Nabavljaju se radovi za potrebe cjelovite obnove od potresa glavne bolničke zgrade (zgrada Dvorac Drašković), i to kako slijedi:
građevinsko obrtnički radovi - pripremni i završni radovi, rušenja i demontaže, zemljani radovi, vanjsko uređenje, betonski
i AB radovi, zidarski radovi, izolaterski radovi, bravarski radovi, podopolagački radovi, stolarija, limarski radovi, gipskartonski
radovi, soboslikarski ra...
Nabavljaju se radovi za potrebe cjelovite obnove od potresa glavne bolničke zgrade (zgrada Dvorac Drašković), i to kako slijedi:
građevinsko obrtnički radovi - pripremni i završni radovi, rušenja i demontaže, zemljani radovi, vanjsko uređenje, betonski
i AB radovi, zidarski radovi, izolaterski radovi, bravarski radovi, podopolagački radovi, stolarija, limarski radovi, gipskartonski
radovi, soboslikarski radovi, keramičarski radovi, ostali radovi, fasada+restauracija, tesarski i krovopokrivački radovi te
konstrukcijska sanacija, zatim elektroinstalacije, strojarske instalacije – pripremno-demontažni radovi, grijanje/hlađenje
– oprema, grijanje/hlađenje – instalacija, toplovodna i parna kotlovnica, ventilacija kuhinje, ventilacija rentgen, ventilacija
bronhoskopija, medicinski plinovi, zajedničke stavke, plinske instalacije - plinske instalacije i zajedničke stavke, hidroinstalacije
– vodovod i odvodnja i zajedničke stavke, dizala i maloteretne platforme, centralni nadzorni sustav – automatska regulacija
- kotlovnica, grijanje/hlađenje, automatska regulacija-ventilacija i zajedničke stavke, te izgradnja integrirane sunčane elektrane,
uključujući sav potreban materijal i opremu, osim dijela materijala koji je za potrebe konstruktivne obnove zgrade Dvorac
Drašković nabavljen i uskladišten na lokaciji privremenog skladišta Naručitelja udaljenosti do 10 km, a kojeg se Odabrani
ponuditelj/Izvođač radova obavezuje tijekom izvođenja radova sukcesivno i prema potrebi dopremati na gradilište te isti ugraditi
na način kako je Troškovnikom s tehničkim specifikacijama predmeta nabave (u daljnjem tekstu: Troškovnik), kao Prilogom 3.
Dokumentacije o nabavi propisano. Količina nabavljenog materijala navedena je u stavkama Troškovnika GO radova, 18. Konstrukcijska
sanacija, a trošak prijevoza materijala potrebno je uključiti u cijenu ponude. Sve radove, materijal i opremu, koji su predmet
nabave, kao i sve popratne usluge koje su vezane na predmetne radove, potrebno je izvršiti sukladno vrsti, opisu, količini
i kvaliteti navedenoj u Troškovniku, kao Prilogu 3. Dokumentacije o nabavi, Projektno-tehničkoj dokumentaciji objavljenoj
na linku: https://drive.google.com/drive/folders/1tFs_ZFX-nbvzab9d0XxZBMJmoLhPWrIl?usp=sharing, uvjetima iz Načela „ne nanosi
bitnu štetu“ (eng.“Do no significant harm“) okolišnim ciljevima, kao Prilogu 4. Dokumentacije o nabavi te svim ostalim zahtjevima
koji su Dokumentacijom o nabavi, s prilozima, traženi, uključujući i Poziv na dodjelu bespovratnih financijskih sredstava
„Vraćanje u uporabljivo stanje infrastrukture u području zdravstva na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije,
Zagrebačke županije, Sisačko-moslavačke županije, Karlovačke županije, Varaždinske županije, Međimurske županije, Brodsko-posavske
županije, Koprivničko-križevačke županije i Bjelovarsko-bilogorske županije“, FSEU.2022.MZ, koji je objavljen na linku: https://zdravstvo.gov.hr/vijesti/5562,
kao i svim važećim zakonskim i podzakonskim propisima koji se odnose na predmetne radove, pridržavajući se i Zakona o obnovi
zgrada oštećenih potresom na području Grada Zagreba, Krapinsko−zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko−moslavačke
županije i Karlovačke županije (″Narodne novine″ broj 21/2023) te Programa mjera obnove zgrada oštećenih potresom na području
Grada Zagreba, Krapinsko−zagorske županije, Zagrebačke županije, Sisačko−moslavačke županije i Karlovačke županije (″Narodne
novine″ broj 28/2023).