Feedback
I.D.: 107206975

Plan nabave za 2025. godinu - Ustanova Dobri dom Grada Zagreba

Vrsta ugovora
Ostalo
Datum objave
19.12.24
Vrsta objave:
Plan nabave
CPV kodovi
09123000 34351100 39221100 18110000 90512000 50324100 66514110 66516100 66000000 39310000 39516100 30125110 50800000 50883000 50730000 50112000 90921000 50511000 90910000 90470000 71610000 66512210 85100000 79710000 72225000 33770000 44613400 39173000 15332230 15431100 15130000 15310000 15311000 15833100 15880000 15235000 15321800 15110000 15131130 15131000 15131500 15811100 15612500 15851100 15331100 15300000 15331400 15800000 15871200 15884000 15610000 03142500 03221210 15131220 15131200 15851210 39222110 98390000 45232151 15412000 15113000 09000000 39830000 66171000 63712700 34131000 72252000 30230000 45112700 14622000 80511000 71320000 42415110 16311000 45432000 42512000 34300000 31000000 39141000 71632000 22462000 79800000 44220000 15811511 15500000 15810000 42959000 72267000 45450000
Mjesto isporuke:
Grad Zagreb
Opis:
Plan nabave za 2025. godinu - Nabava opskrbe plinom za razdoblje od godinu dana; Nabava automobilskih guma za vozila ustanove u 2025.; Nabava inox posuda za prijenos gotovog obroka ( jelonoše ) u 2025.; Nabava zaštitno radne odjeće u 2025.; Nabava usluga odvoza i zbrinjavanja određenih vrsta otpada u 2025.; Nabava usluga održavanja računalne opreme i računalnih programa u 2025.; Nabava usluga obvezatnog osiguranja od automo...
Plan nabave za 2025. godinu - Nabava opskrbe plinom za razdoblje od godinu dana; Nabava automobilskih guma za vozila ustanove u 2025.; Nabava inox posuda za prijenos gotovog obroka ( jelonoše ) u 2025.; Nabava zaštitno radne odjeće u 2025.; Nabava usluga odvoza i zbrinjavanja određenih vrsta otpada u 2025.; Nabava usluga održavanja računalne opreme i računalnih programa u 2025.; Nabava usluga obvezatnog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobna i dostavna vozila u 2025.; Nabava usluga kasko osiguranja za dostavna i osobna vozila u 2025.; Nabava usluga osiguranja odgovornosti djelatnosti , imovine i kolektivne nezgode u 2025.; Nabava termos posuda ( inox ) za prijenos hrane u 2025.; Nabava uredskog materijala u 2025.; Nabava tonera za pisače u 2025.; Nabava usluga građevinskog održavanja u 2026.; Nabava usluga održavanja profesionalnih uređaja , strojeva i radne opreme za pripremu hrane , pranje rublja i suđa u 2026.; Nabava usluga održavanja rashladnih uređaja i opreme za čuvanje hrane u 2026.; Nabava usluga održavanja motornih vozila u 2025.; Nabava usluga provedbe mjera DDD - a u 2026.; Nabava usluga održavanja postrojenja i crpki pročistača otpadnih voda i aeratora separatora masnoće u 2026.; Nabava usluga čišćenja i dezinfekcije ventilacijskih kanala i napa u 2025.; Nabava usluga zbrinjavanja otpadnih voda i onečišćenja iz pročistača i separatora masnoće u 2026.; Nabava usluga zdravstvene kontrole vode za piće i analiza otpadnih voda u 2026.; Nabava usluga dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja u 2026.; Nabava usluga zdravstvene kontrole namirnica i prosuđivanje mikrobiološke čistoće , zdravstvenog pregleda radnika i tečaja higijenskog minimuma u 2026.; Nabava zaštitarskih usluga – čuvarske službe u 2025.; Nabava usluga audita sustava za upravljanje kvalitetom prema ISO NORMI 9001 u 2025.; Nabava usluga audita sustava za upravljanje kvalitetom prema HACCP SUSTAVU u 2025.; Nabava usluga audita sustava za upravljanje kvalitetom prema ISO NORMI 14001 u 2025.; Nabava usluga audita sustava za upravljanje kvalitetom prema ISO NORMI 45001 u 2025.; Nabava papirne konfekcije za opću upotrebu za razdoblje od dvije godine; Nabava metalnih spremnika ( kontejnera ) za skladištenje neprehrambenih artikala; Nabava skladišnih regala; Nabava marmelade u 2026.; Nabava margarina u 2026.; Nabava zamrznutih mesnih proizvoda u 2026.; Nabava pakiranog obrađenog krumpira u 2026.; Nabava zamrznutog krumpira u 2026.; Nabava konditorskih proizvoda u 2026.; Nabava prehrambenih artikala za program dijeto terapije u 2026.; Nabava riblje konzerve – sardine u biljnom u 2026.; Nabava napitka - voćnog sirupa u 2026.; Nabava svježeg mesa za razdoblje od godinu dana; Nabava polutrajne kobasice i suhomesnatih proizvoda za razdoblje od godinu dana; Nabava konzerviranih mesnih proizvoda za razdoblje od godinu dana; Nabava zamrznute peradi za razdoblje od godinu dana; Nabava svježeg kruha za razdoblje od godinu dana; Nabava pekarskih proizvoda za razdoblje od godinu dana; Nabava suhe tjestenine s jajima i polu obrađene punjene tjestenine za razdoblje od godinu dana; Nabava svježeg povrća za razdoblje od godinu dana; Nabava