Plan nabave za 2025. godinu - Nabava usluge analize objava o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava usluge selekcije i klasifikacije članaka o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava cvjetnih aranžmana za potrebe protokola u 2025. godini; Nabava računalnih usluga održavanja aplikativnih rješenja za potrebe ŽS PGŽ u 2025. godini; Nabava usluge izrade županijskog magazina " Zeleno i plavo " , 3 grupe; Nabava us...
Plan nabave za 2025. godinu - Nabava usluge analize objava o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava usluge selekcije i klasifikacije članaka o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava cvjetnih aranžmana za potrebe protokola u 2025. godini; Nabava računalnih usluga održavanja aplikativnih rješenja za potrebe ŽS PGŽ u 2025. godini; Nabava usluge izrade županijskog magazina " Zeleno i plavo " , 3 grupe; Nabava usluge najma multimedijalne opreme u 2025. godini; Nabava usluge grafičkog uređivanja , lekture , korekture i usluge tiska Mandatnog izvješća 2021. - 2025.; Nabava usluge tiska Sportskog godišnjaka; Nabava ugostiteljskih usluga prilikom obilježavanja Dana Županije; Nabava hotelskih i kongresnih usluga za susret Župana sa čelnicima JLS; Nabava usluge nadogradnje mrežnih stranica u skladu s infrastrukturom novog poslužitelja i optimizacija web funkcionalnosti; Nabava usluge objave čestitki , oglasa i potrebnih priloga u dnevnom tisku u 2025. godini; Nabava usluge izrade Plana gospodarenja otpadom Primorsko - gorasnke županije; Nabava usluge izrade Programa zaštite okoliša; Nabava usluge izrade strateške studije o utjecaju na okoliš Programa zaštite okoliša; Nabava radova na izgradnji Osnovne škole Sveti Matej Viškovo - Područna škola Marinići , 2 grupe; Nabava usluga nadzora i vođenja projekta izgradnje OŠ Sv. Matej Viškovo - PŠ Marinići s opremanjem , 3 grupe; Nabava opreme za potrebe novoizgrađene škole , školske sportske dvorane i vanjskih prostora OŠ Sveti Matej Viškovo - Područne škole Marinići; Nabava opreme za potrebe novoizgrađene škole , školske sportske dvorane i vanjskih igrališta OŠ Milan Brozović , Kastav - Područne škole Rešetari; Nabava usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu nad radovima na izgradnji školske sportske dvorane Željezničko tehničke škole Moravice; Zajednička nabava kombi vozila za prijevoz učenika , 2 grupe; Usluga izrade projektne dokumentacije za izgradnju školske sportske dvorane Prometne škole Rijeka; Nabava usluga grafičke pripreme i izrade priznanja , zahvalnica i pohvalnica za školska natjecanja; Nabava poklona za prvonagrađene učenike i mentore u 2025. godini; Nabava računalne opreme , školskog namještaja i klima uređaja - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka; Nabava usluge izrade projekta opremanja s troškovnikom - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka; Nabava usluge pripreme i provedbe projekta - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka , 2 grupe; Nabava radova na unutrašnjem uređenju učionica - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka; Nabava tonera i tinti za pisače i fotokopirne uređaje; Nabava usluge digitalizacije dokumenata matične knjige umrlih; Nabava uredske informatičke opreme za upravna tijela; Nabava baterija za uređaje za neprekidno napajanje; Nabava usluge najma i upravljanja ispisom; Nabava usluge obnove licenci za Forti uređaje; Nabava usluga preventivnih pregleda zaposlenika Županije; Nabava službene odjeće za službenike i namještenike Upravnog odjela; Nabava usluge obnove licenci za uspostavu računalnog oblaka; Nabava programa za sigurnosnu zaštitu računalnog sustava u oblaku; Nabava MSDN pretplate na Microsoft proizvode za razvoj i testiranje softvera; Nabava usluge čišćenja morskog okoliša s dva eko broda; Nabava usluga snimanja stanja i kartiranja morskih olupina u županiji s opisom stanja; Nabava radne odjeće za potrebe rada Županijskog operativnog centra; Nabava