnih ljubimaca; Kupovina biljnog materijala; Usluge održavanje terena i sadnje zamjenskog bilja Biograd na Moru; Nadogradnja FIS - a; Provedba i organizacija simulacijskih vježbi u području biljnog zdravstva; Eradikacija štetnih organizama; Obavještavanje javnosti o prisutnosti ŠO; Organizacija sastanka članova Mreže; Aktivnosti vezane uz ' peer to peer ' učenje - NMZPP; Organizacija konferencije NMZPP; Organizacija sastanaka TRG Žene u ruralnom prostoru; Organizacija sastanaka TRG Zelena arhitektura; Organizacija sastanaka TRG LEADER; Organizacija sastanaka NMZPP; Organizacija promotivnih i / ili edukativnih događanja vezanih uz provedbu PRR / SP ZPP; Usluga praćenja i analize medija na temu poljoprivrede , ruralnog razvoja i ribarstva; Catering za potrebe PRR / NMZPP; Usluga dizajna , aplikacije i nabave tiskanog i promotivnog materijala za promociju i vidljivost SP ZPP 2023. - 2027.; Usluga održavanja , uspostave i nadogradnji internet stranica Uprave za potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju ( nrm. hr; ruralnirazvoj. hr ) ; Sjednica Odbora za praćenje PRR i SP ZPP; Usluge promidžbe i informiranja; Rušenje i demontaža bivše portirnice na etaži " donji parking " u svrhu proširenja parkirnog prostora; Nadogradnja e - doniranja;