Feedback
I.D.: 107538653

Plan nabave za 2025. godinu - Primorsko - goranska županija

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
30.12.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
72316000 72330000 03121210 72421000 79823000 98390000 79822500 79811000 55330000 55300000 72700000 79342200 71241000 90712000 90711000 45214210 71520000 39160000 71247000 34115200 71220000 18530000 30230000 71320000 72224000 45442100 30125100 79999100 30214000 31440000 50310000 72212218 85100000 18222000 72212311 48761000 48983000 60651300 71351924 18100000 71250000 71355000 72600000 73420000 79970000 71311200 71240000 71620000 79341000 80000000 79952000 34430000 71621000 34144800 77110000 73200000 72221000 79411000 80500000 45213100 71632000 90900000 90910000 90923000 34351100 22852000 90513000 50112111 64110000 90911200 09100000 34100000 45313100 45454000 71319000 45000000 45453000
Mjesto isporuke:
Primorsko-goranska županija
Opis:
Plan nabave za 2025. godinu - Nabava usluge analize objava o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava usluge selekcije i klasifikacije članaka o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava cvjetnih aranžmana za potrebe protokola u 2025. godini; Nabava računalnih usluga održavanja aplikativnih rješenja za potrebe ŽS PGŽ u 2025. godini; Nabava usluge izrade županijskog magazina " Zeleno i plavo " , 3 grupe; Nabava us...
Plan nabave za 2025. godinu - Nabava usluge analize objava o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava usluge selekcije i klasifikacije članaka o PGŽ iz hrvatskih medija u 2025. godini; Nabava cvjetnih aranžmana za potrebe protokola u 2025. godini; Nabava računalnih usluga održavanja aplikativnih rješenja za potrebe ŽS PGŽ u 2025. godini; Nabava usluge izrade županijskog magazina " Zeleno i plavo " , 3 grupe; Nabava usluge najma multimedijalne opreme u 2025. godini; Nabava usluge grafičkog uređivanja , lekture , korekture i usluge tiska Mandatnog izvješća 2021. - 2025.; Nabava usluge tiska Sportskog godišnjaka; Nabava ugostiteljskih usluga prilikom obilježavanja Dana Županije; Nabava hotelskih i kongresnih usluga za susret Župana sa čelnicima JLS; Nabava usluge nadogradnje mrežnih stranica u skladu s infrastrukturom novog poslužitelja i optimizacija web funkcionalnosti; Nabava usluge objave čestitki , oglasa i potrebnih priloga u dnevnom tisku u 2025. godini; Nabava usluge izrade Plana gospodarenja otpadom Primorsko - gorasnke županije; Nabava usluge izrade Programa zaštite okoliša; Nabava usluge izrade strateške studije o utjecaju na okoliš Programa zaštite okoliša; Nabava radova na izgradnji Osnovne škole Sveti Matej Viškovo - Područna škola Marinići , 2 grupe; Nabava usluga nadzora i vođenja projekta izgradnje OŠ Sv. Matej Viškovo - PŠ Marinići s opremanjem , 3 grupe; Nabava opreme za potrebe novoizgrađene škole , školske sportske dvorane i vanjskih prostora OŠ Sveti Matej Viškovo - Područne škole Marinići; Nabava opreme za potrebe novoizgrađene škole , školske sportske dvorane i vanjskih igrališta OŠ Milan Brozović , Kastav - Područne škole Rešetari; Nabava usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu nad radovima na izgradnji školske sportske dvorane Željezničko tehničke škole Moravice; Zajednička nabava kombi vozila za prijevoz učenika , 2 grupe; Usluga izrade projektne dokumentacije za izgradnju školske sportske dvorane Prometne škole Rijeka; Nabava usluga grafičke pripreme i izrade priznanja , zahvalnica i pohvalnica za školska natjecanja; Nabava poklona za prvonagrađene učenike i mentore u 2025. godini; Nabava računalne opreme , školskog namještaja i klima uređaja - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka; Nabava usluge izrade projekta opremanja s troškovnikom - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka; Nabava usluge pripreme i provedbe projekta - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka , 2 grupe; Nabava radova na unutrašnjem uređenju učionica - Modernizacija i opremanje Opće gimnazije u Ekonomskoj školi Mijo Mirković Rijeka; Nabava tonera i tinti za pisače i fotokopirne uređaje; Nabava usluge digitalizacije dokumenata matične knjige umrlih; Nabava uredske informatičke opreme za upravna tijela; Nabava baterija za uređaje za neprekidno napajanje; Nabava usluge najma i upravljanja ispisom; Nabava usluge obnove licenci za Forti uređaje; Nabava usluga preventivnih pregleda zaposlenika Županije; Nabava službene odjeće