usluge izrade dokumentacije prijedloga granica pomorskog dobra iz Godišnjeg plana upravljanja pomorskim dobrom za 2025. godinu; Nabava usluge izrade geodetskih elaborata utvrđenih granica pomorskog dobra; Nabava usluge objedinjavanja aplikacija za upravljanje koncesijama i granicama pomorskog dobra s aplikacijom za praćenje Plana upravljanja pomorskim dobrom; Nabava usluge studija i analiza opravdanosti davanja koncesija na pomorskom dobru; Nabava usluge izrade podloga potrebnih za davanje koncesija na pomorskom dobru; Nabava usluge održavanja GIS programske aplikacije za ostvarivanje prava na besplatni javni otočni cestovni prijevoz na području Primorsko - goranske županije; Nabava usluge promicanja prometne kulture - Časopis Žmigavac; Nabava konzultantskih usluga za izradu tehničkih specifikacija županijskog linijskog javnog cestovnog prijevoza putnika; Nabava usluge ažuriranja i dopuna postojećeg računalnog programa za vođenje baze podataka o sigurnosti prometa na javnim cestama PGŽ; Nabava usluga planiranja , trasiranja , mapiranja i markacije Jadransko - jonske biciklističke rute na području Primorsko - goranske županije te označavanja točaka interesa i usluga u sklopu EU projekta CYROS; Nabava usluga izrade analize postojećih turističkih ponuda i planiranje novih Jadransko - jonskih biciklističkih itinerera u sklopu Eu projekta CYROS; Nabava promotivnih usluga u sklopu EU projekta CYROS; Nabava usluge edukativnih aktivnosti u sklopu EU projekta CYROS; Nabava usluge organizacije okruglih stolova i izrade akcijskog plana za održivu mobilnost i održivi turizam Primorsko - goranske županije u sklopu EU projekta CYROS; Nabava opreme za biciklizam u sklopu EU projekta CYROS; Nabava analize provedbe strateškog plana razvoja poljoprivrede; Nabava mobilne ribarske kućice; Nabava usluge izrade elaborata održivog gospodarenja u poljoprivrednoj proizvodnji i poboljšanja plodnosti tla; Nabava usluge izrade programa mjera razvoja poduzetništva u Primorsko - goranskoj županiji za razdoblje 2026. - 2030. godine; Nabava usluge stručne podrške u pripremi transnacionalne strategije za digitalizaciju u okviru projekta Digi - B - Well; Nabava usluge stručne podrške u aktivnostima uključivanja zajednice i razvoja poslovnih modela u okviru projekta RurALL; Nabava usluge izrade projektne dokumentacije u okviru projekta RurALL; Nabava usluge provedbe edukacija za potrebe EU projekta CENTINOSS , 4 grupe; Nabava radova na uređenju i opremanju arhiva Matičnog ureda; Nabava usluge pregleda sustava zaštite od požara u poslovnim zgradama Županije; Nabava usluge kemijskog čišćenja i dezinfekcije ventilacijskih sustava u poslovnim zgradama Županije; Nabava usluge pranja staklene fasade i fotonaponskih ćelija zgrade Slogin kula 2; Nabava usluge provođenja obveznih dezinsekcijskih i deratizacijskih mjera u prostorima Županije; Nabava autoguma i vulkanizerskih usluga za službena vozila; Nabava arhivskih mapa; Nabava usluge skupljanja , odvoza i zbrinjavanja otpada i arhivske građe; Nabava autolimarskih usluga za službena vozila; Nabava poštanskih usluga; Nabava usluge čišćenja poslovnih prostora Županije; Zajednička nabava goriva; Nabava službenih vozila , 2 grupe; Nabava radova ugradnje dizala u poslovnu zgradu na lokaciji Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge nadzora nad radovima ugradnje dizala u poslovnu zgradu na lokaciji Riva 10 , Rijeka; Nabava radova uređenja IV. kata zgrade na lokaciji Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge nadzora nad radovima uređenja IV. kata poslovne zgrade Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge izrade procjembenih elaborata nekretnina na području Primorsko - goranske županije; Nabava radova na uređenju županijskog arhiva u Čabru; Nabava radova uređenja sanitarnog čvora III. kata zgrade Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge pregleda poslovnih prostora vezanih uz Zaštitu na radu i zaštitu od požara;