zamrznutog povrća za razdoblje od godinu dana; Nabava svježeg voća za razdoblje od godinu dana; Nabava konzerviranog povrća za razdoblje od godinu dana; Nabava prerađevina industrijskog bilja ( šećer , ulje ) , riže , ječmene i heljdine kaše za razdoblje od godinu dana; Nabava koncentrata u prahu , začina , dodataka jelima i pahuljica od žitarica za razdoblje od godinu dana; Nabava zamjenske hrane za dojenčad od 0 do 12 mjeseci starosti za razdoblje od godinu dana; Nabava mlinarskih proizvoda za razdoblje od godinu dana; Nabava kokošjih jaja za razdoblje od godinu dana; Nabava graha trešnjevca u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava špeka - svinjskog hamburgera u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava kobasice u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava dimljene sušene vratine u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava začina u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava štrukli sa sirom u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava jednokratnih bio razgradivih posuda u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava usluge najma i postavke šatora s podnicama u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025; Nabava usluge čišćenja parka Maksimir u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava usluga najma i održavanja pokretnih sanitarnih toaleta u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025; Nabava pekarskih proizvoda u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava radova na postavi vodovodne i hidrantske mreže objekata Ustanove; Nabava svinjske masti u 2026.; Nabava svježeg odojka u 2025.; Nabava električne energije za razdoblje od godinu dana; Nabava pribora i sredstava za pranje , čišćenje i ostala sredstva za opću higijenu za razdoblje od godinu dana; Nabava usluga financijskog savjetovanja u 2025.; Nabava usluga za daljinski nadzor vozila u 2024.; Nabava gotovih konzerviranih jela za 2025.; Nabava usluge hitne medicinske pomoći u svrhu obilježavanja Međunarodnog praznika rada u Parku Maksimir 2025.; Nabava lako gospodarskih dostavnih vozila za potrebe Ustanove ˝ Dobri dom ˝ Grada Zagreba u 2025.; Nabava sustava centralne pohrane u oblaku , e - mail sustava i skupa uredskih programa; Nabava računala i računalne opreme; Nabava usluga čuvarske službe na lokaciji Ilica 29 ( usluga privremenog smještaja za beskućnike ) za 2025.; Nabava radova uređenja okoliša i pristupnih puteva; Nabava inox stupova za zastave; Nabava usluga iz područja zaštite na radu za potrebe Ustanove; Nabava usluga izrade projektne dokumentacije i stručnog nadzora nad izvođenjem radova za potrebe Ustanove; Nabava električnog ( baterijskog ) visokopodiznog paletara   ; Nabava samohodnih kosilica za travnate površine u 2025.; Nabava i postava samonivlirajućeg epoksidnog poda na bazi vode; Nabava i postava klimatizacijskih uređaja na objektima Ustanove u 2025.; Nabava inox polica za opremanje rashladnih komora za potrebe Ustanove u 2025.; Nabava tekućina i maziva , ulja za mjenjač , gumenih tepiha i podnih prostirki tovarnog prostora , metlica brisača te Adblue tekućine za motore za dostavna vozila Ustanove u 2025.; Nabava akumulatora za vozila Ustanove u 2025.; Nabava garderobnih i arhivskih ormara za potrebe Ustanove u 2025.; Nabava usluga ispitivanja na ispravnost uređaja , opreme , instalacija i uvjeta rada za potrebe Ustanove u 2025.; Nabava promo materijala za potrebe Ustanove u 2025.; Nabava grafičkih i tiskarskih usluga za potrebe Ustanove u 2025.; nabava i postava pvc stolarije na objektima ustanove u 2025.; Nabava pakiranih sendvića za potrebe usluhe smještaja za beskućnike; Nabava mliječnih proizvoda za potrebe usluge smještaja za beskućnike; Nabava voća za potrebe usluge smještaja za beskućnike; Nabava tosta za potrebe usluge smještaja za beskućnike; Nabava mesnog nareska i paštete za potrebe usluge smještaja za beskućnike; Nabav profesionalnih sredstava za pranje i čišćenje rublja i radnih površina , higijenskih potrepština i papirnate konfekcije za potrebe Ustanove; Nabava profesionalnog stroja za pranje " crnog " ugostiteljskog suđa za prijenos obroka za potrebe Ustanove; Nabava usluge održavanja računalne opreme; Nabava radova rekonstrukcije i ličenja pročelja fasade u 2025.;
Registrirajte se sada za 7-dnevni besplatni test i omogućite si pristup ovom i mnogim drugim tenderima iz Vaše branše!

Zašto tenderi.hr?

  • Individualizirane pretrage

  • Najopširnija baza tendera u Hrvatskoj

  • Osobni agent za korisničku podršku -
    čak i za vrijeme besplatnog testiranja!

  • Dnevna dostava novih tendera

Moja registracija