Feedback

Trening javne nabave 3 – 2 – 1

26. veljače 2018

 

   Termin: 26-28.02.2018
   Organizacija: Agencija APPA doo
   Lokacija: Zagreb Tower, Radnička cesta 80, Zagreb
   Trajanje: od 09:00 do 16:00
   Cijena: 900,00kn+PDV

Trening javne nabave 3-2-1 provodi se od 26. do 28. veljače i  obuhvaća detaljne promjene Zakona o javnoj nabavi i novih podzakonskih propisa. Polaznici mogu odabrati jedan ili više seminara.


  Prijava putem online obrasca!


   Program:
  • 1. dan – 26. veljače – Aktualno o Zakonu i novim podzakonskim propisima o javnoj nabavi (NN 120/16)
    • 12 mjeseci primjene zakona o javnoj nabavi
      • Najznačajnije karakteristike kod provedbe postupaka javne nabave
      • Elektronički oglasnik javne nabave – izmjene
      • Priprema postupaka – istraživanje tržišta i obvezno savjetovanje sa gospodarskim subjektima
      • Izrada dokumentacije o nabavi (predmet nabave, podjela na grupe, tehničke specifikacije, kriterij odabira, jamstva)
      • Rokovi za dostavu ponuda i mogućnost skraćivanja
      • Osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti – procedura
      • Pojašnjenje i dopunjavanje ponuda s aspekta DKOM-a
      • Check lista radnji i dokumenata pri provedbi otvorenog postupka
      • Pravna zaštita – izmjene i novosti
      • Sustav nadzora javne nabave i prekršajna odgovornost naručitelja
    • Novi podzakonski propisi (NN 65/17 i 101/17)
      • Pravilnik o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave
      • Pravilnik o nadzoru nad provedbom Zakona o javnoj nabavi
      • Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u postupcima javne nabave
        • Izrada plana nabave prema novima podzakonskim propisima
        • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave
      • Pravilnik o e-žalbi
      • Pravilnik o izobrazbi u području javne nabave
  • 2. dan – 27. veljače – Planiranje nabave, registar ugovora, jednostavna nabava i interni akti o javnoj nabavi
    • Planiranje nabave
    • Pravilnik o izradi plana nabave i registru ugovora
    • Izrada plana nabave prema novima podzakonskim propisima
    • Izrada, izmjena i objava na EOJN
      • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave
    • Registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma
    • Sastavljanje i objava na EOJN
      • Ogledni primjeri registra ugovora
    • Jednostavna nabava i interni akt o javnoj i jednostavnoj nabavi
      • Ogledni primjeri internih akata
    • Provedba jednostavne nabave
      • Ogledni primjeri obrazaca za provedbu jednostavne nabave
  • 3. dan – 28. veljače – Pregovarački postupci bez prethodne objave, okvirni sporazumi, sklapanje ugovora i izmjene ugovora o javnoj nabavi
    • Pregovarački postupak bez prethodne objave
      • Preduvjeti za provedbu
      • Provedbna na EOJN
    • Okvirni sporazumi prema novom Zakonu o javnoj nabavi
    • Zakonski okvir i praktična primjena OS
    • Rokovi i broj gospodarskih subjekata sa kojima se može sklopiti
    • Jamstva i obveza sklapanja ugovora o javnoj nabavi
      • Ogledni primjeri sa jednim i više GS
    • Sklapanje ugovora o javnoj nabavi i izmjene ugovora
    • Praksa DKOM-a

Predavači:
  • Karmen Meić
  • Zoran Turuk
  • Nikolina Žužić
  • Damir Klemenčić

Više edetalja o seminaru i pročitajte na stranicama organizatora.



 

tenderi.hr nisu odgovorni za sadržaj povezanih stranica.