za službenike i namještenike Upravnog odjela; Nabava usluge obnove licenci za uspostavu računalnog oblaka; Nabava programa za sigurnosnu zaštitu računalnog sustava u oblaku; Nabava MSDN pretplate na Microsoft proizvode za razvoj i testiranje softvera; Nabava usluge čišćenja morskog okoliša s dva eko broda; Nabava usluga snimanja stanja i kartiranja morskih olupina u županiji s opisom stanja; Nabava radne odjeće za potrebe rada Županijskog operativnog centra; Nabava usluge izrade dokumentacije prijedloga granica pomorskog dobra iz Godišnjeg plana upravljanja pomorskim dobrom za 2025. godinu; Nabava usluge izrade geodetskih elaborata utvrđenih granica pomorskog dobra; Nabava usluge objedinjavanja aplikacija za upravljanje koncesijama i granicama pomorskog dobra s aplikacijom za praćenje Plana upravljanja pomorskim dobrom; Nabava usluge studija i analiza opravdanosti davanja koncesija na pomorskom dobru; Nabava usluge izrade podloga potrebnih za davanje koncesija na pomorskom dobru; Nabava usluge održavanja GIS programske aplikacije za ostvarivanje prava na besplatni javni otočni cestovni prijevoz na području Primorsko - goranske županije; Nabava usluge promicanja prometne kulture - Časopis Žmigavac; Nabava konzultantskih usluga za izradu tehničkih specifikacija županijskog linijskog javnog cestovnog prijevoza putnika; Nabava usluge ažuriranja i dopuna postojećeg računalnog programa za vođenje baze podataka o sigurnosti prometa na javnim cestama PGŽ; Nabava usluga planiranja , trasiranja , mapiranja i markacije Jadransko - jonske biciklističke rute na području Primorsko - goranske županije te označavanja točaka interesa i usluga u sklopu EU projekta CYROS; Nabava usluga izrade analize postojećih turističkih ponuda i planiranje novih Jadransko - jonskih biciklističkih itinerera u sklopu Eu projekta CYROS; Nabava promotivnih usluga u sklopu EU projekta CYROS; Nabava usluge edukativnih aktivnosti u sklopu EU projekta CYROS; Nabava usluge organizacije okruglih stolova i izrade akcijskog plana za održivu mobilnost i održivi turizam Primorsko - goranske županije u sklopu EU projekta CYROS; Nabava opreme za biciklizam u sklopu EU projekta CYROS; Nabava analize provedbe strateškog plana razvoja poljoprivrede; Nabava mobilne ribarske kućice; Nabava usluge izrade elaborata održivog gospodarenja u poljoprivrednoj proizvodnji i poboljšanja plodnosti tla; Nabava usluge izrade programa mjera razvoja poduzetništva u Primorsko - goranskoj županiji za razdoblje 2026. - 2030. godine; Nabava usluge stručne podrške u pripremi transnacionalne strategije za digitalizaciju u okviru projekta Digi - B - Well; Nabava usluge stručne podrške u aktivnostima uključivanja zajednice i razvoja poslovnih modela u okviru projekta RurALL; Nabava usluge izrade projektne dokumentacije u okviru projekta RurALL; Nabava usluge provedbe edukacija za potrebe EU projekta CENTINOSS , 4 grupe; Nabava radova na uređenju i opremanju arhiva Matičnog ureda; Nabava usluge pregleda sustava zaštite od požara u poslovnim zgradama Županije; Nabava usluge kemijskog čišćenja i dezinfekcije ventilacijskih sustava u poslovnim zgradama Županije; Nabava usluge pranja staklene fasade i fotonaponskih ćelija zgrade Slogin kula 2; Nabava usluge provođenja obveznih dezinsekcijskih i deratizacijskih mjera u prostorima Županije; Nabava autoguma i vulkanizerskih usluga za službena vozila; Nabava arhivskih mapa; Nabava usluge skupljanja , odvoza i zbrinjavanja otpada i arhivske građe; Nabava autolimarskih usluga za službena vozila; Nabava poštanskih usluga; Nabava usluge čišćenja poslovnih prostora Županije; Zajednička nabava goriva; Nabava službenih vozila , 2 grupe; Nabava radova ugradnje dizala u poslovnu zgradu na lokaciji Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge nadzora nad radovima ugradnje dizala u poslovnu zgradu na lokaciji Riva 10 , Rijeka; Nabava radova uređenja IV. kata zgrade na lokaciji Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge nadzora nad radovima uređenja IV. kata poslovne zgrade Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge izrade procjembenih elaborata nekretnina na području Primorsko - goranske županije; Nabava radova na uređenju županijskog arhiva u Čabru; Nabava radova uređenja sanitarnog čvora III. kata zgrade Riva 10 , Rijeka; Nabava usluge pregleda poslovnih prostora vezanih uz Zaštitu na radu i zaštitu od požara;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija